אקווריום סינאקווה, פריז- הנחה בלעדית ומידע מקיף | Aquarium de Paris -Cinéaqua

עדכון אביב 2024

עונה זו מסמנת את תחילת עונת התיירות בפריז ומספר התיירים שמגיעים עולה. העומס מתחיל להיות מורגש וכמות המבקרים באתרים השונים בעיר, וכך גם אקווריום סינאקווה, עולה. למי מכם שמתכנן כבר עכשיו, כמו רבים, את חופשה הקיץ אנו ממליצים לרכוש כרטיסים מראש עם אפשרות ביטול כדי לשמור על גמישות. גם במידה וערכתם תוכנית מסודרת לטיול ויודעים מתי תבקרו באטרקציה אנו ממליצים על הזמנה מראש וכך לחסוך את רכישת הכרטיס במקום עצמו (או מציאת כרטיס בהנחה כך שיהיה זול יותר מרכישה במקום עצמו). להזמנת כרטיסים מראש לאקווריום סינאקווה: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

בעמוד זה תמצאו את כל המידע החשוב לתייר הישראלי המבקר באקווריום של פריז – אקווריום סינאקווה (Cinéaqua). מה הולכים לראות, איך להגיע, איפה להזמין כרטיסים ושלל טיפים חשובים שישדרגו לכם את הביקור באתר.

מידע כללי

אקווריום סינאקווה (Aquarium de Paris -Cinéaqua) הוא אקווריום ענקי, בו שוחים עשרות אלפי דגים וכרישים. האטרקציה המרכזית בו  היא פינת הליטוף, למי שרוצה לחוש את מגע יצורי המים. בנוסף לדגים עצמם, במקום מוקרנים על מסכי ענק סרטי טבע מגוונים על יצורים תת ימיים. אוהבי האוכל היפני יוכלו לסיים את הסיור באקווריום בארוחה טובה במסעדה יפנית שנמצאת במקום.

לאטרקציה זו, ולשלל אטרקציות נוספות ישנם 5% הנחה לגולשי הכל על באתר זה.

כל שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור ההזמנה, ואז במעמד ההזמנה להזין את קוד הקופון HAKO5.

צב ים באקווריום של פריז (צילום: Thesupermat)




מה רואים?

האקווריום אינו שונה בהרבה מאקווריומים אחרים בעולם. הוא מזכיר מאוד באופיו את זה שבלונדון למשל (ראו האקווריום של לונדון). הוא כולל לא מעט כלובים, או אקווריומים קטנים, בהם אפשר לראות חיות ים שונות: מסוסני ים, דרך צבי ענק ועד לכרישים. בנוסף, ישנה תצוגה מרשימה של פינגווינים. בכל יום מתקיימות תצוגות של האכלה והסברים על בעלי החיים. בחופשים ובחגים ישנן פעילויות מיוחדות, כמו סדנאות איפור בהן מחפשים את הילדים לחיות השונות המוצגות באקווריום, קרנבלים שונים וסדנאות יצירה. אקווריום זה ייחודי בפינת הליטוף הקצת קריפית שלו, שמאפשרת לגעת בכוכבי ים, בסרטנים ואף בביצי כרישים.

  • כרטיסים להזמנה מראש למגוון אתרים ואטרקציות בפריז באתר Tiqets » למידע נוסף.
  • מחפשים מלון בפריז? שווה לקרוא את הסקירות שלנו על המלונות המומלצים בעיר. אפשר גם להתייעץ » למידע נוסף

סוסני ים באקווריום של פריז (WikiCecilia)

מנקים אקווריום באקווריום של פריז (צילום: Andy Hay)

הזמנת כרטיסים לאטרקציות עם ילדים בפריז

שאלות נפוצות על אקווריום סינאקווה

אקווריום סינאקווה הוא לא מאתרי החובה של פריז והוא מיועד לדעתנו בעיקר למגיעים לפריז עם ילדים.

מומלץ להגיע לאקווריום סינאקווה בתחבורה ציבורית, הדרך המומלצת להגיע היא במטרו בקו 6 וקו 9- לרדת בתחנת Trocadéro. למידע נוסף על תחבורה והתניידות בפריז.

יש מספר אפשרויות לקניית כרטיסים לאקווריום סינאקווה. ניתן לקנות כרטיסים מהאתר הרשמי של אקווריום סינאקווה וניתן לקנות בקופות האתר, אך במקרים רבים זמינות הכרטיסים באתר הרשמי ובקופות נמוכה, ועל כן האפשרויות המומלצות על ידינו הן:
להזמנה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד HAKO5) היכנסו לקישור הזה.
להזמנה עם אפשרות ביטול בחינם ודילוג על התור היכנסו לקישור הזה.

אם אתם באקווריום סינאקווה מומלץ לשלב גם ביקור בארמון השיו וגני טרוקדרו ועם סיור באזור טרוקדרו שנמצא לידו. מגדל אייפל ושדה מארס נמצאים בצידו השני של האקווריום.

בין המלונות המומלצים באזור האקווריום סינאקווה בפריז ניתן למנות את מלון וילה ניקולו (Hotel Villa Nicolo) ואת אכסניית B&B פריז ארק דה טריומף (Bed and Breakfast Paris Arc de Triomphe) לקריאה נוספת על מלונות באזור הטרוקדרו לחצו כאן.

