1. עמוד הבית
  2. »
  3. ספרד 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. טנריף, ספרד 2024 – המדריך המקיף ביותר בעברית | Tenerife
  6. »
  7. סיאם פארק, פארק המים הגדול של טנריף – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור וכל מה שחשוב לדעת | Siam Park

סיאם פארק, פארק המים הגדול של טנריף – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור וכל מה שחשוב לדעת | Siam Park

עדכון אביב 2024

חודשים אלו, אחרי החורף, מביאים איתם התעוררות מחודשת לא רק של הטבע אלא גם של הפארקים בטנריף והסביבה. הימים הולכים והופכים נעימים יותר, וכמות עולה של מבקרים פוקדים את סיאם פארק וכדאי להזמין כרטיסים מראש. אומנם הפארק לא עמוס כמו הקיץ, והתורים עוד לא ארוכים כמו בשיא עונת התיירות, אבל ככל שנתקרב לקיץ ככה כמות המבקרים תגדל. בעיקר אם אתם מתכננים להגיע בסוף שבוע (או מתכננים כבר עכשיו את חופשת הקיץ שלכם) כדאי להזמין כרטיסים מראש וככה להיכנס ישירות לפארק בלי להמתין לרכישת הכרטיסים בכניסה. להזמנת כרטיסים מראש לסיאם פארק: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

סיאם פארק בכמה מילים

סיאם פארק הוא יעד חובה עבור מרבית המבקרים בטנריף. פארק סיאם בטנריף הוא יעד תיירותי פופולרי, המושך אליו מבקרים מכל רחבי העולם. הפארק מציע מגוון רחב של אטרקציות, לרבות טיולי מים, מופעים ופעילויות המתאימות למבקרים בכל הגילאים. למעשה סיאם פארק הוא לא רק פארק המים הגדול ביותר בעולם, אלא הוא אחד מפארקי המים המיוחדים ביותר. הוא כולל בתוכו כמה וכמה מתקנים המתאימים לגיליים שונים כך שגם ילדים קטנים וגם בני נוער יכולים להינות ממנו מאוד.

העיר העבודה סיאם פארק

 מתחם העיר האבודה של סיאם פארק מהמתקנים המתאימים לילדים הקטנים (צילום מקורי)

הנסיכה התאילנדית הורתה ופיקחה על בנייתו ומלבד היותו מהנה, פירוש שמו סיאם (Siam) על שם ממלכת תאילנד המלמד גם על עיצובו הייחודי. הפארק כבר בראשית בנייתו תוכנן להיות פארק המים הגדול ביותר בעולם וכעת, כמעט 20 שנים מאז שהחלה בנייתו, ניתן להעיד שהוא באמת כזה. כמו כן, פארק סיאם שובר כמה שיאים מיוחדים: מעבר להיותו פארק המים הגדול ביותר בעולם כפי שהזכרנו, בנייניו מהווים אוסף המבנים הגדול ביותר, בעלי נושא תאילנדי מחוץ לתאילנד עצמה. כבר 8 שנים ברציפות נכון לשנת 2022, פארק המים זוכה בתואר פארק המים הטוב בעולם.

אל תצפו רק למלגשות מים. הזכרנו את העיצוב התאילנדי, אבל בנוסף לכך אין עוד הרבה פארקים שמאפשרים להיחשף לאריות ים שחיים במקום במתקן ייעודי להם ואף לראות דגים במסגרת גלישה באחת המגלשות אשר סובבים את המגלשה השקופה עצמה. העיצוב המפנק והיחודי מדבר גם אל המבוגרים ואילו המחפשים חוויה קצת יותר רגוע ממלגשות מים ואטרקציות מסעירות – מה שהופך את הפארק לבילוי משפחתי מאוד פופלארי ומבוקש – ואת הפארק למוקד תיירותי עמוס וגדוש.

