1. עמוד הבית
  2. »
  3. לונדון 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. לונדון מידע כללי
  6. »
  7. חופשת פסח ואביב בלונדון – כל מה שצריך לדעת כדי לתכנן את החופשה המושלמת

חופשת פסח ואביב בלונדון – כל מה שצריך לדעת כדי לתכנן את החופשה המושלמת

חופשת אביב בלונדון בכלל וחופשת פסח בלונדון בפרט מאפשרת לכם ליהנות מאחת העונות היפות ביותר לטוס לאירופה – והחופש הארוך יחסית בפסח וימי חול המועד הוא אחד הזמנים הנוחים ביותר לטוס בעבור ישראלים רבים. ביקור בעונת האביב מאפשר להינות ממזג אוויר יחסית נעים, מפריחות בפארקים הרבים בעיר, מחזות זמר, ומשחקי כדורגל שמגיעים לשלבים המכריעים והמותחים של העונה – גם בליגה האנגלית וגם בצ’מפיונשיפ. על כל אלו ועוד תוכלו לקרוא בעמוד זה.

חשוב לדעת שהשנה חג הפסח היהודי נחגג אחרי חג הפסחא הנוצרי אך מאחר ופסח השנה חל בסוף אפריל, תיירים רבים מגיעים לעיר כאשר האביב מגיע ומזג האוויר מתחמם. מה עושים? לאתרים המובילים כמו הסיור בעקבות הארי פוטר בסטדיו של וורנר בראד’רלונדון איימאדאם טוסו ומצודת לונדון – מזמינים כרטיס מראש אשר כולל דילוג על התור. כך תוכלו לחסוך זמן רב שאחרת היה מתבזבז על עמידה בתורים. לכל אחת מהאטרקציות הללו הקדשנו עמוד משלה בו תוכלו למצוא מספר אפשרויות להזמנת כרטיסים מראש. בהמשך העמוד תמצאו פירוט מלא על חג הפסחא בלונדון – מה פתוח, מתי וטיפים נוספים להתנהלות בעיר בחג.

כאמור היבט נוסף הוא מחירי הלינה – ככל שמתקרבים אל הקיץ, וסביב חג הפסחא שחל השנה ב-29.3.24, כך יהיה ביקוש רב יותר למקומות הלינה, ויחד עם העלייה בביקוש ישנה גם עלייה במחירים. לכן מומלץ להזמין מלון או דירה זמן רב מראש, במיוחד כאשר מדובר על לינה בעבור יותר משלושה נפשות.

בעמוד זה ריכזנו בעבורכם את המידע שיעזור לכם לתכנן את חופשת הפסח או האביב שלכם בלונדון באופן הטוב ביותר. אנו ממליצים גם להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו הכל על לונדון – הקבוצה ממנה מתחילים את הטיול בעיר שלא מחכה.

מזג אוויר בלונדון באביב

מזג האוויר בלונדון בחודשי האביב הוא קריר, ובלונדון כמו בלונדון גם גשום. באופן כללי הטמפרטורות נעות בין 20-5 מעלות וכדאי לבדוק את מזג האוויר יום יומיים לפני שטסים כדי לארוז בגדים בהתאם, ולהתבסס על שיטת הבצל – כמה שכבות שניתן להוריד ולשים לפי הצורך. מומלץ כמובן להביא מטריה, נעליים חסינות מים לימים הגשומים ומעיל טוב שישמור עליכם יבשים. בנוסף כדאי לתכנן תוכנית טיול גמישה עם כמה אלטרנטיבות שמתאימים למקרים בהם נעים ונוח לשוטט בחוץ, ולמקרים בהם יורד גשם. לגבי מקומות סגורים ואיך להתמודד עם מזג אוויר קר וגשום יותר בלונדון מומלץ לקרוא בעמוד חופשת חורף בלונדון.

תחזית מזג האוויר בלונדון לשבוע הקרוב:

לונדון תחזית מזג האוויר

הידעת? – מתי מתרחש האביב

לפי הגישה המטארולוגית (הפשוטה והקבועה יותר) האביב מתחיל באחד במרץ, ונמשך עד ליום האחרון של חודש מאי, כלומר בין התאריכים 31.5-1.3 נמשך האביב ומתאריך ה-1.6 מתחיל באופן רשמית הקיץ.

