1. עמוד הבית
  2. »
  3. ספרד 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. טנריף, ספרד 2024 – המדריך המקיף ביותר בעברית | Tenerife
  6. »
  7. לורו פארק, טנריף – גן החיות הטוב בעולם, כרטיסים בהנחה ומדריך מקיף | Loro Parque

לורו פארק, טנריף – גן החיות הטוב בעולם, כרטיסים בהנחה ומדריך מקיף | Loro Parque

עדכון אביב 2024

חודשים אלו, אחרי החורף, מביאים איתם התעוררות מחודשת לא רק של הטבע אלא גם של הפארקים בטנריף והסביבה. עם התחממות הימים וההתקרבות לקיץ, תיירים חוזרים אל הפארקים וגם אל לורו פארק וכדאי להזמין כרטיסים מראש. אומנם הפארק לא עמוס כמו הקיץ, והתורים עוד לא ארוכים כמו בשיא עונת התיירות, אבל ככל שנתקרב לקיץ ככה כמות המבקרים תגדל. בעיקר אם אתם מתכננים להגיע בסוף שבוע (או מתכננים כבר עכשיו את חופשת הקיץ שלכם) כדאי להזמין כרטיסים מראש וככה להיכנס ישירות לפארק בלי להמתין לרכישת הכרטיסים בכניסה. להזמנת כרטיסים מראש ללורו פארק: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

לורו פארק בכמה מילים

לורו פארק (Loro Parque) אשר נמצא באזור צפון האי טנריף בקצה העיר התיירותית פוארטה דה לה קרוז הינו גן חיות מיוחד במינו ואחד מגני החיות הטובים בעולם. גן חיות זה המתמחה בחיות האוקינוס האטלנטי (דולפינים, לויתנים, אריות ים וכדומה) זה חורט על דיגלו ערכים של אהבה וכבוד לבעלי החיים השוכנים בתוכו. על כן פועל גם לחינוך האוכלוסייה שמבקרת בו כיצד ניתן לכבד את הטבע, את בתי הגידול ואת בעלי החיים עצמם שנמצאים מחוץ למתחם הפארק. גן החיות לורו עוסק גם בפעולות שימור והסברה לגבי בעלי חיים מזנים נכחדים. בפארק ניתן למצוא יותר מ-400 מינים שונים של בעלי חיים המחולקים למתחמים המותאמים לבתי הגידול המקוריים שלהם.

מופע לויתנים בלורו פארק

מופע לויתנים בלורו פארק מהמופעים המפורסמים של הפארק (צילום מקורי)

אחד הדברים המיוחדים ביותר בפארק לורו שהופך אותו להיות אטרקציה מומלצת במיוחד לילדים הוא סוגי מופעי החיות השונים הנערכים בזמנים שונים לאורך היום. נציין כי מופעים אלו אינם פוגעים בבעלי חיים אלא עוזרים להם להפגין את האינטליגנציה שלהם ולשפר את מערכת היחסים והתקשורת בינם לבין המטפלים, תוך הצגה של אלו ושל פעלולים שונים ומהנים לקהל הרחב.

בפארק תוכלו למצוא מוזיאון תוכים מיוחד ומתחמים מקורים שונים ועל כן הביקור בו מתאים לכל אורך השנה, גם בזכות מזג האוויר הנוח ששוכן באי טנריף. הפארק נמצא בסמוך לעיירה מרכזית יחסית באי בשם פוארטו דה לה קרוז (Puerto de la Cruz) כך שלינה באזור העיירה יאפשר ביקור בצורה נוחה ונגישה לפארק. עם זאת חשוב לדעת שהאי טנריף לא גדול, לכן קל ונוח במיוחד לשלב ביקור בו יחד עם ביקור במספר אטרקציות. בין הנקודות בפופולאריות באי תוכלו למצוא את פארק לורו יחד עם פארק סיאם (Siam) והר הגעש טיידה (Teide). בלי קשר למקום בו אתם שוהים על האי, משום שקיימות אפשרויות תחבורה ציבורית שונות ואף דרכי הגעה נוחות עם רכב לאזורים השונים באי.

מה עושים בלורו פארק

גן החיות לורו פארק דוגל בשמירה על בעלי חיים המוגדרים תחת סכנת הכחדה תוך מענק תנאי מחיה אידיאלים עבור יצורים אלו. בפארק ניתן לראות ולחוש את הערכים האלו דרך המקום המטופח, האקולוגי והמודרני ששם את טובת החיות במקום הראשון ומנסה לקרב את עולם הטבע לעולמנו. לכן חוויית הביקור בפארק לורו תהיה חוויה מהנה במיוחד, הן למשפחות עם ילדים והן למבוגרים. בפארק תוכלו לפגוש מקרוב יותר מ-400 מיני בעלי חיים הכוללים: יונקים, קופי-אדם, זוחלים, דגים, ציפורים, תנינים ועוד.

