1. עמוד הבית
  2. »
  3. פריז 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. אטרקציות וסיורים מודרכים בפריז – סקירות מומחים
  6. »
  7. שייט על נהר הסיין, פריז – כרטיסים בהנחה, סוגי שיט מומלצים וטיפים חשובים לפני הזמנה | Seine River Cruise

שייט על נהר הסיין, פריז – כרטיסים בהנחה, סוגי שיט מומלצים וטיפים חשובים לפני הזמנה | Seine River Cruise

הזמנת כרטיסים לשייט בנהר הסיין עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5)

שייט על נהר הסיין הוא דרך ייחודית לחקור את היופי הכל כך יחודי של פריז. זו האחת האטרקציות הפופולריות והאהובות על המבקרים בעיר. ישנן אפשרויות שיט רבות ומגוונות משיט קלאסי בו צופים באתרי פריז מכיוון הנהר (מחיר שווה לכל נפש אבל כדאי להזמין מראש – לפרטים והזמנה), דרך שיט הכולל מופע מוזיקלי (לפרטים והזמנה עם אפשרות ביטול) ועד אפשרויות שיט יוקרתיות הכוללות למשל ארוחת צהריים (לפרטים והזמנה) או ארוחת ערב (לפרטים והזמנה). אפשרויות השייט השונות מאפשרות כמעט לכל אחד למצוא את מה שהוא מחפש, מחוויה פשוטה וזולה המתאימה אפילו למגיעים עם ילדים ועד חוויה יוקרתית או רומנטית שמתאימה לאלו המחפשים משהו אקסלוסיבי יותר.

  • טיפ חשובאפשרויות השיט הכוללות ארוחת ערב הם סופר מבוקשות, יש אומנם הרבה מפעילים של אטרקציה זו – אבל אנו ממליצים להזמין מראש  ולהבטיח את מקומכם  (אפשר למשל להזמין פה עם אפשרות ביטול)
הזמנת כרטיסים לשייט בנהר הסיין עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5)

עדכון אביב 2024

שייט הוא דרך נהדרת לחוות את האביב בפריז שחוץ מהתעוררות של הטבע מביא עימו תיירים רבים, ומבשר את פתיחת עונת התיירות. הימים אומנם הולכים ומתחממים, אבל מזג האוויר עדיין הפכפך, כך שכדאי להתכונן עם לבוש בהתאם, ולקחת בחשבון שיכול להיות שבשייט יהיה קריר יותר בגלל הרוח, במיוחד עם מדובר בשייט בשעות הערב. בגלל הפופולאריות של שייט בנהר הסיין כדאי להזמין כרטיסים מראש. למרות שעוד לא מדובר על העומס של הקיץ, ובמרבית המקרים אפשר למצוא כרטיסים לשייט גם ברגע האחרון, הכרטיסים הזמינים לשעות הפופולאריות מתחילים להיות מוגבלים בשל הביקוש, במיוחד בסופי שבוע. להזמנת כרטיסים מראש לשייט על נהר הסיין בפריז: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

מדריך מקוצר למתכנן שיט על הסיין

נהר הסיין, הזורם לכל אורכה של העיר פריז ומחלק אותה לשני חלקים, הוא אחד ממוקדי התיירות המפורסמים של העיר ובעל חשיבות גיאוגרפית והיסטורית רבה. קפיצה על ספינת התיירים השטה לאורך הנהר אף הופכת את ההנאה ממנו לאטרקציה של ממש. השייט עובר בלב פריז וממנו נגלים כמה מאתריה המרשימים ביותר של העיר כך שבמהלך השייט תוכלו לחזות במראות עוצרי הנשימה של העיר, כולל כמה מנקודות הציון האייקוניות ביותר כמו מגדל אייפל, קתדרלת נוטרדאם, מוזיאון הלובר ואחרים. כאמור ישנם מספר סוגי שייט, מהאופציה הפופולארית של שייט מודרך המלווה במדריך מנוסה (להזמנה עם הנחה בלעדית לגולשי הכל על), המכיר את סיפוריה וסודותיה הכמוסים ביותר של פריז והדרכת אודיו ב-13 שפות שונות על ההיסטוריה והאדריכלות שלה, דרך שייט רומנטי לזוגות המסיירים בעיר ועד לשייט הכולל הופעות ג’זשייט הכולל ארוחה מפוארת או טעימות של שמפניה (להזמנת אפשרויות השייט השונות על נהר הסיין עם אפשרות ביטול).