לפי הגישה האסטרונומית האביב מתחיל בנקודת השיוויון האביבית – היום בו משך היום ומשך הלילה זהה זה לזה או בשמו הלועזי Equinox שהוא שילוב של המילה שווה והמילה לילה בלטינית. לפי הגישה האסטרונומית האביב מתחיל בכל שנה בתאריך מעט שונה, אבל תמיד בין התאריכים 21-19 במרץ, והשנה נקודת השיוויון אמורה להתרחש בתאריך 20.3.2024. מתי הקיץ מתחיל לפי גישה זו? ביום הארוך ביותר בשנה שגם הוא לא מתרחש בתאריך קבוע והשנה צפוי להתרחש בתאריך 21.6.2024.

את נקודת השיוויון האביבית חוגגים בטקס מיוחד בסטונהנג’ בו צופים בזריחה.

חג הפסחא בלונדון

חופשת חג הפסחא בלונדון מתקיימת השנה בתאריכים 29.3-1.4.2024. מאחר ולונדון היא עיר יותר חילונית באופי שלה מאשר ערים כמו רומא או ברצלונה, מלבד יום ראשון 31.3.2024 הכל פתוח בעיר. יחד עם זאת תוכלו לראות חלונות ראווה מקושטים לכבוד החג וביצי וארנבוני שוקולד לכבוד החג בחנויות, כך שלא ניתן לומר שאין אווירת חג בעיר.

אז מה כן צריך לדעת ולמה לשים לב?

  • מרבית האטרקציות והמוזיאונים פתוחים לאורך החג, אבל כדאי מאוד לברר זאת בעבור המוזיאונים ואתרים הספציפיים אליהם תרצו להגיע, ולבדוק האם הם פתוחים והאם הם פועלים בשעות מצומצמות מהרגיל בשל החג.
  • החנויות הגדולות יהיו סגורות ביום ראשון ולכן אם אתם מתכננים על מסע שופינג בלונדון כדי לא להשאיר אותו ליום זה.
  • בניגוד לחנויות שיהיו סגורות ביום ראשון, הפאבים והמסעדות יהיו פתוחים, ויותר מזה – עמוסים מאוד. לכן מומלץ להזמין מקום מראש.
  • מבחינת התחבורה הציבורית – היא פועלת לאורך כל החג , אבל באופן מצומצם יותר. ולכן יש לבדוק את לוח הזמנים ולהיערך בהתאם, גם בעבור נסיעות בעיר עצמה, אבל במיוחד בעבור נסיעות משדות התעופה ואליהם בימי החג.
  • אם תכננתם לבקר באחת מהכנסיות הגדולות והמפוארות של לונדון – כמו מנזר ווסמניסטר או קתדרלת סנט פול – כדאי לעשות את הביקור לפני או אחרי החג. בחג עצמו הכנסייה פתוחה בעבור מאמינים ומתפללים המגיעים למיסות שהן בין החשובות ביותר לנוצרים במהלך השנה.
  • בתאריך ה-29.3, בו נחגג יום שישי הטוב, ישנו מופע בהשתתפותם של 100 שחקנים בכיכר טרפלגר המספר את סיפורו של ישו בימיו האחרונים, הפסיון. כך שאם אתם רוצים להשתתף בחוויה הזו או רק להציץ ולראות תגיעו לכיכר לקראת השעה 12:00 או 15:15 (משך המופע הוא כשעה וחצי). מנגד אם אתם רוצים להתרחק מההמולה או לא מעוניינים בכך מבחינה דתית – השאירו את הביקור בכיכר המפורסמת לזמן אחר.
  • בימים אלו יש ברחבי העיר מגוון פעילויות לילדים בפארקים ובמוזיאונים הגדולים. הפעילויות כמובן מועברות באנגלית, אבל פקחו עיניים לשלטים ולפעילויות מסביב.

קישוטים לכבוד הפסחא בבית קפה בלונדון

קישוטים לכבוד הפסחא בבית קפה בלונדון

מה קורה בלונדון באביב?

