מלונות ודירות מומלצים למשפחות ברומא

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור למשפחות למצוא את המלון המתאים ביותר ברומא: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איזה איזור הכי מומלץ עבורכם? ואיך לחסוך במחיר?

7 מלונות ודירות מומלצות למשפחות ברומא

Casa Cimini

בית סימיני (Casa Cimini) הוא דירת אירוח פרטית הממוקמת בליבה של רומא, בקומה השנייה של בניין בלב הרובע של סנטאנג’לו, ובמרחק של כמה דקות הליכה מן הקולוסיאום והפנתאון… למידע נוסף…

Residenza Dei Principi

רזידנצה דאי פרינצ’יפי (Residenza Dei Principi) היא דירת אירוח הממוקמת במרכזה של העיר רומא, ומציעה לאורחיה לינה וארוחת בוקר. הדירה ממוקמת במרחק הליכה ממזרקת טרווי (Fontana Di Trevi) והקוליסאום (Colosseum)…. למידע נוסף…

Residenza Domiziano

רסידנזה דומיזיאנו (Residenza Domiziano) – מקום אירוח B&B . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Kolbe Hotel Rome

⭐⭐⭐⭐
מלון קולבה רומא (Kolbe Hotel Rome) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel della Torre Argentina

⭐⭐⭐
מלון דה לה טורה ארגנטינה (Hotel della Torre Argentina) – מלון שלושה כוכבים. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Giolli Nazionale

⭐⭐⭐
מלון גיולי (Hotel Giolli Nazionale) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel dei Barbieri

⭐⭐⭐⭐
מלון דיי ברביירי (Hotel dei Barbieri) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

האביב נמצא בתחילתו ברומא ויחד איתו הביקוש ללינה מתחיל לעלות. בסוף החודש חל חג הפסחא, מה שמעלה את הביקוש ללינה אף יותר. למי שמתכנן חופשה לקראת סוף מרץ, ואפילו למי שמתכנן את חופשת פסח, אנו ממליצים לשריין מקום לינה מראש - כדי שתוכלו למצוא את המקום המתאים ביותר למשפחה שלכם ולמה שאתם צריכים. כדאי לעשות את ההזמנה בקישור הזה באחד המקומות המציעים ביטול בחינם - ככה שתוכלו להיות בראש שקט מצד אחד ולשמור על גמישות מצד שני. בנוסף, מאחר והלינה יכולה להיות הוצאה לא קטנה כדאי לבדוק האם יש הנחות על מקומות לינה רלוונטים עבורכם כאן.

כל מה שרציתם לדעת על לינה למשפחות ברומא

רומא בשנים האחרונות מאפשרת לא מעט אפשרויות לינה המתאימות למשפחות. למשפחות המחפשות לינה נוחה ונעימה ברומא במחיר משתלם מומלץ לבחור אחת מהאפשרויות הבאות:
1. למצוא דירה מתאימה ברומא – לרוב אפשרות משתלמת מאוד (ראו דירות ברומא). יש ריכוז גדול של דירות מתאימות למשפחות ומאפשרות להגיע בקלות לאתרי התיירות של העיר באזור הוותיקן (ראו מלונות באזור הוותיקן). ישנם גם דירות כאלו באזור טרסטוורה.
לרוב אפשרות כדאית מאוד ואנו מאוד ממליצים לשקול אופציה זו בחיוב, בהזמנת דירה אולי מפסידים את הבנפיט של מלון – לא מנקים אחריכם, אין קבלה (אלא אם מדובר במלון דירות) ובמקום להגיע לחדר אוכל ערוך תכינו לעצמכם את ארוחת הבוקר (דבר אשר יכול להוות יתרון), אבל תרוויחו אפשרות לינה – נוחה, מרווחת הכוללת מטבח שמאפשר מצד אחד חיסכון בעלות האוכל בטיול מאחר ואפשר להכין אוכל לבד (בין אם מדובר בארוחת ערב או סנדוויצ’ים למהלך היום), ובחלק לא מבוטל תמצאו גם אביזרים נוספים כמו מכונת כביסה – אילו יתרונות שהרבה יותר חשובים להרבה מאוד משפחות.

2. מלון זול ברמה של שניים או שלושה כוכבים – הכולל חדרים לשלושה וארבעה אורחים, ומעניק מחירים טובים למשפחות וילדים, בחלק מהמלונות אפשר אפילו למצוא חדרים מחוברים או חדרים המתאימים גם לאירוח של 5 נפשות. האפשרות לקחת חדר אחד לכולם היא הזולה יותר, אך יש לקחת בחשבון שלרוב מדובר בחדרים שיהיו יחסית צפופים מאחר וכולם נמצאים באותו החדר. כך או כך, תרוויחו את היתרונות של לינה במלון – שירות, מענה זמין ומיידי (בין אם לקבלת מגבת נוספת או שאלות הכוונה והמלצות), אך מאבדים מהפרטיות והמרחב שדירות מציעות. חשוב מאוד להסתכל על כמה היבטים לפני שמזמינים מלון למשפחות:

  • וודאו שהמלון מאחר ילדים – ישנם מלונות שאינם מאפשרים אירוח של ילדים כלל, ויש מלונות אשר מגבילים את אירוח הילדים מגיל מסויים.
  • במידה ואתם נוסעים עם תינוקות כדאי מאוד לוודא שהמלון מספק עריסות תינוק וכי יש בחדר קומקום כך שתוכלו להכין בקבוקים בחדר בלי צורך לרדת לחדר האוכל או לקבלה לקבלת מים חמים.
  • כדאי מאוד לשים לב לכך שחלק מהמלונות מציעים מחיר מופחת בעבור ילדים מתחת לגיל מסויים (לרוב מדובר על ילדים עד גיל 12), ישנם גם מלונות אשר מציעים אירוח בחינם לילדים עד גיל מסויים. לכן כדאי לקחת זאת בחשבון במערך השיקולים כאשר מתלבטים בין כמה מלונות, ולא לשכוח להכניס כראוי את הרכב המקרים – כולל הגיל.

