1. עמוד הבית
  2. »
  3. פריז: המדריך המקיף ביותר לעיר האורות (2024)
  4. »
  5. “פריז בארבעה ימים: תוכנית לחופשה קלאסית בעיר האורות”

“פריז בארבעה ימים: תוכנית לחופשה קלאסית בעיר האורות”

ארבעה ימים בפריז הם זמן טוב לביקור עירוני, במיוחד אם זו הפעם הראשונה שלכם בעיר. זה מאפשר לכם לחוות את האתרים המרכזיים, התרבות והאטרקציות החשובות מבלי להיות לחוצים מדי.

ניסינו לבנות לכם תוכנית בסיסית לארבע ימים בעיר. כמובן שאת הכל ניתן להחליף 🙂

  • בכל הלינקים הכוללים הנחה לגולשי האתר – קוד הקופון הוא קוד קופון  HAKO5

יום 1: הגעה, אייפל ושייט

בוקר – אייפל ושייט

צהריים: שוק רו קלר (Rue Cler Market)

  • עצרו לשוק המקסים הזה כדי לטעום גבינות, לחמים ויינות מקומיים.

אחר הצהריים וערב – מוזיאון הלובר

מוזיאון הלובר אחד המוזיאונים החשובים ביותר בעולם. אל תשכחו לראות את המונה ליזה ופסל ונוס ממילו. (לחצו כאן להזמנת כרטיסים בהנחה לגולשי הכל עלולחצו כאן כדי להזמין כרטיסים עם ביטול חינם). שווה לחשוב על הצטרפות לסיור מודרך, או להוריד אפליקציה עם הסברים.

יום 2: תרבות ואמנות

בוקר:

  1. ביקור במוזיאון ד’אורסיי – מוזיאון אמנות שמציג בעיקר יצירות מהתקופה האימפרסיוניסטית. תמצאו כאן יצירות של ואן גוך, מונה ודגה, שווה לחשוב על הצטרפות לסיור מודרך, או להוריד אפליקציה עם הסברים. (לחצו כאן להזמנת כרטיסים לאורסיי עם 5 % הנחה לגולשי הכל על, או כאן כדי להזמין כרטיסים עם ביטול חינם)

גני טווילרי (צילום מקורי)

צהריים:

  • פיקניק בגני טווילרי – שבו על הדשא עם כיכר לחם, גבינות ויין ותהנו מהשמש והאנשים. במידה ולא הספקתם ביום הראשון שלבו את הלובר היום.

אחר הצהריים:

  • כיכר הקונקורד והשאנז אליזה – טיילו לאורך השאנז אליזה, הרחוב המפורסם ביותר בפריז, ובקרו בחנויות יוקרה ובבתי קפה אופנתיים. סיימו את ההליכה בשער הניצחון וכיכר אטוואל (אם מעניין אותכם כנסו לסיור בשער ועלו לתצפית על פריז)

שדרות השאנז אליזה בפריז

ערב:

מופע קברט במולן רוז’ – חוו מופע קברט בפריז האייקונית הזו, הכולל ריקודים ומוזיקה ססגונית. – מומלץ מאוד להזמין כרטיסים מראש: (לפרטים והזמנה עם הנחה לגולשי הכל על )

יום 3: היסטוריה וארכיטקטורה

בוקר וצהריים

  • ביקור בקתדרלת נוטרדאם – התחילו את היום באחת מהכנסיות הגותיות המפורסמות בעולם. צפו בפרטי האדריכלות המרשימים ותוכלו לעלות למגדלים לתצפית. (אם עדין הקתדרלה בשיפוצים צפו בה מבחוץ, אפשר גם לקחת את חווית הסיור הוירטואלית)
  • שוק הפרחים באיל דה לה סיטה – בקרו בשוק הצבעוני הזה ותהנו מהפרחים והצמחים היפים
  • סיור באזור איל דה לסיטה

אחר הצהריים: .

הרובע הלטיני – טיילו בסמטאות הקסומות של הרובע הזה, עם חנויות ספרים עתיקות ובתי קפה היסטוריים. תוכלו לעבור בנקודות ענין רבות יכול להיות שחלקכם תירצו להשקיע מעט זמן בפנתאון או בגני לוקסמבורג.

