ספארי ת’ורי, פריז

עדכון אביב 2024

האביב מבשר על תחילת עונת התיירות בפריז ומספר התיירים שמגיעים עולה. העומס מתחיל להיות מורגש וכמות המבקרים באתרים השונים בעיר, וכך גם ספארי ת’ורי, עולה. אומנם אין בעיה של זמינות כרטיסים בתקופה זו של השנה, אבל יש ימים בהם עלולים להיווצר תורים. לכן, למי שרוצה להשיג כרטיסים אותם יוכל פשוט להציג בלי לעמוד בתור לרכישה, או למי שיש לו כבר תוכנית בנויה - כדאי להזמין כרטיסים מראש, מי שחושש להתחייב למועד ביקור קבוע יכול להסתכל על אופציות עם אפשרות ביטול. להזמנת כרטיסים מראש לספארי ת’ורי ניתן להיכנס לקישור הזה בו יש הנחה של 5% לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5).

מידע על ספארי ת’ורי

מידע כללי על ספארי ת'ורי

ספארי ת’ורי (Thoiry ZooSafari) הוא פארק הממוקם כ-50 דקות נסיעה מפריז. זה הוא פארק מיוחד המחולק לשני חלקים- ספארי וגן חיות. ייחודו של המקום הוא בכך שאת החלק של הספארי עושים בנסיעה ברכב כשבעלי החיים מסתובבים לידכם והולכים לאורך הכביש, כך שניתן לעבור על ידם במהלך הנסיעה. לאחר מכן, ניתן ללכת בגן החיות בין חיות רבות ולראות אותן מקרוב.

 

לאטרקציה זו, ולשלל אטרקציות נוספות ישנם 5% הנחה לגולשי הכל על באתר זה.

כל שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור ההזמנה, ואז במעמד ההזמנה להזין את קוד הקופון HAKO5.

מה רואים בספארי ת'ורי

במהלך הנסיעה בחלק של הספארי סביר להניח שתפגשו במהלך הנסיעה זברות, ג’ירפות, קרנפים, פילים ועוד חיות בר שיסתובבו לידכם. לאחר הנסיעה תגיעו לגן החיות בו תעברו ברגל בין בעלי חיים שונים ומיוחדים כמו צ’יטות, נמרים, טיגריסים ועוד.

למי שלא מגיע ברכב אלא בתחבורה ציבורית, ישנה אפשרות לעלות על ה- Bush truck, שיקח אתכם לאורך הספארי כך שתוכלו לראות את בעלי החיים שמסתובבים לאורך הכביש מקרוב. בנוסף, רק באמצעות הBush truck ניתן להגיע לאזור האריות ולהנות מהדרכה של מאלף.

בחודשי החורף (תחילת נובמבר עד תחילת מרץ) מתקיים במקום מופע אורות מרהיב ומיוחד שצובע את הספארי וחיותיו בצבעים פראיים – מחזה שלא כדאי לפספס.

ניתן גם לבקר בטירת ת’ורי ובגנים היפים סביבה (ללא תשלום נוסף), ואך לערוך סיור מודרך בקומת הקרקע (כרוך בתשלום נוסף).

ספארי ת'ורי 2

גור אריות בגן החיות ת’ורי (צילום: Tiqets)




המלצות הכל על למבקרים בספארי ת'ורי

  • מומלץ להזמין כרטיסים לפארק מראש, ניתן לעשות זאת בקישור הזה.
  • הכניסה לפארק היא בחינם בעבור ילדים עד גיל 3, ובמחיר מוזל לילדים בגילים 11-3. כמו כן, מבקרים בעלי מוגבלויות זכאים למחיר מופחת.
  • מחיר ה- Bush truck הוא 10 אירו, בנוסף למחיר כרטיס הכניסה. מומלץ להזמין את ההסעה מראש דרך האתר אך ניתן לעשות זאת גם במקום.
  • למרות שהמקום מואר, בחודשי הקיץ מומלץ לא להגיע בשעת ערב כדי לראות טוב יותר את בעלי החיים.
  • ההגעה לפארק באמצעות תחבורה ציבורית היא יחסית מסורבלת וההגעה מומלצת בעיקר למי ששוכר רכב בפריז לטיול מחוץ לעיר. אמנם יש חניה במקום אך אנו לא ממליצים לשכור רכב רק לטובת נסיעה לפארק וחזרה לפריז.
  • אם בחרתם להגיע ברכב – הקפידו לסגור את חלונות הרכב במהלך הנסיעה בספארי.
  • טירת ת’ורי פתוחה בכל הימים בין השעות 19:00-14:00, מלבד בימי שני.