 תשובות לשאלות נפוצות על לינה למשפחות ברומא

מבין הדירות המתאימות למשפחות ברומא אנו ממליצים להסתכל על דירת ארבעה כוכבים LCH-Lateran Charming House המתאים למשפחות עד 6 נפשות, דירת ארבעה כוכבים Pantheon Hedonism המתאים למשפחות עד 10 נפשות, מלון דירות ארבעה כוכבים Ripetta 25 המתאים למשפחות עד 6 נפשות, דירת ארבעה כוכבים Sunrise In Rome Holidays המתאים למשפחות עד 6 נפשות ומלון דירות ארבעה כוכבים Margana Tower המתאים למשפחות עד 4 נפשות.

דירות נוספות ל4 נפשות:

Sant'Angelo Apartments:
מדובר בדירה הנמצאת באזור רומא העתיקה. הדירה נמצאת במרחק 2 דקות הליכה מבית הכנסת הגדול של רומא, בסביבה זאת מספר מקומות כשרים. כמו כן הדירה נמצא במרחק 4 דקות הליכה מפיאצה ונציה, 8 דקות הליכה מהמוזיאונים הקפיטולינים ו-9 דקות הליכה מגלריית ספדה.
מדובר בדירת חדר שינה אחד סופריור (50 מ"ר) בה חדר שינה אחד ובו מיטה זוגית, מיטת יחיד, ומיטת ספה הנמצאת בסלון. הדירה מאובזרת במטבחון.

Appartamento Il Tempio:
מדובר בדירה הנמצאת באזור רומא העתיקה. הדירה נמצאת במרחק דקת הליכה מבית הכנסת הגדול של רומא. כמו כן הדירה נמצאת במרחק 7 דקות הליכה מפיאצה ונציה, 8 דקות הליכה משוק קמפו די פיורי ו-11 דקות הליכה מהפנתאון.
מדובר בדירה (40 מ"ר) בה חדר שינה אחד ובו מיטה זוגית ושתי מיטות יחיד. הדירה מאובזרת במטבחון.

Portico D'ottavia:
מדובר בדירה נמצאת באזור רומא העתיקה. הדירה נמצא במרחק 3 דקות הליכה מבית הכנסת הגדול של רומא, כמו כן הדירה נמצאת במרחק 5 דקות הליכה מפיאצה ונציה, 7 דקות הליכה משוק קמפו די פיורי, ו-9 דקות הליכה מהמוזיאונים הקפיטולינים כמו גם מהפנתאון.
מדובר בדירת סופיריור (95 מ"ר) בה שני חדרי שינה, בכל חדר מיטה זוגית. הדירה מאובזרת במטבחון.

דירות שמתאימות  ל8 נפשות

דירות מרוחקות מעט מהמרכז התיירותי:

Vatican Garden:
מדובר בדירה הממוקמת באזור הותיקן. הדירה נמצאת במרחק 4 דקות הליכה ממוזיאון הותיקן, 8 דקות הליכה מבזיליקת פטרוס הקדוש ו-14 דקות הליכה מטירת סנט אנג'לו.
מדובר בדירה (90 מ"ר) בה שני חדרי שינה, בכל חדר שתי מיטות זוגיות.

Rhome Away Trastevere:
מדובר בדירה הנמצאת באזור טרסטוורה. הדירה נמצאת במרחק 8 דקות הליכה מפורטה פורטזה‎‎‎‏, בקרבת הדירה תחנות תחבורה ציבורית באמצעותן ניתן להגיע למגוון אתרים תיירותים בנסיעה של בין 15-25 דקות, בניהם: פיאצה נבונהפיאצה ונציהפונטנה די טרווי, שוק קמפו די פיורי והפנתאון.
מדובר בדירה (80 מ"ר) בה שלושה חדרי שינה, בשניםם מהם מיטה זוגית אחת ובשלישי שתי מיטות זוגיות.

אופציה נוספת היא דירה מרכזית יותר בה חלוקה מעט שונה:
S.Andrea:
מדובר בדירה הנמצאת באזור ברבריני. הדירה נמצא במרחק 7 דקות הליכה מארמון ברבריני, 3 דקות הליכה מהמדרגות הספרדיות, 4 דקות הליכה מפונטנה די טרווי ו-12 דקות הליכה מהפנתאון.
מדובר בדירה (150 מ"ר) בה שלושה חדרי שינה. בשניים מהם מיטה זוגית, בשלישי 3 מיטות יחיד ובסלון ישנה מיטת ספה.

אנו ממליצים לקרוא על: רומא עם ילדים – המדריך המקיף ביותר למשפחות המבקרות בבירת איטליה.

בעבור משפחות אשר מתכננות לשכור רכב ברומא או להגיע לרומא עם רכב שכור כדאי להזמין מקום לינה עם חניה - ובכך לחסוך את כאב הראש הכרוך בחיפוש חניה במקרה הטוב וקבלת קנס על חניה במקום לא חוקי במקרה הרע. אנו ממליצים להסתכל על מקומות הלינה הבאים - דירת שלושה כוכבים Andreina a San Pietro Apartment (חניה ציבורית במיקום סמוך בחינם), דירת ארבעה כוכבים The Babuino - Luxury serviced apartment (חניה פרטית במקום במחיר של 30€ לכל יום), מקום האירוח ארבעה כוכבים SM Vatican Relais (חניה ציבורית במקום - עלולים לחול חיובים), דירת ארבעה כוכבים Casavignoni luxury apartment with terrace (חניה ציבורית במיקום סמוך במחיר של 35€ לכל יום) ומקום האירוח ארבעה כוכבים Piazza di Spagna 9 (חניה ציבורית במיקום סמוך - עלולים לחול חיובים).