רחבי הפארק באוירת תרבויות המזרח הרחוק (צילום: מרחבי הפארק מעוצבים באוירת תרבויות המזרח הרחוק

מיקומו של סיאם פארק

פארק סיאם נמצא סמוך  לאס אמריקאס, לוס קריסטינוס וקוסטה אדחה (אליהם הפארק מוציא הסעות מסודרות בהגעה וסגירה של הפארק – ללא עלות). בזכות מיקומו האטרקטיבי בעת הביקור בו חווים את האווירה המיוחדת ששוררת באיים הקנריים, מבחינת הקירבה לאוקיינוס מהצד האחד והשהייה בצל הרים מהצד השני. מיקומו המרכזי של הפארק מאפשר הגעה נוחה אליו מהעיירה ומאזורי לינה שונים כך שמדובר ביתרון משמעותי למי שרוצה לבקר בו במסגרת ביקור באזורים נוספים בטנריף.  לאילו המתגוררים רחוק, בסנטה קרוז דה טנריף או פוארטו דה לה קרוז – יש לא מעט חברו שיעניקו לכם חבילה הכולל כרטיסים והסעה לפארק (לפרטים והזמנה עם הנחה לגולשי הכל על)

למגוון רב של פעילויות נוספות בלאס אמריקאס והסביבה (כולל אפשרויות ביטול בחינם) – לחצו כאן

מה עושים בסיאם פארק

סיאם פארק הוא פארק מים מיוחד במינו, השילוב בין מיקומו באיים הקנריים לבין סגנון עיצובו, מעניק למבקרים חוויה מעוררת השראה. הארכיטקטורה התאילנדית המיוחדת היא לא רק תפאורה לפארק המים אלא מהווה חלק אינטגרלי מהמתקנים, המסעדות, וחוויית ההליכה באזור. בנוסף, אי אפשר לשכוח שהפארק נמצא על אי, כך שחווית הביקור בפארק מתעצמת לנוכח נופי ההרים במרחק והקרבה לאוקיינוס. מבפנים, קו העיצוב של הפארק מזכיר את תרבויות המזרח וקשה שלא לשים לב לצמחיה הרבה שמזכירה אי טרופי מטופח בזכות החזות הירוקה והטבעית.

פארק סיאם העתיק (צילום: סיאם פארק, מזכיר אי טרופי מטופח

בפארק המים סיאם פארק יש מגוון מתחמים ופעילויות אינטראקטיביות מומלצות שייצרו את החוויה האולטימטיבית עבורכם. אחד המתחמים הפופולאריים בפארק הוא מתחם מגלשות המים, בו יש מגוון מגלשות מים, בגבהים שונים שמעניקות תחושת אקסטרים נפלאה. המשותף בין מגלשות המים הוא קו העיצוב התאילנדי, בפארק תוכלו ליהנות מחווית גלישה ייחודית דרך אקווריום מלא דגים, גלישה על אבובי מים ועוד מגלשות אקסטרימיות שונות.

מתחם אריות הים מקבל את פני הנכנסים לפארק (צילום מקורי)

מתחם נוסף ומומלץ בפארק הוא מתחם אריות הים, המאכלס ודואג לאריות הים הידידותיים. זו נקודה נהדרת למשפחות עם ילדים ולחובבי בעלי החיים כאחד. כמו כן, בביקורכם בפארק תוכלו ליהנות ממתחם האמפיתאטרון, כמו גני שעשועים רבים אחרים בעולם, גם בפארק סיאם יש אמפיתאטרון אשר נערכים בו מופעים מסוגים שונים. תוכלו להירגע במהלך הביקור אם תרצו לקחת פסק זמן מפעילויות האקסטרים ולצפות באחד מהמופעים שמועלים לאורך היום באמפי-תאטרון.

שיט אבובים וסירות גומי בפארק סיאם

שיט אבובים וסירות גומי בפארק סיאם (צילום מקורי)

אחת האטרקציות המהנות בפארק היא בריכת הגלים המרהיבה ביופיה, בעלת העיצוב הטרופי. זהו מתחם מומלץ עבור משפחות עם ילדים ולחובבי האקסטרים. בנוסף, בפארק ישנה מסעדה טובה שם תוכלו לשהות במהלך היום ולהנות מהמנות המוגשות מבלי לדאוג להכנת אוכל מראש. כמו כן, ישנה חנות מזכרות בפארק בה תוכלו למצוא מזכרות שונות הקשורות לפארק, לתרבות התאילנדית ולמתקני המים.

