1. עמוד הבית

נכתב ע”י: אלון אברמסון

(להוספת כתבות לאתר)

טיסה

שלום לקבוצה המגניבה, חזרנו היום מטיול בן 5 ימים ללונדון, משפחה + 2 (15,12). את רוב המידע לטיול שאבנו מהקבוצה הזו, ורציתי לשתף.
טסנו בוויזאייר, הטיסה הלוך והטיסה חזור שתיהן התעכבו בשעה. לא נורא לעומת מקרים של ביטולים ששמענו. לקחנו הכל בטרולי ותיק יד כדי להמנע משליחת מזוודה , עשיונו צ’ק-אין לפני הטיסה כך שיהיה לנו בורדינג=פס דיגיטלי, וזה הוכיח את עצמו – עברנו את כל הבדיקות תוך פחות מחצי שעה, בשני הכיוונים. נחתנו בשתיים לפנות בוקר. ארגנו איסוף מהנמל דרך מיכאל (ששמענו עליו כאן) והיה מצויין.

לינה

התאכסנו במלון Fitzrovia’ קרוב ל GREAT PORTLAND, היה מעולה, קרוב לטיוב, נקי, חדרים גדולים ונעימים, והכי חשוב ממוזג !!! היו לנו יומיים של חום הכי חם בשנים האחרונות. קיבלנו שני חדרים זוגיים קרובים במעין מסדרון פרטי.

תחבורה ציבורית והתניידות

קנינו כרטיסי אויסטר והתניענו גם בתחתית (לא ממוזגת), גם באוטובוס (היה חם נורא בנסיעה), גם ב BOLT שלא היה טוב(הנהג ביטל כשעבר לידנו), וגם במונית שחורה רגילה (שלא היתה יקרה בהרבה מבולט) השתשמנו המון ב GOOGLE MAPS או ב CITYMAPPER שתיהן מעולות.
הלכנו גם המון ברגל.
למידע נוסף על תחבורה והתניידות בלונדון ראו לינק זה עם סקירה רחבה בנושא של מומחי אתר הכל על

אוכל

אנחנו צימחונים אבל לא היתה עם זה שום בעיה, בכל פינה יש סופר מרקט עם פירות וירקות טריים, יש את רשת PRET של אוכל מוכן ובינוני, רשת ITSU של אוכל יפאני מוכן, די בינוני. היו מספר מסעדות מעולות שהיינו, גם בקרבת המלון. והיתה גם מסעדה אחת שאני מעוניין להזהיר מפניה כי הם ניסו לעקוץ אותנו, מסעדה בשם KUROBUTA, לא ללכת!

אטרקציות

אטרקציות: סטודיו הרי פוטר היה משגע, היינו שם מספר שעות. הגענו במונית (שוב דרך מיכאל) כי חלק מהקוים של הרכבת בוטלו בגלל החום.
מוזיאון ההיסטוריה של הטבע היה מעולה, היינו בו חצי יום.
מוזיאון הבריטי היה נעים וארוך מאד, בגלל החום (לא ממוזג) יצאנו אחרי שעתיים.
קטדרלת סנט פול – מרשימה – מספיק חצי שעה.
שוק לידנהול – מיותר
ארמון בקינגהם יפיפה – לא נשארנו לחילופי המשמרות.
פארקים: יפיפיים! גם פארק ריג’נט מעולה, יפה מאד עם פריחות ואגם משגע, הייד פארק יפה עם האגם והברווזים , פארק סט ג’יימס מיותר אם הייתם בשני האחרים.
עשינו סיור לילה רגלי מסוהו לפיקדילי, טרפלגר, תמזה, לונדון איי, ביג בן ווסמינסטר, כל זה בלילה, מכיוון שהיה חם. היה יפיהפה. אכלנו במסעדה איטלקית בסוהו שהיתה טובה.
חנויות ספרים – נהיננ מאד מהרשת של WATER-STONES
חנות הרי פוטר בקובנט גרדן היתה גדולה ומרשימה מאד עם מבחר גדול.
כסף – הכל אפשרי לשלם בכרטיס אשראי, הרוב שילמו באפל-פיי, חוץ מכרטיסי אויסטר שאפשר רק בכרטיס אשראי או מזומן.
תקשרות: ניסינו. לקחנו חבילה אחת של פרטנר, קיבלנו והפעלנו שני סימים של GIFFGAFF, וקנינו סים וירטואלי של AIRALO
כולם עבדו ללא בעיה מרגע הנחיתה.
לא הספקנו את כל הדברים שתכננו כאופציה אבל תהיה פעם הבאה.

תגובות הגולשים

• סמדר דרור: נהדר
    לא הייתי מוותרתה על פארק סנט ג’ימס
    ברמה אישית זה הפארק האהוב עלי בלונדון ויש לי אפילו. ספסל קבוע
    תודה
  • נורית סייג: איך . איך יצרתם קשר עם מיכאל ?
    • אלון אברמסון: Nurit Sayag בוואטסאפ, +44 7805 645150

לקריאת הפוסט על סיכום הטיול בלונדון בקבוצת הפייסבוק הכל על לונדון – הקבוצה ממנה מתחילים את הטיול בעיר שלא מחכה