דירות נופש מומלצות בלונדון

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

הסקירה המקיפה על דירות מומלצות בלונדון - אזורי הלינה המומלצים, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על המלונות המומלצים בלונדון.

7 דירות מומלצות בלונדון

Citadines Barbican London

זהו מלון דירות, אשר מציע לאורחיו מצד אחד את העצמאות והמרחב שיש לדירות, אך גם את היתרונות השונים של לינה במלון. מלון דירות זה נמצא בלונדון סיטי (או הסיטי של לונדון). זהו אזור עסקי במהותו, אבל ישנם תיירים רבים אשר בוחרים ללון בו מאחר והוא מאוד נגיש עם תחבורה ציבורית ומאפשר ללון במלונות ברמה גבוהה ובמחירים נוחים יחסית, בוודאי שבהשוואה למקומות הלינה בווסטמניסטר. בין השאר מקום הלינה מציע חדר כושר, חדרי משפחה ומוצרי טיפוח בחינם. אפשרות לינה זו זוכה לשבחים וחוות דעת חיוביות מתיירים שבחרו ללון בה, והיא יכולה להתאים לאורחים עם מוגבלות תנועה ומציעה מספר מתקנים מונגשים. למידע נוסף לחצו כאן.

Wilde Aparthotels by Staycity Covent Garden

זהו מלון דירות, אשר מציע לאורחיו מצד אחד את העצמאות והמרחב שיש לדירות, אך גם את היתרונות השונים של לינה במלון. מלון דירות זה נמצא באזור קובנט גארדן אשר מתאים למי שרוצה להיות קרוב לווסטמניסטר ולשלל האתרים והאטרקציות שבה, אך במחירים נוחים יותר. בין השאר מקום הלינה מציע מוצרי טיפוח בחינם, חדרים אטומים לרעש ואחסון מטען. אפשרות לינה זו מקבלת שבחים רבים מפי תיירים שבחרו לישון בה בעבר בביקורם בעיר, וחוות הדעת עליה בפלטפורמות השונות חיוביות מאוד, והיא מומלצת למי שמגיע עם רכב בזכות החניה שמציעה לאורחים. למידע נוסף לחצו כאן.

 

NOX Waterloo

⭐⭐⭐⭐
מדובר במלון דירות, אפשרות המתאימה למי שרוצה מצד אחד להנות מהעצמאות והמרחב שדירה מאפשרת ומצד שני לא לוותר על היתרונות של מלון. מלון הדירות נמצא באזור ווטרלו אשר מתאים מאוד למי שמעוניין ללון במרכז התיירותי של לונדון – באזור זה נמצא הלונדון איי והוא נגיש מאוד לווסטמניסטר – אבל במחירים נוחים וזולים יותר מאשר ווסטמניסטר. במלון ישנן יחידות סטודיו המתאימות לשניים עד ארבעה אורחים, והוא זוכה לחוות דעת חיוביות ממי שבחר ללון בו בעבר בפלטפורמות השונות, למידע נוסף לחצו כאן.

Citadines Trafalgar Square

זהו מלון דירות, אשר מציע לאורחיו מצד אחד את העצמאות והמרחב שיש לדירות, אך גם את היתרונות השונים של לינה במלון. מלון דירות זה נמצא באזור כיכר לסטר וכיכר טרפלגר המרכזיות. אזור זה הוא מהמבוקשים ביותר בלונדון ויש בו היצע מקומות לינה רחב מאוד שמרביתם מוצעים במחירים גבוהים מאוד בשל הפופולאריות של המקום והקרבה לאתרים הרבים. אפשרות לינה זו מציעה לאורחיה בין השאר חדרי משפחה, מוצרי טיפוח בחינם ומכונת קפה. אפשרות לינה זו זוכה לחוות דעת חיוביות ממי שבחר ללון בה בעבר בפלטפורמות השונות והיא אחת מאפשרויות הלינה המומלצות, והיא יכולה להתאים לאורחים עם מוגבלות תנועה ומציעה מספר מתקנים מונגשים. למידע נוסף לחצו כאן.

Covent Garden Piazza by Stayo

מדובר בדירות, אפשרות לינה אשר מומלצת למי שמעוניין ביותר עצמאות ומרחב מאלו שמוצעות בלינה במלון, במיוחד אם מגיעים כקבוצה גדולה יחסית ורוצים ללון בדירות הקרובות זו לזו. דירות אלו נמצאות באזור קובנט גארדן אשר מתאים למי שרוצה להיות קרוב לווסטמניסטר ולשלל האתרים והאטרקציות שבה, אך במחירים נוחים יותר. בין השאר מקום הלינה מציע כיסא גבוה לילדים, מוצרי טיפוח בחינם ומכונת כביסה. אפשרות לינה זו מקבלת חוות דעת טובות ומחמאות ממי שהתארח בה והיא אחת מאפשרויות הלינה המומלצות, והיא יכולה להתאים לאורחים עם מוגבלות תנועה ומציעה מספר מתקנים מונגשים. למידע נוסף לחצו כאן.

