1. עמוד הבית
  2. »
  3. פריז 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. אטרקציות וסיורים מודרכים בפריז – סקירות מומחים
  6. »
  7. אוטובוס התיירים בפריז – הנחה בלעדית והמדריך המקיף ביותר | Hop-on Hop-off Tours Paris

אוטובוס התיירים בפריז – הנחה בלעדית והמדריך המקיף ביותר | Hop-on Hop-off Tours Paris

עדכון אביב 2024

האביב בפריז מביא איתו אווירה אחרת וקסומה לעיר מצד אחד ומזג אוויר משתנה מצד שני - יכולים להיות ימים של גשם וגם ימים של שמש חמה. אוטובוס התיירים הוא פתרון נהדר לשני המקרים האלו. תוכלו לסוע ברחבי העיר ולראות את כל האתרים המפורסמים כמו האייפל באוטובוס מקורה לימים בהם יש גשם או ממוזג לימים החמים. להזמנת כרטיסים מראש לאוטובוס התיירים בפריז : בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

מידע כללי על אוטובוס תיירים בפריז

אוטובוס התיירים בפריז הוא דרך מעולה לראות את העיר, בצורה נוחה בסיור פנורמי. תוך כדי הנסיעה אפשר לראות את כל האתרים של פריז בתוספת הדרכה קולית ומיזוג אוויר. האוטובוס, גדול, מרווח, ובעל שתי קומות (המפלס העליון הוא באוויר הפתוח, ללא גג) מהם תוכלו לנסוע בכ4 מסלולים ולעצור בתחנות השונות. ניתן לרכוש כרטיס נסיעה ליום אחד, ליומיים או שלושה ובמהלכם לעלות ולרדת מהאוטובוס ללא הגבלה, להחליף מסלולים, וליהנות מרחובותיה הצבעוניים והיפים של פריז בראש שקט. סיור בפריז באמצעות האוטובוס מאפשרת חוויה נוחה ותמציתית למי שמגיע לעיר ליום אחד או במהלך עצירת ביניים לפני נסיעת המשך ליעד אחר, הוא אפילו כולל בתשלום לוקר לאכסון מזוודות בשדה התעופה.

אוטובוס התיירים עובר ליד קתדרלת נורטדם

אפשר להזמין את הכרטיסים מראש (לחצו כאן להזמנת האטרקציה עם הנחה לגולשי הכל על, ולחצו כאן להזמנת האטרקציה עם אפשרות ביטול חינם). לרבים שבוחרים באטרקציה זו, יכולה להשתלם אחת החבילות הרבות שמוצאות לתייר וכוללות את אטרקציה זו: למשל שילוב של האוטובוס עם שיט על הסיין (אופציה פופולארית מאוד – לפרטים והזמנה) או עם דיסנילנד פריז (לפרטים והזמנה).

אוטובוס התיירים מתחת למגדל אייפל

אוטובוס התיירים של פריז מתחת מגדל אייפל

רוצים להכיר את פריז בדרך כיפית ומעניינת?
הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא סיור עם מדריך צמוד דובר עברית שילווה אתכם בשכונות המיוחדות ובטעמים הייחודיים לעיר היפה באירופה. בין אם אתם מחפשים סיור להכרת העיר, סיור קולינרי שיקח אתכם לעולם הקינוחים הצרפתי או סיור מודרך בשכונת מונמארטר הקסומה תוכלו להבטיח את מקומכם בסיורים המבוקשים כאן.

מה רואים עם אוטובוס התיירים בפריז

באוטובוס התיירים בפריז תוכלו להנות מסיור פנורמי, אשר יכלול את כל האתרים המרכזיים של פריז בתוספת הדרכה קולית ומיזוג אוויר. לאוטובוס ארבעה מסלולים, העוברים דרך כל האתרים המרכזיים, כמו בניין האופרהמוזיאון הלוברקתדרלת נוטרדם ומגדל אייפל, ונמשכים בין שעה לשעתיים, למי שנוסע את הקו במלואו ללא העצירות.

