חופשה רומנטית באילת – כל מה שצריך לדעת לפני שמגיעים לחופשה זוגית באילת

חופשה רומנטית באילת - מידע כללי

“עצומי עיניים
נמלט בשניים
למים אל גני האלמוגים…”   (בואי לאילת / ירון לונדון)

אילת היא אמנם לא יעד מפורסם לזוגות כמו פריז או לונדון ולעיר יש תדמית משפחתית, אך תופתעו לגלות שהיא מלאה בפינוקים שמתאימים במיוחד לחופשה רומנטית. החל מהמלונות המפוארים, אשר חלקם ממש מיועדים לזוגות, דרך מגוון אפשרויות מפנקות של ספא וטיפולים ועד שקיעות אדומות במדבר.

אז איך בדיוק תוכלו להמלט לא רק מהאספלט (והערים המקומטות…) אלא גם מהבריכות העמוסות בילדים רועשים ולמצוא פינות שקטות ופרטיות לרגעים המיוחדים? מהם האתרים והאטרקציות המתאימים לחופשה הזוגית שלכם, באיזה מלון כדאי לבחור כדי לקבל את החוויה המושלמת ואיזה מסעדות מתאימות ביותר לחוויה הרומנטית של החופשה? המשיכו לקרוא, ונוכל לעזור לכם עם שאלות אלו.




אתרים רומנטיים באילת וסביבתה

הר צפחות

כאשר חושבים על אתרים לזוגות באילת, הר צפחות עולה כגולת הכותרת הרומנטית למי שמוכן להשקיע מספר שעות של הליכה. הר צפחות הוא ההר הקרוב ביותר למפרץ אילת, מה שמקנה לו נוף ייחודי ועוצר נשימה לעבר ים סוף והמדינות הסובבות אותו. התצפית מההר נחשבת לאחת מנקודות התפצית היפות ביותר בארץ, ולא בכדי, ובשעת השקיעה ההרים המשתקפים ממנו נצבעים באדום שאין כמותו במקומות אחרים בארץ. טיול שקיעה אל הר צפחות יכול להיות חוויה רומנטית עם נוף מרשים, אך שימו לב שאתם מתכננים נכון את זמן ההליכה כך שתספיקו לחזור לפני רדת החשיכה. אפשרות נוספת עם נוף יפה לא פחות אבל שמיועדת למשקימים היא לעלות לראות את הזריחה מהר צפחות. בעמוד הבא תוכלו לקרוא בפירוט על הר צפחות.

נוף אל ים סוף והרי אילת האדומים (צילום: derevv ברשיון פומבי

סיורי שקיעה

לזוגות האוהבים טבע, אנחנו ממליצים לבדוק גם את הסיורים המודרכים הבאים בפארק תמנע במדבר: סיור עששיות בלילה, טיול שקיעה או סיור שקיעה במדבר. פארק תמנע הוא פארק גדול, מיוחד מאוד עם נופים מרשימים של מדבר, אך יש לקחת בחשבון שסיורים אלו פתוחים למשפחות עם ילדים.

אפשרות נוספת לטיול שקיעה, לזוגות שבא להם להתעצל ולא רוצים ללכת יותר מדי, היא טיול שקיעה במדבר על גבי גמלים, בחוות הגמלים אילת. גם סיורים אלו כוללים משפחות.

בריכות הסתלבט

אתר נוסף המתאים במיוחד לזוגות הוא בריכות הסתלבט שבריף הדולפינים. הבריכות, שנמצאות בליבו של גן בוטני ירוק מאפשרות מנוחה לקול מפלי המים וניתן לבחור ב”ספיישל אחד על אחד” הכולל טיפול של ציפה ותנועה על ידי מטפלת ונמשך 30 דקות. כניסה אל המתחם המקורה היא מגיל 18 ומעלה, מה שיאפשר לכם שקט מהמולת הילדים והמשפחות. במתחם ישנן שלוש בריכות- אחת עם מי ים, השניה בטמפרטורה של 34 מעלות (מתאים במיוחד לחופשת חורף באילת!) והאחרונה מכילה מינרלים ומאפשרת ציפה בדומה לים המלח. החוויה אינה זולה, אך מפנקת ומרגיעה במיוחד.

Prev 1 of 1 Next
Prev 1 of 1 Next

חוף הים

ואיך אפשר שלא לכתוב על חוף הים שבאילת, הרי זה אחד מהדברים שמייחדים כל כך את העיר… היות ואילת עמוסה בנופשים- בעיקר בקיץ- המלצתנו היא להגיע לאחד החופים הדרומיים אשר רחוקים מההמולה של העיר ומאפשרים פינות שקטות ופרטיות יותר. חוף מצוין למטרה זו הוא חוף הנסיכה – החוף הדרומי ביותר בארץ, אשר מתאים במיוחד גם לשנורקלינג (למי שבעניין). הכניסה אל החוף היא בחינם (למידע נוסף על- אילת בחינם) ואין בו שירותי הצלה, אך יש בו שירותים ומזנון. בחוף תוכלו להנות ממים צלולים לרגלי עצי דקל והרי אילת האדומים, וזוהי אפשרות טובה לפיקניק או נשנושים עם כוס יין עם נוף יפה מבלי להצטרך ללכת או לטפס לראש הר.