שייט על הסיין
השייט על הסיין עובר בלב פריז

  • שימו לב – אפשרות לחסוך: ישנן לא מעט אפשרויות שילוב לשיט בפריז. זו דרך לחסוך כסף אם אתם מתכננים גם כך להזמין את שתי האטרקציות הנמצאות באפשרויות השילוב. שילובים פופולאריים הם שיט וכרטיסים לדיסנילנד פריז (לפרטים והזמנה), כרטיסים לשיט ועליה למגדל אייפל (שילוב פופלארי כיוון שיש רציף לשיט ממש ליד המגדל – לפרטים והזמנה), וביצוע השיט כחלק מכרטיס פריז קארד שיכול לחסוך כסף רב למתעניינים בביקור באתרים הגדולים של פריז (לפרטים והזמנה).

שיט על הסיין מספק זווית מדהימה לחלק מהאתרים המרכזיים של העיר

למי שמתבלט האם לבחור בשייט על נהר הסיין אנו כמערכת הכל על חושבים שהחוויה על סוגיה השונים מאוד מומלצת למרבית התיירים. לדעתנו זו דרך נעימה ויפה לראות את העיר פריז במיוחד בעונות השנה בהן לא גשום ובשעות היפות של העיר (אנו ממליצים לכוון לשעת שקיעה). כדי שתוכלו לקבל החלטה טובה עבורכם חשוב לנו גם להגיד שמסקירה של מאות תגובות של תיירים קודמים שהזמינו אטרקציה זו ניתן לומר כי חווית שייט על נהר הסיין בפריז נתפסת כמהנה למרבית התיירים הבוחרים בה. רבים הזכירו בתגובות שלהם את הנופים היפים, את הארכיטקטורה והאנדרטאות, כולל מגדל אייפל, קתדרלת נוטרדאם ומוזיאון הלובר אותם ניתן לראות במהלך השיט. בהרבה מתגובות התיירים שבחרו באטרקציה זו ראינו כי ההדרכה מעצימה את החוויה עבור מבקרים רבים. עם זאת, רבים הזהירו משיט זה בתנאי מזג אוויר לא טובים (האטרקציה הזו אינה מומלצת ביום גשום), ישנן גם תלונות של חלק מהתיירים על איכות המזון והמשקאות המוצעים על הסיפון. לבסוף כדאי לשים לב שרבים מתריעים על כך שיש הרבה צפיפות ודוחק בשיט במהלך שיא עונת התיירות ולכן אנו ממליצים להמינע משיט זה בעונות התיירות בשעות השיא (12:00-15:00).

רוצים להכיר את פריז בדרך כיפית ומעניינת?
הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא סיור עם מדריך צמוד דובר עברית שילווה אתכם בשכונות המיוחדות ובטעמים הייחודיים לעיר היפה באירופה. בין אם אתם מחפשים סיור להכרת העיר, סיור קולינרי שיקח אתכם לעולם הקינוחים הצרפתי או סיור מודרך בשכונת מונמארטר הקסומה תוכלו להבטיח את מקומכם בסיורים המבוקשים כאן.

 

שייט על נהר הסיין – אחת מהאטרקציות האהובות על התיירים המבקרים בפריז ואחת הדרכים היפות לראות את העיר

 

הזמנת כרטיסים לשייט על הסיין – 5% הנחה רק לגולשי הכל על

סוגי השייט השונים וכרטיסים

ישנם מספר רב של כרטיסים שונים ומגוונים לשייט בנהר הסיין, ורבים הם המבקרים המתלבטים איזה מהם לבחור. כאן נעשה סדר בסוגי הכרטיסים השונים, למי הם מתאימים וכיצד תוכלו לרכוש אותם.

בכל סוגי השייט תעברו לאורך הנהר באתרים אייקונים כמו מגדל אייפל, מוזיאון הלובר, קתדרלת נוטרדםהקונסיירז’ריהגרנד פאלה ומוזיאון ד’אורסיי ובעוד מקומות נוספים לאורך נהר הסיין, תלוי באורך השייט שבחרתם. 

בימי האביב והקיץ התיירותיים, אנו ממליצים לרכוש את הכרטיסים לשייט בנהר הסיין מראש, על מנת לשריין מקום בשייט בו תבחרו.