שאלות ותשובות נפוצות על ספארי ת'ורי, בפריז

ניתן להגיע מפריז לספארי ת’ורי באמצעות רכב שכור, תחבורה ציבורית או באמצעות הסעה מסודרת הכוללת כרטיס כניסה ספארי ת’ורי.

ניתן להזמין רכב שכור בפריז בלינק זה או בלינק זה. מומלץ למי שמתכנן לשכור רכב לא רק להגעה לספארי ת’ורי, אלא לטיול ארוך או רחב יותר באזור. ניתן לעלות על כביש N12, לצאת ביציאה ל- Thoiry, דרך כביש D76 ואז D11.

בנוסף, ניתן להגיע באמצעות תחבורה ציבורית אשר כוללת נסיעה ברכבת והחלפה של שני אוטובוסים.

במידה ואתם מעדיפים להימנע מתחבורה ציבורית ניתן להזמין מראש כרטיס כניסה (המאפשר דילוג על התור) עם הסעה מפריז (לדוגמה באפשרות זו) וכך להגיע לספארי ת’ורי בנוחות. אפשרות זו מועדפת בדרך כלל על ידי משפחות, או על תיירים שמחפשים נוחות מרבית.

הימים העמוסים של הפארק הם שבת וראשון בין 13:00 ל15:00, כמו כן בקיץ התורים מתחילים להתארך ולכן מומלץ להזמין כרטיסים לפארק מראש, ניתן לעשות זאת בקישור הזה עם הנחה בלעדית בהזנת קוד HAKO5.

עם כרטיס זה תוכלו להבטיח את מקומכם בספארי ת'ורי. מאחר וזהו כרטיס הכולל דילוג על התור תוכלו להיכנס לספארי ת'ורי בלי לעמוד בתורים. כרטיס זה מתאים לאלו המעוניינים לשלם מחיר מעט יותר גבוהה המקנה כניסה מהירה לספארי ת'ורי.
להזמנה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד HAKO5) היכנסו לקישור הזה.
הכניסה לפארק היא בחינם בעבור ילדים עד גיל 3, ובמחיר מוזל לילדים בגילים 11-3. כמו כן, מבקרים בעלי מוגבלויות זכאים למחיר מופחת.




המלצות ותגובות הגולשים

ערכנו עבורכם ניתוח של אלפי תגובות גולשים שביקרו בספארי ת’ורי בפריז וריכזנו את הנושאים העיקריים שעלו בהן. ביקרתם בספארי ת’ורי ורוצים להוסיף תגובה, המלצה או לספר על החוויה שלכם? כתבו לנו ונעלה אותם לעמוד.

  • גן החיות שניתן לבקר בו ברגל גדול, עם בעלי חיים רבים. ההליכה בו רגועה, מוצלת וחוויתית. מומלץ לעבור במנהרות ולראות את בעלי החיים מקרוב.
  • הספארי גם כן מומלץ, בזמן הנסיעה ברכב רואים מספר רב של בעלי חיים מקרוב וזו חוויה מהנה לילדים ולכל המשפחה.
  • כדאי להגיע בחודשי החורף לראות את מופע האורות.

מידע שימושי על ספארי ת'ורי

שעות פתיחה

כל יום בין השעות 18:00-10:00

כתובת

ZooSafari de Thoiry, Rue du Pavillon de Montreuil, 78770 Thoiry, France

אתר רשמי
הגעה
directions_car
רכב

לעלות על כביש N12, לצאת ביציאה ל- Thoiry, דרך כביש D76 ואז D11

directions_subway

ההגעה בתחבורה ציבורית כוללת נסיעה ברכבת והחלפה של שני אוטובוסים.

[wpgmza id="7" cat="1" marker="820" zoom="13"]