מלונות מומלצים באזור המפסטד

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם באזור המפסטד בלונדון: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

4 מלונות מומלצים באזור המפסטד בלונדון

Palmers Lodge Swiss Cottage

⭐⭐⭐⭐
האורחן פאלמרס סוויס קוטג’ (Palmers Lodge Swiss Cottage) נמצא במבנה ויקטוריאני יפיפה באזור המפסטד. בנסיעה של כ10 דקות ברכת התחתית תגיעו אל אזור ווסטמינסטר (Westminster) ואל השוק התוסס של קמדן (Camden)… למידע נוסף…

Langorf Hotel

מלון לאנגורף (Langorf Hotel) שוכן בהמפסטד (Hampstead Borough) היוקרתי של צפון לונדון חלק ממחוז קמדן (Camden). כמרבית המלונות באזור זה – המלון שוכן בבית עירוני מסורתי שנותן תחושה של לינה בתוך סיפור בריטי מהמאה ה19… למידע נוסף…

The Hide London

⭐⭐⭐⭐
מלון דה הייד לונדון (The Hide London) הינו מלון בוטיק בדירוג ארבעה כוכבים. המלון מציע סביבה שקטה לצד קרבה לתחבורה ציבורית. מרכז הקניות ברנט קרוס (Brent Cross) נמצא בסמוך למלון… למידע נוסף…

The Pillar Hotel

⭐⭐⭐⭐
מלון דה פילאר (The Pillar Hotel) הינו מלון בוטיק כשר בדרגת ארבעה כוכבים המשלב את הקסם המסורתי של אחוזה ויקטוריאנית עם עיצוב עכשווי של המאה ה-21. המלון ממוקם בסביבה שקטה לצד קירבה לתחבורה ציבורית… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

החודש מסמל את תחילת האביב בלונדון והביקוש ללינה ברחבי העיר וגם באזור המפסטד במגמת עלייה לאורך החודש. שיא הביקוש יהיה בסוף מרץ - אז נחגג חג הפסחא השנה ותיירים רבים מגיעים לחופשה. אם אתם מתכננים כעת את החופשה שלכם לסוף החודש, ואף למהלך החודש הבא, אנו ממליצים להזמין מראש מקום לינה. כדאי לעשות זאת עם אפשרות ביטול בחינם בקישור הזה.

מידע כללי על מלונות מומלצים באזור המפסטד

שכונת המפסטד Hampstead, יש מדריכים המתארים אותה בתעתיק עברי “המסטד” או “המבסטד”, לא להתבלבל מדובר באותה שכונה) היא שכונה הבנויה בסדר מופתי סביב פארק המפסטד הית’ (Hampstead Heath). זהו פארק, או יותר נכון שדה בור, המפריד בין השכונה לבין הייגיט, אחת מהשכונות היותר אלגנטיות ואריסטוקרטיות של לונדון. האופי הכמעט כפרי של המפסטד מושך אליה אנשי רוח רבים, סופרים מפורסמים ועוד.
ברחובה הראשי של המפסטד תמצאו חנויות אופנה רבות, גלריות אמנות, בוטיקים ובתי קפה. שכונה גדולה זו היא אחת היקרות בעיר לונדון (ברגע שתצעדו ברחובותיה תבינו למה), ההליכה ברחובותיה ובשבילי המפסטד הית’ מספקת תחושה שונה לחלוטין מזו של לונדון הסואנת.

שכונת המפסטד מציעה אפשרויות לינה זולות יחסית בתנאים טובים. היא אומנם לא במרכז לונדון אך היא נגישה ומאפשרת הגעה למרכז העיר ברבע שעה נסיעה באוטובוס או טיוב (ראה תחבורה בלונדון).
היא כוללת כמה דירות מומלצות ומלונות בני שלושהארבע כוכבים מצויינים במחירים שפויים לצד אכסניות אקסלוסיביות ובנוסף יש בה כמה מהמלונות המומלצים של לונדון הכוללים חניה ובכך מאפשרים אפשרות לינה למי שמגיע לעיר עם רכב פרטי (ראה השכרת רכב בלונדון והשכרת רכב באנגליה).

המלצות על מלונות באזור המפסטד בלונדון

  • מתכננים נסיעה בקיץ, או באביב? מומלץ לבצע את ההזמנה כמה שיותר מוקדם לפני הנסיעה שלכם ואז במידת הצורך לבטל, זאת בגלל שבמיוחד בעונות התיירות אפשרות לינה זו נוטה להתמלא. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם  (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב טוב, לזמן האפשרי לביטול, כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • לרשומים באתר בוקינג יש לא פעם הנחת Genius על אפשרות לינה זו, הנחה זו יכולה להגיע ל10% ממחיר הלינה. ראו למשל בלינק זה.
  • לאפשרות לינה זו יכולים להיות פערים משמעותיים מאוד במחירים בהזמנה בין הפלטפורמות השונות. לכן יש רבים שיעדיפו לבצע השוואת מחירים לפני הזמנה. אפשר לבצע את השוואת המחירים לדירות אילו בלינק זה או בלינק זה. שימו לב רק שלפעמים הפערים במחירים נובעים גם בהבדלים באיכות החדרים ובמוצר התיירותי אותו אתם מקבלים.



Booking.com