שייט בנהר הסיין הכולל הדרכה

שייט זה הינו בספינה גדולה ועם הרבה אנשים שיהיו יחד איתכם (בימי החורף לעיתים השייט אינו מלא, בקיץ ייתכן ויהיה מעט עמוס) שייט זה כולל הסברים המשודרים לכל הספינה במספר שפות, ביניהן גם אנגלית וצרפתית. ישנם גם סיורים המציעים הדרכה קולית דרך אפליקצייה אותה תורידו למכשירכם ותוכלו להאזין להסברים במהלך השייט.

כרטיסים לשייט עם הסברים מודרכים/ קוליים מתאימים עבור אלו המעוניינים לקבל הסבר על פריז ועל המקומות אותם תראו בדרך, אלו שאינם דוברים את אחת השפות בהן ניתנים ההסברים ייתכן ויתקשו למצוא עניין בסיור זה (פירוט על השפות הניתנות בסיורים מפורטת בכל כרטיס).

  • ניתן לרכוש כאן כרטיס לשייט של שעה ו10 דקות הכולל הדרכה של מדריך חי בתוספת 5% הנחה לגולשי הכל על (בקוד HAKO5).
  • ניתן לרכוש כאן כרטיס לשייט של שעה הכולל הדרכה קולית עם ביטול בחינם.
  • ניתן לרכוש כאן כרטיס לשייט של שעה הכולל הדרכה קולית בתוספת 5% הנחה לגולשי הכל על (בקוד HAKO5).
  • ניתן לרכוש כאן כרטיס לשייט של שעה הכולל סיור עם מדריך חי בקבוצה קטנה (מינימום 10 אנשים) של שעה בתוספת 5% הנחה לגולשי הכל על (בקוד HAKO5).

שיט תיירותי על הסייןשיט תיירותי על הסיין, עם הדרכה – אחת מהחוויות הפופלאריות על תיירי פריז

שייט בנהר הסיין הכולל ארוחות

יש מספר אופציות לכרטיסים המקנים ארוחות במהלך השייט. כרטיסים אלו מקנים שייט וסיור חוויתי עם ארוחה על המיים.

כרטיסים לשייט זה מתאימים במיוחד לזוגות שרוצים לקבל חוויה רומנטית, או לכל מי שרוצה להנות מארוחה על המים עם נוף מקסים לאורך פריז. יש לציין שעלות כרטיסים הכוללים ארוחות הינה יקרה מרכישה של כרטיס רגיל לשייט.

  • ניתן לרכוש כאן כרטיס לשייט של שעתיים וארוחת ערב בתוספת 5% הנחה לגולשי הכל על (בקוד HAKO5).
  • ניתן לרכוש כאן כרטיס לשייט של שלוש שעות וארוחת ערב רומנטית עם ביטול בחינם.
  • ניתן לרכוש כאן כרטיס לשייט של שעתיים הכולל ארוחת ערב רומנטית ושתייה בתוספת 5% הנחה לגולשי הכל על (בקוד HAKO5).
  • ניתן לרכוש כאן כרטיס לשייט של שלוש שעות הכולל ארוחת צהריים ושתייה עם ביטול בחינם.
  • ניתן לרכוש כאן כרטיס לשייט של שעתיים וחצי הכולל ארוחת ערב גורמה והופעה חיה בתוספת 5% הנחה לגולשי הכל על (בקוד HAKO5).

שייט על הסיין 3שיט על הסיין עם ארוחה הוא חוויה רומנטית במיוחד ומומלץ בעיקר בשעת שקיעה

שירות הסעות בנהר הסיין – להתנייד בפריז בסירה

כרטיס זה מציע נסיעות בלתי מוגבלות למשך 24/48 שעות בסירה היוצאת כל 25-40 דקות מ9 נקודות עצירה הפזורות לאורך הנהר. כרטיס זה מופעל מרגע העלייה הראשונה עד למשך הזמן שבחרתם (יום או יומיים) ואיתו תוכלו לעלות ולרדת מהסירה בנקודות עצירה בכל זמן שתרצו במשך זמן זה.

כרטיס זה מתאימים לחובבי השייט שרוצים לחקור ולראות הרבה נקודות אייקוניות בסביבת נהר הסיין בפריז.

  • ניתן לרכוש כאן כרטיס לשירות ההסעות בסירה על נהר הסיין בתוספת 5% הנחה לגולשי הכל על (בקוד HAKO5).
  • ניתן לרכוש כאן כרטיס לשירות ההסעות בסירה על נהר הסיין עם ביטול בחינם.