City Prime Apartments

זהו מלון דירות, אשר מציע לאורחיו מצד אחד את העצמאות והמרחב שיש לדירות, אך גם את היתרונות השונים של לינה במלון. מלון דירות זה נמצא באזור צ’לסי וקניגסטון‎‎ שנמצא מדרום להייד פארק. אפשר למצוא באזור זה מקומות לינה במחירים זולים יחסית אשר נגישים לאתרים המרכזיים בעיר בקלות ונוחות עם תחבורה ציבורית‎. במלון ישנן דירות המתאימות לעד חמישה אורחים כך שמתאימות גם למשפחות המגיעות ללונדון. אפשרות לינה זו מקבלת חוות דעת טובות ומחמאות ממי שהתארח בה והיא אחת מאפשרויות הלינה המומלצות בעיר, למידע נוסף לחצו כאן.

The Residen – Fitzrovia

מדובר בדירות, אפשרות לינה אשר מומלצת למי שמעוניין ביותר עצמאות ומרחב מאלו שמוצעות בלינה במלון, במיוחד עם מגיעים כקבוצה גדולה יחסית ורוצים ללון בדירות הקרובות זו לזו. דירות אלו נמצאות בשכונת פיטזרוביה אשר נמצאת בין רחוב אוקספורד לבין פארק רג’נטס, כך שמאפשר לינה קרובה לרחוב הקניות המפורסם, אך במחירים נוחים. הדירות מתאימות לעד שמונה אנשים, ולכן מתאימות בין היתר למשפחות או קבוצות חברים המגיעות לחופשה בלונדון, אך במידה ואתם מגיעים בקיץ כדאי לשים לב שבדירות ישנו אוורור ולא מיזוג אוויר. אפשרות לינה זו מקבלת חוות דעת וביקורות חיוביות מאוד בפלטפורמות השונות מתיירים שבחרו ללון בה בעבר, למידע נוסף לחצו כאן.

עדכון מרץ, 2024

אנו נמצאים בסיומה של תקופת החורף בלונדון ומתחילים להתכונן לאביב שיגיע בסוף החודש. בתחילת מרץ הביקוש עוד יהיה נמוך, אבל הוא ילך ויעלה ככל שנתקרב לסיומו של החודש. כאשר לקראת סוף מרץ יהיה אפשר לראות גם ימים בהם התפוסה של אפשרויות הלינה תהיה מעל 80% - במיוחד בסוף החודש אז חל חג הפסחא. לכן, מצד אחד יהיו הרבה אפשרויות לינה ברגע האחרון, אך למי שמגיע בסוף החודש ולמי שמתכנן להגיע בחודשי האביב והקיץ מומלץ מאוד לבצע הזמנה מראש, תוכלו לעשות זאת בקישור הזה ולבחור אפשרות לינה עם ביטול בחינם כדי לשמור על גמישות ואופציה לשינויים או ביטולים במידת הצורך. בנוסף, כדי להוזיל בעלות הלינה תוכלו לבדוק האם יש הנחות על מקומות לינה רלוונטיים עבורכם כאן.

תשובות לשאלות נפוצות על דירות בלונדון

בין הדירות המומלצות למגיעים עם רכב ללונדון ניתן למנות את מלון דירות ארבעה כוכבים Wilde Aparthotels by Staycity Covent Garden (חניה ציבורית במיקום סמוך - עלולים לחול חיובים), מלון דירות ארבעה כוכבים Native Bankside , דירות ארבעה כוכבים Covent Garden Piazza by Stayo ומלון דירות ארבעה כוכבים Citadines Trafalgar Square (חניה ציבורית במקום - עלולים לחול חיובים) ומלון דירות ארבעה כוכבים Citadines Barbican London (חניה פרטית במקום במחיר של 35£ לכל יום). כך תוכלו להגיע עם ראש שקט ולא להסתבך במציאת מקום חניה קרוב או להסתכן בתשלום קנס על חניה במקום אסור. אנו מאוד ממליצים לקרוא את העמוד המקיף שלנו: לינה עם חניה בלונדון. בנוסף אנו ממליצים לקרוא את העמוד שלנו על השכרת רכב בלונדון.

Fernlea Road 6 - דירה זו הנמצאת מדרום למרכז לונדון, בשכונה מאוד נעימה ושקטה מאפשרת גישה נוחה מאוד למרכז באמצעות תחבורה ציבורית (להגיע למרכז ייקח לכם רבע שעה). סביב הדירה יש הרבה אופציות למסעדות מקומיות וקניה של אוכל (במקום ארוחת הבוקר שאין).  הבעיה היחידה שלה היא העובדה שהחניה בתשלום ונדרש עלות נוספת די יקרה עבור ניקיון הדירה.