סיאם פארק ממבט אווירי, מורכב ממתחמים שונים ומלהיבים

לינה

סיאם פארק ממוקם בסמוך לעיירה פלאיה דה לאס אמריקס (Playa de las Americas) הקרובה לקצה הדרום-מערבי של טנריף (Tenerife). זו עיירת נופש מרכזית ומתויירת מאוד ועל כן תוכלו למצוא בה מגוון רחב של פתרונות לינה. נציין כי הלינה באזור מבוקשת יחסית ואהובה מאוד על משפחות ולכן, במיוחד בעונות התיירות מומלץ לשריין מקום ולבצע הזמנה כמה שיותר זמן מראש. בין המלונות ואפשרויות הלינה באזור המומלצים באזור ניתן למנות את:

  •   Boutique Hotel H10 Big Sur – Adults Onlyו Hotel Best Tenerife – מלונות ארבעה כוכבים המומלצים בעיקר למחפשים מלון גדול יחסית הכולל את כל ההטבות והשירותים אשר כלולים במלון ארבעה כוכבים סטנדרטי, כגון בריכת שחייה נהדרת ומרפסת המשקיפה אל הנוף הנהדר של פלאיה דה לאס אמריקאס
  • Vincci Selección La Plantación del Sur– מלון חמישה כוכבים המפואר יותר אשר ממוקם קרוב לחוף הים הנפלא של קוסטה אדחה ומציע בים היתר גם חמש בריכות שחיה,ספא מפנק ומכון כושר מאובזר
  • KC home abroad. -בית אירוח בפלאייה דה לאס אמריקאס, אשר מומלץ למי שמחפש דירות אירוח נוחות שמעניקות מרחב ואיבזור (אבל בלי השירות של המלון)
  • ALEGRIA Barranco– מלון דירות אשר מתאים לאלו המחפשים לינה פונקציונאלית וזולה אשר מספקת מקום לינה נוח וקרוב לכל האטרקציות שיש לקוסטה אדחה להציע, אך במחירים נוחים לכל כיס

לקריאה נוספת אודות מלונות ואפשרויות לינה מומלצות בטנריף (ובמיוחד בדרומה) אנו ממליצים לכם לקרוא את העמוד המקיף שלנו בנושא – הכל על מלונות בטנריף

רצועת החוף של קוסטה אדחה,עשירה באפשרויות לינה מגוונות

כרטיסים לסיאם פארק

כרטיסי כניסה לפארק סיאם בלבד

כרטיס זה, המאפשר כניסה לפארק, מבטיח גם דילוג על תורי הכניסה לפארק (אשר עלולים להיות עמוסים בחודשי הקיץ). כרטיס עבור מבוגר (12+) הינו בעלות של 40 יורו ועבור ילדים (3-12) הוא בעלות של 28 יורו, כמו כן נציין כי ילדים מתחת לגיל 3 רשאים להיכנס לאתר בחינם. כרטיסים אלו מומלצים עבור משפחות עם ילדים ולמעוניינים בביקור בפארק ללא שילוב אטרקציות נוספות, כמו גם למבקרים אשר רוצים להימנע מהתורים הארוכים שעלולים להיות מעיקים בחודשי התיירות העמוסים. להזמנת הכרטיס,בתוספת של 5% הנחה לגולשי הכל על (בהזנת הקופון hako5) לחצו כאן.

באפשרותכם גם לרכוש כרטיסים שיקנו לכם כניסה לפארק ובאמצעות שדרוג הכרטיס (בתשלום נוסף) תוכלו להנות מארוחת צהרים במקום ושימוש במגבות וארוניות. להזמנת כרטיס זה, עם אפשרות ביטול בחינם לחצו כאן.

תורי הקופות להזמנת כרטיסים לפארק יכולים להיות ארוכים – אין סיבה להזמין במקום עצמו ולא מראש המחיר זהה. (צילום מקורי)

כרטיסי כניסה לפארק סיאם המשלבים הגעה אליו

למי שמעוניין לשלב בדרך נוחה הסעה מהעיירה פוארטו דה לה קרוז (Puerto De La Cruz) וכניסה מהירה לפארק סיאם, ישנם כרטיסים המשלבים הגעה וכניסה לפארק. כרטיסים אלו כוללים הסעה באוטובוס מהעיירה וחזרה אליה בסוף הביקור וכן דילוג על תורי הכניסה לפארק. הכרטיסים מומלצים למי שמעדיף להגיע בתחבורה מאורגנת מראש ולא להסתבך עם תחבורה ציבוריתהשכרת רכב ולמי ששוהה בטנריף באזור העיירה פוארטו דה לה קרוז.

להזמנת כרטיס כניסה הכולל הסעה, בתוספת ייחודית של 5% הנחה לגולשי הכל על (בהזנת הקופון hako5) לחצו כאן.

