4 מלונות הכל כלול מומלצים באילת

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

בעמוד זה תמצאו את כל המידע על מלונות הכל כלול באילת- כמה מלונות כאלו יש והיכן הם נמצאים? מה כדאי לדעת לפני שמזמינים מלון? כמה זמן מראש כדאי להזמין מלון הכל כלול?

מידע כללי

היצע המלונות באילת רחב מאוד, אבל אין ספק שאחד מסוגי המלונות האהוב במיוחד על המגיעים לאילת (וגם לחו”ל) הוא מלונות הכל כלול. מלונות אלו מתאימים בעיקר למשפחות עם ילדים, אבל גם לזוגות המגיעים לעיר. מלונות אלו, המציעים אירוח על בסיס הכל כלול, נועדו למי שרוצה להתפנק בחופשה שלו וליהנות ממתקני המלון עד תום. המלונות מציעים שתייה חופשית במהלך היום, שלוש ארוחות ונישנושים ופינוקים טעימים רבים לאורך כל היום. בנוסף בכל המלונות הללו ישנה לפחות בריכה אחת ובמרביתם יש הפעלות לילדים וצוות בידור.
מרבית המלונות מסוג זה נמצאים באזור הטיילת והמרינה של אילת, אך גם בחוף הדרומי יש מלון הכל כלול – מלון יו קורל ביץ’ – שמתאים למי שרוצה להתרחק מההמולה המאפיינת את אזור הטיילת. כדאי לקרוא על יתרונות וחסרונות הלינה באזור הטיילת כאן ועל לינה באזור החוף הדרומי כאן.

מלון ישרוטל לגונה (צילום: תמונה מאתר ישרוטל לגונה אילת)מלון ישרוטל לגונה (צילום: תמונה מאתר ישרוטל לגונה אילת, שימוש בתמונה לפי חוקי שימוש הוגן, לכל טענה או פניה יש לפנות לאתר)

המלצות "הכל על"

  • אין מלונות רבים באילת המציעים אירוח על בסיס הכל כלול יחסית לכמות המלונות הרבה בעיר, ישנם חמישה מלונות כאלו בלבד, ולכן במידה ואתם מעוניינים במלון זה כדאי להזמין חדר מראש ולא לחכות לרגע האחרון, במיוחד אם מדובר בעונות השיא – חגים וחודשי הקיץ.
  • לינה במלונות הכל כלול היא בדרך כלל יקרה יחסית ולכן פחות תתאים למחפשים חופשה זולה. על מנת להוזיל מעט את הלינה, מומלץ לא להגיע בעונות הביקוש (חופשת הקיץ והחגים) ולהגיע לאילת בחורף, או להזמין מלון זמן רב במיוחד מראש. בנוסף ניתן לחפש דילים משתלמים למלונות באתר גרופון.
  • מלונות הכל כלול מומלצים במיוחד למחפשים להתפנק בחופשה שלהם וליהנות מארוחות רבות, שתייה חופשית במהלך כל היום ושלל פינוקים טעימים. מומלץ לקרוא עוד על יתרונותיו וחסרונותיו של אירוח הכל כלול בעמוד חבילות הכל כלול.
  • מלונות הכל כלול הם בדרך כלל מלונות בהם מתארחות משפחות רבות, לכן אם אתם מעוניינים בחופשה זוגית שקטה במלון הכל כלול כדאי להגיע באמצע שבוע ולהימנע מהגעה בחגים ובקיץ.

4 מלונות הכל כלול מומלצים באילת

מלון יו קורל ביץ' קלאב

מלון יו קורל ביץ’ מציע לינה על בסיס הכל כלול ונמצא מחוץ לעיר אילת עצמה, בצמוד לחופים הדרומיים. המלון מציע מגוון רחב של ארוחות ומשקאות, שפע של הפתעות טעימות, חוף פרטי עם פינות ישיבה מפנקות, בריכה גדולה ומרכז בריאות. מיקום המלון מאפשר להנות מאטרק למידע נוסף...

ישרוטל ספורט קלאב

מלון ישרוטל ספורט קלאב ממוקם בצמוד לחוף הים והטיילת בעל דירוג של ארבעה כוכבים המציע חווית אירוח מיוחדת של הכל כלול עם אוכל, שתייה ונשנושים חופשיים במשך כל היום וגם חווית אירוח ספורטיבית עם מתקני ומגרשי ספורט, חדר כושר ובריכת שחייה. ישנם חדרים עם מרפס למידע נוסף...

ישרוטל לגונה הכל כלול

מלון ישרוטל לגונה הוא מלון המציע לינה על בסיס הכל כלול בעל דירוג של ארבעה כוכבים. המלון מציע חדרים גדולים עם מרפסת שיכולים להתאים למשפחות של עד 2 ילדים בחדר (+מיטת תינוק בתשלום נוסף). כחלק מחווית “הכל כלול” תקבלו שלוש ארוחות, נשנושים וגם למידע נוסף...

מלון לאונרדו קלאב

במלון אסטרל פאלמה, שהינו מלון בדירוג של ארבעה כוכבים, תמצאו חדרים גדולים וסוויטות ענקיות המתאימות למשפחות של עד 5 נפשות. כמו כן, במלון יש גם בריכת שחייה גדולה למבוגרים ואחת לילדים, חדר אוכל איכותי, הפעלות ומועדון לילדים ומיקום מעולה ליד האייסמול וטיי למידע נוסף...

מלונות הכל כלול נוספים באילת

ישנו מלון נוסף המציע אירוח על בסיס הכל כלול באילת באזור הטיילת – המלון לאונרדו פריויליג’. מלונות זה  מקבל ביקורות גולשים מעט פחות טובות, אך עדיין מספק חוויה נעימה וטעימה של הכל כלול. מלון לאונרדו פריויליג’ מציע חדרים לזוגות ולמשפחות, בריכה וחדר משחקים לילדים.

מי שהתעניין בעמוד זה התענין גם ב:

תוכלו למצוא באתר עמודי מידע נוספים על מלונות העוסקים בחלוקת המלונות לפי סוג החופשה אליה אתם מגיעים לעיר, מיקום המלון, דירוג הכוכבים של המלון וסוג מקום הלינה. להלן רשימת עמודי מידע על מלונות לפי חלוקה זו.

[wpgmza id="23" cat="6" marker="4149" zoom="15"]