היפופטם בלור פארק, בלורו פארק אפשר להרגיש את החיות הכי מיוחדות בצורה הקרובה ביותר (צילום מקורי)

היפופוטם בלורו פארק – בלורו פארק אפשר להרגיש את החיות הכי מיוחדות בצורה הקרובה ביותר (צילום מקורי)

מופעים ברחבי גן החיות

ברחבי הפארק תוכלו למצוא מגוון רחב של מופעים, בין הפופולאריים שביניהם הם מופעי אריות הים. בהם תוכלו לראות עד כמה מדובר בבעלי חיים אינטליגנטיים וחברותיים שיציגו יכולות אקרובטיות מרשימות. כמו כן, תוכלו להנות ממופע התוכים אשר יחשוף בפניכם את יכולות התוכים ללמוד שפות, לפתור חידות וליצור דרכי תקשורת נפלאות עם המטפלים שלהם. בפארק תוכלו לצפות במופע הדולפינים אשר יציג בפניכם שלל קפיצות ופירואטים ושיתופי פעולה בין הדולפינים למטפלים שלהם במתכונת חינוכית ומהנה. בנוסף, אחד המופעים המיוחדים ביותר הוא המופע של לווייתן האורקה, או בשמו הנוסף לווייתן קטלן. לווייתני האורקות שמתגוררים בפארק לורו נהנים מבית גידול שמטפל בהם היטב ומטפח אותם, ובמהלך הצגתם תוכלו ללמוד על חשיבות השימור וההגנה על מין זה ועל בית הגידול הפראי שלו באוקיינוס.

מופע כלבי הים בלורו פארק - חוויות שלא תשכחו מהר כל כך

מופע כלבי הים בלורו פארק – חוויות שלא תשכחו מהר כל כך (צילום מקורי)

מתחמים בגן החיות

ברחבי הפארק תוכלו למצוא מגוון רחב של מופעים, בין הפופולאריים שביניהם הוא בית גידול הפינגווינים. בו תוכלו להתרשם מהאקווריום רחב הידיים, מתוחזק ונקי, אשר בו מתגוררים מגוון מיני פינגווינים וגם תוכלו לצפות בהאכלתם. בנוסף, תוכלו להנות מביקור במתחם הדולפינריום שם מתקיימים מופעי וטיפול בדולפינים ברחבה מונגשת עבור הקהל הרחב. בפארק תוכלו לבקר במוזיאון התוכים המיוחד ולהתרשם ממגוון פסלי תוכים העשויים מפורצלן, חלקם נבנו עוד במאות ה-19 וה-18 בכל רחבי העולם, וכולם קובצו למוזיאון מיוחד זה כדי לשמר את הפסלים המיוחדים הללו. בין היתר תוכלו להנות ממתחם הג’ונגל בו צוות הפארק משמרים צמחים מיוחדים שמותאמים לסביבת הגידול של החיות השונות הנמצאות בו. כניסה לג’ונגל מדמה כניסה לג’ונגל אמיתי, כולל חוויית הלחות והחום שנוצרים על ידי עצי הפיקוס, הקיסוס והדקל הגדולים החיים וצומחים יחד במרחב המשותף, יחד עם רחש המפלים ושירת התוכים המשגשגים באזור.

 

כרישים בלורו פארק

האקווריום בלורו פארק – גם כרישים תראו פה (צילום מקורי)

כרטיסים והגעה לפארק לורו

כרטיסים לפארק לורו

אם אתם מעוניינים לרכוש כרטיס כניסה לפארק לורו שאינו כולל הגעה, תוכלו לרכוש אותו כאן. כרטיס זה מתאים למי שרוצה להגיע באופן עצמאי לפארק לורו ולא מעוניין לשלב את ההגעה לפארק עם אטרקציות נוספות.

קופות כנסכניסה יה לורו פארק

קופות הכניסה בלורו פארק – אין שום סיבה לא להזמין כרטיסים מראש. הזמנה בקופות אינה זולה יותר ולעיתים יכולה לגרור המתנה מיותרת בתור (צילום מקורי)

כרטיסים המשלבים הגעה וכניסה לפארק לורו

על מנת להוזיל את עלויות הביקור וגם להפוך אותו לחווייתי יותר ולהוסיף אליו אטרקציות שונות ומיוחדות, תוכלו לרכוש כרטיסים ממספר סוגים.

