לונדון איי – כרטיסים בהנחה בלעדית והמידע המקיף בעברית | London Eye

לראות את לונדון מלמעלה

 

עדכון מרץ, 2024

האביב בתחילתו בלונדון וכמות התיירים הולכת ועולה מיום ליום. הדבר מורגש במיוחד באטרקציות הפופולאריות כמו - כדי להימנע מתורים מומלץ להזמין כרטיסים מראש. במיוחד בסופי השבוע, ולקראת סוף החודש (אז מתקיים חג הפסחא) התורים יתחילו להיות ארוכים - גם אם מעט פחות ארוכים ממה שיש בקיץ. הזמנת כרטיסים מראש תאפשר לכם לחפש הנחות, לדלג על התור לרכישת כרטיסים בכניסה ולוודא שתוכלו להיכנס במועד המתאים לכם ביותר. להזמנת כרטיסים מראש ל: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם | בקישור הזה עם שירות לקוחות בעברית.

מידע כללי ומדריך מקוצר

העין של לונדון, או לונדון איי (London Eye), הוא למעשה גלגל ענק המשמש כאחד מאתרי התיירות מושכי הקהל של העיר לונדון (כשלושה מיליון מבקרים בשנה עוברים פה). ולכן להרבה מאוד תיירים שמוכנים להמתין בתור הארוך שלו ולשלם את המחיר (הלא זול) בכניסה, הלונדון איי משמש כחלק ביום בו מבצעים תצפית על העיר לונדון. הגלגל מורכב מ-32 קפסולות המארחות 25 אנשים כל אחת. האנשים עולים על הקפסולות (שהיא מאוד איטית) וזוכים לתצפית מרשימה על העיר לונדון.

תצפית מהלונדון אי במהלך שעות היום – הדרך לראות את ווסטמינסר מחד ואת התמזה מאידך

בגלל התורים הארוכים של הלונדון אי ובגלל זמינות כרטיסים נמוכה בקיץ, מומלץ למי שמתכנן לבקר בו במיוחד בקיץ להזמין את הכרטיסים מראש. ההזמנה מראש יכולה לחסוך לכם זמן המתנה רב ובעונות שיא התיירות להבטיח כרטיסים במחיר טוב ולא כיד שניה. בקיץ, כשאין כרטיסים זמינים באתר הרשמי או באתרים אחרים, אז יש צורך להזמין כרטיסים יקרים יותר בחלק לא מבוטל של התאריכים(לחצו כאן לפרטים והזמנה של כל סוגי הכרטיסים ללונדון אי עם הנחה לגולשי הכל על – קוד קופון HAKO 5) לכן אנו ממליצים לא להמתין עם הזמנת הכרטיסים לאטרקציה.

למי שמתלבט כיצד לשלב את הביקור בגלגל של הלונדון אי עם אתרים אחרים בלונדון:
לונדון איי נמצא ברובע למבת’ קרוב מאוד אל אטרקציות האקווריום של לונדוןהצינוק של לונדון, הרפתקאות שרק  ובית הפרלמנט ולא פעם הוא סוג של סיום מסלול הטיול של התיירים המבקרים באזור ווסטמינסטר והפרלמנט. רבים גם משלבים אותו עם שיט על התמזה כיוון שרציף של רבים ממפעילי השיט הפופולאריים עוצרים לא רחוק ממנו (יוצאים מרציף זה גם השיט לאזור מצודת לונדון –  לחצו כאן לפרטים והזמנה וגם השיט לאזור גריניץ’ – לחצו כאן לפרטים והזמנה). לחלק לא מבוטל מבין אותן אטרקציות ולאטרקציות פופולאריות נוספות בלונדון (למשל מדאם טוסו הוא שילוב פופולארי עם הלונדון איי) יש כרטיסים משולבים שמאפשרים לחסוך בעלויות ההזמנה הכוללת המשתלמת למי שמתכננים לבקר בכל אותם אתרים – אנו ממליצים לבחון את הנושא ולבדוק האם הוא משתלם עבורכם (לחצו כאן לפרטים והזמנה של כל סוגי הכרטיסים ללונדון אי עם הנחה לגולשי הכל על – קוד קופון HAKO 5 – חפשו בתחתית העמוד את החלק העוסק ב:Hand-picked combinations ובדקו את האופציות השונות).

