ארבעה מלונות 5 כוכבים מומלצים עם ארוחת בוקר באילת

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

בעמוד זה תמצאו את כל המידע שצריך לפני שמזמינים מלון 5 כוכבים עם ארוחת בוקר באילת - מה כדאי לדעת לפני שמזמינים מלון? כמה זמן מראש כדאי להזמין את המלון? איזה מלונות 5 כוכבים מומלצים עם ארוחת בוקר יש באילת?

מידע כללי

העיר אילת היא מהערים היותר יפות ומהנות במדינה, וחופשה בה מתאימה לחופשה רומנטית, לחופשה משפחתית, לחופשת צלילה או לנופש עם החברים. תוכלו למצוא בעיר מספר רב של אטרקציות, שופינג, וכמובן חופים מדהימים. אפשרויות הלינה בעיר הן רבות ומגוונות אך הפופולארית ביותר הינה לינה באחד מן המלונות המפוארים של העיר, בין אם באזור הטיילת או באזור החוף הדרומי. אחד מהסטנדרטים הנפוצים בעולם בכלל ובאילת בפרט הוא ארוחת בוקר עשירה, מגוונת ומשביעה, ולמעט מלונות בודדים בלבד, כל המלונות בעיר מציעים ארוחת בוקר.
מרבית המלונות בדירוג של 5 כוכבים באילת מציעים ארוחות בוקר טעימות ועשירות, ובעמוד זה פירטנו המלצות על מלונות 5 כוכבים שהינם ברמה גבוהה וכוללים גם ארוחת בוקר מומלצת מאוד לפי דירוג גולשים.
בנוסף, תוכלו לראות המלצות ספציפיות יותר בעמודים הבאים: מלונות 4 כוכבים מומלצים עם ארוחת בוקר באילת ומלונות מומלצים עם ארוחת בוקר ליד הטיילת באילת.

מלון יו קורל ביץ' קלאב אילת אולטרה הכל כלול(צילום מקורי, סקירת מלונות אילת)מלון יו קורל ביץ’ קלאב אילת אולטרה הכל כלול (צילום מקורי, סקירת מלונות אילת)

המלצות "הכל על"

  • מלונות אלו הם מהמלונות ברמת המחירים הגבוהה יותר באילת – מדובר במלונות חמישה כוכבים באזורים מבוקשים ולכן המחיר הוא בהתאם. בעבור מי שמחפש מלונות המגישים ארוחת בוקר במחירים נמוכים יותר מומולץ לבחון מלונות 4 כוכבים מומלצים עם ארוחת בוקר באילת
  • אם הינכם אלרגיים או רגישים למזון מסוים, מומלץ להודיע על כך כבר במעמד ההזמנה ולעדכן בכל המידע. חלק מהמלונות יעשו מאמץ לסייע לכם ואף ייצרו עימכם קשר במקרים חריגים.
  • לינה במלונות באזור זה עלולה להיות יקרה. במידה ורוצים להוזיל מעט את החופשה, מומלץ מאוד לא להגיע באחת מעונות השיא או לחפש דילים והנחות למלונות בגרופון.
  • על מנת לבחור מקום לינה נוח מבחינת מיקום כדאי לתכנן קודם לאיזה אתרים ואטרקציות אתם מעוניינים להגיע ובהתאם לאופן ההתניידות עליו אתם מסתמכים (רכב פרטי, רכב שכור או תחבורה ציבורית) לבחור את מקום הלינה המתאים ביותר.

ארבעה מלונות 5 כוכבים מומלצים עם ארוחת בוקר באילת

מלון ישרוטל רויאל ביץ

מלון רויאל ביץ אילת מרשת מלונות ישרוטל המדורג ברמת חמישה כוכבים מציע חדרים גדולים ויוקרתיים המשקיפים לים, שמיועדים בעיקר לזוגות אך יש בו גם חדרים ל-4 אנשים. במלון תוכלו ליהנות משלוש בריכות, חוף ים פרטי, מסעדות, היצע רחב של מתקני ספא ומוזיקה נעימה בטר למידע נוסף...

מלון יו קורל ביץ' קלאב

מלון יו קורל ביץ’ מציע לינה על בסיס הכל כלול ונמצא מחוץ לעיר אילת עצמה, בצמוד לחופים הדרומיים. המלון מציע מגוון רחב של ארוחות ומשקאות, שפע של הפתעות טעימות, חוף פרטי עם פינות ישיבה מפנקות, בריכה גדולה ומרכז בריאות. מיקום המלון מאפשר להנות מאטרק למידע נוסף...

דן אילת

מלון דן אילת מרשת מלונות דן הינו מלון בדירוג חמישה כוכבים, המציע חדרים גדולים ומפוארים שיכולים להתאים לזוגות או למשפחות בנות שלוש נפשות. המלון מציע מסעדות וברים כמו גם בריכה, מתקני פנאי ואף מועדון לילדים. המלון ממוקם באיזור מרכזי בצמוד לטיילת ולחוף ה למידע נוסף...

אריאה

מלון אריאה הינו מלון סוויטות נעים. ייחודו של מלון זה, הינן הסוויטות הענקיות והמפוארות שלו המתאימות לקבוצות של עד 6 נפשות, שחלקן כוללות גם ג’קוזי במרפסת ונוף לים. מלון אריאה מרשת אסטרל ממוקם בסמוך למרכזי הקניות ולאתרי הבילוי של העיר ומציע גם ברי למידע נוסף...

מלונות 5 כוכבים מומלצים נוספים עם ארוחת בוקר באילת

ישנם מלונות 5 כוכבים מומלצים נוספים רבים עם ארוחת בוקר באילת אך בחרנו להתמקד בכמה מלונות ובהם מלון הרודס ויטאליס שמציע חדרים גדולים וסוויטות מפנקות עם ג’קוזי, שתי בריכות שחייה (פתוחות כל השנה), מגוון מתקני ספא יוקרתיים וגישה לטרקלין.
מלון דן פנורמה בו תוכלו למצוא בריכה (שגם מחוממת בחורף ולכן פועלת כל השנה), מרכז ספא, חדר אוכל מעולה, טרקלין מפנק (לחלק מן החדרים) ומגוון פעילויות לילדים. במלון נפטון היצע רחב של מתקני ספא וחדר כושר, חדר משחקים ופעילויות רבות לילדים, שלוש בריכות שחייה (כולל בריכת ילדים ובריכת פעוטות מוצלת) וחוף ים צמוד. מלון ורט שבדומה לאחרים נמצא באזור הטיילת ומציע מספר מסעדות, מרכז ספא, מרכז כושר. בריכת שחייה ענקית ומגוון רחב של פעילויות לכל הגילאים.
המלון האחרון שעליו בחרנו להמליץ הוא מלון אורכידאה שנמצא בסמוך לחופים הדרומיים, וכולל חדרים גדולים או ווילות עם בריכה פרטית שממוקמים על צלע הר ושירות הסעות שייקח אתכם ללובי המלון. ארוחת הבוקר במלון דורגה ע”י מבקרים כטובה מאוד אך בעבור חלק הרגישה לא מספיק מגוונת.

מי שהתעניין בעמוד זה התענין גם ב:

תוכלו למצוא באתר עמודי מידע נוספים על מלונות העוסקים בחלוקת המלונות לפי סוג החופשה אליה אתם מגיעים לעיר, מיקום המלון, דירוג הכוכבים של המלון וסוג מקום הלינה. להלן רשימת עמודי מידע על מלונות לפי חלוקה זו.

[wpgmza id="23" cat="6" marker="4150" zoom="15"]