4 אכסניות ובתי אירוח מומלצים עם בריכה באילת

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

בעמוד זה תמצאו את כל המידע על אכסניות והוסטלים עם בריכה באילת- כאיזה הוסטלים ואכסניות עם בריכה מומלצים באילת? כמה זמן מראש כדאי להזמין את הדירות? למי הם יכולים להתאים?

מידע כללי

אומנם שומעים לא פעם על המחירים הגבוהים של הלינה באילת, אבל יש לא מעט אפשרויות ללינה זולה ונוחה באילת במקומות שאינם המלונות הגדולים והיקרים ליד הטיילת או בסמוך לחוף הדרומי. אחד האפשרויות הזולות ביותר ללינה באילת היא לינה באכסנייה או בתי אירוח בעיר, והיא מתאימה בעיקר לצעירים המחפשים חופשה זולה באילת ויחידים שמגיעים לעיר. הוסטלים רבים בעיר מציעים יותר מאשר רק לינה זולה – חללים משותפים עם משחקים, פינות ישיבה ובחלק מההוסטלים גם בריכה.
בעבור מי שרוצה ללון בהוסטל אבל רוצה להתפנק בבריכה במקום עצמו הכנו עמוד זה, ובו רשימה של ההוסטלים והאכסניות המומלצים באילת שמציעים ללנים בהם גם בריכה. מלבד ההוסטלים יש גם בתי אירוח המציעים בריכה, לרוב מדובר בוילות בהן ניתן לקחת חדר אחד או את הוילה כולה במידה ומגיעים כקבוצה גדולה. אפשרות זו מתאימה לקבוצות המגיעות לעיר ולמשפחות גדולות (או כמה משפחות היוצאות לחופשה יחד).

אם אתם מגיעים לעיר לחופשה רומנטית או לחופשה משפחתית והלינה בהוסטל פחות מתאימה לכם אבל רוצים למצוא מקום לינה זול יותר מהמלונות המרכזיים שיש בו בריכה כדאי להסתכל בעמוד דירות מומלצות עם בריכה באילת.

המלצות "הכל על"

  • חלק מן המקומות הללו יכולים להתאים גם לחופשה משפחתית זולה אך כדאי לבדוק לפני ההזמנה האם המקום מתאים למספר הילדים והאם ניתן להוסיף מיטות נוספות או מיטות תינוק בהתאם לצורך.
  • כדאי לבדוק עם בעלי המקום מראש שהבריכה פעילה וניתן להיכנס אליה, בין אם בגלל נגיף הקורונה או מסיבות תחזוקה שונות.
  • על מנת לבחור מקום לינה נוח מבחינת מיקום כדאי לתכנן קודם לאיזה אתרים ואטרקציות אתם מעוניינים להגיע ובהתאם לאופן ההתניידות עליו אתם מסתמכים (רכב פרטי, רכב שכור או תחבורה ציבורית) לבחור את מקום הלינה המתאים ביותר.
  • במידה ואתם מגיעים לחופשה באילת בחודשי הקיץ או החגים מומלץ מאוד להזמין מקום מראש ולא לחכות לרגע האחרון. בתקופות אלו העיר עמוסה בתיירים ומציאת מקום לינה הופכת מסובכת ויקרה יותר, במיוחד אם מחפשים מקום לינה שעונה על כל הדרישות שלכם.
  • שימו לב שחלק מן האכסניות וההוסטלים מציעים לינה במשותף עם אנשים נוספים, לכן כדאי לוודא שהמקום שהנכם בוחרים עונה על הדרישות שלכם מבחינת פרטיות.

4 אכסניות ובתי אירוח מומלצים עם בריכה באילת

סאן אנד ויו קאסה

סאן אנד ויו קאסה הינה וילה גדולה ומרווחת מאוד ומציעה חדרים רבים המתאימים לאירוח של ארבעה אנשים, ומומלצת בעיקר לחבורות ולמשפחות. ניתן להזמין חדרים יחידים בוילה או להזמין את הוילה כולה. החדרים גדולים ויש בכל חדר מרפסת עם נוף לים וחדר רחצה צמוד. כמו כן, למידע נוסף...

