1. עמוד הבית
  6. »
  7. סיכום טיול בת מצווה בלונדון – איריס דניאל צדק

סיכום טיול בת מצווה בלונדון – איריס דניאל צדק

סיכום זה עלה בקבוצת הפייסבוק השותפה שלנו – לונדון למטיילים – London for travelers

סיכום טיול בת מצווה, שתי אימהות ושתי בנות. חזרנו אתמול אחרי 5 ימים מדהימים.

הסעה משדה התעופה

נחתנו בלוטון, המראנו מהית’רו. בעקבות המלצות בקבוצה, לקחנו את קארל להסעה. תיאמנו איתו לפני כן בווטסאפ. מדובר באדם נעים, אדיב, הגיע בזמן, לקח מחיר זול לכל הדעות (58 פאונד לארבעה אנשים מלוטון) ולא מדובר בשאטל שמפזר בכל המלונות, אלא מונית ספיישל ישירות למלון. בחזור הוא סידר לנו את החבר שלו שאסף אותנו כיוון שנוספו לנו מזוודות והיינו צריכים מכונית גדולה יותר, שילמנו להית’רו 48 פאונד.
קארל דאג לוודא שהכל בסדר ושלח הודעה לאחר הנחיתה שלנו שבה רשם שהוא מקווה שנחתנו בשלום. קארל +447783845522.

בית מלון

ישנו במלון Amba charing cross ליד כיכר טרפלגר. מיקום מרכזי, מרחק הליכה מהמקומות המרכזיים (קובנט גרדן, תיאטראות, לסטר, פיקדלי), ליד 2 תחנות טיוב. מלון מצוין, חדרים גדולים, ארוחת בוקר מצויינת בחדר אוכל שמשקיף על הנוף של לונדון, מיני בר חופשי, בקבוקי מים בקבלה מתי שרוצים וכמה שרוצים. בקיצור – יותר ממומלץ!
אנחנו הזמנו ישירות דרך המלון, פער של כמעט 25% בהשוואה לאתרי הזמנת המלונות השונים.

מחזות זמר

היינו בשני מחזות זמר: מתילדה וקינקי בוטס. במתילדה רמת האנגלית מעט קשה ולבנות היה קשה להבין את ההצגה. לעומת זאת, קינקי בוטס זורמת, השפה פשוטה יותר עם המון show ולכן נהננו בה יותר.
את הכרטיסים לשתי ההצגות הזמנו בארץ ישירות מהאתרים של התיאטראות.

שווקים

בכל השווקים שביקרנו נהננו מאוד. תכננו את הימים כך שנגיע אליהם בצהריים, כדי לאכול ארוחת צהרים מדוכני המזון. כל ההמלצות שקיבלנו פה על האוכל סייעו לנו לדעת לאן להגיע ומה כדאי לאכול.

לגולשי הכל על יש 5% הנחה לכלל הכרטיסים והאטרקציות באתר זה

כל שצריך לעשות הוא להזין את קוד הקופון HAKO5 במעמד ההזמנה.

מוזיאון מדאם טוסו

אטרקציה נחמדה מאוד והבנות נהנו בה מאוד. קנינו בארץ כרטיסים מהאתר של המוזיאון ולא חיכינו אפילו דקה בתור. אין צורך לקנות את הכרטיס לתור המהיר, סתם מחיר יקר (פי 3 מהרגיל) ומיותר.

כרטיס אויסטר

כרטיס נוח ומצוין, הטענו אותו בכל פעם שהכסף נגמר. השומרים בתחנה מאוד אדיבים ועזרו בשמחה בכל פעם שהיינו צריכות. לא לשכוח לבקש שיכניסו את ההנחה (50%) לילדים.

למידע נוסף על תחבורה והתניידות בלונדון לחצו כאן

מסעדות

כל המסעדות שהומלצו פה: byron, steak & co, honest ועוד היו מעולות. הסניפים שלהם נמצאים בכל פינה. המסעדה היחידה שהייתה ממש נפילה היא בלה איטליה, אוכל יבש ולא טעים.

קניות

בכל מקום אפשר למצוא את הסניפים של הרשתות הגדולות. קחו בחשבון שכשנכנסים אליהם, יוצאים רק לאחר כמה שעות ולכן עדיף לתכנן את הקניות אחה”צ כדי להספיק להנות מהעיר בבוקר ולא להיסחב כל היום עם השקיות.

מזג אוויר

מזג האוויר היה סבבה לגמרי. 12 מעלות במשך היום, לא השתמשנו בביגוד טרמי חוץ מגרביים. מעיל טוב פותר את הכל. חשוב מאוד שיהיו נעליים נוחות, כי מסתובבים ברגל הרבה. בערב כיף להסתובב בכיכרות במרכז העיר, בסוהו ובפיקדלי.

ניווט בעיר

גוגל מאפס זו אפליקציה  מצויינת. העלנו כבר בארץ על המפה של לונדון את כל האטרקציות, מסעדות, מרכזי קניות שרצינו להגיע אליהם. סייע מאוד להתנהל בעיר.

לשימוש במפת הכל על ללונדון לחצו כאן

כרטיס סים

כרטיס סים קנינו כשהגענו בחנות של three. עשר פאונד ל 1 ג’יגה, הספיק גם כשהשתמשנו בגוגל מאפס. פשוט מכיניסים את הסים והטלפון עובד. קחו בחשבון שלונדון מרושתת טוב ב- wi fi ובל מקום ניתן להתחבר ללא בעיה ובמהירות.

לסיכום, לונדון מצויינת לטיול בת מצווה, נהננו מאוד!