מלונות מומלצים באזור קמדן ודירות נהדרות לזוגות ומשפחות

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם באזור קמדן בלונדון: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

7 דירות ומלונות מומלצים באזור קמדן טאון בלונדון

Studios2Let- North Gower

⭐⭐⭐
סטודיו 2 לט- צפון גאוור (Studios2Let- North Gower) ממוקם במרכז אזור הקמדן (Camden). מדובר במלון דירות המציע דירות ברמה של 3 כוכבים. המלון ממוקם 10 דקות הליכה אל BT Tower… למידע נוסף…

Premier Inn London Euston

מלון פרמייר אין לונדון יוסטון (Premier Inn London Euston) ממוקם על שדרות יוסטון ונמצא במרחק הליכה מאתרים רבים. במרחק של 5 דקות הליכה תגיעו אל כיכר ראסל, במרחק 10 דקות הליכה תגיעו אל המוזיאון הבריטי (British Museum)…. למידע נוסף…

Pullman London St Pancras

⭐⭐⭐⭐
מלון פולמן לונדון סנט פנקראס (Pullman London St Pancras) הינו מלון ארבעה כוכבים שעבר שיפוץ בהיקף של 10 מיליון ליש”ט ממש לאחרונה… למידע נוסף…

Great Northern Hotel

⭐⭐⭐⭐⭐
המלון שנפתח שוב רק באפריל 2013 עבר שיפוץ מסיבי בשווי של 40 מיליון ליש”ט. גרייט נורת’רן (Great Northern Hotel) הינו מלון בוטיק, חדריו מפוארים וכולו מרוהט ברהיטים עבודת יד. המלון ממוקם בלב שכונת קינגס קרוס (King’s Cross) באזור קמדן (Camden) למידע נוסף…

Crestfield Hotel

⭐⭐
מלון קרסטפילד (Crestfield Hotel) נמצא בצפונה של לונדון התיירותית (בחלקה הדרומי של קמדן) אזור שמאפשר מצד אחד טיפה הוזלה במחרי המלון בהשוואה למלונות היותר מרכזיים ומצד שני נגישות מאוד קרובה לאתרי התיירות המרכזיים של לונדון… למידע נוסף…

The California

⭐⭐⭐
מלון קליפורניה לונדון (The California Hotel London) הנמצא במרכזה של העיר לונדון, הוא מלון שלושה כוכבים מודרני, ששופץ לאחרונה. המלון נמצא בצידה הצפוני של לונדון במרחק הליכה מאתרי תיירות רבים… למידע נוסף…

Fairway Hotel London

⭐⭐
מלון פיירוואי לונדון (Fairway Hotel London) ממוקם באזור הדרומי של קמדן (Camden) ונמצא מרחק הליכה קצרה אל הספרייה הבריטית. כיכר ראסל (Russell Square) וכעשרים דקות הליכה אל המוזיאון הבריטי (British Museum) ואל רחוב אוקספורד (Oxford Street) שופע החנויות למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

אנו נמצאים בתחילתו של האביב בלונדון והביקוש ללינה ברחבי העיר וגם באזור קמדן במגמת עלייה לאורך החודש. שיא הביקוש יהיה בסוף מרץ - אז נחגג חג הפסחא השנה ותיירים רבים מגיעים לחופשה. אם אתם מתכננים כעת את החופשה שלכם לסוף החודש, ואף למהלך החודש הבא, אנו ממליצים להזמין מראש מקום לינה. כדאי לעשות זאת עם אפשרות ביטול בחינם בקישור הזה.

מידע כללי על מלונות באזור קמדן

קמדן טאון (Camden Town) היא שכונה הנמצאת במחוז קמדן בצפונה של לונדון המרכזית. השכונה בנויה סביב רחוב קמדן היי סטריט וכוללת כמה מהאתרים המיוחדים של לונדון, ביניהם שוק קמדן וקמדן לוק. בדרומה ניתן למצוא את גן החיות של לונדון (אחד מגני החיות הנחשבים והמפורסמים בעולם) ואת גבעת פרימות’ (אחד מהאתרים היחידים שמאפשרים תצפית יפה על לונדון השטוחה). סמוך אליהם נמצאים ריג’נטס פארק ותעלת ריג’נטס.

אזור הקמדן טאון הוא אזור מבוקש מאוד ללינה בלונדון – בגלל הקרבה שלו לאזור המרכז, בגלל הנגישות הרבה ובגלל האופי הפעיל של המקום. האזור הוא למעשה סוג של פשרה בין קרבה לאתרים המרכזיים של לונדון, מחיר ונגישות. באזורים היותר שקטים של המחוז (למשל בהמפסטד) אפשר גם להשיג לינה עם חניה (מתאים למי שבא עם רכב לעיר – ראה גם מלנות עם חניה בלונדון, השכרת רכב בלונדון והשכרת רכב באנגליה).
אופי זה של האזור, הופך אותו לאזור פופלארי לבחירת מלון בלונדון (לא כמו אזור ווסטמינסטר, אך פופולארי) וכולל כמה מהדירות והמלונות המומלצים של העיר (בעיקר ברמה של 2, 3 ו4 כוכבים) והוא מומלץ בעיקר לזוגות צעירים (ראה גם מלונות רומנטיים בלונדון) ומשפחות ומי שבא לטייל בעיר אך מוכן לוותר על הלינה בצנטרום שלה כדי להשיג לינה טובה וזולה יותר (מומולץ לקרוא עוד בנושא תחת מלונות למשפחות בלונדון ומלונות זולים בלונדון).
בין המלונות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון פרמייר אין לונדון יוסטון (Premier Inn London Euston), מלון פולמן לונדון סנט פנקראס (Pullman London St Pancras), גרייט נורת’רן (Great Northern Hotel) ומלון פיירוואי לונדון (Fairway Hotel London).




