4 מלונות מומלצים עם ארוחת בוקר ליד טיילת אילת

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

בעמוד זה תמצאו את כל המידע שצריך לפני שמזמינים מלון ארוחת בוקר ליד טיילת אילת - מה כדאי לדעת לפני שמזמינים מלון? כמה זמן מראש כדאי להזמין את המלון? איזה מלונות מומלצים עם ארוחת בוקר יש ליד הטיילת של אילת?

מידע כללי

העיר אילת היא מהערים היותר יפות ומהנות במדינה, וחופשה בה מתאימה במיוחד לחופשה רומנטית, לחופשה משפחתית, לחופשת צלילה או לנופש עם החברים. תוכלו למצוא בעיר מספר רב של אטרקציות, שופינג, חופים וכמובן מסעדות רבות. יש הרבה מאוד אפשרויות לינה בעיר, אבל הלינה המבוקשת והפופולארית ביותר היא לינה ליד הטיילת של אילת – שהיא למעשה הלב התיירותי של העיר ואי אפשר לבקר בעיר בלי להגיע גם אליה. הטיילת היא ללא כל ספק האזור המרכזי והמתוייר ביותר באילת ולכן הקדשנו את העמוד הזה למלונות מומלצים ברמת 5 כוכבים וברמת 4 כוכבים עם ארוחות בוקר מומלצות שקיבלו דירוג גולשים גבוה ותוארו כעשירות, מגוונות וטריות. ארוחת בוקר טובה היא אחד מהסטנדרטים הנפוצים בעולם בכלל ובאילת בפרט הוא ארוחת בוקר עשירה, מגוונת ומשביעה , ולמעט מלונות בודדים בלבד, כל המלונות בעיר מציעים ארוחת בוקר.
להמלצות ספציפיות על מלונות 5 כוכבים ומלונות 4 כוכבים, באזור הטיילת וגם באזור החוף הדרומי בקרו בעמודים מלונות 5 כוכבים מומלצים עם ארוחת בוקר באילת ומלונות 4 כוכבים מומלצים עם ארוחת בוקר באילת.

מלון ישרוטל המלך שלמה אילת(צילום מקורי, סקירת מלונות אילת)מלון ישרוטל המלך שלמה אילת (צילום מקורי, סקירת מלונות אילת)

המלצות "הכל על"

  • אם הינכם אלרגיים או רגישים למזון מסוים, מומלץ להודיע על כך כבר במעמד ההזמנה ולעדכן בכל המידע. חלק מהמלונות יעשו מאמץ לסייע לכם ואף ייצרו עימכם קשר במקרים חריגים.
  • לינה במלונות באזור זה עלולה להיות יקרה. במידה ורוצים להוזיל מעט את החופשה, מומלץ מאוד לא להגיע באחת מעונות השיא או לחפש דילים והנחות למלונות בגרופון.
  • במידה ואתם מגיעים לחופשה באילת בחודשי הקיץ או החגים מומלץ מאוד להזמין מקום מראש ולא לחכות לרגע האחרון. בתקופות אלו העיר עמוסה בתיירים ומציאת מקום לינה הופכת מסובכת ויקרה יותר, במיוחד אם מחפשים מקום לינה שעונה על כל הדרישות שלכם.
  • מאחר ומדובר באזור מרכזי מאוד והומה כדאי לוודא כי החלונות במלונות אטומים בפני רעש.

4 מלונות מומלצים עם ארוחת בוקר ליד טיילת אילת

ישרוטל המלך שלמה

מלון ישרוטל המלך שלמה הינו מלון המדורג ברמה של חמישה כוכבים ומקבל ציונים גבוהים בביקורות הגולשים, גם בכל הנוגע לארוחת הבוקר שמגיש. למלון מספר סוגי חדרים אשר חלקם בעלי נוף לבריכה וחלקם בעלי נוף להרים. מאפיין עיקרי של המלון הוא שברוב החדרים ישנו חדר יל למידע נוסף...

מלון הרודס ויטאליס

מלון הרודס ויטאליס מרשת מלונות פתאל הינו מלון המדורג כחמישה כוכבים ומציע חווית אירוח יוקרתית למבוגרים בלבד. במלון תמצאו חדרים גדולים וסוויטות מפנקות עם ג’קוזי, שתי בריכות שחייה (פתוחות כל השנה), מגוון מתקני ספא יוקרתיים וגישה לטרקלין. מומלץ מאו למידע נוסף...

מלון ישרוטל ספורט קלאב

מלון ישרוטל ספורט קלאב ממוקם בצמוד לחוף הים והטיילת בעל דירוג של ארבעה כוכבים המציע חווית אירוח מיוחדת של הכל כלול עם אוכל, שתייה ונשנושים חופשיים במשך כל היום וגם חווית אירוח ספורטיבית עם מתקני ומגרשי ספורט, חדר כושר ובריכת שחייה. ישנם חדרים עם מרפס למידע נוסף...

מלון אסטרל פאלמה

במלון אסטרל פאלמה, שהינו מלון בדירוג של ארבעה כוכבים, תמצאו חדרים גדולים וסוויטות ענקיות המתאימות למשפחות של עד 5 נפשות. כמו כן, במלון יש גם שתי בריכות שחייה, חדר אוכל איכותי, מועדון לילדים ומיקום מעולה ליד האייסמול וטיילת אילת. השירות הטוב במלון והצ למידע נוסף...

מלונות מומלצים נוספים עם ארוחת בוקר ליד הטיילת באילת

ישנם מלונות מומלצים נוספים עם ארוחת בוקר איכותית ומגוונת באזור הטיילת באילת. מלון אריאה מרשת אסטרל לדוגמה ברמת ה-5 כוכבים שממוקם בסמוך למרכזי הקניות ולאתרי הבילוי של העיר ומציע גם בריכה, אוכל מגוון וחוף ים פרטי.
גם מלון 5 הכוכבים רויאל ביץ מרשת ישרוטל מומלץ ומציע שלוש בריכות, חוף ים פרטי, מסעדות, היצע רחב של מתקני ספא ומועדון ילדים.
במידה ותרצו מלון 4 כוכבים באזור הטיילת שגם יספק לכם ארוחות בוקר מצוינות, תמצאו את מלון ישרוטל לגונה עם חווית אירוח של הכל כלול וגם בריכה, היצע של מתקני ספא וחדר כושר, צוות בידור מעולה עם מגוון פעילויות לילדים ולמבוגרים ומועדון משחקים לילדים.
בנוסף, מלון ישרוטל אגמים המיוחד שמגיש ארוחות בוקר עשירות ומגוונות בחדר אוכל שפתוח עד מאוחר ומציע גם מגוון מתקני ספא וחדר כושר.

 

 

מי שהתעניין בעמוד זה התענין גם ב:

תוכלו למצוא באתר עמודי מידע נוספים על מלונות העוסקים בחלוקת המלונות לפי סוג החופשה אליה אתם מגיעים לעיר, מיקום המלון, דירוג הכוכבים של המלון וסוג מקום הלינה. להלן רשימת עמודי מידע על מלונות לפי חלוקה זו.

[wpgmza id="23" cat="6" marker="4136" zoom="15"]