אירועים ופסטיבלים

  • חובבי ריצה ישמח לדעת שבתאריך 7.4 מתקיים חצי מרתון בלונדון ובתאריך 21.4 מתקיים מרתון לונדון.
  • במהלך חודש אפריל (בתאריכים 25-9 לאפריל) מתקיים בלונדון פסטיבל גיימינג, תוכלו לקרוא עליו עוד כאן.
  • בתאריכים 14-11 באפריל נערך בעיר פסטיבל הקפה, פרטים נוספים כאן
  • בתאריכים 26-24 במאי נערך קומיקון לונדון – הפסטיבל הנודע עליו תוכלו לקרוא כאן

פריחות וטבע בלונדון

אומנם אין בלונדון פסטיבל אביב רשמי, אבל יש לא מעט מקמות ופארקים בעיר עצמה בהם תוכלו ליהנות מפריחות מקסימות – שהן הדבר המאפיין ביותר את האביב. בלונדון יש הרבה מאוד פארקים רחבי ידיים בהם תוכלו ליהנות מפרחים ולבלוב העצים והצמחים וההתחדשות שהטבע עובר בעונה המדהימה הזו, אומנם חלקם מרוחקים מהמרכז התיירותי של העיר, אבל יש מגוון פארקים יפים אליהם ניתן להגיע גם בלי לסוע יותר מידי רחוק.

גני קיו

המקום הקלאסי והמומלץ ביותר לבקר בו בעונת האביב הוא גני קיו, במיוחד אם יש לכם מקום חם בלב לפרחים וצמחים. גני קיו הם הגנים הבוטנים המלכותיים ויש בהם את אוסף הצמחים הגדול בעולם – מעל 30,000 סוגי צמחים חיים שונים ומעל 7 מיליון פריטי צמחים משומרים, והם פעילים מזה 250 שנים. בגנים ישנן חממות בהן יש צמחים מרשימים שצומחים לכל אורך השנה, אך ללא ספק לביקור באביב בגני קיו יש קסם משלו. בין אם בשל פרחים מיוחדים שפורחים בעונה זו כמו נרקיסים בצבע צהוב עז, פעמוניות כחולות-סגולות, או פרחים שנראים כמו טיפות שלג, שאומנם בעברית נקראים גלנתוס אך שמם באנגלית הוא אכן snowdrop – כולם פרחים המסמלים את תחילת האביב.
מעבר לכל אלו, הדבר המרשים ביותר שניתן לראות בגנים רק באביב ורק לתקופה קצרה ביותר היא שדרת הדובדבן – לאורכה יש כ-161 עצי דובדבן מ-63 מינים שונים של העץ שפריחתו מביאה אנשים לחצות את העולם עד ליפן הרחוקה. אז אם אתם בלונדון לא כדאי לפספס את זה. לרוב העצים פורחים באזור אמצע-סוף אפריל, אבל הדבר כמובן משתנה משנה לשנה.

ניתן לרכוש כרטיסים לגני קיו בקישור הזה עם הנחה ייחודית של 5% לגולשי הכל על, כל שצריך לעשות הוא להכניס במעמד ההזמנה את קוד הקופון HAKO5.

שדרת הדובדבן פורחת בגני קיו

פארקים חינמיים בלונדון

אם אתם רוצים להינות מפריחה במרכז התיירותי של העיר ובחינם, תוכלו לעשות את זה בכל אחד מהפארקים הרבים ורחבי הידיים, ומבין שלל הפארקים יש כמה בהם תוכלו לראות פריחה מרשימה במיוחד.

פארק הולנד

אם אתם מוכנים להתרחק עד לצידו השני של הייד פארק (הענק והמקסים בעונה זו אף הוא) גני קיוטו (Kyoto Gardens) שנמצאים בפארק הולנד הם ללא ספק מקום ששווה לחשוב עליו. הגנים מעוצבים בסגנון יפני, עם מפלים, גשרים וצמחיים ייחודים, וכמובן גם עצי דובדבן שפריחתם קצרה ושיאה לרוב באמצע-סוף חודש אפריל. יש בגנים טווסים שמתהלכים חופשי, וזהו מקום של שקט נפשי ושלווה בתוך ההמולה של העיר הסואנת. אדריכלות הנוף ייחודית ושונה משאר הפארקים בעיר, ומעוצבת כולה בהשראה יפנית – מהצמחים, דרך דגי הקוי ועד לפסלים. הגנים נפתחו בשנת 1991 והם למעשה מתנה מהעיר קיוטו ביפן.

