1. עמוד הבית
  2. »
  3. לונדון 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. סיכומי טיולים בלונדון
  6. »
  7. מסלול טיול והמלצות מטיול זוגי טבעוני בלונדון

מסלול טיול והמלצות מטיול זוגי טבעוני בלונדון

נכתב על ידי: ראם מוקמל

(להוספת כתבות לאתר)

המלצות מטיול זוגי במיוחד לטבעונים:

טיסה

אחרי טיסה של Wizz שאיחרה בשעה, אבל צ’ק אאוט יעיל ממש, נחתנו בשדה לוטון בשעה שציפינו ונסענו בהסעה של “מיכאל הסעות” לדירה. הדירה בשכונה שצמודה למרכז אבל לא במרכז, מה שחסך הרבה כסף ולא היה כזה נורא (הוסיף לנו בערך חצי שעה ביום ביחס לדירה במרכז).

לינה

הדירה היתה בית חכם במגדל יוקרה עם כל דבר שצריך וגם שלא, והיינו ממש מבסוטים ממנה. היא כן צמודה לפסי רכבת אבל כאלו די שוליים ובידוד הרעשים טוב אז לא נורא, וצמודה לנהר מה שאמר שהיה קצת קר בלילה ליד הדירה (אבל שוב, הבידוד והחימום נהדרים). בעל הדירה והקונסיירג’ 24/7 עזרו בכל מה שהיה צריך.

יום הראשון לטיול

ביום הראשון נסענו בבוקר לקובנט גרדן והסתובבנו בשוק המקורה. שם יש את המזכרות הכי מגוונות במחירים כמעט הכי טובים, בדיעבד יש דברים שחבל שלא קנינו שם כי לא היו עוד.
אחר כך המשכנו לחלק שם של המסעדות שבו תמיד יש נגנים שנבחרים בפנצטה. היתה שם רביעיית מיתרים נהדרת שניגנה את כל ארבע עונות וממש נהננו.
משם המשכנו לרחוב אוקספורד. תכננו על מלא חנויות אבל בתכלס פריימארק אכל לנו את כל הזמן (3 שעות) ולא הספקנו חנויות אחרות.
משם נסענו לסדנת קוקטיילים בסגנון שיעור שיקויים ב-“The cauldron“.
ההמלצה הכי חמה שלנו – היה פשוט מקסים טעים ונעים ושווה לא רק לחובבי הארי פוטר. צריך להזמין כרטיס מראש (שכולל שלושה קוקטיילים לכל אדם).
אכלנו בוקר ב-Costa Coffee, רשת בתי קפה יחסית ויגן פרנדלי שנמצאת בכל מקום, צהרים ב”Veggie Prat”, שזו תת-רשת של רשת אחרת שבה כל הסניפים צמחוניים והמבחר הטבעוני ענק, טעים וטרי, וערב ב-oowwee שזה בורגריה טבעונית ליד הפאב שיקויים שאנחנו חצי ממליצים עליה.

יום השני לטיול

למחרת נסענו בבוקר לארמון בקינגהאם לחילופי המשמרות. צריך לבדוק מראש מתי יש (אין בכל יום). היה יפה ובעיקר כיף מוזיקלית, אבל לא וואוו ביחס למה שעושים מזה. הגענו רק 15 דק לפני הזמן הרשום (שמסתבר שבו כבר מתחילה צעידה והשעה הרשומה זו הכניסה לארמון) וכבר היה צפוף והיה מאתגר למצוא מקום טוב.
אחר כך חיפשנו שירותים ומצאנו חנות של Marks&Spencer שמסתבר שזו ה-חנות בשבילי. מצאתי כל כך הרבה בגדים יפים לעבודה משרדית במחירים ממש טובים ובמידות טובות. בסופר שלהם (רשת M&S שיש בכל מקום) קנינו גבינה טבעונית, סלטים מוכנים ובגט טרי וחזרנו ליד הארמון לפארק סנט ג’יימס שאנחנו ממליצים עליו בטירוף. מקום סופר מרגיע עם ברבורים, ברווזים מהמון סוגים וסנאים, בצמוד לארמון. העברנו שם שעתיים ויכלנו הרבה יותר.
משם נסענו לדירה להפתר מהשקיות הכבדות מחנות הבגדים וישר נסענו לתאטרון בשביל מלך האריות.
ההצגה פשוט וואוו לא נורמלי! התלבושות מטריפות, הביצועים ממש יפים, וזה שלקחנו את הכרטיסים הכי זולים ממש לא פגע בחווית הצפיה. מומלץ להזמין מראש כדי לתפוס כרטיסים זולים באמצע. מומלץ להביא מטבע של 1 פאונד בשביל לשאול משקפת במתקן שיש ליד כל מושב.
אכלנו בוקר ב-Veggie prat, צהרים בפארק, סנדוויצים לארוחת ערב, ואחרי ההצגה אכלנו נקנקיה טבעונית מעולה בפאב ליד התיאטרון.