המלצות על דירות ומלונות באזור קובנט גארדן בלונדון

המלצות טיפים ותגובות שעלו בקבוצה שלנו – הכל על לונדון – הקבוצה ממנה מתחילים את הטיול בעיר שלא מחכה

  • מה עדיף מבחנת מיקום לינה, קרבה למרכז ואזור בטוח עם ילדים: החלק הצפוני של פארק southwark או אזור קמדן?
    • שמעון כהן: קמדן, אבל לא באיזור השוק בכלל, אלא יותר דרומה בבלומסבורי, ראסל סקוור, הולבורן,פיצרוביה.
      • אושרת: למה לא באזור השוק?
      • שמעון כהן: יותר איזור של סצנות מועדונים ולפעמים גם לא נעים בלילה.

 

  • אזור קמדן הוא אזור גדול מאוד בשטח והשונות בין המלונות בו גבוהה מאוד. המלונות בדרום האזור (שבמחינה מוניציפלית מגיע עד מדרום לרחוב אוקספורד באזור של טוטנהם קורט רוד) הם מלונות שניתן להיתייחס אליהם כמלונות מרכזיים מאוד מה שמשפיע הן על המחיר והן על הביקוש – ראה למשל מלונות ברחוב אוקספורד). לעומת זאת ככל שמתרחקים יותר צפונה המלונות הופכים זולים יותר ומרווחים יותר ומתאימים יותר לחופשה זולה או לחופשה משפחתית.
  • ריכוז המלונות והדירות הגדול ביותר באזור זה נמצא בחלקו הדרומי של הקמדן ברצועה שבין רחוב אוקספורד וכיכר ראסל לדרך יוסטון ולתנות התחבורה הציבורית הגדולות והמפורסמות של יוסטון וקינג קרוס – אילו מלונות מרכזיים יותר, נגישים יותר למרכז התיירותי הקלאסי של לונדון, וכמובן יקרים יותר. אזור אחר בעל אופציות לינה רבות הוא אזור השווקים של קמדן שנמצאים בצפון של אזור קמדן – אזור זה מאופיין ביותר דירות להשכרה, ופחות מלונות מסודרים – הוא אומנם שוקק מאוד אך רחוק יותר מאזור ווסטמינסטר ואוקספורד סטריט ופונה יותד למחפשים לינה זולה או אפילו לינה משפחתית (וגם תיירים שמחפשים את האופי הצעיר יותר של האזור).
  • למי שמעוניין ללון בקיץ או בחגים, באזור זה מומלץ להזמין מראש. אנו ממליצים להזמין את הלינה באזור זמן רב מראש (ככל הניתן) ולעשות זאת עם אפשרות לביטול ההזמנה אפשר למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב טוב, לזמן האפשרי לביטול, כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת. ביתר חודשי השנה אין בכך צורך וניתן למצוא דירות ומלונות טובים ברגע האחרון.
  • המלונות באזור זה במיוחד עלולים לסבול מרעש רב מהרחוב. בעיה קשה בעיקר בקיץ. למי שרעש מפריע לו מומלץ לוודא כי יש למלון הנבחר חלונות אטומים לרעש. נקודה זו חשובה בעיקר למחפשים מקומות לינה זוליםמלונות של שלושה כוכבים ומעלה באזורים אילו לרוב כוללים חלונות אטומים לרעש.
  • אזור זה נוח מאוד להגעה משדה התעופה של לונדון הוא נגיש מאוד למספר אופציות של הגעה משדה התעופה אל מרכז העיר (ראו גם מידע נרחב על שדות התעופה של העיר לונדון כולל סקירת דרכי הגעה).
  • המלצה זו נכונה לחלקים הצפוניים בלבד של קמדן: לינה באזור זה מומלצת מאוד למי שמחפש לינה זולה בלונדון. המלונות בו זולים 20-30 אחוז מהמלונות המקבילים ברמה על החלק המערבי והמבוקש של אוקספורד סטריט. בנוסף יש באזור לא מעט הוסטלים ודירות זולות שמספקות אופציות טובות למשפחות (ראו מלונות למשפחות בלונדון).
  • המלצה זו נכונה לחלקים הצפוניים בלבד של קמדן: אזור זה משלב אפשרויות לינה מרווחות וזולות יחסית, ועל אף שאינו ממש מרכזי הוא נגיש בנסיעה קצרה ונוחה לחלקים המרכזיים של לונדון. לכן אזור זה מאד מומלץ למשפחות (ראו גם מלונות למשפחות בלונדון), קבוצות ומי שמחפש מלונות זולים בלונדון.
  • זהו אחד האזורים היפים של לונדון, הוא כולל כמה מלונות מפנקים במיוחד וגם מלונות ייחודים ומעוצבים. הוא מתאים מאוד לחופשה רומנטית לונדון כדוגמת ירח דבש או חגיגת יום נישואין (ראו גם מלונות לחופשה רומנטית בלונדון).
  • אזור זה הוא אזור שבחלקו יש בילויים וחיי לילה שוקקים המותאמים גם לתיירים – מתאים מאוד ללינה למי שמחפש להיות קרוב לחיי הלילה. יש לקחת בחשבון שיכולים להיות תיירים שהדבר לא יהיה נעים להם.

 



Booking.com