כאשר משפחות מגיעות לרומא עם תינוקות בחירת מקום הלינה המתאים נעשית מורכבת מעט יותר, מאחר ויש לקחת בחשבון היבטים אשר לא עומדים בפני משפחות עם ילדים גדולים יותר. כדאי מאוד לבדוק ראשית שמקום הלינה מספק עריסות או מיטת תינוק - בין אם בתוספת תשלום או בחינם, ובמידה ומדובר בבניין בן כמה קומות שישנה מעלית. בנוסף כדאי לבחור במקום לינה בו תוכלו לשלוט על מיזוג האוויר ושיהיה לכם בו גישה לקומקום. כדאי להסתכל למשל על דירת Andreina a San Pietro Apartment ודירת Casavignoni luxury apartment with terrace המתאימים למשפחות עד 6 נפשות, בית הארחה Gemme Di Roma Accomodation המתאים למשפחות עד 3 נפשות, דירת EnzHouse המתאים למשפחות עד 5 נפשות ודירת LCH-Lateran Charming House המתאים למשפחות עד 6 נפשות.

בנוסף ניתן למנות את:

Domus Real Cardello:
מדובר בבית הארחה הממוקם באזור רומא העתיקה. המקום נמצא במרחק 5 דקות הליכה מהקולוסיאום, 7 דקות הליכה מפיאצה ונציה, 10 דקות הליכה מגבעת הקפיטולין ו-12 דקות הליכה מבזיליקת סנטה מריה מג’ורה.
מדובר בחדר קוואדרופול (25 מ”ר) בו מיטה זוגית ושתי מיטות יחיד. מיטות תינוק זמינות בתוספת תשלום – תוכלו לבקש זאת במעמד ההזמנה.

La Residenza Dell’Angelo Nuova:
מדובר בבית הארחה המוקם באזור רובע סנט אנג’לו. המקום נמצא במרחק 4 דקות הליכה מגשר סנט אנג’לו, 8 דקות הליכה מפיצאה נבונה, 12 דקות הליכה משוק קמפו די פיורי ו-13 דקות הליכה מהפנתאון ומכיכר סנט פטרוס שבותיקן.
מדובר בחדר משפחתי (20 מ”ר) בו מיטה זוגית ומיטות ספה.  מיטות/עריסות תינוק זמינות בחינם —ניתן להגיש בקשה במעמד ההזמנה.

3 Inn Ripetta:
מדובר בבית הארחה. המקום נמצא במרחק 2 דקות הליכה מפיאצה דל פופולו, 6 דקות הליכה מפארק וילה בורגזה, 8 דקות הליכה מפיאצה אספניה והמדרגות הספרדיות ורבע שעה הליכה מפונטנה די טרווי.
מדובר בחדר ל-4 אנשים עם חדר רחצה פרטי (26 מ”ר) בו מיטה זוגית ומיטת ספה. מיטות/עריסות תינוק זמינות בחינם—ניתן להגיש בקשה במעמד ההזמנה.

Pantheon Maddalena Luxury
דירה הממוקמת 5 דקות הליכה מהפנתאון ומפיאצה נבונה. הדירה כוללת מרפסת, מיזוג אויר, פינת ישיבה, חדר רחצה עם מוצרי רחצה בחינם, מטבח ובו מקרר, מדיח כלים, כיריים, מכונת קפה, וכלי מטבח. כמו כן, בדירה יש מכונת כביסה ומייבש כביסה. ישנה מעלית לקומות העליונות.

A Casa Di Stefano
דירה השוכנת במרחק 250 מטרים מפיאצה אספניה והמדרגות הספרדיות. הדירה כוללת מיזוג אויר, פינת ישיבה, חדר רחצה עם מוצרי רחצה בחינם, מטבח ובו מקרר, מיקרוגל, קומקום חשמלי, תנור, כיריים, טוסטר, מכונת קפה, שולחן אוכל וכלי מטבח. כמו כן בדירה קיימת מכונת כביסה. שימו לב כי ניתן להגיע לקומות העליונות במדרגות בלבד.

Pantheon Secret Suite
דירה הממוקמת בסמוך לפנתאון, 5 דקות הליכה מפיאצה נבונה, ו-8 דקות הליכה מפונטנה די טרווי. הדירה כוללת מרפסת, מיזוג אויר, פינת ישיבה, חדר רחצה, אמצעים להכנת תה/קפה, מקרר, מיקרוגל, קומקום חשמלי ומכונת קפה. בבניין קיימת מעלית.

מקומות הלינה המתאימים למשפחות עם תינוקות מציעים מיטות תינוק או עריסות, אולם חלקם לוקחים על שירות זה תשלום נוסף - שיכול להגיע גם לסכום גבוה יחסית. כדי להוזיל מעט את עלות הלינה עם תינוקות כדאי להסתכל על מקומות לינה בהם אין תוספת תשלום בעבור מיטת תינוק או עריסה. כדאי להסתכל למשל על מקום האירוח SM Vatican Relais ובית הארחה Cavour Suites Guest House המתאימים למשפחות עד 4 נפשות, מלון Umiltà 36 המתאים למשפחות עד 3 נפשות, דירות DRS- Roman's Ruins Colosseum המתאים למשפחות עד 10 נפשות ודירת Pantheon Miracle Suite המתאים למשפחות עד 6 נפשות.

Bollo Apartments:
מדובר בבית הארחה הממוקם באזור הרובע היהודי. המקום נמצא במרחק 2 דקות הליכה משוק קמפו די פיורי, 5 דקות הליכה מפיאצה נבונה ומגלריה ספדה, 10 דקות הליכה מהפנתאון, 12 דקות הליכה מבית הכנסת הגדול של רומא סביבו מסעדות ומקומות כשרים ו-13 דקות הליכה מפיאצה ונציה.
מדובר בחדר זוגי (18 מ"ר), ניתן להוסיף עריסת תינוק בתוספת תשלום.