כרטיסי כניסה משולבים לסיאם פארק

כרטיס כניסה משולב לסיאם פארק ופארק לורו מאפשר כניסה לפארק הפופולארי סיאם פארק יחד עם כניסה לגן החיות המטופח והחינוכי שנמצא גם הוא באי טנריף. כרטיס זה בעלות של 35 יורו עבור מבוגר (12+) ובעלות של 24 יורו עבור ילד (6-11), נציין כי עבור ילדים מתחת לגיל 6 הכניסה בחינם. הכרטיס כולל דילוג על התורים ומתאים למי שרוצה לחסוך כסף בהגעה לשני האתרים המפורסמים באי טנריף, להזמנת כרטיס משולב זה, בתוספת ייחודית של 5% הנחה לגולשי הכל על (בהזנת הקופון hako5) לחצו כאן.

הזמנת כרטיסים לסיאם פארק - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על" למגיעים לסיאם פארק

  • פארק סיאם הוא פארק מים שניתן להפיק ממנו את מירב ההנאה בעונת הקיץ שחלה בטנריף בין החודשים יוני לספטמבר. בעונת החורף מזג האויר יבש בטנריף והטמפרטורות לא נמוכות במיוחד בממוצע, ועל כן אפשר להגיע לביקור בפארק גם בחודשי החורף (חלק מהברכות בפארק מחומממות). אם אתם חובבי אטרקציות מים אתגריות ומהנות תהנו ללא ספק מביקור בפארק סיאם.
  • פארק סיאם פתוח בין השעות 10:00 – 18:00 כל יום, ועל כן מומלץ להגיע אליו בשעות הבוקר על מנת להספיק כמה שיותר אטרקציות בו ולהעביר את השהות בו בצורה נוחה.
  • מומלץ להשקיע בביקור בפארק סיאם בין חצי יום (4 שעות) ליום (8 שעות).
  • באי טנריף תוכלו למצוא אטרקציות נוספות מומלצות לביקור כגון פארק לורו (Loro parque) והר הגעש טיידה (Teide). משום שמומלץ להקדיש לכל אחד מאתרים אלו לפחות חצי יום, מומלץ להקדיש ימים שונים לביקור באתרים שונים אלו.
  • פארק סיאם מספק לאורחיו שירות אוטובוסים בחינם אשר עוברים במסלולי תחנות קבועים לאורך היום. האוטובוסים עוברים דרך תחנות מרכזיות שונות הנמצאות בעיירה אדחה (Adeje) בה סיאם פארק נמצא, כך שמדובר בפתרון אידיאלי עבור מי שלן או מגיע מעיירה זו. בין היתר המסלולים כוללים חופים מרכזיים בעיירה, מרכזי קניות ובתי מלון גדולים. את התחנות המדויקות תוכלו למצוא באתר הרשמי של סיאם פארק, כאן.
  • הביקור בסיאם פארק בהחלט מתאים למשפחות ולילדים. ילדים אשר נהנים מהוצאת אנרגיה, מתקנים כיפיים ומים ימצאו את הביקור בפארק סיאם למהנה ביותר. חשוב לשים לב להגבלות הגובה שיש במתקנים השונים כך שלא כל ילד בכל גיל יכול להשתמש בכל מתקני הפארק, מטעמי בטיחות, בדיוק כמו בפארקי שעשועים אחרים בעולם.
  • סיאם פארק ממוקם בעיירת החוף הנפלאה אדחה (Adeje) אשר בה יש מספר רב של אופציות ללינה. מקומות מומלצים ללינה כוללים בין היתר את מלון ארבעה כוכבים Coral Ocean View אשר נמצא הן בקרבת פארק סיאם והן בקרבת חופי עיירת אדחה. מלון מומלץ נוסף הוא Great View Las Americas אשר גם הוא מבחינת מיקומו המרכזי נוח לגישה לפארק סיאם ולחופים באזור. אפשרות נוספת המתאימה במיוחד למשפחות היא מלון הדירות Vina del Mar Atlantico.
  • נכון לשנת 2023 עלות הביקור בפארק סיאם לבני נוער מגיל 12 ולמבוגרים היא 40 יורו. לילדים מגיל 3 עד גיל 12 עלות הביקור היא 28 יורו, וילדים ותינוקות מתחת לגיל 3 יכולים להיכנס לפארק בחינם.
  • יש חניה בכניסה לפארק בחודשי הקיץ יכולה להיות מלאה. שירותי ההסעות של הפארק למתחמי התיירות הקרובים (לוס קריסטיאנו, קוסטה אדחה ופלאה דה לאס אמריקאס – נוחות מאוד).
  • הפארק והאי טנריף נחשב למקום בטוח יחסית אך כמו בכל מקום אחר חשוב לשים לב לחפצים האישיים שלכם ולביטחון האישי.
  • חשוב לדעת שמבחינת שימוש בשירותים שונים שהמקום נותן, ישנם דברים שניתן להשתמש בהם בחינם בכל רחבי האתר כגון כסאות נוח, אבובים, שמשיות וחליפות הצלה, כמו גם בחדרי ההלבשה והמקלחות. שירותים שכן תאלצו לשלם עליהם כסף הם לוקרים לנעילת הציוד האישי שלכם אם תרצו, ומגבות אם לא הבאתם כאלו מהבית – לכן מומלץ להביא מגבות איתכם לאתר אם אינכם רוצים לשלם על שימוש במגבת.
  • לאילו המחפשים לשלב בביקור עם קניות או מחפשים לאכול במקום קרוב, ליד הפארק ישנו קניון גדול בשם סיאם מול – יש בו אפשרות נוחות מאוד לארוחה משפחתית אחרי הבילוי בפארק ולפני נסיעה שלכם למלון.