Prestige Apartments Northwick Park- היא אופציה שונה. היא נמצאת מצפון למרכז העיר. היא זולה יותר, אך גם מרוחקת יותר ופחות מרווחת ומאובזרת. החניה בה היא חינם. גם עליה יש תשלום על ניקיון בסוף אך הוא זול יותר בחצי מחיר.

Quiet Riverside Apartment נמצאת בגריניץ' - גם היא רחוקה מהמרכז (כ30 דקות נסיעה), אך נמצאת באזור תיירותי כשלעצמו (שגם כך רבים באים לבקר בו). ואחד האזורים היפים שבאזור לונדון. גם באזור דירה זו אין בעיה למצוא מקומות לקנות בהם אוכל, או לשבת בהם לארוחת בוקר ערב.

למשפחות המחפשות ללון בלונדון אנו ממליצים להסתכל על מלון דירות ארבעה כוכבים Native Bankside ומלון דירות ארבעה כוכבים Citadines Barbican London המתאימים למשפחות עד 4 נפשות, מלון דירות ארבעה כוכבים Wilde Aparthotels by Staycity Covent Garden המתאים למשפחות עד 3 נפשות, דירות ארבעה כוכבים Covent Garden Piazza by Stayo המתאימות למשפחות עד 6 נפשות ומלון דירות ארבעה כוכבים Citadines Trafalgar Square המתאים למשפחות עד 5 נפשות. מקומות לינה אלו מקבלים ילדים וקיבלו חוות דעת חיוביות על ידי משפחות שבחרו ללון בהן.
דירות נוספות שמתאימות למשפחה:

Luxury Flat in Regents Park/Baker Street
ממוקמת בסמוך לריג'נטס פארק, 10 דקות הליכה מתחנת הטיוב St. John's Wood (קו Jubilee - אפור). מדובר בדירת שני חדרי שינה, בכל חדר מיטת יחיד אחת ומיטה זוגית אחת.

Apartment Hyde Park
ממוקמת בסמוך להייד פארק, 9 דקות הליכה מתחנת הטיוב Marble Arch (קו Central - אדום). מדובר בדירת שני חדרי שינה, בחדר אחד 2 מיטות יחיד ובשני מיטה זוגית אחת.

Covent Garden by Austin David Apartments
ממוקמת בקובנט גארדן, 2 דקות הליכה מתחנת Covent Garden (קו Piccadilly - כחול). מדובר בדירת שני חדרי שינה, בחדר אחד 2 מיטות יחיד ובשני מיטה זוגית אחת.

Lovat Lane
ממוקמת בלונדון סיטי, 2 דקות הליכה מתחנת Monument (קו Circle - צהוב, קו District - ירוק כהה).
מדובר בדירת שני חדרי שינה, בכל חדר 2 מיטות זוגיות.

City Marque Albert Serviced Apartments - דירה הנמצאת במיקום מעולה, מאובזרת מאוד ומרווחת (60 מ"ר). יש לה שני חדרי שינה.

Relocabroad Apartments Central London - דירה מרכזית יחסית בחלק הפריפריאלי של הקונבט גארדן, הנגישות ממנה גבוהה מאוד לכל האתרים המרכזיים של לונדון (למשל כמה דקות הליכה מאוקספורד סטריט ומהמוזיאון הבריטי) וממספר תחנת טיוב. היא קטנה יותר והרבה פחות מאובזרת מסיטי מרקיו אך היא מרכזית יותר ולכן יקרה יותר.

Thistle City Barbican - מלון בעל שלושה כוכבים שמציע חדרים משפחתיים המיועדים לשניים + 2. המלון מרוחק יותר מכל האופציות האחרות (הוא נמצא ליד מתחם התרבות בארביקן שבקצה הלונדון סיטי).

Luxury 2 bed apartment near Warren Street:
מדובר בדירה ממוקמת באזור קמדן. הדירה נמצאת במרחק 10 דקות הליכה מפארק ריג'נטס, 12 דקות הליכה מרחוב אוקספורד, 13 דקות הליכה מהמוזיאון הבריטי,  רבע שעה הליכה מכיכר ראסל ו-20 דקות הליכה ממוזיאון מאדאם טוסו.
מדובר בדירת שני חדרי שינה (74 מ"ר), בכל חדר מיטה זוגית ובסלון מיטת ספה, הדירה מאובזרת במטבחון.
Most Central Soho Apartment:
מדובר בדירה הממוקמת באזור סוהו. הדירה נמצאת במרחק 3 דקות הליכה מכיכר פיקדילי, 6 דקות הליכה מכיכר לסטר, 6 דקות הליכה מרחוב אוקספורד, 10 דקות הליכה מכיכר טרפלגר ורבע שעה הליכה מגרין פארק.
מדובר בדירה בקמת קרקע (74 מ"ר) בה שני חדרי שינה - באחד מיטה זוגית, באחד שתי מיטות יחיד, ומיטת ספה בסלון. הדירה מאובזרת במטבחון.