Hip Suites:
מדובר בבית הארחה הממוקם באזור טרסטוורה. המקום נמצא במרחק 9 דקות הליכה מגלריה ספדה, 10 דקות הליכה מבית הכנסת הגדול, 11 דקות הליכה משוק קמפו די פיורי ורבע שעה הליכה משוק פורטה פורטזה ומפיאצה ונציה.
מדובר בחדר זוגי (14 מ"ר), ניתן להוסיף עריסת תינוק ללא תוספת תשלום.

Over the Ghetto:
מדובר בדירה הנמצאת באזור רומא העתיקה. הדירה נמצאת במרחק 3 דקות הליכה מבית הכנסת הגדול של רומא, 6 דקות הליכה מפיאצה ונציה, 7 דקות הליכה משוק קמפו די פיורי, 10 דקות הליכה מהפנתאון ומפיצאה נבונה ו-12 דקות הליכה מהפורום הרומי.
מדובר בדירה עם חדר שינה אחד (35 מ"ר), ניתן להוסיף עריסת תינוק בתוספת תשלום.

גם סוויטת Sonnino Suite היא אופצייה טובה בה הוספת העריסה אינה כרוכה בתשלום נוסף. בנוסף המקום נמצא במרחק דקות ספורות מאזור המסעדות והמקומות הכשרים, כמו גם במרחק הליכה של עד רבע שעה מכמה אתרים תיירותים בניהם שוק קמפו די פיורי, גלריה ספדה, שוק פורטה פורטזה והפורום הרומי.

ישנם מקומות לינה המתאימים למשפחות ומציעים חדרים יחסית גדולים בהם יש מספר קבוע של מיטות, אך ניתן להוסיף לחדר מיטה (או שתיים) נוספות בעבור ילדים. הוספת מיטה לחדר של ארבעה אנשים לרוב תהיה זולה יותר מאשר הזמנת חדר המתאים לחמישה אנשים (מה גם שאפשרות זו פחות נפוצה). כדאי להסתכל למשל על בית הארחה Growel Exclusive Suites San Pietro , מלון Umiltà 36 ובית הארחה Gemme Di Roma Accomodation המתאימים למשפחות עד 3 נפשות ודירת Andreina a San Pietro Apartment ודירת Casavignoni luxury apartment with terrace המתאימים למשפחות עד 6 נפשות- אשר מאפשרים הוספת מיטות לחדר. חשוב לשים לב במעמד ההזמנה שניתן להוסיף מיטה לחדר שהזמנתם, במלונות רבים יש אפשרות להוסיף מיטה רק לחלק מהחדרים - כתלות בגודל החדר.

אוכל יכול להיות עניין לא פשוט כשנוסעים לחופשה עם ילדים, לכן בעבור מי שמעוניין לקחת מלון ולאכול במלון - בין אם רק ארוחת בוקר או גם ערב - כדאי לבדוק האם המלון לוקח בחשבון בתפריט גם את האורחים הקטנים. בין המלונות שמספקים ארוחות ילדים ברומא אפשר למנות את מלון Umiltà 36 המתאים למשפחות עד 3 נפשות, בית הארחה Teichnersuite , מלון Tree Charme Parliament Boutique Hotel ומלון Il Campo Marzio המתאימים למשפחות עד 4 נפשות ומלון Hotel La Place Roma המתאים למשפחות עד 6 נפשות.

בין מקומות הלינה המומלצים ניתן למנות את:

Bollo Apartments:
מדובר בבית הארחה הממוקם באזור הרובע היהודי. המקום נמצא במרחק 2 דקות הליכה משוק קמפו די פיורי, 5 דקות הליכה מפיאצה נבונה ומגלריה ספדה, 10 דקות הליכה מהפנתאון, 12 דקות הליכה מבית הכנסת הגדול של רומא סביבו מסעדות ומקומות כשרים ו-13 דקות הליכה מפיאצה ונציה.
מדובר בחדר זוגי (18 מ”ר), ניתן להוסיף עריסת תינוק בתוספת תשלום.

Hip Suites:
מדובר בבית הארחה הממוקם באזור טרסטוורה. המקום נמצא במרחק 9 דקות הליכה מגלריה ספדה, 10 דקות הליכה מבית הכנסת הגדול, 11 דקות הליכה משוק קמפו די פיורי ורבע שעה הליכה משוק פורטה פורטזה ומפיאצה ונציה.
מדובר בחדר זוגי (14 מ”ר), ניתן להוסיף עריסת תינוק ללא תוספת תשלום.

Over the Ghetto:
מדובר בדירה הנמצאת באזור רומא העתיקה. הדירה נמצאת במרחק 3 דקות הליכה מבית הכנסת הגדול של רומא, 6 דקות הליכה מפיאצה ונציה, 7 דקות הליכה משוק קמפו די פיורי, 10 דקות הליכה מהפנתאון ומפיצאה נבונה ו-12 דקות הליכה מהפורום הרומי.
מדובר בדירה עם חדר שינה אחד (35 מ”ר), ניתן להוסיף עריסת תינוק בתוספת תשלום.

גם Sonnino Suite שציינת היא אופצייה טובה בה הוספת העריסה אינה כרוכה בתשלום נוסף. בנוסף המקום נמצא במרחק דקות ספורות מאזור המסעדות והמקומות הכשרים, כמו גם במרחק הליכה של עד רבע שעה מכמה אתרים תיירותים בניהם שוק קמפו די פיוריגלריה ספדהשוק פורטה פורטזה והפורום הרומי.

בין מקומות הלינה המומלצים ניתן למנות את:

Hotel Oceania
ממוקם כ-7 דקות הליכה מכיכר ברבריני, 15 דקות מפיאצה אספניה והמדרגות הספרדיותומפונטנה די טרווי. מדובר במלון המעניק לינה ברמה הבסיסית ביותר, אינו מדורג בכוכבים. הביקורות עליו מציינות לטובה את המיקום ואת צוות המלון אך יש לא מעט ביקורות על ניקיון החדרים.