הלונדון איי (צילום מקורי)

רבים התיירים שגם חושבים על לינה באזור הלונדון איי, זהו אזור מקסים, מרכזי ופעיל. אזור מאוד מומלץ לכל מי שרוצה ליהנות מהעיר עד תומה. אבל בגלל המרכזיות והביקוש המלונות כאן יקרים יותר מאזורים אחרים בלונדון בנוסף בניגוד למלונות בחלקה המלכותי יותר של ווסטמינסטר המלונות כאן סובלים מרעש ובלאגן. בין המלונות המומלצים באזור הלונדון אי ניתן למנות את: מלון דה סנקצ’וארי האוס (The Sanctuary House Hotel)מלון פרמייר אין לונדון בלאקפראיירס פליט סטריט (Premier Inn London Blackfriars Fleet Street)מלון נובוטל לונדון ווטרלו (Novotel London Waterloo) וכן את מלון דה גורינג (The Goring). למי שמתעניין יותר בנושא מומלץ לקרוא את העמוד המקיף שלנו: מלונות מומלצים ליד הלונדון איי.

 לונדון אי ושיט על נהר התמזה – שילוב מאוד פופולארי לביקור בלונדון (הכרטיס המשולב שלהם, פופולארי מאוד – לפרטים והזמנה)

לונדון איי לבקר או לא לבקר?

אנו חושבים שחווית לונדון איי היא בלתי נשכחת עבור תיירים רבים, שנשבים בנופים הפנורמיים עוצרי הנשימה של לונדון, לה אין הרבה אופציות אחרות לתצפית באזור הזה של העיר. קשה להיות אדישים לנופים המדהימים המשתרעים על פני ציוני דרך אייקוניים כמו נהר התמזה, הביג בן, בתי הפרלמנט וארמון בקינגהאם.  מסיכום של אלפי תגובות של מבקרים קודמים בגלגל עולה כי רבים מרוצים חוויה ומציינים לחיוב את הסיבוב האיטי של גלגל התצפית המאפשר להינות מקו הרקיע של לונדון מנקודת תצפית ייחודית. הרוב ציינו לחיוב את ההדרכה שיש בגלגל, מה שמשפר את החוויה הכוללת של המבקרים בגלגל. עם זאת רבים העלו שההנאה מהחוויה יכולה להיות מושפעת מגורמים כמו תנאי מזג האוויר (לכן אנו ממליצים להימנע מאטרקציה זו בימים חורפיים או בימים מעורפלים בהם הראות לקויה), תורים ארוכים ובקתות צפופות בשעות השיא, לכן אנו ממליצים להזמין מראש את הכרטיסים  (לחצו כאן לפרטים והזמנה) ולהימנע מהגעה ללונדון איי בשעות העומס. חלק מהמבקרים העלו גם המלצות שונות לגבי זמן ההגעה ללונדון אי בהתחשב בשעות היום. בעוד שבשעות האור התצפית היא אם יותר פרטים ויותר מתמקדת במבנים הנראים באור יום בלילה הנוף משתנה וניתן לראות את התאורה היחודית של המטרופלין השוקק של לונדון.

הנוף הנשקף מהלונדון אי בלילה

כמה עובדות חשובות על הלונדון אי:

  • גובה הגלגל הוא 135 מטרים (הגבוה ביותר באירופה!).
  • הגלגל מופעל על ידי חברת התעופה בריטיש איירווייז.
  • הסיבוב בגלגל אורך כחצי שעה סה”כ, והתאים ממוזגים ונעימים.
  • מפעילי הלונדון איי טוענים שביום יפה (לא נפוץ באפרוריות הלונדונית) ניתן לראות מראש הגלגל למרחק של 40 ק”מ.

לאטרקציה זו, ולשלל אטרקציות נוספות ישנם 5% הנחה לגולשי הכל על באתר זה.

כל שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור ההזמנה, ואז במעמד ההזמנה להזין את קוד הקופון HAKO5.