גני קיוטו – גנים מקסימים ושונים בלב העיר

פארק ריג’נטס

פארק ריג’נטס הוא אחד הפארקים הגדולים והאהובים בעיר, בו נמצא גן החיות של לונדון. גם בפארק זה יש שדרה לאורכה עצי דובדבן להם פריחות בצבעים שונים, השדרה נמצא בכניסה משער Chester Road. ליד הפארק יש גם את מוזיאון מאדאם טוסו האהוב מאוד על התיירים המגיעים לעיר, ומוזיאון שרלוק הולמס.

פארק סנט ג’יימס

פארק סנט ג’יימס, אשר מחבר בין כיכר טרפלגר לבין ארמון בקינגהאם, בעבר הוא היה פתוח רק בעבור בני המלוכה והיה למעשה אחד החצרות של הארמון, וכיום הוא פתוח לכלל הציבור. פארק סנט ג’יימס נמצא בין שלושה ארמונות שונים – ארמון בקינגהאם, ארון ווסטמינסטר (שכיום הוא בניין הפרלמנט) וארמון סנט ג’יימס. בפארק אפשר לפגוש לא פעם בסנאים, ברווזים, ועופות מים רבים. ההליכה בו מקסימה בכל עונה, ובמיוחד באביב כאשר העצים והפרחים פורחים.

הנוף בפארק סנט ג’יימס – מצב אחד לונדון איי ומצד שני טירת סנט ג’יימס

פארק גריניץ’

נוסעים לגריניץ’? בין אם אתם מגיעים בשייט או בטיוב, כדאי לכם לשלב בביקור את פארק גריניץ’, גם בו יש שדרה של עצי דובדבן. הפארק עצמו מרשים ומקסים, ומהווה לא פעם מיקום של סט צילומים, ובין השאר צולמו בו הסרטים טומב ריידר וארבעה חתונות ולוויה.

כדורגל ומחזות זמר בפסח בלונדון

מחזות זמר בלונדון בפסח

כמובן שכאשר מדברים על לונדון אי אפשר שלא להזכיר את מחזות הזמר הרבים שעולים בעיר מידי יום ואת משחקי הכדורגל הרבים. במהלך הפסח (ובחודשי האביב בכלל) יש לא מעט מחזות זמר אהובים שמציגים בתיאטראות השונים בלונדון, ובניהם גם קלאסיקות וגם עיבודים לסרטים של דיסני.

בין מחזות הזמר הפופולארים שרצים בעיר שגם ילדים אוהבים אפשר למנות את מלך האריותפרוזן, אלאדין, הארי פוטר והילד המקולל ומטילדה.

בין מחזות הזמר הקאלסיים שמציגים בעונה זו בלונדון תמצאו את מאמא מיה, מרשעתעלובי החיים ופאנטום האופרה.

עוד מחזות זמר שרצים בעונה זו הם  בחזרה לעתיד, המילטון, מייקל ג’קסון – המחזמר, מולאן רוז’, ספר המורמונים וסיקס

במידה ואתם מעוניינים להגיע למחזה זמר ספציפי כדאי להזמין כרטיסים מראש – במיוחד במידה ומדובר בסוף שבוע. אם אתם גמישים במחזה הזמר אותו אתם רוצים לראות, וגם ביום ובשעה תוכלו לרוב למצוא כרטיסים ברגע האחרון וכך לחסוך במחיר הכרטיס.

כדאי מאוד לקרוא מידע נוסף בעמוד המקיף שלנו על מחזות זמר בלונדון

פרוזן – אחד ממחזות הזמר הפופולאריים ביותר בלונדון

משחקי כדורגל בלונדון בפסח

עונת האביב היא לא רק שיא הפריחה, אלא גם העונה בה מגיעים לשלבי ההכרעה בליגות הכדורגל השונות, ויש לא מעט משחקים מעניינים ומותחים בעונה זו. בפסח עצמו יש מספר משחקי כדורגל, כאשר המשחק המותח והמרכזי ביותר הוא כמובן רבע גמר ליגת האלופות בין ארסנל לבאיירן מינכן (כרטיסים עם שירות לקוחות בעברית כאן). תוכלו למצאו כאן אילו משחקים מתקיימים בפסח בלונדון, במידה ואתם מגיעים לעיר לפני או אחרי החג לחצו כאן ללוח המלא והמעודכן של המשחקים והאירועים בלונדון לשלושת החודשים הקרובים.