שאלות נפוצות על סיאם פארק

מומלץ להשקיע בביקור בפארק סיאם בין חצי יום (4 שעות) ליום (8 שעות), תלוי בהעדפותיכם.

פארק סיאם הוא פארק מים שניתן להפיק ממנו את מירב ההנאה בעונת הקיץ שחלה בטנריף בין החודשים יוני לספטמבר. גם עונת החורף בטנריף יבשה והטמפרטורות לא נמוכות במיוחד בממוצע, ועל כן אפשר להגיע לביקור בפארק גם בחודשים אחרים לאורך השנה.

פארק סיאם פתוח בין השעות 10:00 -18:00 כל יום, ועל כן מומלץ להגיע אליו בשעות הבוקר על מנת להספיק כמה שיותר אטרקציות בו ולהעביר את השהות בו בצורה נוחה.

הביקור בפארק סיאם מומלץ לכל חובבי אטרקציות המים לסוגיהם, כמו גם למשפחות עם ילדים או מבקרים המחפשים בילוי כיף ואתגרי באחד מפארקי המים הגדולים והטובים בעולם

מרבית המבקרים בטנריף נוהגים לשלב את הביקור בסיאם פארק יחד עם גן החיות החינוכי פארק לורו, אשר גם הוא,בדומה לסיאם פארק, מציע חוויה ייחודית ומהנה לכל המשפחה. ישנם כרטיסים מיוחדים המשלבים ביקור בשני הפארקים וניתן להזמין אותם כאן (בתוספת 5% הנחה לגולשי הכל בהזנת הקופון hako5)

פארק סיאם ממוקם ברצועת החוף קוסטה אדחה, בדרום טנריף. הפארק מפעיל שירות הסעות חינמי בין העיירות לוס כריסטיאנוס ולאס אמריקאס אשר יביא אתכם עד לשערי הפארק.

במידה ואתם מטיילים עם רכב שכור בטנריף (אפשרות מומלצת במיוחד) ישנה חניה חינמית גדולה סמוף לפארק, וכן חניה בתשלום. לקריאה נוספת אודות אפשרויות השכרת רכב בטנריף והנחה בלעדית לגולשי הכל על- לחצו כאן

מרבית המבקרים בפארק סיאם בוחרים ללון סמוך לפארק,וזאת מכיוון שהאזור הוא תיירותי וידידותי מאוד למבקרים. בין המלונות המומלצים באזור ניתן למנות את Boutique Hotel H10 Big Sur – Adults Onlyו Hotel Best Tenerife Vincci Selección La Plantación del Sur המפנקים והיוקרתיים, או את KC home abroad. - ALEGRIA Barranco הפונקציונאליים והזולים יותר.

לקריאה נוספת אודות אפשרויות לינה בטנריף,אנו ממליצים לכם להיכנס לעמוד שלנו-  הכל על מלונות בטנריף

מידע שימושי