סרטון מהלונדון איי

כרטיסים ללונדון איי

לונדון איי הוא יעד פופולארי בקרב מבקרים רבים ובייחוד בקרב משפחות עם ילדים המגיעות ללונדון. הביקור בלונדון איי יעניק לכם את חווית התצפית הדינמית המרשימה ברובע למבת’ על הגדה הדרומית של התמזה. הוא נמצא בסמוך לארמון וסטמיניסטר וצפונית לגשר וסטמיניסטר כך שתוכלו ליהנות מנוף מדהים וקרבה ליעדים פופולארים נוספים כמו: נהר התמזה, הפרלמנט הבריטי והביג בן. נציין כי הזמן הטוב ביותר לבקר בלונדון הוא במהלך השבוע, אך מאחר והמקום מאוד פופולארי ייתכנו עומסים רבים. על כן, נמליץ לבצע הזמנת כרטיסים מראש ולהגיע לאתר בסמוך לפתיחתו. את כרטיסכם תוכלו לרכוש באתר הרשמי של לונדון איי או במגוון האפשרויות הבאות:

כרטיס כניסה בסיסי ללונדון איי

כרטיס הכניסה ללא שילוב עם אטרקציות נוספות באזור יקנה לכם כניסה מהירה ללונדון איי בתאריך ובשעה שתבחרו. נציין כי תוכלו להזמין כרטיסים עם הנחה בלעדית לגולשינו או עם אפשרות ביטול כך שתוכלו להזמין זמן רב מראש ולבטל במידת הצורך.

  • להזמנת כרטיס הכניסה בתוספת הנחה של 5% לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) – לחצו כאן.
  • להזמנת כרטיס הכניסה עם אפשרות ביטול בחינם – לחצו כאן.

כרטיסי כניסה ללונדון איי ברגע האחרון

עם כרטיס זה תוכלו להבטיח את מקומכם בלונדון איי גם אם שכחתם לרכוש כרטיס מראש. מאחר וזהו כרטיס הכולל דילוג על התור תוכלו להיכנס ללונדון איי בלי לעמוד בתורים. כרטיס זה מתאים לאלו המעוניינים לשלם מחיר מעט יותר גבוהה המקנה כניסה מהירה ללונדון איי.

כרטיסים משולבים ללונדון איי ואטרקציות נוספות

כרטיסים משולבים אלו מעניקים את האפשרות לשלב את הביקור בלונדון איי יחד עם אטרקציות נוספות בעיר. לונדון איי נמצא ברובע למבת’ על הגדה הדרומית של התמזה, זהו אזור מתוייר בו תוכלו למצוא אטרקציות נוספות. כרטיסים אלו מתאימים למי שמעוניין לבקר ביותר מאטרקציה אחת, במחיר משתלם ומוזל יותר מקניית שני כרטיסים בנפרד.

כרטיסי כניסה ללונדון איי ולמאדאם טוסו

הכרטיס יקנה לכם כניסה מהירה ללונדון איי וכניסה למוזיאון מאדאם טוסו, כרטיס זה מומלץ עבור משפחות עם ילדים במיוחד. מוזיאון מאדאם טוסו ידוע בשל ביקושו הרב, לכן מומלץ להזמין מראש את הכרטיסים על מנת להבטיח מקומכם.

  • להזמנת הכרטיס המשולב, בתוספת הנחה של 5% לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) – לחצו כאן.
  • להזמנת הכרטיס המשולב עם אפשרות ביטול חינם – לחצו כאן.

כרטיסי כניסה ללונדון איי, כניסה לאקווריום של לונדון ולמוזיאון מאדאם טוסו

כרטיס זה יעניק לכם את האפשרות לבקר בלונדון איי יחד עם שתי אטרקציות מתויירות נוספות בלונדון: האקווריום של לונדון ומוזיאון מאדאם טוסו. נציין כי בעונת התיירות החמה, שלושת האתרים נוטים להיות עמוסים מהרגיל ולכן נמליץ לבצע הזמנה מראש על מנת להבטיח את מקומכם. כרטיס זה מומלץ עבור מבקרים המעוניינים להנות ממגוון אטרקציות תוך הוזלת מחירים.

  • להזמנת הכרטיס המשולב עם אפשרות ביטול חינם – לחצו כאן.