אפשרות ראשונה היא כרטיס המשלב הסעה מהאזור הדרומי של האי טנריף יחד עם כניסה ללורו פארק הכוללת דילוג על התור שניתן לרכוש כאן. כרטיס זה מתאים למי שמעוניינים ללכת על בטוח מבחינת הגעה למקום עצמו וחזרה לאזור הלינה שלכם, אם אתם אכן לנים בדרום האי טנריף, אזור פופולרי במיוחד ללינה ומחירו כ-55 יורו.

אפשרות שניה ואטרקטיבית במיוחד היא כרטיס המשלב ביקור באתר לורו פארק יחד עם פארק סיאם, פארק אטרקציות מים מהנה במיוחד. במחיר של כ-70 יורו תוכלו להנות מהאפשרות לבקר ביום מסוים בפארק לורו וביום אחר בפארק סיאם, שתי אטרקציות יחודיות לכל המשפחה שבכל אחת ניתן להנות מפן אחר. הכרטיס כולל דילוג על התורים ומתאים למי שרוצה לחסוך כסף בהגעה לשני האתרים המפורסמים באי טנריף. ניתן לרכוש את הכרטיס כאן.

אפשרות שלישית מתאימה למי שלן באי השכן גראן קנריה (Gran Canaria) ומעוניין לבקר בלורו פארק שבטנריף במסגרת טיול יום חוויתי הכולל נסיעה במעבורת ובאוטובוס עד לאתר עצמו. במחיר של 130 יורו לאדם תוכלו להנות מאיסוף מהאזור בו אתם שוהים בגראן קנריה, שיט במעבורת ובסירה עד להגעה ללורו פארק, כניסה הכוללת דילוג על התור, ושיט בחזרה לגראן קנריה. להזמנת כרטיסים לחצו כאן.

לורו פארק

הזמנת כרטיסים ללורו פארק - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על" למגיעים ללורו פארק

  • הביקור בפארק לורו מומלץ לאורך כל חודשי השנה. פארק לורו נמצא באי טנריף, אי שמתאפיין במזג אוויר נוח לאורך כל השנה, מלבד חודשי הקיץ שעלולים להיות מעט חמים יותר. עם זאת בגן החיות יש אזורים רבים מקורים ועל כן אין חודש ספציפי המומלץ יותר לביקור לעומת האחרים. כמו כן, הביקור בפארק מומלץ במיוחד למשפחות עם ילדים ולכל מי שיש לו זיקה לבעלי חיים ורוצה ללמוד עוד על מיני בעלי חיים שונים, על דרכי שימור של בעלי חיים הנמצאים בסכנת הכחדה, ולהתרשם ממצאים הקשורים להיסטוריה של מינים מסוימים או בתי הגידול שלהם.
  • פארק לורו פתוח כל יום בשבוע בין השעות 09:30 – 17:30. נציין כי על מנת שתוכלו להנות ממופעי החיות השונים שמתרחשים בזמנים קבועים לאורך היום, מומלץ להגיע מוקדם ככל האפשר (בסמוך שעת הפתיחה) כדי להספיק לשלב כמה שיותר אזורים בפארק בסיור שלכם.
  • מומלץ להשקיע בביקור בפארק לורו בין חצי יום (4 שעות) ליום (8 שעות).
  • אם הגעתם לביקור באי טנריף אשר נשמך כמספר ימים, מומלץ להקדיש זמן לביקור בפארק המים סיאם פארק (Siam Park) ובהר הגעש טיידה (Teide) הנמצאים גם הם באי טנריף.
  • ההגעה לפארק לורו נעשית בצורה נוחה יחסית מכל מקום בטנריף.
    אחת הדרכים המומלצות ביותר להגיע לפארק לורו היא באמצעות רכבת אקספרס חינמית אשר יוצאת ממרכז העיר פוארטו דה לה קרוז (Puerto de la Cruz) הסמוכה לאתר כל 20 דקות לאורך היום וגם מאפשרת חזרה אליה.
    אם אתם נמצאים בדרום טנריף או באזורים אחרים תוכלו להגיע באוטובוס ללורו פארק, בנסיעה שתערך בין שעתיים לשלוש שעות, תלוי באיזו עיירה אתם נמצאים.
    ניתן להגיע אף ברכב אם ברשותכם רכב מושכר, ולחנות בצורה נוחה בחניה הבלעדית ששייכת ללקוחות לורו פארק. נסיעה ברכב מדרום או ממערב האי טנריף תארך בין שעה לשעה וחצי, ומצפון-מזרח האי כחצי שעה.
  • הביקור בלורו פארק מותאם ומומלץ במיוחד לילדים בכל הגילאים. כפי שהזכרנו קודם, מדובר בגן חיות חינוכי ומודרני אשר חורט על דגלו אהבה, כבוד והערכה לבעלי החיים, ועל כן ילדים בכל הגילאים יהנו מסיור חינוכי באתר שגם ילמד אותם לאהוב את כל החיות באשר הן, גם הלא מוכרות והנדירות שמבניהן.
    אטרקציות מומלצות במיוחד למשפחות במסגרת הביקור בפארק לורו הן אפשרויות הצפייה במופעי בעלי החיים השונים כפי שפירטנו קודם. אין ספק שחווית צפייה באחד או יותר מהמופעים הללו זו חוויה שתיטבע עמוק אצל הילדים שיגיעו לפארק לורו.
  • העיירה בה פארק לורו נמצא נקראת פוארטו דה לה קרוז (Puerto de la Cruz). מדובר בעיירת חוף יפהייפיה בעלת שפע של אפשרויות לינה. תוכלו לדוגמה לבחור ללון ממש בסמוך לקו החוף באחד המלונות הבאים: Hotel Don Manolito, Hotel Sun Holidays או במלון הדירות Apartamentos Be Smart Florida Plaza. בשהייה באחד ממקומות אלו תוכלו אפילו לשקול לעשות טיול רגלי לפארק לורו, או בתחבורה ציבורית שנסיעה בה תארוך בין 20-30 דקות.
  • כרטיס כניסה למבוגר ולבני נוער מגיל 12 יעלה 40 יורו, כרטיס כניסה לילד מגיל 6 עד 11 יעלה 28 יורו, והכניסה חינם לתינוקות וילדים עד גיל 5. כרטיסי כניסה לאתר תוכלו לרכוש כאן.
  • ילדים ותינוקות עד גיל 5 לא משלמים כרטיס כניסה לאתר כך שמדובר בדרך להוזיל את הביקור.
  • האי טנריף נחשב למקום בטוח יחסית אך כמו בכל מקום אחר חשוב לשים לב לחפצים האישיים שלכם ולביטחון האישי.
  • האי טנריף אינו אזור פקוק במיוחד ולכן אפשרי להתנייד בו עם רכב, במיוחד אם אתם רוצים לשלב במסגרת הביקור שלכם הגעה למקומות נידחים במיוחד שתחבורה ציבורית רגילה לא מגיעה אליהם.
    עם זאת, משום שמדובר באתר שצמוד לעיירה נוחה ללינה, אין צורך להשכיר רכב במיוחד בשביל להגיע לאתר.

