4 דירות מומלצות עם בריכה באילת

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

בעמוד זה תמצאו את כל המידע על דירות עם בריכה באילת- איזה דירות מומלצות עם בריכה יש באילת? כמה זמן מראש כדאי להזמין את הדירות? למי הם יכולים להתאים?

מידע כללי

אילת היא עיר מתויירת ואהובה בגלל מגוון האטרקציות והאפשרויות בה, המתאימות לנופשים מכל הגילאים. בהתאם למספר הרב של תיירים בעיר, ישנן גם אפשרויות לינה רבות כמו מלונות, דירות והוסטלים. אמנם האפשרות המועדפת בדרך כלל היא לינה במלונות מרכזיים, כמו ליד הטיילת או בסמוך לחוף הדרומי אך תיירים רבים בוחרים לגור בדירות נופש, בין אם במטרה לחסוך את הלינה היקרה או הרצון לשקט ופרטיות, מה שיותר קשה למצוא במלונות המרכזיים. עם זאת, תצטרכו לדאוג לעצמכם לכל הארוחות במהלך היום, בין אם תבשלו לעצמכם או תאכלו במסעדות המעולות של אילת. כמו כן, חלק מהדירות מרוחקות מהמרכז התיירותי לכן תצטרכו להתנייד ברכב או בתחבורה ציבורית.
שדרוג משמעותי לדירות הנופש היא הימצאות של בריכת שחייה, פרטית או במקרים רבים משותפת לכל הדיירים ביחידות האירוח במקום. הבריכה בדירות גם הופכת את הדירות לאטרקטיביות יותר ואת החופשה למהנה יותר במהלך היום, בין אם למבוגרים או לילדים.
פירטנו בעמוד זה מספר דירות מומלצות עם בריכה שיתאימו בעיקר לחופשה רומנטית או לחופשה משפחתית. במידה ותרצו לנפוש באכסניה או הוסטל עם בריכה המתאימים בעיקר לצעירים תוכלו לראות המלצות בעמוד אכסניות והוסטלים מומלצים עם בריכה.

Royal Park (צילום: תמונה מאתר מתחם רויאל פארק אילת)Royal Park (צילום: תמונה מאתר מתחם רויאל פארק אילת, שימוש בתמונה לפי חוקי שימוש הוגן, לכל טענה או פניה יש לפנות לאתר)

המלצות "הכל על"

  • כדאי לבדוק עם בעל המקום מראש שהבריכה פעילה וניתן להיכנס אליה, בין אם בגלל נגיף הקורונה או מסיבות תחזוקה שונות.
  • על מנת לבחור מקום לינה נוח מבחינת מיקום כדאי לתכנן קודם לאיזה אתרים ואטרקציות אתם מעוניינים להגיע ובהתאם לאופן ההתניידות עליו אתם מסתמכים (רכב פרטי, רכב שכור או תחבורה ציבורית) לבחור את מקום הלינה המתאים ביותר.
  • במידה ואתם מגיעים לחופשה באילת בחודשי הקיץ או החגים מומלץ מאוד להזמין מקום מראש ולא לחכות לרגע האחרון. בתקופות אלו העיר עמוסה בתיירים ומציאת מקום לינה הופכת מסובכת ויקרה יותר, במיוחד אם מחפשים מקום לינה שעונה על כל הדרישות שלכם.
  • כדאי לבדוק לפני ההזמנה האם המקום מתאים למספר הילדים והאם ניתן להוסיף מיטות נוספות או מיטות תינוק בהתאם לצורך.
  • קחו בחשבון כי מאחר ומדובר בלינה בדירה ולא במלון יש לדאוג לכל הארוחות במהלך היום, בין אם תבשלו לעצמכם או תאכלו במסעדות הרבות באילת.

4 דירות מומלצות עם בריכה באילת

רויאל פארק אורלי

רויאל פארק אורלי מציעה דירת גן במתחם דירות בו יש בריכה אליה ניתן להגיע מהגינה של הדירה, כך שהגישה אליה נוחה במיוחד. הדירה מתאימה לאירוח של עד חמישה אנשים. הדירה נוחה, קטנה ומאובזרת בכל. הלינה בדירה מתאימה למי שמחפש חופשה באילת יחסית זולה בהשוואה לבתי למידע נוסף...

רזידנס דו גולף

ברזידנס דו גולף בריכה גדולה אותה חולקים אורחי ודיירי כלל הדירות במתחם. הדירה הינה דירת ארבעה חדרים מרווחת ונעימה, המתאימה לאירוח של עד שישה מבוגרים וילד. בדירה ישנה מרפסת עם נוף לים, מטבח מאובזר וכל מה שצריך לחופשה. הדירה נמצאת במתחם דירות. בנוסף בעל למידע נוסף...

המקום של פול - רויאל פארק

המקום של פול – רויאל פארק הינה דירת שלושה חדרים גדולה ומרווחת אשר נמצאת במתחם הדירות רויאל פארק. במתחם ישנה בריכה. הדירה מתאימה לאירוח של עד חמישה אורחים ומאובזרת היטב עם מארח נעים. הלינה במקום של פול מתאימה למי שרוצה מצד אחד עצמאות ומחיר יחסית למידע נוסף...

Royal Park

ברויאל פארק תמצאו דירת גן מטופחת ומושקעת, מאובזרת לחלוטין, עם בריכה במתחם ומתאימה לאירוח של עד שישה אנשים. ישנה יציאה נוחה ישירות מהדירה לבריכה וכן פינת אוכל חיצונית אך פרטית ומתקן ברביקיו. הלינה בדירה מתאימה בעיקר למי שמחפש חופשה באילת יחסית זו למידע נוסף...

דירות נוספות עם בריכה באילת

ישנן דירות נוספות עם בריכה באילת. מקום האירוח Thai Villa Eilat לדוגמה אשר מציע 2 סוויטות מאובזרות וגם בריכה משותפת לכלל אורחי הוילה.
גם מקום האירוח דירות נופש אילת מציע מספר דירות המתאימות לבין שישה עד תשעה אורחים, כאשר בחלק מהדירות ישנה בריכה פרטית – אך שימו לב כי הבריכה פתוחה בחודשים מרץ עד נובמבר בלבד. אפשרות נוספת היא דירת סאנסט רזידנס דו גולף, שהינה דירת שלושה חדרים מרווחת ונעימה עם מרפסת. הדירה נמצאת במתחם דירות ובו יש בריכה (עם מציל). מקום אירוח נוסף המציע דירה במלון דירות הינו סיטי רזורט פאלמורה המציעה דירה במלון דירות. במתחם ישנה בריכת שחייה חיצונית נחמדה שסגורה בחודשים ינואר- מרץ.

מי שהתעניין בעמוד זה התענין גם ב:

תוכלו למצוא באתר עמודי מידע נוספים על מלונות העוסקים בחלוקת המלונות לפי סוג החופשה אליה אתם מגיעים לעיר, מיקום המלון, דירוג הכוכבים של המלון וסוג מקום הלינה. להלן רשימת עמודי מידע על מלונות לפי חלוקה זו.

[wpgmza id="23" cat="6" marker="4167" zoom="15"]