לונדון איי ושיט על התמזה

לונדון אי ושייט על התמזה הן שתי אטרקציות תיירותיות פופולריות בלונדון. והחיבור בניהם הוא מאוד פופלארי מכיוון שליד הלונדון איי ישנו רציף מרכזי המשמש לשייט התיירותי של התמזה. למי שמתלבט האם להזמין שייט ורוצה לקרוא על כף עוד, אנו מפרטים על הנושא בעמוד נפרד:  שייט בנהר התמזה, לונדון – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור ומדריך מקיף. ישנם כמה סוגים של כרטיסים המשלבים את הלונדון אי ושיט מקורז יחסית נרחב (לפרטים והזמנה), דרך שיט לגריניץ’ (הזמנה במקום), ועד ביקור בלונדון אי עם שיט יוקרתי הכולל ארוחה ושמפנייה (לפרטים והזמנה).

  • ההזמנה של הכרטיס המשולב חוסך כוסף וחוסך זמן בתורים  – בהשוואה להזמנה נפרדת של האטרקציות. זו אופציה טובה למי שמעוניין להזמין כרטיסים לשתי האטרקציות המדוברות. מומלץ להזמין כרטיסים מראש. (אפשר להזמין כרטיסים בקישור זה המעניק 5 % הנחה לגולשי הכל על – קוד קופון HAKO5, ואפשר להזמין אותם בקישור זה המאפשר ביטול חינם בעת הצורך).

לונדון אי ושיט

שילוב בין שיט לבין לונדון איי, הוא דבר פופלארי מאוד בעיקר בגלל קרבת הרציף לגלגל

כרטיסי כניסה ללונדון איי יחד עם שייט בנהר התמזה ועלייה לאוטובוס התיירים

כרטיס זה יעניק לכם כניסה ללונדון איי, שייט בנהר התמזה ועלייה לאוטובוס התיירים (Hop on hop off). באמצעות הכרטיס תוכלו לשלב נסיעה באזורים מרכזיים ושילוב עם יעדים סמוכים יחסית. הכרטיס מומלץ למשפחות עם ילדים ומתאים גם למעוניינים בביקור בכמה אטרקציות קרובות יחסית תוך הוזלת הביקור בהן.

  • להזמנת הכרטיס המשולב עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) – לחצו כאן.
  • להזמנת הכרטיס המשולב עם אפשרות ביטול חינם – לחצו כאן.




שאלות ותשובות נפוצות על לונדון איי

יש מספר אפשרויות לקניית כרטיסים ללונדון איי. ניתן לקנות כרטיסים מהאתר הרשמי של לונדון איי וניתן לקנות בקופות האתר, אך במקרים רבים זמינות הכרטיסים באתר הרשמי ובקופות נמוכה, ועל כן האפשרויות המומלצות על ידינו הן:
להזמנה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד HAKO5) היכנסו לקישור הזה.
להזמנה עם אפשרות ביטול בחינם היכנסו לקישור הזה.

האפשרות המומלצת על ידינו לדילוג על התור, אשר מתאימה מאוד למי שרוצה לחסוך זמן, היא רכישת כרטיס מראש אשר כולל דילוג על התור בכניסה ללונדון איי עם 5% הנחה לגולשי אתר הכל על (קוד קופון HAKO5) בקישור הזה. הכרטיס הזה עולה יותר באופן משמעותי מאשר כרטיס הכניסה הרגיל, אבל הוא פתרון טוב למי שחשובה לו הספונטניות בטיול ולא רוצה לבזבז זמן יקר בעמידה בתור שיכול להיות ארוך מאוד, במיוחד בקיץ אך גם בשאר השנה.

הלונדון איי הוא אטרקציה המומלצת לכל המשפחה ובעיקר לאלו המעוניינים להנות מתצפית מרשימה ביותר על העיר.

כדאי לוודא שמזג האוויר ביום המתוכנן לעלות על הגלגל אינו גשום. ביום גשום הראות דרך הקפסולות של הלונדון איי לא טובה וזה פוגע באופן משמעותי בחוויה. הסיבוב בלונדון איי אורך כחצי שעה.

מומלץ להגיע ללונדון איי בטיוב (הרכבת תחתית של לונדון)- קווים Northern ו-Bakerloo לרדת בתחנה Waterloo, Embankment, Charing Cross. למידע מקיף על אפשרויות תחבורה ציבורית בלונדון ופירוט על הטיוב לחצו כאן.

