ארבעה מלונות 5 כוכבים מומלצים עם ספא באילת

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

בעמוד זה תמצאו את כל המידע על מלונות 5 כוכבים עם ספא באילת- כמה מלונות כאלו יש והיכן הם נמצאים? כמה זמן מראש כדאי להזמין את המלון ומה כדאי לדעת לפני ההזמנה?

מידע כללי

היצע המלונות באילת הוא רחב במיוחד, בהתאם למספר התיירים הרב שמגיעים לעיר הנופש של ישראל. חלק מהמלונות כוללים גם מרכזי ספא ברמה גבוהה המציעים מגוון מתקני בריאות, מגוון טיפולים ועיסויים. מלנות אלו המתאימים במיוחד לבאים לאילת לחופשה רומנטית ואף לקבוצות חברים ולמשפחות שרוצות ליהנות מטיפול מרגיע ומפנק בסוף יום ארוך.
בעמוד זה פירטנו את המלונות המומלצים בדירוג 5 כוכבים עם ספא באילת. כדאי לקחת בחשבון שהמלונות האלו הם מהמלונות היקרים ביותר באילת, וככל שתחפשו מלון מפנק יותר עם מתקני ספא ברמה גבוהה יותר, כך תשלמו יותר.
אם תרצו ליהנות מחופשה מפנקת עם טיפולי ספא מפנקים במלון מעט זול יותר, תמצאו המלצות למלונות כאלו בעמוד מלונות 4 כוכבים מומלצים עם ספא באילת.

מלון דן אילת בו יש ספא מפנק (צילום מקורי, סקירת מלונות אילת)מלון דן אילת בו יש ספא מפנק (צילום מקורי, סקירת מלונות אילת)

המלצות "הכל על"

  • בעונות הביקוש ישנו עומס רב במתקני הספא ובטיפולים- כדאי להזמין מקום לטיפול מראש ולעיתים אף לפני החופשה עצמה.
  • שימו לב כי רוב אם לא כל המלונות גובים תשלום נוסף עבור השימוש במתקני הספא והעיסויים.
  • כדאי לוודא מראש שהספא וכל מתקניו פעילים ולא סגורים עקב נגיף הקורונה.
  • ניתן ליהנות ממתקני הספא המפנקים ומהטיפולים גם בחורף, כשהעיר עמוסה פחות ועלות הלינה זולה יותר.
  • במידה ואתם מגיעים לחופשה באילת בחודשי הקיץ או החגים מומלץ מאוד להזמין מקום מראש ולא לחכות לרגע האחרון. בתקופות אלו העיר עמוסה בתיירים ומציאת מקום לינה הופכת מסובכת ויקרה יותר, במיוחד אם מחפשים מקום לינה שעונה על כל הדרישות שלכם.
  • מאחר ומדובר באזור מרכזי מאוד והומה כדאי לוודא כי החלונות במלונות אטומים בפני רעש.

ארבעה מלונות 5 כוכבים מומלצים עם ספא באילת

מלון הרודס ויטאליס

במלון הספא המפואר הרודס ויטליס הידוע בזכות הספא היוקרתי שלו תמצאו מגוון רחב מאוד של טיפולי גוף, עיסויים וטיפולי פנים, מפלי מים חמים וקרים, ג‘קוזי, סאונות. בין הטיפולים הרבים תמצאו לדוגמה עיסוי אבנים חמות, עיסוי שוודי, עיסוי ארומתרפי ורפלקסולוגיה. המל למידע נוסף...

אריאה

במלון אריאה נמצא ספא “פראנה” המשקיף לחוף הים ומציע מגוון רחב של טיפולים, בחדרים אינטימיים או חדרים רומנטיים לזוגות, לדוגמה איורוודה, רפלקסולוגיה, אמבט מלחים, טיפולים קוסמטיים, עטיפת אצות, סאונה רטובה ויבשה, ועוד. המלון הינו מלון סוויטות נ למידע נוסף...

מלון ישרוטל רויאל ביץ

ספא “יערות הכרמל” של מלון רויאל ביץ’ ידוע באיכות ובמגוון טיפולי הגוף, הבריאות והיופי הכוללים עיסויי גוף בסגנונות שונים, עיסוי איזון ושחרור, עטיפות אצות, טיפול באבנים חמות, טיפולים אנרגטיים כרייקי, הילינג, שיאצו, איירוודה ועוד. המלון למידע נוסף...

מלון דן אילת

מלון דן אילת מציע ספא מפנק הכולל סאונה וחדרי טיפולים עם מטפלים מצוינים וכן, חמאם טורקי וג’קוזי חיצוני. במלון חדרים גדולים ומפוארים שיכולים להתאים לזוגות או למשפחות בנות שלוש נפשות. המלון מציע מסעדות וברים כמו גם בריכה, מתקני פנאי ואף מועדון ליל למידע נוסף...

מלונות 5 כוכבים נוספים עם ספא באילת

ישנם מלונות 5 כוכבים נוספים עם ספא באילת, לדוגמא מלון מלכת שבא אילת המציע מגוון חבילות ספא, עיסויים וטיפולים ובהם סאונה יבשה ורטובה, מחלקות לטיפוח הפנים, טיפולים מתקדמים, מניקור ופדיקור, עיסוי תאילנדי ועיסוי באבנים חמות. במלון המלך שלמה מגוון מתקני ספא כמו סאונה יבשה, ג’קוזי, חמאם טורקי, טיפולי גוף, טיפולי פנים, טיפולי מניקור, פדיקור ושעווה. גם במלון רויאל גארדן מרשת ישרוטל תמצאו <סאונה יבשה ורטובה, חדר כושר, מגוון טיפולי גוף, בריאות ויופי בחדרי טיפול נעימים ומרגיעים. המלון האחרון בעל ספא ברמה גבוהה שבחרנו לציין הינו מלון יו מג’יק פאלאס המציע ג’קוזי, סאונה יבשה, חדר כושר ועיסוי אבנים חמות.

מי שהתעניין בעמוד זה התענין גם ב:

תוכלו למצוא באתר עמודי מידע נוספים על מלונות העוסקים בחלוקת המלונות לפי סוג החופשה אליה אתם מגיעים לעיר, מיקום המלון, דירוג הכוכבים של המלון וסוג מקום הלינה. להלן רשימת עמודי מידע על מלונות לפי חלוקה זו.

[wpgmza id="23" cat="6" marker="4135" zoom="15"]