 

רבע גמר ליגת האלופות בתאריך 9.4.2024

באיירן מינכן

משחקי כדורגל בתאריך 13.4.2024

צ’לסי – אברטון

ווסטהאם – פולהאם

ארסנל – אסטון וילה

משחקי כדורגל בתאריך 20.4.2024

טוטנהאם – מנצ’סטר סיטי

פולהאם – ליברפול

קריסטל פאלאס – ווסטהאם

משחקי כדורגל בתאריך 27.4.2024

טוטנהאם – ארסנל

פולהאם – קריסטל פאלאס

ווסטהאם – ליברפול

מלונות בלונדון לחופשה באביב

בלונדון יש מגוון עצום של אפשרויות לינה – מלונות, דירות, הוסטלים וכל מה שבניהם. כשבוחרים מקום לינה בלונדון חשוב לקחת בחשבון לא רק את סוג מקום הלינה (מלון או דירה למשל) אלא גם את המיקום. לונדון עיר ענקית, וכך גם האזור שנחשב למרכז התיירותי של העיר. ככל שמתרחקים יותר מהלב של אותו מרכז תיירותי – אזור ווסטמניסטר – כך עלויות הלינה הופכות זולות יותר לרוב (כמובן שכאן נכנס לתמונה האלמנט של איזה סוג מקום הלינה בו בוחרים). יש לנו באתר עמודים שלמים שמתמקדים באפשרויות הלינה באזורים השונים, כמו גם ביתרונות ובחסרונות שלהם, ומומלץ מאוד להציץ בהם. תוכלו לעשות זאת בעמוד מלונות בלונדון לפי אזורים ואתרים.

ווסטמניסטר מלמעלה

ווסטמניסטר – האזור המרכזי ביותר אך גם היקר ביותר

מעבר לכך לסוגי תיירים שונים יש צרכים שונים ממקום הלינה שלהם, אפשרויות לינה המתאימות לזוג יהיו בעייתיים ללינה של משפחות עם כמה ילדים לדוגמה. גם לנושאים אלו הקדשנו עמודים שלמים, תוכלו ומומלץ לקרוא עליהם בעמוד מלונות בלונדון לפי תייר, בהם תמצאו גם עמודים על לינה זולה בלונדון ומלונות לדתיים ושומרי מסורת בלונדון.

כאן בעמוד תוכלו לראות רשימה מאוד מצומצמת של מלונות המתאימים למשפחות, מלונות המתאימים לזוגות, ומלונות באזור רחוב אוקספורד – שזהו האזור הפופולארי ביותר ללינה בקרב תיירים, ובהתאם לכך אחד האזורים היקרים ללינה (לצד מלונות באזור ווסטמניסטר וסוהו). בעבור כל מלון צרפנו עבורכם בשם המלון קישור לעמוד מידע עליו, ואפשרויות הזמנה שונות – בהן תוכלו גם לקרוא על ביקורות הגולשים על מקומות הלינה.

כאמור מאחר והשנה חג הפסח נחגג במקביל לחג הפסחא – אם אתם מגיעים לחופשת פסח בלונדון כדאי להזמין מקום לינה זמן רב מראש. לא פעם המלונות במרכז העיר נמצאים בתפוסה מלאה בחג, וככל שמתקרבים לחג מחירי הלינה עולים.

מלונות מומלצים למשפחות בלונדון

כאשר מגיעים ללונדון כמשפחה, בעיקר כשמדובר על משפחה של יותר מארבעה נפשות מציאות מלון או דירה יכולה להיות מעט יותר בעייתית – לא כל המלונות ולא כל הדירות מותאמות לאירוח של חמישה נפשות או יותר.  בין הדירות והמלונות שמתאימים לאירוח שכזה אפשר למנות את Regency Hotel Parkside – מלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים שנמצא ליד פארק ריג’נטס ומציע חדרים המתאימים לעד חמישה אנשים. מלון נוסף הוא Sidney Hotel London-Victoria – מלון בעל דירוג של שלושה כוכבים שנמצא באזור פלמיקו ומציע  חדרים המתאימים לעד חמישה אנשים . מבחינת דירות Park Lane Apartments – Clarges Street מציעים מספר דירות שחלק מתאימות גם לחמישה ושישה אורחים שנמצאות ליד גרין פארק והייד פארק.
אפשרויות נוספות המתאימות למשפחות The Rosebery by Supercity Aparthotels אשר ממוקם במרכזה של העיר לונדון ומציע לאורחיו דירות ברמה של ארבע כוכבים, ומלון Best Western Buckingham Palace אשר ממוקם באזור המלכותי של לונדון במרחק נסיעה קצרה ממרכז לונדון.