כן, יש כרטיסים המשלבים ביקור בלונדון איי עם אטרקציות נוספות, למשל:

  • כרטיס המשלב ביקור בלונדון איי ובמוזיאון מאדאם טוסו, וכולל כניסה ללונדון איי ולמוזיאון. להזמנת הכרטיס עם הנחה של 5% לגולשי אתר הכל על (קוד קופון HAKO5), היכנסו לקישור הזה.
  • כרטיס המשלב ביקור בלונדון איי, במוזיאון מאדאם טוסו ובאקווריום של לונדון, להזמנת הכרטיס עם אפשרות ביטול בחינם עד 24 שעות לפני ההגעה היכנסו לקישור הזה.

בין המלונות המומלצים באזור לונדון איי ניתן למנות את מלון Conrad London St James, מלון Park Plaza County Hall London ומלון The Sanctuary House Hotel. לקריאה נוספת על מלונות באזור לונדון איי לחצו כאן.

יש אפשרות לשמירת חפצים באזור לונדון איי, כדאי לבדוק על נקודות הנמצאות ליד תחנת ווטרלו (Waterloo Station) , תוכלו לראות את האופציות השונות בקישור הזה.

כן. גם לקו האדום וגם לקו הכחול יש תחנות שנמצאות במרחק של 2 דקות הליכה מלונדון איי. לעוד מידע בנושא מומלץ לקרוא על אוטובוס התיירים בלונדון.

באמצע הקרון של לונדון איי יש גם ספסל ישיבה.

 

הזמנת כרטיסים לגלגל הענק - לונדון איי

 



המלצות "הכל על" למבקר בלונדון איי

  • זמני הפתיחה משתנים במועדים מיוחדים (איורעים של בית המלוכה, חגים וכו’), לכן רצוי לבדוק את המידע באתר לפני הביקור.
  • חשוב לדעת – למי שמזמין כניסה ללונדון איי מראש באתר הרישמי או פה אצלינו – כדאי לוודא שמזג האוויר ביום המתוכנן אינו גשום. ביום גשום לא רואים כלום דרך הקפסולות של הלונדון איי..
  • כמו אתרים אחרים על התמזה, ניתן להגיע אליו בסירה, ולא רק באוטובוס או טיוב. כשמזג האוויר יפה אנו ממליצים לשקול גם את האופציה של האופניים.
  • אם תחליטו לוותר על הלונדון איי, תוכלו למצוא תצפית טובה לא פחות בקומה 72 של גורד השחקים בניין השארד.
  • שימו לב – ישנו ציוד שלא תוכלו להכניס איתכם ללונדון איי, כמו אוכל ושתייה (מלבד כאלה שנקנו בחנות האתר), אולרים, תיקים גדולים וכדומה. לעומת זאת תוכלו להביא מים, לפטופ ותיקי יד.
  • ישנם תיירים אשר מגיעים לאזור זה עם תיקים גדולים או מזוודות (בדרך אל או משדה התעופה למשל), דבר אשר מקשה מאוד על ההתנהלות. במקרים אלו אנו ממליצים להשאיר אותם בנקודות שמירת חפצים אשר פזורות ברחבי העיר. כדאי לבדוק על נקודות הנמצאות ליד תחנת ווטרלו (Waterloo Station) , תוכלו לראות את האופציות השונות כאן. עוד על חברת LuggageHero אשר מפעילה את השירות תוכלו לקרוא בעמוד הסקירה שלנו פה.
  • זהו אזור מקסים, פעיל, מרכזי ומאוד מומלץ לכל מי שרוצה ליהנות מהעיר עד תומה ולכן המלונות כאן יקרים יותר מאזורים אחרים בלונדון (ראה מלונות באיזור הלונדון איי תחת מלונות בלונדון, בין המלונות המומלצים באזור ניתן למנות את מלון קונרד לונדון סנט ג’יימס (Conrad London St James), מלון פארק פלאזה קאונטי הול (Park Plaza County Hall London) ו – דה סנקצ’וארי האוס (The Sanctuary House Hotel).
  • וייפיי חינם תוכלו למצוא ב-Royal Festival Hall, במרחק 10 דקות הליכה מהלונדון איי.