Hotel Elite
מלון שני כוכבים במיקום מעולה, 5 דקות הליכה מפונטנה די טרווי ומפיאצה אספניה והמדרגות הספרדיות, בעל קרבה לשתי תחנות מטרו מרכזיות (Spanga ו- Barberini). המלון מציע חדרים זוגיים בלבד מה שאומר שתאלצו לקחת שני חדרים. מדובר בחדרים אסתטיים ובעיצוב מודרני, לא מלון מפואר מדי אך בהחלט מעניק תמורה נאה.

Hotel Della Conciliazione
מלון ארבעה כוכבים הממוקם כחמש דקות הליכה מכיכר סנט פטרוס וממוזיאון הותיקן. הוא מעט יותר “מנותק” מהמרכז, וההליכה לפיאצה נבונה למשל אורכת כ-20 דקות. היתרון הגדול הוא כמובן באיכות המלון, מדובר במלון מודרני עם חדרים יותר מרווחים ורמת אירוח הרבה יותר גבוהה מקודמיו.

מבחינת דירות –

Cappellari Charme Apartment:
מיקום מעולה, דירה מקסימה בעלת שני חדרי שינה (אחד בעל מיטה זוגית והשני בעל ספה נפתחת ומיטה זוגית נוספת) בגודל של 60 מ"ר, שזה לא רע למרכז רומא. הדירה כוללת ארוחת בוקר וחניה (בעלות של 10 אירו ליום, שזה נחשב לזול ברומא). הדירה נמצאת כ- 5 דקות הליכה מפיאצה נבונה, 10 דקות הליכה מהפנתיאון. זהו איזור אידיאלי ללינה עם ילדים.

Reflex Rome:
דירה בעלת שני חדרי שינה וסלון, 70 מ"ר, בעלת מטבח מאובזר ופינת ישיבה. סה"כ 2 מיטות זוגיות ומיטת ספה. הדירה כוללת ארוחת בוקר וחניה (בתוספת תשלום). הדירה ממוקמת בטרסטוורה, מעט מרוחק ממרכז העיר, אך לא משהו שאי אפשר להתגבר עליו באמצעות התחבורה הציבורית של רומא (תחנת אוטובוס במרחק 4 דקות הליכה).

Stars Luxury Apartments:
דירה בעלת שני חדרי שינה וסלון, 80 מ"ר, עם מטבח. החיסרון פה הוא שיש 4 מיטות יחיד ומיטת ספה, אין מיטה זוגית. הדירה כוללת ארוחת בוקר וחניה בעלות של 10 אירו ליום. הדירה ממוקמת בטרסטוורה. תחנת טראם במרחק 3 דקות הליכה.

כל הדירות הבאות המוצעות כאן הן בקרבה למדרגות הספרדיות, בכולן קיים מטבח מאובזר ופינת ישיבה, בכולן קיימת מעלית מתאים מאוד למי שמסתובב עם עגלת תינוק) ובכולן ניתן לשלם באשראי (לעיתים בדירות יש אופציה למזומן בלבד). אם תרצה אוכל כמובן להעמיק את החיפוש, זה ממש על קצה המזלג כדי שתראו על מה מדובר.
Rental in Spanish Steps – דירת חדר שינה אחד, 60 מ”ר.
Spanish Steps Corner – דירת שני חדרי שינה, 80 מ”ר.
Home’n Rome – Spagna – דירת חדר שינה אחד, 60 מ”ר.

Apartments in Trastevere Toc Toc
דירת שני חדרי שינה עם מרפסת ושני חדרי רחצה. הדירה ממוקמת בסמוך לנהר הטיבר ולגשר סיסטו, המאפשר גישה נוחה אל אזור קמפו די פיורי. פיאצה ונציה נמצאת במרחק 10 דקות הליכה ותחנת הרכבת החשמלית במרחק 5 דקות הליכה. הדירה כוללת מטבח מאובזר, מיטה זוגית אחת, שתי מיטות יחיד וספה-מיטה.

Romefinestay Apartment Rovere
דירת שני חדרי שינה ושני חדרי רחצה. הדירה ממוקמת על גדות נהר הטיבר, כ-5 דקות הליכה מקריית הותיקן, 10 דקות מפיאצה נבונה. הדירה כוללת מטבח מאובזר, שתי מיטות זוגיות וספה-מיטה.

Nina’s Home in Rome
דירת שני חדרי שינה וחדר רחצה אחד. הדירה ממוקמת בסמוך לגנים הבוטניים של רומא, כ-10 דקות הליכה מפיאצה נבונה. הדירה כוללת מטבח מאובזר,  שתי מיטות זוגיות וספה-מיטה.

Gallo Vatican Apartments – דירה בותיקן מאוד קרוב לאזור המוזיאון מצד אחד מצד שני נגיש לחלק המרכזי של העיר – המחיר הוגן מאוד ניתן לעשות צ’ק-אין עד 23:00 בלילה.

Insula Vaticana
 – הצעה דומה מבחינה גאוגרפית, מחירים טוב, יותר נגיש למטרו ויש יותר מרחב באופן יחסי מהגללו אחלה אופציה טובה, צ’ק-אין עד 00:00.

Cappellari Charme Apartment
מיקום מעולה (!), דירה מקסימה בעלת שני חדרי שינה (אחד בעל מיטה זוגית והשני בעל ספה נפתחת ומיטה זוגית נוספת) בגודל של 60 מ”ר, שזה לא רע למרכז רומא. הדירה כוללת ארוחת בוקר וחניה (בעלות של 10 אירו ליום, שזה ממש זול לחניה ברומא). מדובר בהצעה היקרה ביותר מבין כל האפשרויות שמצאתי ועדיין, היא לחלוטין במחיר סביר שלא היה מבייש חדר לזוג ברומא. כשמדובר במשפחה שלמה זו ממש מציאה.
מיקום הדירה אגב, 5 דקות הליכה מפיאצה נבונה, 10 דקות הליכה מהפנתיאון. זה איזור אידיאלי ללינה עם ילדים.