תחנות מרכזיות:

Paris Grand Tour Stops:
1. Auber (“La Boutique”, Printemps Haussmann, Grands Magasins)
2. Opera (Place Vendome, Cafe de la Paix)
3. Palais Royal (Jardins du Palais Royal)
4. Musee du Louvre (Jardin des Tuileries)
5. Pont-Neuf (Conciergerie, Square du Vert Galant)
6. Notre-Dame (Cathedrale, Saint-Louis, Marche aux fleurs)
7. Saint-Michel (Place Saint-Michel, Sainte-Chapelle)
8. Musee d’Orsay (Quais de Seine, Pont des Arts)
9. Concorde (Obelisque de la Concorde, Musee de l’Orangerie)
10. Champs-Elysees Clemenceau (Grand-Palais, Petit Palais, Marche aux Timbres)
11. La Boetie – Champs-Elysees (Avenue Montaigne)
12. George V (Arc de Triomphe)
13. Charles de Gaulle-Etoile (Arc de Triomphe)
14. Trocadero (Musee dArt Moderne, Musee de la Marine, Musee Guimet)
15. Tour Eiffel (Champs de Mars)
16. Vauban-H’tel des Invalides (Tombeau de Napoleon, Ecole Militaire)
17. Esplanade des Invalides (Musee RodinMusee de l’Armee)
18. Concorde-Royale (Boutiques de la rue Saint-Honore et de la rue Royale, Maxim’s)
19. Madeleine (Eglise de la Madeleine)

אוטובוס התיירים ליד הלובר

אוטובוס התיירים עובר ליד הלובר

למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם:

סוגי כרטיסים לאוטובוס התיירים בפריז

כרטיס בסיסי

אם אתם מעוניינים לחוות את מיטב העיר, האטרקציות האתרים ההיסטוריה והמקומות הייחודיים של פריז, בצורה הנוחה ביותר, בלי להסתבך עם קווי תחבורה ציבורית, תחנות עלייה וירידה, או לעומת זאת עם רכב בתוך העיר, נמליץ לכם לרכוש כרטיס לאוטובוס התיירים בטולוז. כרטיס זה זול יותר, משתלם וחוסך בעלות בהשוואה לרכישת כרטיס באתר הרשמי של האטרקציה. ובנוסף, מאפשר ביטול חינם עד 24 שעות לפני תאריך הסיור שהזמנתם.
להזמנת הכרטיס, עם אופציה לביטול בחינם, לחצו כאן
להזמנת הכרטיס, עם קבלת קוד 5% הנחה לגולשי “הכל על” (קוד קופון: HAKO5), לחצו כאן.

כרטיס בשילוב עם סיור לילי בפריז

כרטיס לנסיעה לילית באוטובוס התיירים בפריז מתאים למי שמעוניין לחוות את עיר האורות בערב. כרטיס זה זול יותר, משתלם וחוסך בעלות בהשוואה לרכישת הכרטיס באתר הרשמי של האטרקציה, ובנוסף הוא מאפשר ביטול חינם עד 24 שעות לפני תאריך הסיור שהזמנתם.

להזמנת הכרטיס, עם אופציה לביטול חינם, לחצו כאן

להזמנה עם 5% הנחה בהזנת קוד HAKO5, לחצו כאן

כרטיס בשילוב עם שייט בנהר הסיין

כרטיס משולב של אוטובוס התיירים ושייט בנהר הסיין מתאים למי שמעוניין גם בחוויה של אוטובוס התיירים ונסיעה בו ברחבי העיר, וגם מעוניין לצאת לשיט בנהר. כרטיס זה זול יותר, משתלם וחוסך בעלות בהשוואה לרכישת כל כרטיס בנפרד אוטובוס התיירים ושיט בנהר הסיין ובנוסף הוא מאפשר גם ביטול חינם עד 24 שעות לפני תאריך הסיור שהזמנתם.

להזמנת הכרטיס, עם אופציה לביטול חינם,  לחצו כאן




שאלות ותשובות על אוטובוס התיירים בפריז

אוטובוס התיירים של פריז מתאים כאטרקציה בפני עצמה ופחות לשם ההתניידות (לזה עדיפה התחבורה הציבורית) הוא מומלץ מאוד למי שמגיע לעיר לזמן קצר ורוצה להתרשם בצורה פנורמית ומהירה ממה שהיא מציעה, או למי שמעוניין לראות את החלקים המרכזיים של פריז מבלי להסתבך בתחבורה ציבורית ו/או הליכה ארוכה. כמו כן, התנאים הנוחים והבטוחים של האוטובוס הופכים אותו לכלי מצוין לטיול עם ילדים קטנים (למידע נוסף על פריז עם ילדים).

ניתן להנות מאוטובוס התיירים של פריז הן ביום והן מסיור לילי, כמו כן בקיץ אנו ממליצים להזמין את האטרקציה הזו מראש, ובחורף אנו ממליצים להזמין מראש בסופי שבוע ובחופשים (בעיקר בעת חגים), מומלץ לא לקחת את האוטובוס ליותר מיום או יומיים – זה בהחלט ממצא, גם אם אתם באים ליותר ימים. את עיקר ההתניידות בפריז תעשו כאמור לרוב בתחבורה הציבורית.