למי שהתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם על:

נוף מהלונדון איי – ארמון ווסטמינסטר (צילום: user:Cyr)

כרטיסים לאטרקציות נוספות לילדים וכרטיסים משולבים בלונדון

המלצות והערות של גולשי האתר על הלונדון איי

  • מיכל: בהתחשב במזג האוויר ההפכפך של לונדון, אני חושבת שעדיף לא להזמין כרטיסים מראש ולוודא שיש ראות סבירה ביום הביקור שלכם ולא להתחייב זמן רב מראש על היום והשעה. הייתי בלונדון איי ביום של ראות גרועה וזה לא מומלץ!
    • ​מערכת אתר הכל על: מיכל, תודה על ההמלצה המלמדת. אפשר להתעדכן על מזג האוויר בלונדון בקישור זה עבור חמישה ימים קדימה. אנו עדיין ממליצים בעונת התיירות להזמין מראש – פשוט בגלל התור. אבל כל אחד ושיקולו הוא.
  • אהרון: הלונדון איי יש עליו הרבה חילוקי דעות, אבל אנחנו נהננו מאוד.

המלצות טיפים ותגובות שעלו בקבוצה שלנו – הכל על לונדון – הקבוצה ממנה מתחילים את הטיול בעיר שלא מחכה

  •  שמעון כהן: הלונדון איי זו תצפית עייפה ויקרה על גלגל ואפשר להחליפה בעליה לגשר מצודת לונדון בתשלום או לסקאי גרדן בחינם הנמצאים בסיטי.
  • רוצה להבין.. אם מזמינים כרטיסים מראש זה אומר שלא יהיו לנו תורים? נגיד למדאם טוסו הזמנו ל 11 אז אפשרי להגיע ב 11 ללא תור? או בלונדון איי?
    • מנהל: גם במאדאם טוסו (bit.ly/3GFUJ9a) וגם בלונדון איי (bit.ly/33mdsJq) יש שני תורים לכניסה – תור רגיל ותור מהיר. לשניהם צריך להגיע בשעה אליה הזמנת את הכניסה, אבל הכניסה מהתור המהיר זריזה יותר (גם פחות אנשים בוחרים באופציה זו כי היא יקרה יותר).

טיפים והמלצות שעלו בקבוצת הפייסבוק השותפה שלנו לונדון למטיילים – London for travelers

  • London eye – בזבוז של כסף וזמן. מלכודת תיירים.
  • לונדון איי, שווה או בזבוז זמן?
    • אם זו פעם ראשונה, לדעתי שווה לעלות.
    • לא שווה. בזבוז זמן וכסף.
    • היינו היום והיה מצוין ומרשים, אך קנינו כרטיס ללא תור.
    • מיותר, חבל על הכסף.
    • חוויה. כדאי לעשות פעם אחת בעיקר עם קונים את הכרטיס כחלק מחבילה (אנחנו קנינו ביחד עם האקווריום).
    • בזבוז זמן.
    • אני ושני בני מצווה אהבנו. תצפית יפייפיה על העיר. כדאי לעלות בזמן שקיעה. חוויה ממש נחמדה לפעם אחת.
  • הלכנו ללונדון איי, הזמנו כרטיסים מראש באינטרנט של התור המהיר והיה שווה את זה, לקח לנו מהכניסה למקום עד הכניסה לקפסולה בדיוק חצי דקה, היה כיף לראות את זה כשיש תור ארוך בתור הרגיל.
  • בחרנו שלא לעלות על הלונדון איי, חצי שעה על גלגל שמסתובב לאט לאט. יש נקודות תצפית כלכך הרבה יותר יפות, וגבוהות, ובחינם! באמת שמבחינתי הלונדון איי מיותר, וכן, אני מדברת מניסיון, הייתי בלונדון איי בטיול הקודם וחצי מהזמן הייתי בפלאפון.

מידע שימושי על לונדון איי

שעות פתיחה

האתר פתוח למבקרים הכל ימות השבוע. אוקטובר-מרץ 10:00-20:00, אפריל-יוני 10:00-21:00, יולי-ספטמבר 10:00-21:30.

כתובת

Riverside Building, County Hall, Westminster Bridge Road, London SE1 7PB

אתר רשמי
הגעה
directions_subway
מטרו

Waterloo, Embankment, Charing Cross (קווים Northern ו-Bakerloo)

directions_bus
אוטובוס

קווים 12, 53, 148, 159, 211, 453, London eye