סוויטות סאן אנד ויו

סוויטות סאן אנד ויו היא למעשה וילה גדולה, מטופחת ומאובזרת, מציעה חדרים רבים ומעולה למשפחות גדולות או לחבורות. אפשר לבחור בין הזמנה של חדר יחיד או מספר חדרים בוילה, לבין להזמין את הוילה כולה – אז ניתן להתארח בה 24 אנשים. המקום נקי מאוד, יש מנגל למידע נוסף...

אכסנית אנ"א אילת

אכסניית אנ”א אילת מציעה חדרים לארבעה אורחים בלבד, אין חדרים להרכבים מצומצמים יותר. למרות שמדובר באכסנייה בחדרים יש חדר רחצה פרטי ומקרר, כמו כמן בכל חדר שתי מיטות יחיד ומיטת קומותיים. כמו כן בכל קומה באסנייה יש מרפסת עם נוף לים, באכסנייה יש בריכ למידע נוסף...

Flintstone

Flintstone הינו מקום אירוח אשר מציע חדרים המתאימים לאירוח של שניים, שלושה או ארבעה אאנשים וכולל בריכת שחייה, מטבחון ומקררים קטנים בחדרים וחללים משותפים גדולים ונקיים. בנוסף, ישנו מטבחון גדול ומאובזר, אך יש לשים לב שחלק מן החללים משותפים לכלל האורחים. למידע נוסף...

אכסניות ובתי אירוח נוספים עם בריכה באילת

ישנן אכסניות והוסטלים מומלצים נוספים עם בריכה באילת ישנן אכסניות והוסטלים מומלצים נוספים עם בריכה באילת. סי סוויט לדוגמה, הינה וילה ענקית בה בריכה גדולה יחסית שמשרתת את כל אורחי הוילה.
Palma Diving Sea View הינו מקום אירוח ביתי אשר מציע חדרים ליחידים או לזוגות, במיקום טוב ליד חוף הים והטיילת, עם בריכה קטנה וגינה. שימו לב שמלבד בחדר אחד חדרי הרחצה בשאר החדרים המוצעים במקום הינם חדרי רחצה משותפים. לה וילה הינו מקום אירוח ביתי שמציע אירוח נעים מאוד לזוגות או למשפחות(עד ארבעה אורחים בחדר). הדירות נקיות, מסודרות ומאובזרות. ישנם חללים אשר משותפים לכלל האורחים במקום, אבל ישנה פרטיות מלאה לאורחים. בנוסף, ישנה בריכה וג’קוזי במתחם. וילה נוספת היא סי ויז’ן בה ניתן להזמין חדרים בודדים או את כל המקום – אז יכולים להתארח בוילה 25 אנשים. בוילה יש סוגי חדרים רבים, עם מטבח משותף שכולל כל מה שצריך לשהייה נוחה. עוד תמצאו בריכה נעימה ונקייה ושולחן פינג פונג.
ישנן אכסניות והוסטלים מומלצים נוספים עם בריכה באילת בנוסף, בית ההארחה מלי בוטיק נופש כפרי מציע דירות לזוגות או לקבוצות של עד חמישה אורחים. בצמוד לבית הארחה זה ישנה בריכה עירונית ולאורחי המקום יש הסדר כניסה לבריכה, בתשלום סמלי.

מי שהתעניין בעמוד זה התענין גם ב:

תוכלו למצוא באתר עמודי מידע נוספים על מלונות העוסקים בחלוקת המלונות לפי סוג החופשה אליה אתם מגיעים לעיר, מיקום המלון, דירוג הכוכבים של המלון וסוג מקום הלינה. להלן רשימת עמודי מידע על מלונות לפי חלוקה זו.

[wpgmza id="23" cat="6" marker="4174" zoom="15"]