1. עמוד הבית
  2. »
  3. ספרד 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. טנריף, ספרד 2024 – המדריך המקיף ביותר בעברית | Tenerife
  6. »
  7. לוס כריסטיאנוס, ספרד – מלונות מומלצים, איך מגיעים ומה אפשר לעשות באזור | Los Cristianos

לוס כריסטיאנוס, ספרד – מלונות מומלצים, איך מגיעים ומה אפשר לעשות באזור | Los Cristianos

המדריך המקוצר לתייר

לוס כריסטיאנוס (Los Cristianos) ממוקמת בחוף הדרומי של טנריף והיא יעד פופולרי לתיירים מרחבי העולם בשל האקלים השימשי לאורך כל השנה. העיירה מפורסמת בזכות החופים החוליים המוזהבים שלה שמושלמים לשיזוף, לשחייה ולספורט ימי. מעבר לחופים, בלוס כריסטיאנוס יש טיילת תוססת מלאה במגוון רחב של חנויות, מסעדות וברים המספקים את כל הסגנונות והתקציבים. אזור הנמל הוא מרכז פעילות, בו המבקרים יכולים לצאת לשייט בסירה לצפייה בלווייתנים ודולפינים (לפרטים והזמנה לחצו כאן), או לקחת מעבורת לאיים הסמוכים. בנוסף, העיירה משמשת בסיס מצוין ליציאה לאטרקציות של טנריף, כולל הפארק הלאומי הר טיידה המרשים. עם השילוב של יופי טבעי, פעילויות פנאי וחיי לילה, לוס כריסטיאנוס מציעה חווית חופשה מקיפה המתאימה למשפחות, זוגות ומטיילים בודדים כאחד. מרבית התיירים שמגיעים ללוס כריסטיאנוס בוחרים ללון כאן כחלק מטיול רחב יותר באזור טנריף ולנים כאן לפחות ללילה אחד. הלינה באזור זה מתאימה במיוחד למי שמחפש עיירה ללון בה באזור הדרומי של האי ולמי שמחפש מקום לינה אחרי או לפני טיסה משדה התעופה הדרומי של האי.

צפייה בדולפינים טנריף

לוס כריסטיאנוס היא נקודת יציאה נהדרת גם לצפייה בדולפינים וגם להר הגעש טיידה

מלונות בלוס כריסטיאנוס

בקרב מי שבוחר להגיע ללוס כריסטיאנוס יש רבים שבוחרים ללון באזור ללילה אחד או יותר במסגרת הטיול באזור טנריף. האזור שנחשב למרכזי ופופולארי ללינה הוא אזור טיילת לוס פליירוס (Avenida de los Playeros). כמה ממקומות הלינה המומלצים עליהם כדאי להסתכל הם Hollywood Mirage למחפשים מקום לינה מפנק, Beverly Hills Heights או HG Tenerife Sur למחפשים מלון שלושה כוכבים נעים עם בריכה או EMMA – Los Cristianos למעדיפים ללון בדירה, למי שמגיע לחופשה ללא ילדים כדאי להסתכל גם על מלון Boutique Hotel H10 Big Sur. ישנן כמובן אופציות לינה נוספות באזור, בקישור הזה תוכלו לראות את כלל מקומות הלינה ולהזמין מראש עם אפשרות ביטול בחינם – כך שתוכלו לשמור לעצמכם את האפשרות להיות גמישים (אך שימו לב לתאריך עד אליו ניתן לבטל בחינם את השהות). למגיעים עם רכב כדאי כמובן לבחור מקום לינה שמספק חניה, למשל אחד ממקומות הלינה שבקישור הזה. למי שרוצה לחסוך בעלות הלינה אנו ממליצים להסתכל על המבצעים וההנחות למלונות בקישור הזה לראות האם יש משהו רלוונטי עבורכם.