שאלות נפוצות על לורו פארק

מומלץ להשקיע בביקור בפארק לורו בין חצי יום (4 שעות) ליום (8 שעות).

על מנת להספיק להנות ממופעי החיות השונים שמתרחשים בזמנים קבועים לאורך היום, מומלץ להגיע מוקדם ככל האפשר, עם שעת הפתיחה, כדי להספיק לשלב כמה שיותר אזורים בפארק בסיור שלכם בו.

הביקור בפארק לורו מומלץ לאורך כל חודשי השנה. פארק לורו נמצא באי טנריף, אי שמתאפיין במזג אוויר נוח לאורך כל השנה, מלבד חודשי הקיץ שעלולים להיות מעט חמים יותר. עם זאת בגן החיות יש אזורים רבים מקורים ועל כן אין חודש ספציפי המומלץ יותר לביקור לעומת האחרים. כמו כן, הביקור בפארק מומלץ במיוחד למשפחות עם ילדים ולכל מי שיש לו זיקה לבעלי חיים ורוצה ללמוד עוד על מיני בעלי חיים שונים, על דרכי שימור של בעלי חיים הנמצאים בסכנת הכחדה, ולהתרשם ממצאים הקשורים להיסטוריה של מינים מסוימים או בתי הגידול שלהם.

כן. אין התחייבות לתאריך זה חוסף תור ולפעמים אפשר למצוא הנחות - למשל בקישור זה עם הנחה לגולשי הכל על. (קוד קופון HAKO5)

העיירה בה פארק לורו נמצא נקראת פוארטו דה לה קרוז (Puerto de la Cruz). מדובר בעיירת חוף יפהייפיה בעלת שפע של אפשרויות לינה. תוכלו לדוגמה לבחור ללון ממש בסמוך לקו החוף באחד המלונות הבאים: Hotel Don ManolitoHotel Sun Holidays או במלון הדירות Apartamentos Be Smart Florida Plaza. בשהייה באחד ממקומות אלו תוכלו אפילו לשקול לעשות טיול רגלי לפארק לורו, או בתחבורה ציבורית שנסיעה בה תארוך בין 20-30 דקות. ראו עוד בנושא תחת מלנות באזור פוארטה דה לקרוז.

כן חניה בתשלום לא גובה. נוח להגיע לפה עם רכב שכור.

מידע שימושי

סרטון על לורו פארק