Reflex Rome
דירה בעלת שני חדרי שינה וסלון, 70 מ”ר, בעלת מטבח מאובזר ופינת ישיבה. סה”כ 2 מיטות זוגיות ומיטת ספה.
הדירה כוללת ארוחת בוקר וחניה (בתוספת תשלום, קשה לי להגיד כמה כי לא מצויין).
מיקום הדירה – בטרסטוורה, מעט מרוחק ממרכז העיר, אך לא משהו שאי אפשר להתגבר עליו באמצעות התחבורה הציבורית של רומא (תחנת אוטובוס במרחק 4 דקות הליכה).

Stars Luxury Apartments
דירה בעלת שני חדרי שינה וסלון, 80 מ”ר, עם מטבח. החיסרון פה הוא שיש 4 מיטות יחיד ומיטת ספה, אין מיטה זוגית.
הדירה כוללת ארוחת בוקר וחניה בעלות של 10 אירו ליום.
מיקום הדירה – גם בטרסטוורה (בכלל אנו ממליצים לקרוא על מלונת באזור מפני שזה רלוונטי מאוד עבורכם ראה גם מלונות בטרסטוורה), תחנת טראם במרחק 3 דקות הליכה.

בנוסף לדירות אלה כדאי לבדוק כגם את:

RSH Spanish Steps Apartments
TrustEver
Rhomeholidays - Trevi
Navona Halldis Apartments
Tritone 91 Apartments
Vicolo Savelli Apartment

Hotel Due Torri
מדובר במלון בעל דירוג של שלושה כוכבים. המלון נמצא במרחק 4 דקות הליכה מפיאצה נבונה, 7 דקות הליכה מהפנתאון, 10 דקות מהמדרגות הספרדיות ו-12 דקות הליכה מגשר סנט אנג'לו.
מדובר בחדר טווין (14 מ"ר) בו ניתן לבחור בשתי מיטות יחיד.

Hotel Modigliani
מדובר במלון בעל דירוג של שלושה כוכבים. המלון נמצא במרחק 4 דקות הליכה מכיכר ברבריני, 5 דקות הליכה מהמדרגות הספרדיות, 10 דקות הליכה מפונטנה די טרווי ו-9 דקות הליכה לגני בורגזה.
מדובר בחדר טווין (17 מ"ר) בו ניתן לבחור בשתי מיטות יחיד.

Parlamento Boutique Hotel
מדובר במלון בעל דירוג של שלושה כוכבים. המלון נמצא במרחק 6 דקות הליכה מפונטנה די טרווי, 7 דקות הליכה מפיאצה אספניה, 8 דקות הליכה מהפנתאון, 9 דקות הליכה מפיאצה נבונה ו-10 דקות הליכה מכיכר ברבריני.
מדובר בחדר טווין (15 מ"ר) בו ניתן לבחור בשתי מיטות יחיד.

Eurostars International Palace
מדובר במלון טוב מאוד שמעניק לינה ברמה גבוהה יחסית. המיקום שלו הוא טוב, אומנם יש מלונות יותר קרובים למרכז התיירותי, אבל גם הוא ללא ספק מוגדר כמלון מרכזי (ויש מתחתיו לא מעט תחנות אוטובוס שמהן אפשר להגיע לכל מקום). החיסרון העיקרי שלו הוא שלרוב הוא פשוט יקר, לעיתים אפשר לומר שיקר מידי ביחס לתמורה שלו - אך מצד שני בחורף אפשר למצוא עליו אחלה דילים.

בין המלונות המומלצים למשפחו עם 4 נפשות ניתן למנות את:

Hotel Teatro Di Pompeo
הוא מלון בוטיק הממוקם בלב רומא, איטליה. המלון, הממוקם בעיר העתיקה, לוקח את שמו מהתיאטרון הרומי העתיק, תיאטרו די פומפאו, שעמד בעבר באותו אתר. את שרידי התיאטרון עדיין ניתן למצוא ביסודות המלון, ויוצרים שילוב ייחודי של היסטוריה ומודרניות. מלון בעל דירוג של שלושה כוכבים, ממוקם במרחק 5 דקות הליכה מפיאצה נבונה.
חדר זוגי או טווין (21 מ"ר) כולל ארוחת בוקר.

Inn Rome Rooms & Suites
מלון דירות מציע חוויה אינטימית ואישית יותר בהשוואה למלונות גדולים יותר, המלון ממוקם במרחק 5 דקות הליכה מפיאצה נבונה.
חדר דלוקס זוגי (22 מ"ר). תוכלו להזמין במקביל את סוויטת ג'וניור (35 מ"ר) כולל ארוחת בוקר.

Hotel Regno
מיקומו המעולה על ויה דל קורסו, אחד מרחובות הקניות המרכזיים של רומא, מציע לאורחים גישה נוחה לאטרקציות האייקוניות של העיר. vמלון בעל דירוג של שלושה כוכבים, ממוקם במרחק 8 דקות הליכה מפיאצה נבונה, ו-3 דקות מפונטנה די טרווי.
חדר זוגי קטן (12 מ''ר). החדר הגדול יותר (15 מ"ר) כולל ארוחת בוקר.

Quirinale Luxury Rooms:
מדובר במלון בעל דירוג של שלושה כוכבים. המלון נמצא במרחק 8 דקות הלכיה מפיאצה ונציה, 9 דקות הליכה מפונטנה די טרווי, 10 דקות הליכה מארמון ברבריני, 12 דקות הליכה מגבעת הקפיטולין ו-13 דקות הליכה מהקולוסיאום.
מדובר בשני חדרים זוגיים (16 מ"ר).

Trevi Palace Luxury Inn
מלון ברמה גבוהה. הוא אהוב מאוד על תיירים (זוגות או משפחות) שמחפשים מצד אחד לינה המיועדת לתיירים מצד שני משהו שהוא מעבר לרמה פונקציונאלית. ביחס למלונות אחרים באזור החדרים שלו מרווחים, ואבזור ברמה טובה. האזור הוא מהמבוקשים שיש.