Goodge Street Area Private Apartments:
מדובר בדירה הממוקמת באזור קמדן. הדירה נמצאת במרחק 7 דקות הליכה מהמוזיאון הבריטי ומרחוב אוקספרוד, 10 דקות הליכה מכיכר ראסל ורבע שעה מפארק ריג'נטס.
מדובר בדירה דו מפלסית (78 מ"ר) בה שני חדרי שינה בכל אחד מהם מיטה זוגית ומיטת ספה בסלון, הדירה מאובזרת במטבח.

City Marque Albert Serviced Apartments - דירה הנמצאת במיקום מעולה, מאובזרת מאוד ומרווחת (60 מ"ר).

Relocabroad Apartments Central London - דירה מרכזית יחסית בחלק הפריפריאלי של הקונבט גארדן, הנגישות ממנה גבוהה מאוד לכל האתרים המרכזיים של לונדון (למשל כמה דקות הליכה מאוקספורד סטריט ומהמוזיאון הבריטי) וממספר תחנת טיוב.

The Notting Hill Apartments - הצעה מאוד טובה, מלון מרכזי באזור נוטינג היל - קרוב למרכז (מרחק של שתי תחנות נסיעה מאוקספורד סטריט),

Borough Apartments הצעה טובה גם היא, אזור נעים בגדה הדרומית.

Sachin's 2 Bedrooms Apartment:
מדובר בדירה הנמצאת באזור קמדן טאון. הדירה נמצאת במרחק 8 דקות הליכה מפארק רג'ינטס, 14 דקות הליכה מהמוזיאון היהודי ו-20 דקות הליכה מגן החיות של לונדון כמו גם ממוזיאון מאדאם טוסו.
מדובר בדירה בקומת קרקע (44 מ"ר) בה שני חדרי שינה בהם מיטה זוגית ומיטת ספה בסלון, הדירה מאובזרת במטבחון.

Stylish 2 Bedroom Maisonette in Victoria:
מדובר בדירה הנמצאת באזור ווסטמניסטר. הדירה נמצאת במרחק 17 דקות הליכה מארמון בקינגהאם, 20 דקות הליכה מהביג בן. כמו כן הדירה נמצאת במרחק 6 דקות הליכה מתחנת ויקטוריה באמצעותה ניתן להגיע לאתרים תיירותים נוספים.
מדובר בדירה (75 מ"ר) בה שני חדרי שינה בהם מיטה זוגית ומיטת ספה בסלון, הדירה מאובזרת במטבחון.
Partum Apartments Queensway:
מדובר בדירה מעט מרוחקת יותר מהמרכז. הדירה נמצאת במרחק 5 דקות הליכה מגני קנזינגטון ובמרחק דקת הליכה מתחנת המטרו Bayswater באמצעותה ניתן להגיע למספר אתרים תיירותים כמו הביג בןהמוזיאון הבריטי ומוזיאון מאדאם טוסו בנסיעה של רבע שעה לערך.
מדובר בדירה (50 מ"ר) בה חדר שינה ובו שתי מיטות זוגיות ומיטת ספה בסלון, הדירה מאובזרת במטבחון.
Private House - Marble Arch - Marylebone:
הדירה נמצאת במרחק 8 דקות מהייד פארק, 10 דקות מרחוב אוקספורד, 13 דקות הליכה ממוזיאון שרלוק הולמס ורבע שעה הליכה ממוזיאון מאדאם טוסו.
מדובר בדירה דו מפלסית (60 מ"ר) בה שני חדרי שינה ובהם מיטה זוגית ומיטת ספה בסלון, הדירה מאובזרת במטבחון.

אנו ממליצים לקרוא את העמודים המקיפים שלנו על: לינה לילדים ומשפחות בלונדון ועל לונדון עם ילדים – המדריך המקיף ביותר למשפחות וקבוצות עם ילדים.

בין הדירות המציעות מתקנים נגישים בלונדון אפשר למנות את מלון דירות ארבעה כוכבים Citadines Barbican London שיש בו גם חניית נכים ודירות ארבעה כוכבים Covent Garden Piazza by Stayo ומלון דירות ארבעה כוכבים Citadines Trafalgar Square . מאחר ותיירים שונים זקוקים לרמה שונה של הנגשה כדאי מאוד לבדוק שהמתקנים המוצעים במקומות אלו תואמים את הצרכים שלכם וכי ישנם חדרים מונגשים פנויים בתאריכי החופשה שלכם.

לקריאה נוספת בנושא: לינה בלונדון עם נגישות לבעלי מוגבלויות.

בין הדירות המומלצות באזור קובנט גארדן ניתן למצוא את מלון דירות ארבעה כוכבים Wilde Aparthotels by Staycity Covent Garden ודירות ארבעה כוכבים Covent Garden Piazza by Stayo .