יום השלישי לטיול

למחרת נסענו על הבוקר לשיט בנהר מטעם ה-London Eye. היה מדריך מצחיק ממש והוא עבר איתנו על כל המבנים הקלאסיים והיה מעניין וכיף.
אחר כך הסתובבנו ליד הנהר וראינו מהצד מופע קסמים ומופע קרקס שהיו שם, והעברנו את הזמן עד לשעה שהזמנו את העלייה לגלגל הענק London Eye
הגלגל הוא חוויה ממש יפה אבל קצת מלחיצה לחוששים מגבהים, למרות שהוא ממש איטי.
אחר כך נסענו לשוק פורטבלו שזה צבר של המון שווקים שפתוח בעיקר בשבת. היה יפה סה”כ אבל לא באמת יותר מיוחד משוק הפשפשים ביפו. יש שם גם שוק בגדים אבל החדשים רובם יקרים ולא איכותיים, ורק בגדי הוינטג’ שווים (למרות שגם הם לא זולים).
בערב הלכנו לפאב שהוא מיני גולף שזה סופר מגניב. היו להם קוקטיילים ואוכל טעימים (יש מלא אפשרויות והמון מטבחים קטנים שמכינים, אחד איטלקי אחד מקסיקני אלד בשרי/דמוי בשרי וכו’). כשמגיע התור לשחק אז מקבלים ציוד ועוברים בין המסלולים וזה כיף מאוד במיוחד אחרי האלכוהול 🤪. הזמנו מראש רק מסלול אבל האמת שכדאי להזמין חבילה עם שתיה ואוכל כי זה יוצא משמעותית זול יותר.




יום הרביעי לטיול

אכלנו בבוקר בדירה, בצהרים במסעדה בשם Really Happy Chicken שהיא שניצלים ואוכל בריטי טבעוניים ועיצוב משונה/מיוחד כזה, היה טוב אבל היה מאוד דומה לבשר (ברמה שלאחד מאיתנו היה קצת קשה עם זה..). בערב אכלנו במסעדת Farmacy שהיא מסעדת Row טובה ויחסית יקרה.
היה טעים אבל תיאור המנות היה לא מאוד ברור וביחס למחיר לא בהכרח היה מוצדק. גם המיקום לא נוח ואין טעם לנסוע במיוחד.
מבחינת תחבורה משלמים באשראי בתחב”צ והוא מחשב מחיר עד למקסימום היומי (7.7 פאונד לאדם). צריך כרטיס עם צ’יפ תשלום במגע לכל אדם (גם בשביל שירותים, קניות ובעצם הכל. המזומן היה לחלוטין מיותר חוץ מלנהג בהסעה).

יום החמישי לטיול

בחזור היה בלגן עם טיסת Wizz (העלו יותר מידי תינוקות וניסו לשכנע מישהו לרדת) והמתנו 3 שעות במטוס, מה שהיה מאוד לא נעים. עוד איחור כהד לרצף האיחורים שלהם בשבועות האחרונים – מה שחבל כי המושבים דווקא מרווחים ללואו קוסט והזמנים נוחים.
חוץ מזה אנחנו ממליצים לשים לב לנעליים טובות כי למרות שזה טיול עירוני הולכים ועומדים הרבה.
בנוסף, ברוב תחנות הרכבת יש מלא מדרגות וכדאי לשים לב לזה (במיוחד בתנועה עם מזוודות).

טיפים נוספים

טיפים נוספים: אין איפה למלא מים כך שנאלצים לקנות, אז כדאי למלא בדירה בבוקר כמה בקבוקים.
שירותים יש בכלבואים ובחנויות הגדולות ובתחנות רכבת. כמעט לא מצאנו במקומות אחרים.
כדאי לבוא לבושים בשכבות כי יש חימום כבד בתוך חלק מהמבנים ובתחב”צ.
מבחינת סים הזמנו מראש giffgaff לארץ והוא לא הגיע, אז קנינו בסניף של טסקו אקספרס (כמו שופרסל אקספרס שלהם) סים של גיפגף. בפועל הוא לא פעל חוץ מ-5 דק’, רצה כל הזמן להתחבר לרשת של O2 והיה בזבוז כסף.
בתכלס, היינו צריכים לקנות סים של O2 אבל כבר לא היה טעם ונשארנו על WiFi מתחנות תחב”צ וחנויות. מזל שהורדנו מראש למכשיר מקומית את מפת העיר.
סה”כ היה נפלא, והספקנו ממש הרבה לחופשה קצרה.
ממליצים בחום!

תגובות הגולשים

  • אור: איפה הייתה הדירה, מסקרנות?
    • ראם: על הנהר בבאטרסי
      Lombard Wharf
      ‏‪https://maps.app.goo.gl/u2EAfP1J4fksoHTEA
    • אור: מגניב, אשכרה לוקיישן שהריבר באס הוא התחבורה הכי טובה בינו לבין מרכז העיר 🙂
    • ראם: האמת שלא לקחנו אותו אלא קו אוטובוס שהיה נוח לפעמים לנסוע עליו 20 דק לתחנת ויקטוריה ולפעמים )כשעמוס) 7 שקות לתחנת אוברגראונד קצת מרוחקת בשם clapham junction שממנה היתה רכבת לכל מיני נקודות מרכזיות.
  • טובה דקל: אחד המקומות שנהנתי הכי הרבה היה חדרי המלחמה של צ’רציל.למי שאוהב הסטוריה זה חובה.מקבלים אוזניות עם הסברים בעברית.כשעה וחצי של סיור.
    • ראם: חבר המליץ גם, אבל היינו בטיול קצרצר ויש עוד אינספור אתרים נהדרים שפספסנו

לקריאת הפוסט על סיכום הטיול בלונדון בקבוצת הפייסבוק הכל על לונדון – הקבוצה ממנה מתחילים את הטיול בעיר שלא מחכה