כמה זמן כדאי להשקיע לפארק תמנע

שאלה

כמה זמן כדאי להשקיע בביקור בפארק תמנע?




תשובה

פארק תמנע הוא בלי צל של ספק אחד הפארקים היותר מרשימים והיפים שיש לישראל להציע, ואם כבר הדרמתם והגעתם עד לאילת הרחוקה כדאי מאוד לבקר גם בו ולהעשיר את הביקור באילת עם חוויות שונות ממה שלעיר עצמה יש להציע על הקניונים והחופים שלה. פארק תמנע הינו פארק מאוד גדול (השטח שלו גדול אפילו יותר מהשטח המוניציפלי של תל אביב, או חיפה) ויש בו המון דברים לעשות ולראות – עמודי שלמה, הפטריה, אגם נחושתן, פעילויות, סיורים ועוד אפשריות רבות של מסלולים. תוכלו לקרוא על כך בהרחבה בעמוד שלנו על פארק תמנע. כמה זמן כדאי לשהקיע בו? זה מאוד תלוי בכמה מעניין אתכם להעמיק בו.

ביקור מצומצם יחסית שכולל רק נסיעה ברכב בין המקומות העיקריים ומנוחה או פיקניק ליד האגם לרוב יקח בערך שלוש שעות – זה לא כולל הנסיעה מאילת, שאומנם קצרה יחסית אך מוסיפה עוד שעה על זמן הביקור בפארק עצמו במידה ויוצאים מאילת וחוזרים אליה. זהו ביקור שיטחי יחסית אשר יתן לכם להתרשם מהדברים המרכזיים אבל לא ממש להרגיש את השטח. בפארק יש מסלולים רבים, גם מסלולי הליכה וגם מסלולי אופניים אשר משתנים ברמת הקושי שלהם ולכן באורך הזמן שלוקח לעשות אותם. ניתן בקלות להאריך את הביקור בפארק ליומיים ולשלב גם לינה בפארק, בין אם באוהלים או באחת מאפשרויות הלינה השונות שהפארק מציע – החל מלינה באוהל ממוזג, דרך קראוונים ועד לחדרי אירוח. הפארק מאוד גדול עם הרבה מה להציע, כך שניתן לבלות בו גם כמה ימים בהם ממש תחרשו את הפארק לאורכו ורוחבו, הכל תלוי במידה העניין שלכם להתמקד בחלק זה בלבד שכן יש עוד מסלולי טיול יפים רבים באזור אילת – כמו הקניון האדום, הר צפחות, קניון שחורת ונחל עתק, כך שיש אפשרויות נוספות להנאה מהטבע המדברי הסובב את עיר התיירות.

ישנה משמעות כמובן גם לשעה ביום והעונה בה אתם מבקרים. במידה ואתם מגיעים בקיץ ביקור במהלך היום כאשר השמש יוקדת וחם מידי כדי להנות משהיה בחוץ יהיה קצר יותר מאשר ביקור בחורף או ביקור המתחיל בשעות הצהריים המאוחרות. ישנם סיורים מיוחדים היוצרים בשקיעה וסיורי עשישיות היוצאים אחרי רדת החשיכה, ניתן להגיע לפארק לאחר שיא החום היומי ולהישאר בו עד לאחרי הסיורים הללו ואז להפוך את הביקור בפארק לביקור של כמה שעות טובות ולהימנע מהחום הכבד.

הפטריה של תמנע בתאורה – חוויה שונה מאור יום (צילום: עומר מרקובסקי)הפטריה של תמנע בתאורה – חוויה שונה מאור יום (צילום: עומר מרקובסקי, רישיון)

 
לשאלות, בירור פרטים וייעוץ ניתן לפנות אליי במייל זה.
שירי
מנהלת פניות ויעוץ אתר הכל על
https://www.hakolal.co.il
עמוד הפייסבוק של הכל עלקבוצת הפייסבוק של הכל על




מפה

[wpgmza id=”23″ cat=”5″ marker=”4336″ zoom=”15″]