רצוי לקרוא על כך עוד תחת לינה באזור קובנט גארדן.

בין הדירות המומלצות באזור כיכר לסטר וכיכר טרפלגר ניתן למצוא את מלון דירות ארבעה כוכבים Citadines Trafalgar Square .

לקריאה נוספת על לינה ליד כיכר לסטר ולינה ליד כיכר טרפלגר.

Chilworth Court:
מדור במלון דירות בעל דירוג של ארבעה כוכבים. המלון נמצא במרחק 6 דקות הליכה מתחנת Paddington Station בה עוברת גם רכבת תחתית וגם רכבת עילית. כמו כן המלון נמצא במרחק 8 דקות הליכה מהייד פארק.
מדובר בדירת סופיריור עם 2 חדרי שינה (63 מ"ר) בכל חדר מיטה זוגית ובסלון מיטת ספה, בבניין ישנה מעלית, הדירה מאובזרת במטבחון.

Collingham Serviced Apartments:
מדובר במלון דירות בעל דירוג של ארבעה כוכבים. המלון נמצא במרחק 6 דקות הליכה מתחנת Gloucester Road ותחנת Earl's Court של הרכבת התחתית. כמו כן המלון נמצא במרחק 13 דקות הליכה מהמוזיאון להיסטוריה של הטבע ו-20 דקות הליכה מאולם אלברט הול.
מדובר בדירה עם 2 חדרי שינה וחדר רחצה אחד (60 מ"ר), בחדר אחד מיטה זוגית, בשני שתי מיטות יחיד ובסלון מיטת ספה, בבניין ישנה מעלית, הדירה מאובזרת במטבחון.

Citadines Trafalgar Square:
מדובר במלון דירות בעל דירוג של 4 כוכבים. המלון נמצא במרחק 3 דקות הליכה מתחנת Embankment Station של הרכבת התחתית. כמו כן המלון נמצא במרחק 5 דקות הליכה מכיכר טרפלגר, 8 דקות הליכה מפארק סנט ג'יימס ומכיכר לסטר, 10 דקות הליכה מלונדון איי, 12 דקות הליכה מהביג בן, ורבע שעה הליכה ממנזר וסטמינסטרהרפתקאות שרק והאקווריום של לונדון.
מדבור בדירת שני חדרי שינה (70 מ"ר), בכל חדר מיטה זוגית ומיטת ספה בסלון, בבניין ישנה מעלית, הדירה מאובזרת במטבחון.

Luxury Flat in Regents Park/Baker Street
ממוקמת בסמוך לריג'נטס פארק, 10 דקות הליכה מתחנת הטיוב St. John's Wood (קו Jubilee - אפור).
מדובר בדירת שני חדרי שינה, בכל חדר מיטת יחיד אחת ומיטה זוגית אחת.

Apartment Hyde Park
ממוקמת בסמוך להייד פארק, 9 דקות הליכה מתחנת הטיוב Marble Arch (קו Central - אדום).
מדובר בדירת שני חדרי שינה, בחדר אחד 2 מיטות יחיד ובשני מיטה זוגית אחת.

Covent Garden by Austin David Apartments
ממוקמת בקובנט גארדן, 2 דקות הליכה מתחנת Covent Garden (קו Piccadilly - כחול). מדובר בדירת שני חדרי שינה, בחדר אחד 2 מיטות יחיד ובשני מיטה זוגית אחת.

Lovat Lane
ממוקמת בלונדון סיטי, 2 דקות הליכה מתחנת Monument (קו Circle - צהוב, קו District - ירוק כהה). מדובר בדירת שני חדרי שינה, בכל חדר 2 מיטות זוגיות.

LCS Oxford Street Apartments:
מדובר בדירה הנמצאת במרחק 3 דקות הליכה מתחנת Tottenham Court Road של הרכבת התחתית. כמו כן הדירה נמצאת במרחק דקת הליכה מרחוב אוקספורד, 9 דקות הליכה מהמוזיאון הבריטי, 13 דקות הליכה מכיכר ראסל, רבע שעה הליכה מקובנט גארדן ו-20 דקות הליכה מפארק ריג'נטס.
מדובר בדירה בת 2 חדרי שינה - בניין ויטפילד - 03 (45 מ"ר) בה שתי מיטות זוגיות ומיטת ספה, הדירה מאובזרת במטבחון.

Partum Apartments Queensway:
מדובר בדירה הנמצאת במרחק דקת הליכה מתחנת Bayswater של הרכבת התחתית. כמו כן הדירה נמצאת במרחק 5 דקות הליכה מהייד פארק ובמרחק 8-20 דקות נסיעה ממגוון אתרים תיירותים בניהם רחוב אוקספורדמוזיאון מאדאם טוסוהמוזיאון להיסטוריה של הטבעכיכר פיקדילי והגרין פארק.
מדובר בדירה (50 מ"ר) בה שתי מיטות זוגיות ומיטת ספה, הדירה מאובזרת במטבחון.