למעוניינים בחוויה דומה לשירות ההסעות – כדאי לקרוא על אוטובוס התיירים של פריז.

שייט על הסיין 2התניידות בלב פריז בסירה

פריז פאס (Paris Pass)

כרטיס מקיף המקנה כניסה חופשית לכ60 אטרקציות בפריז, בינהן גם שייט על נהר הסיין. בנוסף, הכרטיס מציע נסיעות חינם בתחבורה ציבורית ובאוטובוס התיירים, דילוג על התור לאטרקציות מרכזיות, מפת העיר והנחות בחנויות ומסעדות. מידע נוסף על פריז פאס תוכלו לקרוא בעמוד הזה.

כרטיסים משולבים – שייט על הסיין ואטרקציות נוספות בפריז בכרטיס אחד

כרטיסים משולבים נותנים הנחה של 5% ברכישה של 2/3 אטרקציות בכרטיס אחד, הן מתאימות עבור אלו המעוניינים להגיע לאטרקציות האלו בחופשה שלהם.

  • ניתן לרכוש כאן כרטיס לשייט על הסיין ולדיסנילנד פריז בתוספת 5% הנחה לגולשי הכל על (בקוד HAKO5).
  • ניתן לרכוש כאן כרטיס לשייט בנהר הסיין ולמגדל אייפל בתוספת 5% הנחה לגולשי הכל על (בקוד HAKO5) וכאן עם אפשרות ביטול בחינם.
  • ניתן לרכוש כאן כרטיס לשייט בנהר הסיין, למגדל אייפל ולשער הניצחון בתוספת 5% הנחה לגולשי הכל על (בקוד HAKO5).
  • ניתן לרכוש כאן כרטיס לשייט בנהר הסיין ולמוזיאון הלובר בתוספת 5% הנחה לגולשי הכל על (בקוד HAKO5) וכאן עם אפשרות ביטול בחינם.
  • ניתן לרכוש כאן כרטיס לשייט בנהר הסיין ולמוזיאון השעווה גרווין בתוספת 5% הנחה לגולשי הכל על (בקוד HAKO5).

שיט על הסיין בין ערבייםאחת הדרכים הפופלאריות להנות משיט בעיר – שיט על הסיין בין ערביים (צילום: Mustang Joe)




למי שייט על הסיין מתאים?

שייט בנהר הסיין מתאים לכל מי שחפץ במבט על העיר פריז מזוויות לא שגרתיות. זוגות, יחידים, משפחות וקבוצות יכולים כולם להנות מהשייט הרגוע ולגלות את פריז הרומנטית והתוססת תוך ישיבה נוחה, בריזה נעימה והסברים מפורטים. כאמור ישנן אפשרויות שייט שונות, במחירים שונים, וכוללות הצעות חוויתיות שונות (להצעות השונות ראה כאן) כך שכל אחד יכול למצוא את אפשרות השיט המתאימה לו.

שיט בפריז 

  • כרטיסים להזמנה מראש למגוון אתרים ואטרקציות בפריז באתר Tiqets » למידע נוסף.
  • מחפשים מלון בפריז? שווה לקרוא את הסקירות שלנו על המלונות המומלצים בעיר. אפשר גם להתייעץ » למידע נוסף

תשובות לשאלות נפוצות על שייט בנהר הסיין

יש מספר אפשרויות לקניית כרטיסים לשייט בנהר הסיין, האפשרויות המומלצות על ידינו הן:
להזמנה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד HAKO5) היכנסו לקישור הזה.
להזמנה עם אפשרות ביטול בחינם היכנסו לקישור הזה.

כן, אפשרות מומלצת על ידינו לסיור מודרך בשייט בנהר הסיין היא שייט בנהר הסיין הכולל מדריך שמע עם אפשרות ביטול חינם עד 24 שעות לפני ההגעה בקישור הזה.

