1. עמוד הבית
  2. »
  3. לונדון 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. סיכומי טיולים בלונדון
  6. »
  7. טיפים ומסלול של חמישה ימי טיול זוגי בלונדון – אלון ירון

טיפים ומסלול של חמישה ימי טיול זוגי בלונדון – אלון ירון

סיכום זה עלה בקבוצת הפייסבוק השותפה שלנו – לונדון למטיילים – London for travelers

 

שלום לכולם!
אז אחרי שנעזרתי המון בקבוצה, הגיע גם התור שלי לשתף מהחוויות שלי ולתת את הטיפים והעצות שלי.
מבחינת מסלול ל-5 ימים (כמובן, שכל אחד עם הטעם האישי שלו), זה היה הסדר אצלנו וכמובן שניתן להחליף את הסדר, מיועד לזוג (פחות עם ילדים קטנים):




יום ראשון

הגעה למלון (המלון שלנו היה ליד ההייד-פארק): סיבוב בהייד-פארק, משם להמשיך לרחוב אוקספורד ולהסתובב שם ולקנח באזור הצ’יינה טאון בערב, כיכר לסטר, חנות לגו וחנות M&M’s.

יום שני

נסיעה לרייג’טס פארק, להסתובב שם, הלכנו לגן החיות שם (ממש נחמד!), משם נסענו למדאם טוסו ואח”כ לשוק קמדן.

יום שלישי

נסענו בבוקר למצודת לונדון, הלכנו לכיוון גשר לונדון, ומשם ל”סקיי גארדן”, משם נסענו לקובנט גארדן, היינו בחנות של ג’יימס בונד (יש שם מוזיאון למטה- ממש נחמד להיכנס!) ובערב להצגה “מלך האריות” (מומלץ בחום!)

יום רביעי

התחלנו בכיכר טרפלגר, משם הלכנו לכיוון ארמון בקינגהאם, בדרך חלפנו על פארק סנט ג’יימס וגרין פארק (היה בדיוק יום ההולדת של המלכה! היה שווה כל רגע!), משם המשכנו לכיוון הביג-בן, ראינו את בתי-הפרלמנט, הלכנו קצת לאורך נהר התמזה עד לכיוון הלונדון-איי (לא עלינו עליו- בעיניי מיותר!)

יום חמישי

נסענו לאזור גריניץ’, הסתובבנו בפארק, בשוק, ראינו את מצפה הכוכבים, ומשם נסענו חזרה לכיוון אזור דרום ההייד-פארק למוזיאון המדע, הטבע ואח”כ הסתובבנו בהייד-פארק שוב.

טיפים

1. נחתנו בלוטון ומשם הזמנו עוד מהארץ אוטובוס של חברת national express דרך האתר של easy-bus. מומלץ ושווה ממש! חבל בעיניי לשלם לנהגים הרבה כסף, לזוג יצא לנו: 11.5 פאונד לכיוון! ממש נוח! איך שיוצאים מהשדה יש תחנות אוטובוס, יוצא בזמן ומוריד בתחנות מסוימות. את המסלולים ניתן לראות באתר.
2. “סקיי גרדן” – תצפית מרהיבה על כל לונדון וכמובן שבחינם! פשוט נכנסים לאתר שלהם ומזמינים מקום. מגיעים לשם ועולים לקומה 37 ורואים את כל לונדון מגג הבניין! מומלץ בחום! רק צריך להזמין מקום מראש.
3. מדאם טוסו– אנחנו הזמנו כרטיסים מהארץ והיה די משתלם! לא חיכינו בתור ויצא יותר זול מלהזמין במקום.
4. הצגה “מלך האריות” – מומלץ בחום! אנחנו ישבנו ביציע וראינו מעולה! אפילו בלי משקפת, ספציפית גם בהצגה הזו התפאורה די ענקית, כך שאם קרובים מדי לבמה קשה לתפוס את כל מה שמתרחש שם.
5. כדי לקחת במזוודה גם בגדים קצרים אם נוסעים בחודשי הקיץ. אנחנו היינו עכשיו ביוני ולא היה בכלל גשם ואפילו היה די חם.
6. מבחינת נסיעות בטיוב – ממליץ מאוד על oyster! אנחנו היינו 5 ימים – אז לקחנו תכנית לשבוע, במקום לטעון בכסף. יצא לנו ממש משתלם, משהו כמו 36 פאונד לאזורים 1+2! שתכלס אלו האזורים העיקריים! ונסענו המון בטיוב (רכבת תחתית).
7. ממליץ על שתי אפליקציות נהדרות שעוזרות להתמצא שם: א. London Offline City Map – מורידים את המפה של לונדון באופליין ואז גם אם אנחנו בלי wi-fi עדיין ניתן לנווט איתה. ממש נוחה! רושמים שם של מקום ורואים את כל הרחובות הקטנים. ב. London underground – עוברת גם באופליין, עם כל התחנות של הטיוב (למרות שניתן לקחת מפה ידנית בכל תחנה).
8. אנחנו היינו במלון Northfolk plaza hotel – מאמין שיש בתי מלון טובים יותר, אבל ממה שהבנתי חבל להשקיע המון בבתי מלון, יותר חשוב המיקום. ממליץ לקחת בית מלון צמוד לטיוב. אנחנו הלכנו עליו ומבחינת מיקום הוא היה מעולה. מבחינת חדרים קצת פחות. אבל בשביל מקום לשים את הראש עם ארוחת בוקר טובה, הוא אחלה!

שיהיה לכם המון בהצלחה עם תכנון הטיול! מקווה שעזרתי ונתתי את התרומה הקטנה שלי!