TCLA-Marylebone:
מדובר בדירה הנמצאת במרחק 3 דקות הליכה מתחנת Edgware Road Station של הרכבת התחתית. כמו כן הדירה נמצאת במרחק 12 הליכה ממוזיאון שרלוק הולמס, 13 דקות הליכה מרחוב אוקספורד ורבע שעה הליכה ממוזיאון מאדאם טוסו ומפארק ריג'נטס.
מדובר בדירה דו מפלסית (70 מ"ר) בה שתי מיטות זוגיות ומיטת ספה, הדירה מאובזרת במטבחון.

Pimlico Comfort Apartment:
מדובר בדירה הממוקמת באזור ווסטמינסטר. במרחק 7 דקות הליכה מתחנת הרכבת התחתית Pimlico באמצעותה ניתן להגיע לאתרים תיירותים כמו הייד פארקמצודת לונדון ועוד.
מדבור בדירה (80 מ"ר) עם שלושה חדרי שינה, בכל חדר מיטה זוגית.

Bright Studio Flat, Amazing Location:
מדובר בדירה הממוקמת באזור ווסטמינסטר. במרחק 3 דקות הליכה מתחנת הרכבת התחתית Pimlico באמצעותה ניתן להגיע לאתרים תיירותים כמו הייד פארקמצודת לונדון ועוד.
מדובר בדירת סטודיו בה 4 מיטות זוגיות.

Hanway Place:
מדובר בדירה הממוקמת באזור ווסטמינסטר. במרחק 2 דקות הליכה מתחנת הרכבת התחתית Tottenham Court Road באמצעותה ניתן להגיע לאתרים תיירותים. נמצא במרחק 2 דקות הליכה מרחוב אוקספורד ו-10 דקות הליכה מהמוזיאון הבריטי וכיכר ראסל.
מדובר בדירה (55 מ"ר) בה שני חדרי שינה, בכל חדר מיטה זוגית.

MStay 146 Studios:
מדובר במלון דירות בעל דירוג של שלושה כוכבים. המלון נמצא במרחק 6 דקות הליכה מתחנת המטרו Baker Street Station, כ-6 דקות הליכה ממוזיאון שרלוק הולמס, 8 דקות הליכה ממוזיאון מאדאם טוסו ו-5 דקות הליכה מרג'נטס פארק. מדובר בסטודיו משפחה דלוקס (28 מ"ר) בו מיטה זוגית ושתי מיטות יחיד.

Durweston:
מדובר בדירה בעלת דירוג של חמישה כוכבים. הדירה נמצאת במרחק 5 דקות הליכה מתחנת המטרו Baker Street Station, כ-5 דקות הליכה ממוזיאון שרלוק הולמס, 8 דקות הליכה ממוזיאון מאדאם טוסו, 10 דקות הליכה מרג'נטס פארק ו-10 דקות הליכה מרחוב אוקספורד. מדובר בדירת שני חדרי שינה (65 מ"ר) בה שתי מיטות זוגיות.

Claverley Court Apartment Knightsbridge:
מדובר במלון דירות בעל דירוג חמישה כוכבים הנמצא באזור צ'לסי וקינגסטון. המלון נמצא במרחק 8 דקות הליכה מתחנת המטרו Knightsbridge, כ-12 דקות מהמוזיאון להיסטוריה של הטבע, ו-10 דקות הליכה מהייד פארק. מדובר בדירת דלוקס עם שני חדרי שינה (68 מ"ר) בה מיטה זוגית ושתי מיטות יחיד.

Luxury 2 bed apartment near Warren Street:
מדובר בדירה ממוקמת באזור קמדן. הדירה נמצאת במרחק 10 דקות הליכה מפארק ריג'נטס, 12 דקות הליכה מרחוב אוקספורד, 13 דקות הליכה מהמוזיאון הבריטי,  רבע שעה הליכה מכיכר ראסל ו-20 דקות הליכה ממוזיאון מאדאם טוסו. מדובר בדירת שני חדרי שינה (74 מ"ר), בכל חדר מיטה זוגית ובסלון מיטת ספה, הדירה מאובזרת במטבחון.

Most Central Soho Apartment:
מדובר בדירה הממוקמת באזור סוהו. הדירה נמצאת במרחק 3 דקות הליכה מכיכר פיקדילי, 6 דקות הליכה מכיכר לסטר, 6 דקות הליכה מרחוב אוקספורד, 10 דקות הליכה מכיכר טרפלגר ורבע שעה הליכה מגרין פארק. מדובר בדירה בקמת קרקע (74 מ"ר) בה שני חדרי שינה - באחד מיטה זוגית, באחד שתי מיטות יחיד, ומיטת ספה בסלון. הדירה מאובזרת במטבחון.