מלונות בלוס כריסטיאנוס

אזור הטיילת הוא האזור הפופולארי ביותר, אך אפשר למצוא מלונות נהדרים גם בחלקים פנימיים יותר

איך מגיעים ללוס כריסטיאנוס

תחבורה ציבורית – הדרך הזולה

אפשר להגיע ללוס כריסטיאנוס באמצעות תחבורה ציבורית. ישנם קווי אוטובוס שמחברים את לוס כריסטיאנוס עם הערים המרכזיות בטנריף.
מנמל התעופה טנריף צפון (Los Rodeos – TFN): קו אוטובוס 343, מחבר ישירות את נמל התעופה טנריף צפון עם נמל התעופה טנריף דרום (Reina Sofía – TFS), ועוצר ביעדי תיירות מרכזיים כולל לוס כריסטיאנוס. הנסיעה אורכת כשעה ו-15 דקות.
מנמל התעופה טנריף דרום (Reina Sofía – TFS): לוס כריסטיאנוס קרובה הרבה יותר לשדה התעופה הדרומי. תוכלו לקחת אוטובוס קו 111 או 343 ישירות ללוס כריסטיאנוס. הנסיעה קצרה יותר, אורכת כ-20 דקות.
מסנטה קרוז דה טנריף: אם אתם מתחילים מבירת האי, סנטה קרוז דה טנריף, קו אוטובוס 111 מגיע ללוס כריסטיאנוס. הנסיעה נמשכת כשעה, תלוי בתנאי התנועה.
האוטובוסים הם בדרך כלל תכופים, אבל מומלץ לבדוק את לוחות הזמנים העדכניים ביותר באתר או להשתמש באפליקציה שלהם למידע בזמן אמת, שכן התזמונים והמסלולים עשויים להשתנות. ניתן לבדוק את אפשרויות ההגעה השונות, הזמנים בהם יש תחבורה ציבורית ואף להזמין כרטיסים מראש בקישור הזה (מומלץ, במיוחד בקיץ).

רכב שכור – הדרך הנוחה

אפשרות נוספת למי שרוצה להגיע באופן עצמאי היא להגיע עם רכב שכור, אותו לרוב שוכרים בנמל התעופה בו נוחתים או באחת הערים הגדולות כמו סנטה קרוז דה טנריף או פוארטו דה לה קרוז. אנו ממליצים מאוד להזמין רכב מראש, בעיקר לתקופת הקיץ, בשל הביקוש הרב לרכבים במיוחד לרכבים מרווחים למשפחות, רכבים אוטומטיים, ואנים וג’יפים. תוכלו להזמין בקישור הזה עם ביטול בחינם, כך שלא צריך לחשוש מההתחייבות לרכב, למי שרוצה לחסוך בעלות הרכב אנו ממליצים להזמין בקישור הזה עם הנחה בלעדית לגולשי הכל על.

רכבים חונים לוס כריסטיאנוס

כשמגיעים עם רכב שכור כדאי לבחור מלון או דירה עם חנייה

מה עושים בלוס כריסטיאנוס

מלבד לינה יש כמה דברים שאפשר לעשות בלוס כריסטיאנוס והאזור. למשל ליהנות מהחופים היפים, כמו פלייה דה לוס כריסטיאנוס ופלייה דה לאס ויסטס (Playa de las Vistas), לצאת לטיול צפייה בלווייתנים ודולפינים מהנמל, מה שמספק הזדמנות בלתי נשכחת לצפות ביונקים המלכותיים הללו בסביבתם הטבעית – שייט זה מבוקש מאוד ולכן מומלץ להזמין מקומות מראש, למשל בקישור הזה או בקישור הזה. למי שמחפש טיולים בפארק הלאומי טיידה תוכלו למצוא שלל מסלולי הליכה ונופים עוצרי נשימה, יש גם סיורים שיוצאים לצפייה בכוכבים מהפארק, חוויה בהחלט יוצאת דופן ופופולארית, ולכן חשוב לשריין מקום מראש, תוכלו לעשות זאת בקישור הזה עם ביטול בחינם. אופציה נוספת היא להצטרף לאחד מסיורי היום שיוצאים לאי לה גומרה בו תוכלו להנות מהנופים ההרריים הייחודים לאי (להזמנה ופרטים נוספים לחצו כאן) בנוסף לכל אלו, פארק סיאם, המוכר כאחד מפארקי המים הטובים בעולם, נמצא במרחק נסיעה קצר ומבטיח יום כיפי לכל המשפחה, וכך גם ג’ונגל פארק שהוא גן חיות מיוחד במינו (כרטיסים בהנחה בקישור הזה עם קופון HAKO5). תוכלו לראות את האפשרויות השונות לפעילויות וסיורים ולהזמין עם אפשרות ביטול בחינם כאן. בנוסף ישנם כמה מקומות מומלצים בהם תוכלו לאכול, כמו מסעדת Oro di Napoli שמגישה אוכל איטלקי ומסעדת Bar Restaurante El Cine שנמצאת על החוף.

החופים בלוס כריסטיאנוס

החופים בלוס כריסטיאנוס נהדרים