כן, יש כרטיסים המשלבים שייט בנהר הסיין עם אטרקציות נוספות, למשל:
כרטיס המשלב שייט בנהר הסיין וביקור במוזיאון הלובר, וכולל שייט של כשעה בנהר וביקור במוזיאון. להזמנת הכרטיס עם 5% הנחה לגולשי אתר הכל על (קוד קופון HAKO5), היכנסו לקישור הזה. להזמנת הכרטיס עם אפשרות ביטול בחינם עד 24 שעות לפני ההגעה היכנסו לקישור הזה.
כרטיס המשלב שייט בנהר הסיין וביקור במגדל אייפל, וכולל שייט של כשעה בנהר הסיין וכניסה למגדל אייפל. להזמנת הכרטיס עם 5% הנחה לגולשי אתר הכל על (קוד קופון HAKO5), היכנסו לקישור הזה. להזמנת הכרטיס עם אפשרות ביטול בחינם עד 24 שעות לפני ההגעה היכנסו לקישור הזה.

השייט בנהר הסיין עובר בלב פריז וממנו נגלים כמה מאתריה המרשימים ביותר של העיר כך שאת השייט אנו ממליצים לחבר עם מגוון אטרקציות הממוקמות במרכז העיר ביניהם: מגדל אייפל ( La Tour Eiffel), מוזיאון הלובר (Musee Du Louvre), קתדרלת נוטרדם (Cathedrale Notre-Dame), שער הניצחון (Arc De Triomphe) ועוד...

שייט בנהר הסיין מתאים לכל מי שחפץ במבט על העיר פריז מזוויות לא שיגרתיות. זוגות, יחידים, משפחות וקבוצות יכולים כולם להנות מהשייט הרגוע ולגלות את פריז הרומנטית והתוססת תוך ישיבה נוחה, בריזה נעימה והסברים מפורטים.

שעות השייט יכולות להשפיע מאוד על החוויה. מי שמחפש יותר חוויה של שייט מודרך ותצפית על העיר – עדיף לעשות זאת ביום. מי שמחפש חוויה רומנטית יותר, עדיף בין ערביים או בערב.

למי שרוכש כרטיס לשייט בלבד, השייט יארך כשעה, אך למי שבחר בשייט עם ארוחה, השייט יכול להיארך כשעתיים וחצי.

אנו מכירים כמה וכמה אופציות לשיט שהם מונגשות לכסאות גלגלים (לפרטים והזמנה). אנו לא מכירים הנחות לבעלי תו נכה.

הזמנת כרטיסים לשייט בנהר הסיין -
5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות של הכל על לשייט על הסיין בפריז

  • אפשר לומר ששיט על הנהר הפך להיות סוג של חובה למבקרים בעיר. מרבית התיירים מבצעים זאת בצורה זו אחרת וזו דרך מצויינת לחוות את העיר מהזווית הכל כך ייחודית של הנהר. מומלץ לשים לב שישנן הרבה אופציות לשיט שמתאימות לתיירים שונים. רצוי לשים לכך לב ולהזמין את זאת שהכי מתאימה לכם – ישנם גם סוגי שייט בפריז שלא מוזכרים פה ומאפשרים חוויה ייחודית יותר (כמו שייט בתעלת סאן מרטין למשל שבכלל לא מתקיים על נהר הסיין ולמי שכבר ביצע את השיט על הסיין מומלץ לבדוק אותו).
  • שעות השייט יכולות להשפיע מאוד על החוויה. מי שמחפש יותר חוויה של שייט מודרך ותצפית על העיר – עדיף לעשות זאת ביום. מי שמחפש חוויה רומנטית יותר, עדיף בין ארבעיים או בערב. באותו הקשר ניתן לומר כי מדובר באחת האטרקציות הפופלאריות ביותר על תיירים המגיעים לחופשה רומנטית בפריז.
  • למי שמעוניין להכיר את האזור לעומק אנו ממליצים על סיור מודרך בעברית. למידע נוסף ראו פריז ההיסטורית: סיור בעברית באיל דה לה סיטה והרובע הלטיני וסיורים מודרכים בפריז בעברית.
  • ההזמנה מראש לשיט על הסיין מומלצת במיוחד בקיץ – בחורף יותר קל למצוא מקום פנוי בלי להמתין בזמן המתאים לכם. מצד שני למי שרוצה להזמין בעיר עצמה לרוב אין בעיה למצוא מקום פנוי בקרוז הדורש המתנה לסבב הבא של השיט. ההזמנה מראש וההזמנה במקום לרוב עולה פחות או יותר אותו מחיר – היתרון בהזמנה בעיר היא הגמישות והיתרון בהזמנה מראש הוא חיסכון בהמתנה.

 

 

אופציות נוספות לשייט על הסיין וחבילות תיור הכוללות שייט בנהר