Goodge Street Area Private Apartments:
מדובר בדירה הממוקמת באזור קמדן. הדירה נמצאת במרחק 7 דקות הליכה מהמוזיאון הבריטי ומרחוב אוקספרוד, 10 דקות הליכה מכיכר ראסל ורבע שעה מפארק ריג'נטס. מדובר בדירה דו מפלסית (78 מ"ר) בה שני חדרי שינה בכל אחד מהם מיטה זוגית ומיטת ספה בסלון, הדירה מאובזרת במטבח.

Chic Kensington Apartment
דירה בעלת שני חדרי שינה, בכל חדר מיטה זוגית ובסלון מיטת-ספה. יש בה מטבח מאובזר.
המיקום - בדיוק בין בית חב"ד לבית כנסת, 20 דקות הליכה אל כל אחד מהם.

Hyde Park Mews Apartment
דירה בעלת שני חדרי שינה, בכל חדר מיטה זוגית ובסלון מיטת-ספה. יש בה מטבח מאובזר.
המיקום - 20 דקות הליכה מבית חב"ד, 25 דקות הליכה מבית הכנסת.

Hyde Park Apartments
דירה בעלת שני חדרי שינה, בכל חדר מיטה זוגית ובסלון מיטת-ספה. יש בה מטבח מאובזר. המיקום - 8 דקות הליכה מבית הכנסת.

Point West Apartments - Central London - South Kensignton  
דירה בעלת שלושה חדרי שינה, חדר 1 - מיטה זוגית, חדר 2 - 2 מיטות יחיד, חדר 3 - מיטת יחיד ו-2 מיטות ספה. יש בה מטבח מאובזר ו-2 חדרי רחצה. המיקום - 6 דקות הליכה מבית חב"ד.

Friendly Rentals Olavide
דירת חדר שינה אחד עם טרסה (40 מ"ר) הכוללת מטבח מאובזר ומיזוג אוויר. הדירה ממוקמת ב-4 דקות הליכה מבית הכנסת האורתודוקסי של העיר ומתחנת המטרו Iglesia.

Highfield Avenue Apartment - מדובר בדירה גדולה (100 מ"ר) עם מטבח מאובזר. מיקום הדירה פחות מדקה מבית הכנסת, 5 דקות הליכה מתחנת הטיוב Brent Cross.

MStay Golders Green - מרחק של 8 דקות הליכה מבית הכנסת, 8 דקות מתחנת הטיוב Golders Green.
M-Hotels Apartments - מרחק של 10-12 דקות הליכה מבית הכנסת, 8 דקות מתחנת הטיוב Golders Green.

Primestay Baker Street Residences
Minimalist flat Marylebone
Luxury Apartment in Marble Arch
Chic 1bed near Hyde Park. 4min to Marble Arch tube

Global Lodge:
מדבור במקום אירוח, דורג עם ציון 8.3 על סמך חוות הדעת בבוקינג. ממוקם בשכונת האקני (Hackney) בה יש קהילה יהודית. ליד תחנת המטרו Dalston Kingsland המקשרת לאתרי תיירות כמו ארמון בקינגהם, ובקרב תחנות אוטובוס המקשרות לאתרים תיירותים כמו המוזיאון הבריטי ולמצודת לונדון (הנסיעות נעות בין 30 ל-40 דקות).
מדובר בחדר דלוקס זוגי (20 מ"ר).

 

New London Bridge
ממקומת 10 דקות הליכה מגשר לונדון, ו-2 דקות הליכה מתחנת הטיוב Borough Station.
מדובר בדירת 2 חדרי שינה, 85 מ״ר.

Vintage Central London Apartment
ממומקמת בקצה של לונדון סיטי, אך 6 דקות הליכה מתחנת הטיוב Chancery Lane Station.
גם פה מדובר בדירת שני חדרים, 120 מ״ר.

Luxury Flat in Regents Park/Baker Street
ממוקמת בסמוך לריג'נטס פארק, 10 דקות הליכה מתחנת הטיוב St. John's Wood (קו Jubilee - אפור). מדובר בדירת שני חדרי שינה, בכל חדר מיטת יחיד אחת ומיטה זוגית אחת.

Apartment Hyde Park
ממוקמת בסמוך להייד פארק, 9 דקות הליכה מתחנת הטיוב Marble Arch (קו Central - אדום). מדובר בדירת שני חדרי שינה, בחדר אחד 2 מיטות יחיד ובשני מיטה זוגית אחת.

City Apartments נמצאת במיקום דומה לקודמת, אך מציעה רק חדר שינה אחד.

