האם יש הנחות לפארק תמנע

שאלה

האם יש הנחות לפארק תמנע?




תשובה

פארק תמנע הוא ללא ספק אחד הפארקים המרשימים והיפים שיש לישראל להציע, ואם כבר הדרמתם עד אילת כדאי מאוד להיכנס אליו ולהעשיר את הביקור באילת עם חוויה קצת שונה ממה שלעיר עצמה יש להציע. הפארק גדול מאוד (השטח שלו גדול אפילו יותר מהשטח המוניציפלי של תל אביב, או חיפה) ויש בו לא מעט דברים לראות – עמודי שלמה, הפטריה, אגם נחושתן ועוד, תוכלו לקרוא על כך בהרחבה בעמוד שלנו על פארק תמנע. זהו פארק מתוחזק ומסודר, ובהתאם לאחד כזה הכניסה אליו כרוכה בתשלום והעשרת הביקור בסיורים ואטרקציות נוספות בפארק מייקרות את הביקור עוד יותר.

כדאי לדעת שיש לא מעט דרכים להוזיל מעט את הביקור בפארק:

  • ישנה הנחה לילדים, אשר אינם חייבים לשלם עוברם דמי כניסה מלאים, כאשר מהנחה זו יכולים להנות ילדים בגילאים 14-3.
  • ברכישת כרטיסים מראש מאתר הרשמי של הפארק ישנה הנחה גם כן – על מחיר הכניסה המלא ועל מחיר הכניסה לילדים.
  • לעיתים ישנם קופוני הנחה באתר גרופון גם קופונים לכרטיס הכניסה לפארק תמנע וגם קופונים לסיורי העשישיות המתקיימים בפארק, כך ששווה לבדוק באתר לפני הרכישה.
  • תוכלו למצוא לפעמים הנחות לכניסה לפארק תמנע גם באתרים כמו קופונוש ובאתרי הבנקים וכרטיסי האשראי השונים המציעים הטבות ללוקחות שלהם.

מאחר ויש כמה אפשרויות להוזלת הביקור בפארק כדאי לבדוק את כלל האפשרויות לפני הזמנת הכרטיס ולהשוות בניהן על מנת לגלות את האפשרות אשר תוזיל בעבורכם את הכניסה לאתר כמה שניתן. הדבר הופך למשמעותי יותר כאשר מדובר בביקור של משפחות או קבוצות, אז גם להנחות יחסית קטנות על כל כרטיס יכולה להיות משמעות ברכישה כולה.

עמודי שלמה בפארק תמנע מוארים (צילום: Aranran77)עמודי שלמה בפארק תמנע מוארים (צילום: Aranran77, רישיון)

 
לשאלות, בירור פרטים וייעוץ ניתן לפנות אליי במייל זה.
שירי
מנהלת פניות ויעוץ אתר הכל על
https://www.hakolal.co.il
עמוד הפייסבוק של הכל עלקבוצת הפייסבוק של הכל על




מפה

[wpgmza id=”23″ cat=”5″ marker=”4336″ zoom=”15″]