יש מספר אפשרויות לקניית כרטיסים לאוטובוס התיירים בפריז, האפשרויות המומלצות על ידינו הן: להזמנה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד HAKO5) היכנסו לקישור הזה, להזמנה עם אפשרות ביטול בחינם היכנסו לקישור הזה.

כן, יש כרטיסים המשלבים את אוטובוס התיירים בפריז עם אטרקציות נוספות, למשל: כרטיס המשלב את אוטובוס התיירים בפריז ושייט בנהר הסיין, וכולל הפלגה למשך שעה על הסיין עם מדריך קולי ב12 שפות וגישה לאוטובוס התיירים בפריז (ליום/יומיים). להזמנת הכרטיס עם הנחה של 5% לגולשי אתר הכל על (קוד קופון HAKO5), היכנסו לקישור הזה.

האוטובוס יוצא מהתחנות השונות בכל 10 עד 30 דקות

טיפים והמלצות לאוטובוס התיירים של פריז

  • אטרקציה זו מאוד פופאלרית, היא פשוטה, נוחה ומאפשרת לראות את העיר באופן פנרומי. כאמור, זה לא תחליף לתחבורה ציבורית, יש להתייחס אליה כאטרקציה לכל דבר (תחבורה ציבורית דחופה יותר, זולה יותר, ובאופן כללי מאפשרת הגעה יעילה לכל נקודה – אוטובוס התיירים מעניק חוויה תיירותית, התחנות שלו מותאמות לתיירים ומאפשר לראות בנוחות את הדרך שלא כמו מטרו או אפילו אוטובוס רגיל. קחו בחשבון גם שאוטובוס התיירים בפריז כפוף לפקקים, שלא כמו המטרו).
  • אנו מאוד ממליצים על אטרקציה זו לתיירים עם ילדים, לחילופין לתיירים מבוגרים ו/או מוגבלי תנועה. בנוסף, אנו מאוד ממליצים עליה למי שיש לו רק יום אחד בפריז ורוצה לעשות סיור פנורמי כללי, או למי שמבקר בעיר בימים החמים של הקיץ או בימים הקרים והגשומים של החורף.
  • בקיץ אנו ממליצים להזמין את האטרקציה הזו מראש, בחורף אנו ממליצים לעשות כן בסופי שבוע ובחופשים (בעיקר בעת חגים).
  • מסלולי האוטובוס הם מסלולים מעגליים – מה שהופך אותו למאוד נוח, כלומר אפשר להתחיל ולסיים באותה נקודה.
  • אנו ממליצים לא לקחת את האוטובוס ליותר מיום או יומיים – זה בהחלט ממצא, גם אם אתם באים ליותר ימים. את עיקר ההתניידות בפריז תעשו כאמור לרוב בתחבורה הציבורית.

אופציות נוספות להזמנה של אוטובוס התיירים בפריז וכרטיסים משולבים

תגובות והמלצות שעלו בקבוצת הפייסבוק השותפה שלנו – פריז למטיילים – Paris For Travelers:

