1. עמוד הבית

נכתב ע”י: רונית שקד

(להוספת כתבות לאתר)

טיסה

חזרנו אתמול משבוע בלונדון. אמא ומתבגרת בת 17. טסנו עם וויז אייר לגטוויק כאשר שני הכוונים איחור של שעה. הטיסה ללונדון היתה בשישי בערב כאשר הנחיתה הייתה ב 2 בבוקר. מאחר וארגנתי לנו שטל שעלה 60 פאונד לשנינו. לנו היו רק תיקי גב נאלצנו לחכות למעלה משעה לשאר האנשים שיצאו. הגענו למלון ב 5.30. סיוט. הייתי מציעה ליסוע ברכבת לעיר ואם לא מתאים לקחת מונית פרטית. ההפרש במחיר שווה את זה בשעות הבוקר המוקדמות. לטיסה חזרה שיצאה בדעה 14.00 נסענו באוטובוס ורכבת עד השדה.

לינה

שהינו במלון Lancaster Gate Hotel. מיקום מעולה. מלון נהדר. מחיר סביר. 7 לילות 950 פאונד ללא ארוחת בוקר עם מזגן ומעלית. על הלונדון איי הייתי מוותרת. היינו בסקיי גרדן, ללא תשלום אבל הזמנו מקומות כך שנכנסו מייד ודילגנו על כל הטור. נהנינו שם במשך שעה וחצי.

אוכל

אכלו 2 ארוחות ערב יקרות מהרגיל. 1, hard rock cafe את מנת הריבס הנפלאה 2 סינית בשם gerrard’s corner בציינה טאון. אני לקחתי מנה מדהימה בשם pecking duck. תבקשו הסבר איך אוכלים את זה. זה מין פנקייק, לא מתוק, עם רוטב ברווז, מלפפון ובצל ומגלגלים. נפלא.

מחזות זמר והצגות

מחזמרים, wicked, the book of Mormon, moulin rouge. קניתי במחירים מוזלים דרך tickets today. עוד חוויה נהדרת ולא שגרתית, מי שמכיר את התקליט the war of the worlds יש סוג של הצגה אינטראקטיבית עם שחקנים וכן מדי פעם משקפיים vr. ביתי אוהבת מאד מוזיקה והיא עפה על זה. דווקא על כל הדברים התיירותיים וההסטורים היא וויתרה. אני כבר הייתי בעבר בכל האטרקציות וזרמתי איתה.

אטרקציות

היינו Covent garden איזור היפ וכייפי עם מלא חנויות. חנות m&m, ונציה הקטנה, קמדן, אוקספורד. ביום החם והנורא ברחנו לקניון בשפרדז בוש. הצלה משמים. מקווה שקצת עזרתי.

תגובות הגולשים

• סמדר דרור:
    מסקנה
    לנסות לא לטוס בשעות כאלה!!!!!
    ללונדון הכי טוב לטוס עם אלעל או בריטיש
    שעות נוחות טרמינל נגיש
    היקר יוצא זול…
    נ,ב באלעל אין מזוודות אבודות ואם יש הם דואגים ושולחים עד הבית/ מלון
    אני לא עובדת אלעל
  • טובה דקל: אנחנו נסענו ב אובר.היה מהיר ומצויין.מחיר הרבה יותר נמוך ממונית

לקריאת הפוסט על סיכום הטיול בלונדון בקבוצת הפייסבוק הכל על לונדון – הקבוצה ממנה מתחילים את הטיול בעיר שלא מחכה