אטרקציות זוגיות באילת

שיט בים האדום בזמן שקיעה

אטרקציה זו משלבת את כל הרכיבים הטובים לחוויה רומנטית קלאסית – יין, שקיעה, ים וגלים וכל זה בזמן הפלגה על יאכטה. אפשר לעשות זאת בהפלגה פרטית, או להוזיל עלויות ולהצטרף להפלגה של מספר זוגות באותה היאכטה. חברות רבות באילת מציעות הפלגה שכזו, וכוללות אפשרויות של נשנושים כמו גבינות ויין, ארוחה רומנטית ועוד.

השקיעה היא זמן רומנטי במהלכה אפשר לעשות פעילויות מיוחדות ביחד, כמו טיולי שקיעה או שיט בים האדום (תמונה: WalterZimmermann ברשיון פומבי)

שייט בקיאק בעל רצפה שקופה

מועדון הצלילה אקווה סטאר מציע אטרקציה ייחודית שסביר להניח שלא ניסיתם קודם- קיאק זוגי שקוף, שתוך כדי שחותרים (או בזמן עצירות מנוחה) ניתן לראות דרכו את מה שקורה מתחת לפני המים. לעיתים יש בעבור אטרקציה זו הנחה בגרופון המוזילה משמעותית את המחיר, כדאי לבדוק זאת לפני שמשלמים מחיר מלא.

ספורט ימי לזוגות אתגריים

לזוגות אוהבי האתגרים, ניתן לבחור באחד ממספר שיעורים זוגיים העוסקים בספורט ימי – כמו שיעור סאפ זוגי או צלילת היכרות זוגית בים סוף. צלילת ההיכרות הנה עם מדריך מוסמך ובמהלכה תוכלו לראות מקרוב את שונית האלמוגים הייחודית של אילת – המקום היחידי בארץ בו ניתן לראות שונית אלמוגים. כמו כן ישנן פעילויות ימית נוספות שיכולות להתאים כמו אופנוע ים זוגי או מצנחי ים – אין ספק שהנוף מהמצנח יהיה מרשים ביותר – מפרץ אילת הנושק להרים הוא מתכון מנצח, ונקודת המבט של החוף מהים נותת זווית אחרת שלא רואים מהחוף.

זוגות אתגריים יוכלו גם להתעניין במתקן הקפיצה החופשית מגובה 15 מטר שבחוות הגמלים אילת.

ספא, ספא ו… ספא

אז אחרי כל החתירות, ההליכות, הספורט הימי וכל המאמץ שתפס לכם את השרירים במהלך היום אין דבר מרגיע ומהנה יותר ממסאג’ מפנק באחד ממתחמי הספא הרבים שיש לאילת להציע. אם אין מתחם ספא במלון שלכם, אין דאגה- תוכלו למצוא בקלות מתחם ספא ייחודי, וחלק ממתחמי הספא בבתי המלון מאפשרים כניסה בתשלום גם ללקוחות שאינם לנים במלון. במתחמי הספא תוכלי להתפנק בסאונה חמה, בג’קוזי ולקבל אחד ממגוון נרחב של טיפולים שירפאו את הגוף והנפש. “דוקטור דג – פאן ספא אילת” ו”אקווה ספא” (בקניון אייס מול) אף מציעים טרנד עולמי משעשע משהו- אקווריום עם דגי פדיקור שידאגו להסיר מכפות רגליכם הדואבות את העור היבש. אנו מבטיחים (אך לא חותמים על כך) שחוויה הזויה זו תוציא מכם חיוך או שניים.

במתחמי הספא באילת תוכלו לקבל אחד מתוך מגוון רב של טיפולים מפנקים (צילום: rhythmuswege ברשיון פומבי)




מסעדות רומנטיות באילת

באילת כ-170 מסעדות, אשר מרוכזות בעיקר באיזור הטיילת, המלונות בחוף הצפוני ובמרכז העיר, כאשר מספר קטן יותר של מסעדות נמצא בחוף הדרומי. זוגות המגיעים לאילת לחופשה רומנטית לא יתקשו למצוא מסעדה מתאימה מבין שלל המסעדות הגדול הזה, ועליכם רק לבחור באיזו ארוחה חשקה נפשכם. באילת תמצאו מסעדות בשר וסטייקים, אוכל איטלקי ופיצות, מאכלי ים וגם סושי.

