4 מלונות עם ספא מומלצים באילת

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

בעמוד זה תמצאו את כל המידע על מלונות עם ספא באילת- כמה מלונות כאלו יש והיכן הם נמצאים? כמה זמן מראש כדאי להזמין את המלון ומה כדאי לדעת לפני ההזמנה?

מידע כללי

היצע המלונות באילת הוא רחב במיוחד, בהתאם למספר התיירים הרב שמגיעים לעיר הנופש של ישראל. חלק מהמלונות בעיר מציעים גם מתקני ספא המפנקים, המתאימים במיוחד לבאים לאילת לחופשה רומנטית ואף לקבוצות חברים ולמשפחות שרוצות ליהנות מטיפול מרגיע ומפנק בסוף יום ארוך. מרבית מתקני הספא במלונות הם ברמה גבוהה ומציעים מגוון טיפולים ועיסויים. כדאי לקחת בחשבון שהמלונות האלו יקרים יותר, וככל שתחפשו מלון מפנק יותר עם מתקני ספא ברמה גבוהה יותר, כך תשלמו יותר.
בעמוד זה פירטנו מספר מלונות מומלצים עם ספא באילת, מרבית המלונות הינם באזור הטיילת אך שימו לב למלון 4 הכוכבים ישרוטל ים סוף שנמצא בחוף הדרומי השקט והמרוחק יותר מהטיילת ההומה, דבר לו יתרונות וחסרונות עליהם תוכלו לקרוא בעמוד מלונות בחוף הדרומי.
כמו כן, בעמוד מלונות 5 כוכבים מומלצים עם ספא באילת תוכלו לראות המלצות על המלונות המובחרים יותר, ובעמוד מלונות 4 כוכבים מומלצים עם ספא באילת תמצאו מלונות ברמה גבוהה גם כן, אך מעט פשוטים יותר וזולים יותר ממלונות ה-5 כוכבים.

מלון מלכת שבא אילת בו יש ספא מפנק (צילום מקורי, סקירת מלונות אילת)מלון מלכת שבא אילת בו יש ספא מפנק (צילום מקורי, סקירת מלונות אילת)

המלצות "הכל על"

  • בעונות הביקוש ישנו עומס רב במתקני הספא ובטיפולים- כדאי להזמין מקום לטיפול מראש ולעיתים אף לפני החופשה עצמה.
  • שימו לב כי רוב, אם לא כל המלונות, גובים תשלום נוסף עבור השימוש במתקני הספא והעיסויים.
  • כדאי לוודא מראש שהספא וכל מתקניו פעילים ולא סגורים עקב נגיף הקורונה.
  • ניתן ליהנות ממתקני הספא המפנקים ומהטיפולים גם בחורף, כשהעיר עמוסה פחות ועלות הלינה זולה יותר.
  • על מנת לבחור מקום לינה נוח מבחינת מיקום כדאי לתכנן קודם לאיזה אתרים ואטרקציות אתם מעוניינים להגיע ובהתאם לאופן ההתניידות עליו אתם מסתמכים (רכב פרטי, רכב שכור או תחבורה ציבורית) לבחור את מקום הלינה המתאים ביותר.
  • במידה ואתם מגיעים לחופשה באילת בחודשי הקיץ או החגים מומלץ מאוד להזמין מקום מראש ולא לחכות לרגע האחרון. בתקופות אלו העיר עמוסה בתיירים ומציאת מקום לינה הופכת מסובכת ויקרה יותר, במיוחד אם מחפשים מקום לינה שעונה על כל הדרישות שלכם.

4 מלונות עם ספא מומלצים באילת

מלון מלכת שבא

מלון מלכת שבא אילת המציע מגוון חבילות ספא, עיסויים וטיפולים ובהם סאונה יבשה ורטובה, מחלקות לטיפוח הפנים, טיפולים מתקדמים, מניקור ופדיקור, עיסוי תאילנדי ועיסוי אבנים חמות. המלון הוא אחד מן המפוארים ביותר באילת ומציע מיקום מעולה המשקיף לים האדום. במלון למידע נוסף...