מלונות מומלצים לזוגות בלונדון

לונדון שופעת מלונות המתאימים לחופשה רומנטית בעיר המלונות הבאים הם רק קומץ, תוכלו לקרוא עוד בעמוד מלונות לחופשה רומנטית בלונדון.
מבחינת מלונות בעלי דירוג של ארבעה כוכבים מלון Radisson Blu Edwardian Bloomsbury נמצא לצידו השני של רחוב אוקספורד, בסמוך למוזיאון הבריטי. מלון נוסף מומלץ לזוגות הוא Park Plaza Westminster Bridge London שהינו מלון חדש הממוקם ברובע סאות’ בנק (South Bank) ובמרחק הליכה קצרה בלבד מארמון ווסטמינסטר.
יש בלונדון גם לא מעט מלונות חמישה כוכבים המתאימים מאוד לחופשה זוגית מפנקת בלונדון. בניהם מלון Rosewood London שנמצא ליד רחוב אוקספורד ומוזיאון הבריטי. מלון מומלץ נוסף הוא The Landmark London, מלון מפואר ואופנתי הנמצא בלב אזור מרילבון במרחק 10 דקות הליכה מריג’נטס פארק. המלון האחרון לרשימה זו הוא The May Fair אשר ממוקם בליבה של שכונת מייפייר אשר נמצאת בצפון לרובע ווסטמינסטר ומדרום לרחוב אוקספורד.

מלונות מומלצים באזור רחוב אוקספורד

זהו אחד האזורים הפופולאריים ביותר ללינה בקרב תיירים המגיעים לעיר, מישראל והעולם כולו. מעבר לקרבה לרחוב שהפך למותג בפני עצמו, לינה באזור רחוב אוקספורד מאפשרת גישה נוחה לתחנות טיוב, וקרבה לאתרי התיירות השונים. קחו בחשבון שהלינה באזור אינה זולה, וכי מרבית המלונות באזור הינם מלונות בדירוג של ארבעה וחמישה כוכבים. כמו כן, הרחוב ארוך ויש הבדל בין בין לינה באזור המזרחי לאזור המערבי, תוכלו לקרוא על כך בעמוד מלונות ליד רחוב אוקספורד.
The Mandeville Hotel הינו מלון ארבעה כוכבים שמציע חופשה מפנקת לצד מיקום נוח במיוחד – בקרבת רחוב אוקספורד והייד פארק. אפשרות נוספת למלון ארבעה כוכבים היא The Resident Soho שנמצא באזור סוהו וקרוב לכיכר טרפלגר, המוזיאון הבריטי, צ’יינה טאון ואתרים נוספים רבים. אם אתם רוצים חופשה יותר מפנקת אפשרות טובה היא מלון חמישה כוכבים כמו The Marylebone Hotel שנמצא בצפון של אזור ווסטמינסטר ובמרחק הליכה מהסוהו ומהייד פארק.

רחוב אוקספורד

רחוב אוקספורד והחנויות הרבות (והגדולות) שבו

המלצות "הכל על" למבקרים בלונדון בפסח ובאביב

המלצות טיפים ותגובות שעלו בקבוצה שלנו – הכל על לונדון – הקבוצה ממנה מתחילים את הטיול בעיר שלא מחכה

  • נופר: היי, רוצה להזמין זוג כרטיסים למוזיאון של הארי פוטר בתאריך 18.4. נכנסתי לאתר הרשמי ונראה שאין בכלל אפשרות להזמין כרטיסים בכל חודש אפריל. מישהו יודע איך אפשר להשיג בכל זאת כרטיסים?
    • שיר:
      היי נופר, נותרו עדיין כרטיסים בודדים לאולפני הארי פוטר לאורך חודש אפריל, אבל הם נגמרים במהירות ולכן מומלץ להזמין אותם כמה שיותר זמן מראש. תוכלי להזמין כרטיסים באתרי כרטיסים כמו כאן ( עם הנחה של קוד הקופון של אתר הכל על (HAKO5)) או האתר הזה –  (ניתן לבטל חינם עד 24 שעות לפני הסיור).
      באופן כללי תוכלי למצוא מידע שימושי על סוגי כרטיסים שונים למוזיאון הארי פוטר בעמוד הבא שמרכז את כל המידע.