Hotel Madrid:
מלון 3 כוכבים. המלון הוא אחלה והוא כולל ארוחת בוקר ובמיקום הטוב ביותר שיש ליד המדרגות הספרדיות.

Palazzo Velli:
מציעים דירת אירוח עד 4 אורחים. הדירה בגודל 45 מ"ר, בעלת חדר רחצה, מטבחון ופינת ישיבה. המטבחון כולל מקרר, כיריים וכלי מטבח. הדירות ממקומות בטרסטוורה, רק 8 דקות הליכה מהכיכר המרכזית קמפו די פיורי.

בין מקומות הלינה המומלצים ניתן למנות את:

Nazional Rooms – מלון שנמצא בחלק הטוב יותר של אזור הטרמיני – החדרים בסדר (קצת צפופים) ומאוד פשוטים – אבל ללילה אחד זה אחלה וזה גם באזור שמאפשר גישה לכל אתרי רומא המרכזיים וניתן לצאת ממנו בקלות יחסית מרומא.
בנוסף ישנם שני חניונים ציבוריים במרחק הליכה מהמלון (משמעותי מאוד למטייל עם רכב פרטי – ראו השכרת רכב ברומא).

כיוון נוסף הוא הוסטל Romangelo II Hostel הוא יותר זול, אבל האזור פחות נעים (סמוך יותר לתחנת הטרמיני והמקום פחות נעים ללכת בלילה). בנוסף המחיר לא כולל ארוחת בוקר – ומאה חמישים ש”ח. תוכלו לבדוק גם את אופציה זו: Hotel Giubileo המיקום פחות טוב במעט, המחיר דומה, כולל ארוחת בוקר. החדרים להמלצתנו יותר טובים ויותר מרווחים.

דירות לחמישה נפשות-
Gallo Vatican Apartments- דירה בותיקן מאוד קרוב לאזור המוזיאון מצד אחד מצד שני נגיש לחלק המרכזי של העיר.

Insula Vaticana
- דירה בותיקן מאוד קרוב לאזור המוזיאון מצד אחד מצד שני נגיש לחלק המרכזי של העיר, נגיש למטרו.

מספר אפשרויות למלונות עם נגישות למשפחות:

Boutique Hotel Galatea:
מדובר במלון בעל דירוג של שלושה כוכבים. המלון נמצא במרחק 7 דקות הליכה מארמון ברבריני, 9 דקות הליכה מכנסיית סנטה מריה מג'ורה, 12 דקות הליכה מפיאצה ונציה, ו-13 דקות הליכה מהקולוסיאום.
מדובר בשני חדרי סטנדרט זוגי (18 מ"ר). מבחינת נגישות כל היחידה נגישה לכיסא גלגלים, המקלחת מונגשת לכסא גלגלים, השירותים מוגבהים, הכיור מונמך ויש כבל-חירום (להפעלת אזעקה) בחדר רחצה. מבחינת עריסה, יש להגיש בקשה לכך במעמד ההזמנה, הדבר כרוך בתוספת תשלום.

Relais Orso:
המלון נמצא במרחק 3 דקות הליכה מפיאצה נבונה, 5 דקות הליכה מכנסיית סנטה מריה דלה פאצ'ה, 8 דקות הליכה מגשר סנט אנג'לו ומהפנתאון, ו-11 דקות הליכה משוק קמפו די פיורי.
מדובר בשני חדרי סופריור זוגי (14 מ"ר). מבחינת נגישות ישנה מעלית לקומות העליונות, כל היחידה נגישה לכיסא גלגלים, ישנו כבל-חירום (להפעלת אזעקה) בחדר רחצה. מבחינת עריסה, עריסות תינוק זמינות בחינם, יש להגיש בקשה לכך במעמד ההזמנה.

Hotel Savoy:
מדובר במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים. המלון נמצא במרחק דקת הליכה מויה ונטו, 7 דקות הליכה מגני בורגזה, 8 דקות הליכה מכיכר ברבריני ורבע שעה הליכה מגלריה בורגזה.
מדובר בשני חדרי קלאסיק זוגי (14 מ"ר). מבחינת נגישות ישנה מעלית לקומות העליונות, כל היחידה נגישה לכיסא גלגלים, המקלחת מונגשת לכסא גלגלים, ישנו כבל-חירום (להפעלת אזעקה) בחדר רחצה וכסא-מקלחת. מבחינת עריסה, עריסות תינוק זמינות בחינם, יש להגיש בקשה לכך במעמד ההזמנה.

Grand Hotel Via Veneto:
מדובר במלון בעל דירוג של חמישה כוכבים. המלון נמצא ברחוב ויה ונטו, 5 דקות הליכה מגני בורגזה, 12 דקות הליכה מגלריה בורגזה, 10 דקות הליכה מארמון ברבריני ורבע שעה הליכה מכיכר אספניה.
מדובר בשני חדרי סופריור זוגי (27 מ"ר). מבחינת נגישות ישנה מעלית לקומות העליונות ,כל היחידה נגישה לכיסא גלגלים, השירותים עם מעקות אחיזה, ישנה מקלחת מונגשת לכסא גלגלים, ישנו כיור מונמך וכבל-חירום (להפעלת אזעקה) בחדר רחצה. מבחינת עריסה, עריסות תינוק זמינות בחינם, יש להגיש בקשה לכך במעמד ההזמנה.

אפשרויות הלינה המומלצות עבור מלונות כשרים מתאימים למשפחות:

Hotel Carmel:
מדובר במלון בעל דירוג של שני כוכבים, ממוקם באזור טרסטוורה, המלון כשר ומגיש ארוחת בוקר כשרה. המלון מעט מרוחק מאתרי התיירות, נמצא במרחק בין 20-40 דקות הליכה מפיאצה נבונהפיאצה ונציה והפורום הרומי.
מדובר בחדר זוגי (12 מ"ר).