מלון הרודס ויטאליס

במלון הספא המפואר הרודס ויטליס הידוע בזכות הספא היוקרתי שלו תמצאו מגוון רחב מאוד של טיפולי גוף, עיסויים וטיפולי פנים, מפלי מים חמים וקרים, ג‘קוזי, סאונות. בין הטיפולים הרבים תמצאו לדוגמה עיסוי אבנים חמות, עיסוי שוודי, עיסוי ארומתרפי ורפלקסולוגיה. המל למידע נוסף...

סוליי מלון בוטיק

במלון סוליי מלון בוטיק ספא מומלץ במיוחד ובו מגוון טיפולים ועיסויים לפינוק ולהרגעת הגוף, משטחי שיזוף וסאונה פינית. המלון הינו מלון בוטיק המיועד לזוגות בלבד. החדרים במלון מרווחים (חלקם גם עם מרפסת), ישנה בריכת שחייה וחדר כושר קטן וארוחת בוקר איכותית. ב למידע נוסף...

מלון ישרוטל ים סוף

בספא המצוין של מלון ישרוטל ים סוף מגוון טיפולי גוף, בריאות ויופי (בהזמנה מראש), וכן סאונה יבשה ורטובה וחדר כושר מאובזר. המלון שנמצא בסמוך לחופים הדרומיים של אילת מציע חדרים זוגיים או חדרי משפחות גדולים לעד 5 נפשות (חלק מהחדרים גם עם מרפסת). עוד תמצאו למידע נוסף...

מלונות מומלצים נוספים עם ספא באילת

יש באילת עוד מספר מלונות אשר מציעים ספא, טיפולים ועיסויים. במלון הסוויטות המעולה אריאה נמצא ספא “פראנה” המשקיף לחוף הים ומציע מגוון רחב של טיפולים, בחדרים אינטימיים או חדרים רומנטיים לזוגות, לדוגמה איורוודה, רפלקסולוגיה, אמבט מלחים, טיפולים קוסמטיים, עטיפת אצות, סאונה רטובה ויבשה, ועוד. מלון רויאל ביץ גם כן ברמת 5 כוכבים, מציע ספא הידוע באיכות ובמגוון טיפולי הגוף, הבריאות והיופי הכוללים עיסויי גוף בסגנונות שונים, עיסוי איזון ושחרור, עטיפות אצות, טיפול באבנים חמות, טיפולים אנרגטיים כרייקי, הילינג, שיאצו, איירוודה ועוד.
אם תבחרו במלון ברמת 4 כוכבים, בין האפשרויות תמצאו את מלון ישרוטל אגמים בו ספא איכותי מאוד הידוע בעיקר בזכות העיסויים המצוינים בו הכוללים בין היתר עיסוי ארומתראפי, עיסוי שוודי, רפלקסולוגיה, מסולוגיה ועוד רבים וכן טיפולי פנים, מניקור ופדיקור. אפשרות טובה נוספת הוא מלון קיסר פרימייר אשר מציע ספא אינטימי ומרגיע הכולל סאונה פינית יבשה ומבחר טיפולי גוף ועיסויים מענגים, בינהם עיסוי משולב, פילינג מלח, עיסוי הודי ועוד.

מי שהתעניין בעמוד זה התענין גם ב:

תוכלו למצוא באתר עמודי מידע נוספים על מלונות העוסקים בחלוקת המלונות לפי סוג החופשה אליה אתם מגיעים לעיר, מיקום המלון, דירוג הכוכבים של המלון וסוג מקום הלינה. להלן רשימת עמודי מידע על מלונות לפי חלוקה זו.

[wpgmza id="23" cat="6" marker="4134" zoom="15"]