מסעדות הידועות באילת כמקום בילוי עם אווירה יותר זוגית ורומנטית הן פאגו פאגולוויתןפדרו, פסטורי ולה קוצ’ינה.

כמו כן כדאי לשקול את מסעדות היוקרה לורנס וראנץ’ האוס ואת מסעדת הדגים לה סרדין.

מלונות מומלצים לחופשה רומנטית באילת

החופשה באילת מתאימה לזוגות, בין אם מדובר בחופשה רומנטית או חופשה מיוחדת לציון יום הנישואין. בני זוג הרוצים להתפנק באמת במהלך השהות שלהם באילת יכולים למקד את החיפושים שלהם בניסיון למצוא מלון רומנטי, המציע חדרים מפנקים, בריכות שחייה, וכמובן גולת הכותרת של נופש הרגעות- טיפולי ספא, ג’קוזי ועוד. צריך לקחת בחשבון שככל שתחפשו מלון מפנק יותר, כך תשלמו יותר. רוב הזוגות בוחרים ללון בבית מלון, כאשר ישנם שני מוקדי מלונות עיקריים באילת. המוקד הראשון הוא ליד טיילת אילת וליד המרינה (שניהם סמוכים זה לזה) והמוקד השני הוא באזור החוף הדרומי.

רוב המלונות באילת נמצאים באזור הטיילת והמרינה ולינה באזור זה תתאים למי שרוצה להיות קרוב לשופינג ולמרכז העניינים. אזור זה עמוס בתיירים ובו תמצאו שלל ,מסעדות וברים. מלונות מומלצים לחופשה רומנטית באזור זה הם: מלון הרודס ויטאליס וסוליי מלון בוטיק המיועדים לזוגות בלבד ,מלון ישרוטל רויאל ביץ’, מלון אריאה ומלון ישרוטל אגמים.

המוקד השני של מלונות בחוף הדרומי מתאים יותר לזוגות שמחפשים אווירה עם אופי פחות עירוני, חופשה שקטה יותר. החוף הדרומי רחוק מהמרכז התיירותי הרועש ועשיר במרכזי ואתרי צלילה. מלונות המתאימים לזוגות בחוף הדרומי הם: מלון אורכידאה בו תוכלו למצוא וילות מפנקות עם בריכה פרטית, מלון הרברט סמואל הריף בו תמצאו סוויטה עם בריכה פרטית וחדרים זוגיים עם מרפסת ונוף לים ומלון ישרוטל ים סוף.

זוגות המחפשים לינה זולה יותר יוכלו לבחור באחת מדירות האירוח. היתרונות של לינה בדירה הם שקט, פרטיות ומחיר לינה נמוך יותר בהשוואה למלון אך יש לקחת בחשבון כי רוב הדירות לא נמצאות במרכז התיירותי ולכן מתאימות לזוגות שמגיעים לאילת עם רכב פרטי או מתכוונים לשכור רכב איתו ניתן יהיה להתנייד לאתרים התיירותים של אילת – כמו הטיילת או המצפה התת ימי. ניתן למצוא דירות עם גינה נחמדה או נוף אל הים. דירות מומלצות לחופשה רומנטית באילת הן: ,סוויטת עדן Stacey’s Stylish studio ומקום שקט ומודרני.  בהקשר זה, אם אתם מחפשים לינה במחירים נוחים יותר, אנו ממליצים לקרוא את העמודים מלונות לחופשה זולה באילת וחופשה זולה באילת בו תוכלו למצוא מידע מקיף בנושא.

למי שרוצה לקרוא יותר לעומק על אתרי הלינה המתאימים ביותר לזוגות, המלצות וטיפים תוכלו לקרוא על כך בהרחבה בעמוד מלונות לחופשה רומנטית באילת.




המלצות "הכל על" לחופשה רומנטית באילת

  •  כאשר אתם מזמינים חדר במלון לחופשה הזוגית שלכם, בעיקר כאשר עושים זאת אונליין – שימו לב שאתם בוחרים בחדר מסוג “חדר זוגי” שהוא חדר קלאסי עם מיטה זוגית, ולא בחדר “טווין” שהוא חדר לשני מבוגרים, אך לא בהכרח זוג, שבו יש שתי מיטות יחיד נפרדות ולא מיטה זוגית גדולה (לקריאה נוספת על סוגי החדרים במלונות).
  • לזוגות המעוניינים לחוות את עיר הנופש אילת כאשר היא שלווה, רגועה ושקטה יותר, אנו ממליצים לשקול דווקא נופש באילת בחורף ולא בקיץ העמוס. לחופשת חורף באילת יש יתרונות משלה, עליה תוכלו לקרוא בעמוד חופשת חורף באילת, לדוגמא – הסאונות המפנקות שבמרכזי הספא יהיו מתאימות יותר בחורף מאשר בקיץ הלוהט.