אפשרות נוספת היא להשכיר דירה עם מטבח באמצעותו ניתן להכין ארוחות כשרות למשל:
Navona Luxury Appartments:
מדובר בדירה הממוקמת באזור אזור נבונה וגובל ברובע סנט אנג'לו (הרובע היהודי). במרחק 3 דקות הליכה מפיאצה נבונה, 9 דקות הליכה מהפנתאון ו-12 דקות הליכה מטירת סנט אנג'לו.
מדובר בדירת דלוקס (35 מ"ר) מאובזרת במטבח.

Campo de' Fiori Enchanting Apartment S&AR:
מדובר בדירה הממוקמת באזור הקאמפו די פיורי ורובע סנט אנג'לו (הרובע היהודי). במרחק 5 דקות הליכה מפיאצה נבונה, 11 דקות הליכה מהפנתאון ו- 12 מבית הכנסת הגדול של רומא.
מדובר בדירה (60 מ"ר) מאובזרת במטבח.

Trastevere Residence
מציעים 2 דירות הכוללות חדר שינה אחד, מטבחון וסלון. הדירות ממוקמות בבניין פרטי עם מעלית. המטבחון כולל קומקום חשמלי, כלי מטבח, תנור, כיריים ושולחן אוכל. שימו לב כי בדירה אחת יש אפשרות למיטה זוגית גדולה ומיטת ספה, ואילו בשניה יש אפשרות להוסיף גם מיטת יחיד (המחיר משתנה בהתאם). הדירה כוללת מיזוג אוויר וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי. הדירה ממוקמת 2 דקות הליכה מתחנת הרכבת החשמלית, וכ-20 דקות הליכה מהפנתיאון.

Trastevere Scarlet Dream Suite
דירה הכוללת 2 חדרי שינה, מטבח, וסלון. הדירה ממוקמת בבניין פרטי עם מעלית (למרות שמצויין שהדירה נמצאת בקומת קרקע). המטבח כולל מקרר, קומקום חשמלי, כלי מטבח, כיריים, מכונת קפה ושולחן אוכל. בדירה שתי מיטות זוגיות ומיטת ספה. הדירה כוללת מיזוג אוויר וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי. הדירה ממוקמת 2 דקות הליכה מתחנת הרכבת החשמלית, וכ-20 דקות הליכה מהפנתיאון.

Suites in Rome
דירה הכוללת חדר שינה אחד, מטבח וסלון. הדירה ממוקמת בבניין פרטי, בקומה ה-3, אך ללא מעלית. המטבח כולל מקרר, קומקום חשמלי, כלי מטבח, תנור, כיריים, מכונת קפה ושולחן אוכל. בדירה מיטה זוגית אחת, מיטת יחיד אחת ומיטת ספה. הדירה כוללת מיזוג אוויר וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי. הדירה ממוקמת בסמוך לתחנת הרכבת החשמלית, וכ-15 דקות הליכה מפיאצה ונציה.

Holiday-In Trastevere - המיקום של הדירה הוא 500 מ' דרומית לרובע היהודי. אומנם זה לכיוון המנוגד למרכז העירוני של רומא (טרסטוורה), אך גם קל להגיע לכל מקום עם תחבורה ציבורית וגם הטרסטוורה יפהפיה כשלעצמה ומעניקה מסעדות ואפשרויות בילוי רבות.

אופציות לדירות נוספות:  Rhomeholidays - Trevi - דירה יותר זולה במקצת, אך קטנה בהרבה. מיקומה מעולה מבחינת קרבה לאתרי רומא המרכזיים, אך למי שרוצה להיות קרוב לרובע היהודי היא פחות טובה.

מחירי המלונות כמובן יקרים יותר - הם יעלו יותר מכפול במחיר אך אם אתם רוצים בכל זאת כדאי להסתכל על  Best Comfort Suites הזול יחסית (רמת הלינה לא מתקרבת לזו של הדירות, והמחיר כמעט כפול אך הוא כולל ארוחת בוקר שבמקרה של שש נפשות זה משמעותי (כך שההפרש הכספי לא נורא גדול).

Kolbe Hotel Rome הוא אחלה מלון מיקומו מעולה צריך לקחת בחשבון שמחירו יוצא יותר מכפול שתיים וחצי מהדירה יש לנו גם לא מעט ביקורות של אורחים שביקרו בו קודם. אפשרות נוספת היא EXE Hotel Della Torre Argentina  הם אופציה לא רעה - גם לאופציה עם ארוחת בוקר. מלון זה גם הקרוב ביותר לרובע היהודי ביחס לאפשרויות האחרות שהוזכרו כאן.

למידע נוסף מומלץ לבדוק את העמוד שלנו על מלונות ברובע היהודי של רומא

המלצות על מלונות ודירות למשפחות ברומא

  • מתכננים נסיעה בקיץ, או באביב? מומלץ לבצע את ההזמנה כמה שיותר מוקדם לפני הנסיעה שלכם ואז במידת הצורך לבטל, זאת בגלל שבמיוחד בעונות התיירות אפשרות לינה זו נוטה להתמלא. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם  (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב טוב, לזמן האפשרי לביטול, כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • לרשומים באתר בוקינג יש לא פעם הנחת Genius על אפשרות לינה זו, הנחה זו יכולה להגיע ל10% ממחיר הלינה. ראו למשל בלינק זה.
  • לאפשרות לינה זו יכולים להיות פערים משמעותיים מאוד במחירים בהזמנה בין הפלטפורמות השונות. לכן יש רבים שיעדיפו לבצע השוואת מחירים לפני הזמנה. אפשר לבצע את השוואת המחירים לדירות אילו בלינק זה או בלינק זה. שימו לב רק שלפעמים הפערים במחירים נובעים גם בהבדלים באיכות החדרים ובמוצר התיירותי אותו אתם מקבלים.



Booking.com