מלונות מומלצים בפוארטו דה לה קרוז ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות בפוארטו דה לה קרוז - הסקירה המקיפה על מלונות בפוארטו דה לה קרוז. אזורי הלינה המומלצים בפוארטו דה לה קרוז, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים בפוארטו דה לה קרוז.

5 מקומות לינה מומלצים בפוארטו דה לה קרוז

Hotel Botanico y Oriental Spa Garden

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון בוטניקו אוריינטל ספא גרדן (Hotel Botanico y Oriental Spa Garden) – מלון 5 כוכבים באזור שקרוב למרכז העיר, בסמוך לגן הבוטני (Sitio Litre Gardem). מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בגלל המסעדות המומלצות והנוף המיוחד לגנים.
למידע נוסף על המלון

Hotel Puerto Palace

⭐⭐⭐⭐
מלון פואטרו פאלאס (Hotel Puerto Palace) – מלון ארבעה כוכבים באזור שמרוחק מעט מהחוף. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בזכות הצוות הנפלא וניקיון המלון.
למידע נוסף על המלון

DWO Nopal

⭐⭐⭐
מלון DWO נופאל (DWO Nopal) – מלון שלושה כוכבים בבסמוך למרכז ולחוף הים. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בגלל המיקום המרכזי והצוות הנהדר.
למידע נוסף על המלון

Puerto Azul

⭐⭐
פוארטו אזול (Puerto Azul) – מלון שני כוכבים במרכז העיר, ליד חוף הים. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בזכות המיקום המרכזי והמחיר הנוח.
למידע נוסף על המלון

Apartamentos Masaru

⭐⭐⭐
אפרטמנטוס מאסארו (Apartamentos Masaru) – מלון דירות 3 כוכבים בסמוך למרכז העיר. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בגלל שיש במלון 2 בריכות, הנוף והמיקום המעולה.
למידע נוסף על המלון

עדכון אפריל, 2024

התחיל האביב, ורמת הביקוש תעלה ותעלה ככל שינקפו הימים, כאשר בתקופת הפסחא ובסופי שבוע הביקוש ללינה בפוארטו דה לה קרוז יהיה גבוה כמעט כמו בקיץ. ויכול גם להגיע לכמעט 100% תפוסה. אומנם יהיו אפשרויות לינה ברגע האחרון במבצעים טובים, אך במיוחד לקבוצות ומשפחות ולמי שחשוב לו מיקום טוב, אפשרות לינה ברמה גבוהה ובמחיר טוב מאוד כדאי לבצע את ההזמנה מראש זמן רב ככל הניתן. למי שחושש אפשר לעשות זאת בקישור הזה עם אפשרות ביטול. אם תרצו להוזיל את עלות הלינה כדאי לחפש האם יש הנחות רלוונטיות עבורכם כאן.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה בפוארטו דה לה קרוז

בפוארטו דה לה קרוז ישנם כ-520 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה דירות (למשל: Tenerife Ving), מבחינת המלונות מרביתם הם מלונות בעלי דירוג של 4 כוכבים (למשל Alua Tenerife), כך שלמי שמחפש מלון שכזה יש יותר אפשרויות לבחור מתוכן.
האזור המרכזי סביבו מרבית התיירים בוחרים ללון הינו מרכז העיר ובמיוחד ליד חוף הים, בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון ארבעה כוכבים Hotel Vallemar. ככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה. בעבור מי שמחפש אזורים אשר מעט יותר מרוחקים ממרכז העיר אך עדיין קרובים מספיק להגעה נוחה אליו אפשרות טובה יכולה להיות לינה בסמוך לגן הבוטני Sitio Litre Gardem, בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את דירות Apartamentos Casablanca. במידה ואתם מגיעים לפוארטו דה לה קרוז עם רכב אנו ממליצים לבחור מקום לינה עם חניה, למשל מלון 4 כוכבים Hotel Vallemar ודירות Apartamentos Casablanca.

רצועת החוף של פוארטו דה לה קרוז - איזור שתיירים רבים בוחרים ללון בו (צילום: רצועת החוף של פוארטו דה לה קרוז – איזור שתיירים רבים בוחרים ללון בו

למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם:




המלצות ללינה בפוארטו דה לה קרוז

  • מרבית המבקרים בפוארטו דה לה קרוז מעדיפים ללון כאמור באזור מרכז העיר, אך מומלץ לקחת בחשבון בעיות נגישות ברכב, ומחיר יקר יותר באזור זה. הדבר נכון אף יותר כאשר מגיעים בשיא עונת התיירות. בעייתי מאוד להתנייד באזר זה עם רכב פרטי לכן למי שמגיע עם רכב שכור כדי לבחור ללון באזורים פריפריאלים יחסית של פוארטו דה לה קרוז. מאוד מומלץ להסתכל גם על האופציות השונות למלונות עם חניה בפוארטו דה לה קרוז למשל מלון 4 כוכבים Hotel Vallemar ודירות Apartamentos Casablanca.
  • באזור מרכז העיר יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • בפוארטו דה לה קרוז מלונות זולים יחסים לכן שווה לחשוב לקחת מלונות או אופציות לינה ברמה גבוהה יותר ממה שאתם רגילים למשל מלון 4 כוכבים Hotel Puerto Palace, מלון 4 כוכבים Hotel AF Valle Orotava ומלון 4 כוכבים Alua Tenerife.

שאלות נפוצות על לינה בפוארטו דה לה קרוז

למשפחות המגיעות לפוארטו דה לה קרוז אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - דירות Apartamentos Casablanca, דירות Apartamentos Los Dragos del Norte ומלון דירות Apartamentos Masaru, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות בפוארטו דה לה קרוז אנו מציעים להסתכל על Puerto Azul, אכסניה Puerto Nest Hostel ובית הארחה Pension Los Geranios.

מי שמגיע עם רכב לפוארטו דה לה קרוז צריך לקחת בחשבון שבאזורים המרכזיים והמתויירים ישנן בעיות חניה. לכן, כדאי ללון באזורים הפרפריאלים יותר שם נוח וקל יותר למצוא חניה לרכב. תיירים רבים בוחרים להזמין מקום לינה אשר מציע חניה וכך להגיע עם ראש שקט (וגם לא להסתכן בקנס אפשרי בגלל חניה במקום אסור או שדורש תו חניה). אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים אשר מציעים מקום חניה לאורחים שלהם - מלון 4 כוכבים Hotel Vallemar ודירות Apartamentos Casablanca.

Booking.com