תמונה של הרובע הלטיניהרובע הלטיני – הרובע האקדמי והבוהמייני של פריז

ערב

ארוחת ערב במסעדה מסורתית בפריז – בחרו מסעדה עם אוכל צרפתי קלאסי ותהנו מארוחת ערב רומנטית – ברובע הלטיני ישנן אופציות רבות מאוד.

יום 4: יום קניות ובילויים

בוקר:

ביקור בבוטיקים בשכונת לה מארה – שכונה טרנדית עם חנויות מעצבים קטנות ובתי קפה שיקיים.

רובע המארה עמוד שערתיירים ישראלים רבים יחפשו את הלינה במארה (להזמנת מקום לינה ממגוון מלונות מומלצים באזור)

צהריים:

. שוק האוכל “לה אל” – בקרו בשוק המקורה הזה ותהנו ממגוון רחב של אוכל, דוכנים ומסעדות.

אחר הצהריים:

ביקור בלהפאייט גאלריחנות הכל-בו היוקרתית בפריז. תמצאו כאן אופנה, יופי ואביזרים מהמותגים הגדולים. שווה גם למי שאינו חובב קניות.

ערב:

. סיור ברובע המונמארטר – סיימו את היום בטיול ברובע המקסים הזה, עם סמטאות קטנות ובתי קפה אמנותיים. התחילו בכנסיית הסקרה-קר (Sacré-Cœur) ותצפו על העיר מלמעלה. את אורחת הערב עשו פה – באחת ממליון המסעדות המומלצות באזור.

חלופות פופלאריות שלא נכנסו בתוכנית




מלונות מתאימים לחופשה של ארבעה ימים בפריז

Hôtel La Parizienne

הוא מלון בוטיק אידיאלי למי שמגיע לחופשה של ארבעה ימים בפריז. המיקום המרכזי של המלון, במרחק קצר מהאטרקציות המרכזיות של העיר כמו מגדל אייפל ולובר, מאפשר לכם למצות את הזמן בצורה מיטבית וליהנות ממגוון אפשרויות טיול באיזור קרוב. החדרים המעוצבים בנעימות מציעים נוחות והפסקה מרגיעה אחרי יום של סיורים. המלון מספק גם שירותים כמו Wi-Fi חינם וטלוויזיות שטוחות, כך שתוכלו להישאר מחוברים ולנוח בנוחות. בנוסף, דלפק הקבלה הפועל 24 שעות יכול לעזור לכם בתכנון יומי, ובכך להבטיח שהשהות שלכם בפריז תהיה חווייתית ונטולת דאגות

Hôtel La Parizienne

Hôtel La Parizienne הוא מלון בוטיק אידיאלי למי שמגיע לחופשה של ארבעה ימים בפריז. המיקום המרכזי של המלון, במרחק קצר מהאטרקציות המרכזיות של העיר כמו מגדל אייפל ולובר, מאפשר לכם למצות את הזמן בצורה מיטבית וליהנות ממגוון אפשרויות טיול באיזור קרוב. החדרים המעוצבים בנעימות מציעים נוחות והפסקה מרגיעה אחרי יום של סיורים. המלון מספק גם שירותים כמו Wi-Fi חינם וטלוויזיות שטוחות, כך שתוכלו להישאר מחוברים ולנוח בנוחות. בנוסף, דלפק הקבלה הפועל 24 שעות יכול לעזור לכם בתכנון יומי, ובכך להבטיח שהשהות שלכם בפריז תהיה חווייתית ונטולת דאגות.

Beatrice et Emmanuel Meublé Eiffel

Beatrice et Emmanuel Meublé Eiffel הוא מלון בוטיק אידיאלי למי שמגיע לחופשה של ארבעה ימים בפריז. המיקום הנוח של המלון, במרחק קצר מהמגדל האייפל והאטרקציות המרכזיות של העיר, מאפשר לכם ליהנות מהזמן שלכם בעיר בצורה מיטבית. המלון מציע חדרים מרווחים ונעימים, עם עיצוב מודרני ומתקנים נוחים כמו Wi-Fi חינם וטלוויזיות שטוחות. השירותים שמציע המלון, כולל מטבחונים מאובזרים ותחבורה ציבורית נגישה, יבטיחו לכם שהות נוחה ורגועה. בנוסף, המלון מספק שירותים שימושיים נוספים שיעזרו לכם לתכנן את הביקור שלכם בצורה חלקה.