אנו יכולים להמליץ על הדירות הללו למי שמעוניין בחופשה זולה בלונדון.
Studios2Let - North Gower: מדובר במלון דירות בעל דירוג של שלושה כוכבים. נמצא במרחק 4 דקות הליכה מתחנת הרכבת התחתית Warren Street. במרחק 10 דקות הליכה מפארק רג'ינטס ו-15 דקות הליכה מכיכר ראסל, מדובר בדירת סטודיו קטנה (8 מ"ר) בה יש גם מטבחון.

MStay 146 Studios: מדובר במלון דירות בעל דירוג של שלושה כוכבים. נמצא במרחק 6 דקות הליכה מתחנת הרכבת התחתית Baker Street Station. במרחק 8 דקות הליכה ממוזיאון מאדאם טוסו, 4 דקות הליכה ממוזיאון שרלוק הולמס, ו-5 דקות הליכה מפארק רג'ינטס. מדובר בסטודיו קטן (12 מ"ר) בו יש גם מטבחון.

Glenmore Suites: מדובר במלון דירות הקיבל דירוג 8.8 לפי חוות הדעת באתר בוקינג. המלון מרוחק יותר מהאטרקציות המרכזיות אך נמצא במרחק 2 דקות הליכה מתחנת הרכבת התחתית Belsize Park, ובמרחק 15 דקות הליכה מהמפסטד הית'. מדבור בסטודיו קלאסיק (20 מ"ר) בו יש גם מטבחון.

Byng Place - דירה טובה ומאובזרת (פשוטה מאוד לא מפוארת אבל כוללת כל מה שצריך) היא נחשבת במחוז של קמדן אך למעשה היא מאוד רחוקה מהמרכז של קמדן טאון (השווקים של קמדן לצורך העניין) ויותר קרובה לאוקספורד סטריט והמוזיאון הבריטי.
Chancery Lane Apartments - דומה לה מאוד מבחינת המיקום, יותר יוקרתית ויותר יקרה.

City Marque Clerkenwell Serviced Apartments ששוב בעלת אותו כיוון גיאוגראפי אך שוב טיפה יותר ברמה ויותר יקרה.

סטודיו 2 לט- צפון גאוור (Studios2Let- North Gower)

מלון הדירות בלופרינט ליווינג אפרטמנט- רחוב דאוטי (Blueprint Living Apartments - Doughty Street)

מלון הדירות רוזברי (The Rosebery).

כל מה שתצטרכו לדעת על בחירת דירות בלונדון

  • לונדון מלאה בדירות להשכרה המתאימות לתיירים ברמות שונות – מרבית התיירים המחפשים לינה בדירות הם קבוצות, שומרי מסורת או לחילופין משפחות עם ילדים (ראה לונדון עם ילדים).
  • מרבית הדירות בעיר מפוזרות באזורים הסמוכים למרכז התיירותי (אך לא ממש בתוכו) כלומר, לדוגמה בקצוות של ווסטמינסטרבקניגסטון וכדומה.
  • לא תמיד דירה חוסכת! בדקו והשוו היטב את המחירים יש מלונות למשפחות שהם לפעמים חסכונים מאוד ויהיו יותר משתלמים מדירות רבות.
  • לדירות בלונדון ובכלל, בניגוד למלונות אין קריטריונים (מדדים המלווים למתן הכוכבים) כך שכל דירה היא סיפור בפני עצמה בדקו היטב – מטבח, מחיר, גודל, מעלית, ניקיון כל מה שחשוב לכם לפני הביקור. כדאי מאוד לקרוא ביקורות של לקוחות קודמים בדירה – זה (לרוב) המדד האמין ביותר.

המלצות מערכת הכל על לבחירת מלונות בלונדון

  • בלונדון יש בעיה של זמינות לדירות המבוקשיות, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • כדאי להיכנס לקישור זה בו ישנם מחירים מיוחדים והנחות בעבור דירות בלונדון.
  • לרשומים באתר בוקינג יש לא פעם הנחת Genius על אפשרות לינה זו, הנחה זו יכולה להגיע ל10% ממחיר הלינה, היכנסו ללינק זה ותוכלו לראות האם אתם זכאים להנחה.

כיצד בחרנו את הדירות המומלצות בלונדון?

ניתחנו כ-7,500 אפשרויות לינה בלונדון עם האלגוריתם הייחודי שפיתחנו בהכל על אחרי מעל עשור של עזרה לתיירים בבחירת הלינה שלהם ברחבי העולם. כדי לבחור את אפשרויות הלינה הטובות ביותר בלונדון בדקנו אילו אפשרויות לינה מתאימות לסוגי התיירים השונים המגיעים לעיר ומבין אפשרויות הלינה הללו אילו ממוקמות באזורי הלינה המומלצים על ידינו לתיירים בלונדון (למשל ווסטמניסטר) ובחנו אילו מהם זוכים לחוות הדעת הטובות ביותר מהמבקרים שבחרו ללון בהן בעבר, כדי שלכם יהיה יותר קל למצוא את אפשרות הלינה המתאימה לכם ביותר.



Booking.com