ארבעה מלונות 4 כוכבים מומלצים עם ארוחת בוקר באילת

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

בעמוד זה תמצאו את כל המידע שצריך לפני שמזמינים מלון 4 כוכבים עם ארוחת בוקר באילת - מה כדאי לדעת לפני שמזמינים מלון? כמה זמן מראש כדאי להזמין את המלון? איזה מלונות 4 כוכבים מומלצים עם ארוחת בוקר יש באילת?

מידע כללי

העיר אילת היא מהערים היותר יפות ומהנות במדינה, וחופשה בה מתאימה במיוחד לחופשה רומנטית, לחופשה משפחתית, לחופשת צלילה או לנופש עם החברים. תוכלו למצוא בעיר מספר רב של אטרקציות, שופינג וחופים מקסימים. אפשרויות הלינה בעיר הן רבות ומגוונות אך הפופולארית ביותר הינה לינה באחד מהמלונות באזור הטיילת או באזור החוף הדרומי. אחד מהסטנדרטים הנפוצים בעולם בכלל ובעיר אילת בפרט הוא ארוחת בוקר מגוונת, עשירה ומשביעה, ולמעט מלונות בודדים בלבד, כל המלונות בעיר מציעים ארוחת בוקר.
אמנם יש בעיר מלונות 4 כוכבים רבים, אך בעמוד זה סקרנו מספר מלונות 4 כוכבים מומלצים עם ארוחת בוקר שדורגה כטעימה במיוחד, מגוונת ועשירה, באזור הטיילת ובאזור החוף הדרומי. מלונות אלו מתאימים למי שרוצה להתחיל את היום שלו בראש שקט (ושבע) אבל מחפשים מלון במחיר נמוך יותר ממלונות בעלי הדירוג של חמישה כוכבים בעיר.
אם תרצו להתפנק עם אחד המלונות המפוארים יותר ברמת ה-5 כוכבים היכנסו לעמוד מלונות 5 כוכבים מומלצים עם ארוחת בוקר באילת או בקרו בעמוד
מלונות מומלצים עם ארוחת בוקר ליד הטיילת באילת.

מלון הרברט סמואל הריף אילת(צילום מקורי, סקירת מלונות אילת)מלון הרברט סמואל הריף אילת (צילום מקורי, סקירת מלונות אילת)

המלצות "הכל על"

אם הינכם אלרגיים או רגישים למזון מסוים, מומלץ להודיע על כך כבר במעמד ההזמנה ולעדכן בכל המידע. חלק מהמלונות יעשו מאמץ לסייע לכם ואף ייצרו עימכם קשר במקרים חריגים.
לינה במלונות באזור זה עלולה להיות יקרה. במידה ורוצים להוזיל מעט את החופשה, מומלץ מאוד לא להגיע באחת מעונות השיא או לחפש דילים והנחות למלונות בגרופון.
על מנת לבחור מקום לינה נוח מבחינת מיקום כדאי לתכנן קודם לאיזה אתרים ואטרקציות אתם מעוניינים להגיע ובהתאם לאופן ההתניידות עליו אתם מסתמכים (רכב פרטי, רכב שכור או תחבורה ציבורית) לבחור את מקום הלינה המתאים ביותר.

ארבעה מלונות 4 כוכבים מומלצים עם ארוחת בוקר באילת

הרברט סמואל הריף

מלון הרברט סמואל הריף הינו מלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים המציע חדרים גדולים במיוחד לזוגות או למשפחות עם נוף לים או לבריכה. כמו כן המלון מציע ארוחות בוקר איכותיות ומגוונות, מסעדה יוונית מומלצת על החוף הפרטי, בריכה ומעל הכל שירות מקצועי. המלון ממוקם ע למידע נוסף...

ישרוטל אגמים

במלון ישרוטל אגמים תמצאו עיצוב מיוחד המזכיר אי טרופי יחד עם בריכת שחייה ענקית שפתוחה כל השנה. זהו מלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים, המגיש ארוחות בוקר עשירות ומגוונות בחדר אוכל שפתוח עד מאוחר, מוזיקת רקע נעימה, מגוון מתקני ספא וחדר כושר. ייחודיותו של מל למידע נוסף...

ישרוטל לגונה הכל כלול

מלון ישרוטל לגונה הוא מלון המציע לינה על בסיס הכל כלול בעל דירוג של ארבעה כוכבים. המלון מציע חדרים גדולים עם מרפסת שיכולים להתאים למשפחות של עד 2 ילדים בחדר (+מיטת תינוק בתשלום נוסף). כחלק מחווית “הכל כלול” תקבלו שלוש ארוחות, נשנושים וגם למידע נוסף...

מלון ישרוטל ים סוף

מלון ישרוטל ים סוף, הנמצא על החופים הדרומיים של אילת, הינו מלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים אשר מציע חדרים זוגיים או חדרי משפחות גדולים לעד 5 נפשות (חלק מהחדרים גם עם מרפסת). עוד תמצאו במלון חוף פרטי עם מיטות שיזוף נוחות, 3 בריכות, היצע רחב של מתקני בר למידע נוסף...

מלונות 4 כוכבים מומלצים נוספים עם ארוחת בוקר באילת

ישנם מלונות 4 כוכבים מומלצים נוספים רבים עם ארוחת בוקר באילת ובינהם מלון ספורט המציע חווית אירוח של הכל כלול עם אוכל, שתייה ונשנושים חופשיים במשך כל היום וגם חווית אירוח ספורטיבית עם מתקני ומגרשי ספורט, חדר כושר ובריכת שחייה.
במלון אסטרל פאלמה שתי בריכות שחייה, חדר אוכל איכותי, מועדון לילדים ומיקום מעולה ליד האייסמול וטיילת אילת. בעבור מי שמגיע ללא ילדים לאילת אפשרות טובה היא מלון סוליי שהינו מלון בוטיק המיועד לזוגות בלבד וכולל מסעדה מומלצת, בריכת שחייה וחדר כושר קטן. מלון נוסף שאנו ממליצים עליו הוא מלון אסטרל מאריס בו בריכה כיפית שפתוחה כל השנה, צוות אדיב וקשוב וחדרי משחקים לילדים.

 

מי שהתעניין בעמוד זה התענין גם ב:

תוכלו למצוא באתר עמודי מידע נוספים על מלונות העוסקים בחלוקת המלונות לפי סוג החופשה אליה אתם מגיעים לעיר, מיקום המלון, דירוג הכוכבים של המלון וסוג מקום הלינה. להלן רשימת עמודי מידע על מלונות לפי חלוקה זו.

[wpgmza id="23" cat="6" marker="4150" zoom="15"]