  • היי כולם, פעם ראשונה בפריז. האם מומלץ לעלות על אוטובוס תיירים או מיותר?
    • אני סבורה שלמי שבא לביקור ראשון לעיר בסדר גודל של פריס, זה יופי של דבר. זה מאפשר לראות חלק גדול של המונומנטים בסיבוב ראשון בעיר בלי להתאמץ מידי. ההסברים באוזניות שטחיים, אבל מראה העיניים – הוא הענין המרכזי. בסיבוב שני אתם יכולים לבחור לרדת במקום מסויים, להתהלך בו, להציץ פנימה (אם יש לאן) ולהמשיך הלאה לתחנה הבאה עם האוטובוס הבא שמגיע, וחוזר חלילה. בצורה כזו תתעייפו פחות ביום הראשון, כי ממילא תלכו ה-מ-ו-ן בפאריס. בנוסף, תוכלו להחליט גם היכן אתם רוצים אולי ביקור ממושך יותר ביום אחר. יש מספר חברות לענין הזה בפריס. מהמלצות של תיירים בעבר מתברר שהחברה של ה- Open tour היא המוצלחת בין החברות שיש בעיר. הם מציעים שלושה מסלולים, שהטוב מביניהם והארוך יותר הוא המסלול הכחול. העלות היומית לאדם היא 34€.
    • אני מאד בעד סיור כזה בכל עיר גדולה כמו פריז, שמבקרים בה לראשונה… סיור כזה מקיף את רוב האתרים המרכזיים במעט זמן ונותן מושג כללי על העיר, דבר שכמעט בלתי אפשרי בזמן כזה לעשות עצמאית. בנוסף, תוך כדי סיור כזה, תוכלו להתרשם אלו מקומות מצאו חן בעיניכם ולחזור אליהם בשלב אחר של הטיול.
    • חיפשתי גם אני סיור באוטובוס או שייט עם תרגום לעברית בשביל הבנות שלי בנות 7 ו-9. לצערי לא מצאתי. ב- bigbus יש תרגום ל-12 שפות, אבל לא בעברית (הצרפתים צריכים ללמוד מההולנדים).
      • עכשיו, כשאני אחרי, אני יכולה בהחלט להמליץ על הצטרפות לאוטובוס התיירים. הרבה יותר פשוט ונוח, כן… זה יותר יקר אבל אני מאלו שמשלמים בשביל נוחות. לא היה לנו הרבה זמן בפריז והאוטובוס סיפק לזה פיתרון מושלם.
        • מאיפה רוכשים כרטיס לאוטובוס הזה? יש חברה אחת או יותר? מה המחיר? ולכמה זמן זה תופס? תודה מראש וסליחה על החפירה.
          • ​בכל תחנה שלהם יש קבוצה אנשים מטעמם שמוכרת את הכרטיס. העלות היא 34€ ליום ו38 ליומיים, אם אני לא טועה. תורידי את האפליקציה שלהם ותראי שם הכל. האפליקציה קרויה Big Bus tour.
    • יש אוטובוס שנקרא le open tour. הוא לוקח לכל המקומות. טפשר לרדת ולעלות. זה חוסך נסיעות במטרו. אני תציד משתמשת בו. תהנו! פריז זה ממכר! ולא לשכוח למסעדת מתוקים בכיכר מדלן.

אוטובוס התיירים ברחובות פריז

אוטובוס התיירים ברחובות פריז

  • עלינו על אוטובוס התיירים עם שתי הקומות, ישבנו בקומה העליונה. חוויה מהממת ומהנה! סיירנו בכל המתחמים שהאוטובוס נוסע בהם, ראינו והכרנו את כל המקומות. בחלק מהמקרים ירדנו, סיירנו וחזרנו לאוטובוס. חשוב להבין שלבד לא היינו מגיעים למקומות ויש מרחק בין מקום למקום. האוטובוס ליומיים עלה 38 יורו לאדם. מי שנוסע באוטובוס מקבל פנקס הנחות שנותן הנחה למוזיאון השעווה – 25% ועוד.
  • אוטובוס תיירים מומלץ לילדים ולמבוגרים open tour. העלות היא 17 יורו לילד לא משנה לכמה ימים. 33/37/41 למבוגר ליום \יומיים\שלושה.
  • מה ההבדל בין האוטובוס הירוק, הכחול והאדום ואיזה מהם מומלץ?
    • מומלץ לקנות כרטיס ליומיים ואפשר לעשות את שני הקווים. האדום והירוק, לאדום יש 19 תחנות ולירוק יש 16 תחנות את יכולה לרדת ולעלות חופשי ויש תחנות שאת יכולה להחליף את הקו. אם את לא יורדת מהאוטובוס כל הסיבוב הוא בסביבות שעתיים. דבר נוסף, את חייבת לשמור על הכרטיס כי כל ירידה ועליה באחת התחנות את צריכה להראות את הכרטיס לסדרן שנמצא באוטובוס. בכל הקוים יש תרגום לעברית, את מקבלת אוזניות בעליה לאוטובוס. הקוים עובדים גם בימי ראשון.
    • יש בברצלונה 2 חברות שעושות את הסיורים באוטובוס תיירים. לחברה אחת יש 2 קווים – ירוק וכתום, ולחברה השניה יש 3 קווים – ירוק, כתום וכחול. בשורה התחתונה שתי החברות מגיעות לאותם מקומות. לנו הספיק יום אחד, ירדנו ב כמה תחנות וטיילנו ובאמצע החלפנו בין הקווים. יש אוזניות עם הסבר מעולה בעברית. מצרפת צילום של המפה ודף ההסבר שמחלקים באוטובוס. תהנו!

מפת הקווים והתחנות של אוטובוס התיירים בפריז

[wpgmza id=”9″ mashup=true mashup_ids=”9,7″ parent_id=”9″ cat=”5,7″ zoom=”13″]