ארבעה ימים והצעת נישואין ברומא המהממת – רותם וקנין

סיכום זה עלה בקבוצת הפייסבוק השותפה שלנו – רומא למטיילים – Rome for travelers

 

היי לכולם,

אשמח לשתף אתכם בחוויה שלנו מרומא המהממת… מקווה שזה יעזור לחלקכם.

היינו 4 לילות ברומא – 4 ימים מלאים.

טיסה

טסנו הלוך וחזור דרך אל על. לדעתי אין משהו מיוחד בטיסת אל על לעומת אחרות, חוץ מזה שהמחיר לא היה כל כך שונה מהלואו קוסט והעדפנו את הפריווילגיה של טיסה רגילה שכוללת מזוודה לכל נוסע וארוחה. בטיסה הלוך היה איחור של שעה וחצי. הודיעו על זה 3 שעות לפני הטיסה, כך שרוב הנוסעים כבר היו בשדה. זה מבאס בעיקר בגלל שהטיסה הייתה אמורה לצאת ב- 06:00 ולבסוף לא ישנו כל הלילה וגם התפספסו שעות מהיום, אבל לא היו ברירות אחרות. זה כמובן יכול לקרות לכולם.




מלון

חשוב לי לציין שבהתחלה סגרנו מלון באזור הטרמיני ואחרי התייעצות כאן בקבוצה החלטתי לשנות לאזור אחר. ההתלבטות הייתה בין מלון 87 לבין המלון שסגרנו בסוף שנקרא stendhal luxury suiets. הם במרחק דקה אחד מהשני ובחרנו במלון שבחרנו בגלל שהוא חדש יותר והחדר גדול יותר.
את העסקה סגרנו דרך חברת נסיעות, חייבת לציין שהיה קצר בהזמנה של המלון ולבסוף קיבלנו חדר שלא הזמנו. הזמנו חדר עם מיטה עם מזרן אחד וקיבלנו עם 2 מזרנים (באיטליה יש להם מונח למיטה עם 2 מזרנים אני לצערי לא זוכרת אותו), דבר שצוין בהזמנה של הסוכנות, אך לטענת המלון לא קיים בהזמנה. הם לא היו כל כך נחמדים ואמרו שאנחנו מוזמנים ללכת אם זה לא לטעמנו, או להוסיף 14 יורו ללילה ולעבור לחדר אחר. בסוף החלטנו להשאר בגלל שהמלון עצמו היה מאוד יפה והחדר נמצא במבנה שהוא לא המבנה של הקבלה. לא רצינו להרוס את החופשה ושתהיה הרגשה לא נעימה. למחרת העבירו אותנו לחדר אחר שהיה בו מזרן אחד.
סך הכל המלון מפנק, ארוחת הבוקר נחמדה ואפשר גם להזמין ארוחת בוקר לחדר ללא עלות. המיניבר חופשי, יש מטריות בלובי לאורחי המלון ויש מחמם מגבות ואפילו משקל בחדר.

את ההעברות למלון בצענו דרך אייל. זה מאוד נוח. נכנסים לאתר שלו, משתבצים לשאטל שכבר קיים שמתאים לכם ואם לא קיים אתם יכולים לפתוח הזמנה חדשה שתתאים לכם. התשלום הוא זהה – 14 יורו לאדם.

אוכל

ביום הראשון אכלנו בגלידת gelato ובפיצרייה GRANO – ממקומות כמה מטרים אחת מהשניה. אוסיף על הפיצרייה שאכלנו בעוד כמה מקומות ולדעתנו היא הייתה הטעימה ביותר. לגבי הגלידרייה, היא הייתה גם כן מעולה, אבל יש הרבה טובות. בערב היינו ב- hard rock והיה ממש נחמד, קצת אווירה שונה. למחרת היינו בבגטו החלבית, פחות התחברנו וגם חייבו אותנו 3 יורו לזוג על מפיות. לדעתי זאת בדיחה. עצה שלי, אם אתם אוכלים במסעדה לא כשרה תמנעו מללכת לשם, חוץ מזה שהייתה שם אווירה של שוק. למחרת הלכנו למסעדה בהמלצת תיירים באזור הקולוסאום שנקראת labottegadelcaffe ולמחרת הלכנו גם ל- that’s amore. שתיהן היו פשוט מצוינות ואותם המחירים, לדעתי that’s amore היא חובה. אמליץ גם על הגלידרייה ששמים בה את הגלידה בתוך לחמניית בריוש. היא נקראת Gelateria Caruso. זה אולי נשמע קצת מוזר, אבל טעים בטירוף.

  • לחסוך את התור, הכסף והכאב ראש, כרטיסים להזמנה מראש לקולוסיאום, למוזיאון הותיקן, לגלריית בורגזה ועוד מגוון אתרים ואטרקציות ברומא באתר Tiqets » למידע נוסף.
  • מחפשים להשכיר רכב באיטליה? השוואת מחירים בין אלף אתרים - מחירים ושירות ללא תחרות באתר Rentalcars » למידע נוסף.
  • מחפשים כרטיסים לכדורגל או הופעות ברומא? טיקטאינגו היא ספקית הכרטיסים האמינה ביותר בתחום » למידע נוסף.

קניות

באנו במטרה לקנות והבאנו גם תקציב בהתאם. התכנון היה לנסוע לאאוטלט שמחוץ לעיר, אך בגלל שכבר לא יכולנו לדרוך על הרגליים ולא רצינו להיפרד מהעיר החלטנו לעשות שופינג ברומא עצמה. אני חייבת לציין שלא מצאנו כלום, קצת התאכזבתי מזה. לדעתי בארץ האופנה הרבה יותר יפה והיום המחירים בארץ הרבה יותר טובים. אז אם מישהו מתכנן לעשות שופינג, ממליצה שכן ללכת לאאוטלט.

אשמח גם לשתף אתכם שקיבלתי הצעת נישואין מבן הזוג שלי מזה 4 שנים ברומא הרומנטית והמושלמת! זה בכלל ריגש אותי והפך את הטיול למיוחד בעוד כמה רמות.

תהנו, וכמו שכבר אמרו – לבוא בנעליים נוחות! אנחנו לא השתמשנו בתחבורה הציבורית כלל.

תרגישו חופשי לשאול שאלות גם בפרטי, אעזור בשמחה!