חמישה ימים ברומא עם שני ילדים – אורן ורדי

סיכום זה עלה בקבוצת הפייסבוק השותפה שלנו – רומא למטיילים – Rome for travelers

 

חמישה ימים ברומא עם שני ילדים. יצא לנו מזג אוויר מצוין, היה תענוג!

כמה המלצות:

בראש ובראשונה Fabio Fornaciari – אסף והחזיר אותנו ויצא מגדרו לעזור, באמת שהתאמץ, כי הוא אדם זהב ומגיעים לו כל השבחים והמילים הטובות.

La Foresteria a Fontana Di Trevi – בית מלון קטן אינטימי חדש, ממוקם בגב של טרווי, פחות ממאה מטר מהמזרקה (קרוב למלון אקדמיה). זה לא בית מלון עם 24 שעות קבלה, לא מבלבלים את השכל יותר מידי, קיבלנו חדר גדול עם מיטה לילדה ומיטת תינוק ומקלחת מפנקת ונוף לכל רחוב טריטון. מדהים!
ארוחת בוקר בבית קפה ליד המלון בניהול של בחור יהודי שמדבר מעט עברית ונותן שירות מצוין. המיקום מעולה, הכל ברגל פשוט הכל.

אין בעיה לטייל ברומא עם עגלה!

אחרי לא מעט ניסיונות ולחצים הצלחנו לתאם עם Gregor Morosini Gatti לחצי סיור בגני בורגזה. יצאו תמונות מעלפות של הילדים ושלנו (מזכרת משפחתית מושלמת). בן אדם זהב שווה לסגור איתו לפני כל דבר אחר.




סיור לוותיקן עם SiRoma – שמואל פוקר מדריך ברומא מרתק מעניין לא בנאלי, אמנם טס מהר, אבל מכניס בסיפורים לאחורי הקלעים של הוותיקן ולא רק להיסטוריה המוכרת. מומלץ בחום ובתחילת הטיול (אנחנו סגרנו את הסיור ליום לפני שחוזרים וככה פספסנו את ההמלצות המיוחדות של שמואל וגם דרך מיוחדת להסתכל על כל הכיכרות והפסלים ברומא).

מילה על המלצות (בעיקר לגבי מסעדות) למי שקרא עד לכאן. ההמלצות הן לרוב סובייקטיביות ומסתמכות על טעם וריח. ללכת לחפש מסעדה ספציפית, ממש לבזבז זמן בניווט עד אליה, לא מבטיח כלום ולפעמים גם מתסכל.

רומא מדהימה, כיף סתם לנווט בין הסמטאות ולמצוא כל מיני מסעדות, אי אפשר להספיק הכל בביקור אחד וגם לא בשני… בטוח נחזור!

על ילדים כמעט ולא משלמים ברומא, לא קופרטו במסעדות, לא בכניסה לאתרים, לא בתחב”צ. מאוד מסבירים פנים לתינוקות וילדים, זה ממש עוזר.