כן, יש כרטיסים המשלבים אקווריום סינאקווה עם אטרקציות נוספות, למשל:

  • כרטיס המשלב כניסה לאקווריום סינאקווה וגן החיות של פריז, וכולל סיור קולי בגן החיות. להזמנת הכרטיס עם הנחה של 5% לגולשי אתר הכל על (קוד קופון HAKO5), היכנסו לקישור הזה.
  • כרטיס המשלב כניסה לאקווריום סינאקווה ושייט בנהר הסיין, וכולל הופעה וסיור קולי במהלך השייט. להזמנת הכרטיס עם הנחה של 5% לגולשי אתר הכל על (קוד קופון HAKO5), היכנסו לקישור הזה.

המלצות "הכל על"




  • זהו לא מהאקווריומים החשובים ביותר שיש בעולם. לדעתנו, הוא לא ברמה של האקווריום של ברצלונה ואפילו לא ברמה של זה המצויין שנמצא באילת. זהו לא מאתרי החובה של פריז והוא מיועד לדעתנו בעיקר למגיעים לפריז עם ילדים. מומלץ מאוד לשלב את הביקור בו עם ארמון השיו וגני טרוקדרו ועם סיור באזור טרוקדרו שנמצא בצידו האחד. מגדל אייפל ושדה מארס נמצאים בצידו השני. הביקור באתר אורך בין שעה וחצי לשעתיים, תלוי כמובן במידת העניין שלכם.
  • ישנו אקווריום נוסף בפריז הנקרא האקווריום הטרופי, הוא פחות מפורסם והוא נמצא באזור של יער ונסן.
  • למזמינים כרטיסים מראש באתר האקווריום, ישנה הנחה על כרטיסי כניסה קבועים – תאריך ושעת הביקור נקבעים מראש. בתוספת תשלום קטנה, ניתן להזמין כרטיסים גמישים הניתנים לשימוש במשך שבוע ימים.
  • למי שרוצה לחוות חוויה ייחודית עם ילדיו, האקווריום מעניק אפשרות לכרטיסי VIP להאכלת הצבים, זוהי כנראה חוויה מעניינת (לא ניסינו בעצמנו וטרם קיבלנו משוב מגולשי האתר).
  • האקווריום נגיש במלואו לכיסאות גלגלים ולעגלות וכולל פינות החתלה והנקה נוחות.
  • למי שמתלבט בין ביקור באקווריום לבין גן החיות של פריז, גן החיות עדיף לדעתנו. מלבד בתקופות של חורף גשום ו/או קיץ חם בצהריים (האקווריום הוא מתחם סגור).
  • לא מומלץ להגיע למקום עם רכב פרטי (ראה השכרת רכב בפריז והשכרת רכב בצרפת). בכל זאת, למי שמגיע למקום עם רכב ישנה חניה סמוכה בכתובת 65, avenue Kléber 75016, París, Francia. קחו בחשבון שהמחיר לחניה גבוה מאוד. למשתמשים באוטובוס התיירים של פריז, כדאי לדעת שבאזור אתר זה ישנה תחנה סמוכה ונוחה.
  • הלינה באזור האקווריום היא אופציה שמומלץ לשקול בעת ביקור בפריז. זהו איזור קרוב מאוד למרכז העיר והוא נגיש לכל אתרי פריז המרכזיים, אם בהליכה רגלית (האתרים הנמצאים באזור האייפל והאינווליד) ואם במטרו ו/או בתחבורה ציבורית. התחבורה הציבורית זמינה מאוד באזור זה וניתן להגיע בעזרתה לכל נקודה בעיר. מדובר באזור שבמיוחד כשנעים בו צפונה, הופך פחות תיירותי ויותר יוקרתי ואפשר למצוא בו דירות ואפשרויות לינה המתאימות למחפשים לינה זולה ונגישה למרכז ולינה המתאימה למשפחות. מומלץ לקרוא על כך עוד תחת מלונות באזור טרוקרדו. בין המלונות המומלצים של פריז הנמצאים באזור זה, ניתן למנות את מלון לה פרינס רג’נט (Le Prince Regent) ומלון ניקולו (Hotel Nicolo). כמו גם, מלון דה סואץ (Hotel De Suez) ואכסניית קאפ סור לטויל (Cap sur l’Etoile – Chambre d’hôtes) הטובים אך הפשוטים יותר.

המלצות גולשים על האקווריום:

טיפים, המלצות ותגובות שעלו בקבוצת הפייסבוק הכל על פריז – הקבוצה ממנה מתחילים את הטיול בעיר האורות

  • ביקרנו בגן החיות  באקווריום ליד  מגדל האייפל, הילדים נהנו מאוד
  • האם האקווריום מומלץ?
    • לדעתי כן עם ילדים
    • אנחנו נהנו – לא לצפות יותר מידי אבל אחלה שינוי אווירה אחרי סיור באינווליד ובמגדל איפל, זה היה חשוב עם הילדים.
    • לדעתי אקווריום (מצפה ימי) יש גם בישראל… לא הייתי משקיע בזה זמן וכסף
  • שלום, האם האקווריום פתוח בכרסימס
    • כן אחת האטרקציות הבודדות שכן פתוחות בכריסמס.

מידע שימושי על אקווריום סינאקווה

שעות פתיחה

​10:00-17:30, למעט ה- 25 בדצמבר
​פתוח בחגים ובימי ראשון

כתובת

5 Avenue Albert de Mun, 75016 Paris, צרפת

אתר רשמי
הגעה
directions_subway
מטרו

קו 6 וקו 9 לרדת בתחנת Trocadéro.