1. עמוד הבית
  2. »
  3. ספרד 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. טנריף, ספרד 2024 – המדריך המקיף ביותר בעברית | Tenerife
  6. »
  7. קוסטה אדחה, ספרד – מלונות מומלצים, איך מגיעים ומה אפשר לעשות באזור | Costa Adeje

קוסטה אדחה, ספרד – מלונות מומלצים, איך מגיעים ומה אפשר לעשות באזור | Costa Adeje

המדריך המקוצר לתייר

קוסטה אדחה (Costa Adeje) שבחוף הדרום מערבי של טנריף הוא אזור נופש מפואר הידוע בחופים המדהימים שלו, מקומות הלינה היוקרתיים ואפשרויות הקניות היוקרתיות שלו. תיירים מגיעים לקוסטה אדחה כדי ליהנות מקו החוף היפהפה שטוף השמש שלה, כולל פלאיה דל דוקה המפורסמת (Playa del Duque), שבה מים צלולים כבדולח פוגשים חולות זהובים. האזור ידוע גם בסצנת האוכל שלו, המציעה מגוון של מאכלים בינלאומיים לצד מנות קנריות מסורתיות. יתרה מכך, קוסטה אדחה משמשת כמיקום מעולה ליציאה לאטרקציות סמוכות, כמו פארק המים סיאם הצמוד והר הגעש טיידה. מרבית התיירים שמגיעים לקוסטה אדחה בוחרים ללון כאן כחלק מטיול רחב יותר באזור טנריף ולנים כאן לפחות ללילה אחד. הלינה באזור זה מתאימה במיוחד למי שמחפש חווית נופש יוקרתית בדרום טנריף.

פלאיה דל דוקה קוסטה אדחה

פלאיה דל דוקה המקסים

מלונות בקוסטה אדחה

בקרב מי שבוחר להגיע לקוסטה אדחה יש רבים שבוחרים ללון באזור ללילה אחד או יותר במסגרת הטיול באזור טנריף. האזור שנחשב למרכזי ופופולארי ללינה הוא אזור שדרת ברוסלאס (Avenida de Bruselas). כמה ממקומות הלינה המומלצים עליהם כדאי להסתכל הם Adrián Hoteles Jardines de Nivaria או GF Victoria למחפשים מלון חמישה כוכבים מפנק, Labranda Suites Costa Adeje או Flamingo Beach Mate שהינם מלונות ארבעה כוכבים, או Royal Sunset Beach Club או Ramada Residences שמציעים דירות ובריכה ומלון Adrián Hoteles Colón Guanahaní למי שמגיע בלי ילדים. ישנן כמובן אופציות לינה נוספות באזור, בקישור הזה תוכלו לראות את כלל מקומות הלינה ולהזמין מראש עם אפשרות ביטול בחינם – כך שתוכלו לשמור לעצמכם את האפשרות להיות גמישים (אך שימו לב לתאריך עד אליו ניתן לבטל בחינם את השהות). למגיעים עם רכב כדאי כמובן לבחור מקום לינה שמספק חניה, למשל אחד ממקומות הלינה שבקישור הזה. למי שרוצה לחסוך בעלות הלינה אנו ממליצים להסתכל על המבצעים וההנחות למלונות בקישור הזה לראות האם יש משהו רלוונטי עבורכם.

 מלון GF Victoria קוסטה אדחה

מלון GF Victoria – תמצאו בקוסטה אדחה כמה מלונות מפנקים במיוחד

איך מגיעים לקוסטה אדחה

תחבורה ציבורית – הדרך הזולה

אפשר להגיע לקוסטה אדחה באמצעות תחבורה ציבורית. ישנם כמה קווי אוטובוס שמגיעים לקוסטה אדחה, מנמל התעופה טנריף צפון (Los Rodeos – TFN) יוצא קו 343, מנמל התעופה טנריף דרום (Reina Sofía – TFS) אפשר לעלות או על קו 434 או על קו 111 – זהו נמל התעופה הקרוב יותר לקוסטה אדחה. קו 111 עובר גם בסנטה קרוז דה טנריף.
ניתן לבדוק את אפשרויות ההגעה השונות, הזמנים בהם יש תחבורה ציבורית ואף להזמין כרטיסים מראש בקישור הזה (מומלץ, במיוחד בקיץ).

מלונות ליד החוף של קוסטה אדחה

אפשר להגיע לקוסטה אדחה גם בתחבורה ציבורית וגם עם רכב שכור

רכב שכור – הדרך הנוחה

אפשרות נוספת למי שרוצה להגיע באופן עצמאי היא להגיע עם רכב שכור, אותו לרוב שוכרים בנמל התעופה בו נוחתים או באחת הערים הגדולות כמו סנטה קרוז דה טנריף משם מרבית התיירים שמגיעים לאזור יוצאים. אנו ממליצים מאוד להזמין רכב מראש, בעיקר לתקופת הקיץ, בשל הביקוש הרב לרכבים במיוחד לרכבים מרווחים למשפחות, רכבים אוטומטיים, ואנים וג’יפים. תוכלו להזמין בקישור הזה עם ביטול בחינם, כך שלא צריך לחשוש מההתחייבות לרכב, למי שרוצה לחסוך בעלות הרכב אנו ממליצים להזמין בקישור הזה עם הנחה בלעדית לגולשי הכל על.

מה עושים בקוסטה אדחה

מלבד לינה יש כמה דברים שאפשר לעשות בקוסטה אדחה והאזור. למשל להנות מהחופים היפים כמו פלאיה פאניאבה ופלאיה דל דוקה המציעים חולות זהובים, מים צלולים ושפע של פעילויות ספורט ימי. פארק סיאם נמצא ממש בפאתי קוסטה אדחה והוא אטרקציה נהדרת למשפחות (כרטיסים עם הנחה אפשר להזמין בקישור הזה – קופון HAKO5). פארק נוסף שפופולארי מאוד בקרב משפחות הוא אקווה לנד שנמצא ממש בקוסטה אדחה (תוכלו להזמין כרטיסים בקישור הזה עם הנחה), פארק נוסף שנמצא במרחק נסיעה קצרה הוא ג’ונגל פארק בו יש מגוון בעלי חיים – אריות, למורים, שלל קופים ועוד חיות רבות (תוכלו למצוא כרטיסים בהנחה בקישור הזה) אפשר גם לעשות קניות באזור שמסביב לפלאזה דל דוקה בו יש חנויות ומסעדות יוקרתיות. מקוסטה אדחה יוצאים גם טיולי יום לאי לה גומרה – טיול יום פופולארי במיוחד שמומלץ להזמין עבורו כרטיסים מראש. לבסוף, שום ביקור בקוסטה אדחה לא יהיה שלם בלי לחוות שייט צפייה בלווייתנים ודולפינים, היוצאים מפוארטו קולון, כדי לחזות ביונקים הימיים המרהיבים האלה בסביבתם הטבעית. מומלץ מאוד לשריין מקום מראש, תוכלו לעשות זאת בקישור הזה או בקישור הזה. תוכלו לראות את האפשרויות השונות לפעילויות וסיורים ולהזמין עם אפשרות ביטול בחינם כאן. בנוסף ישנם כמה מקומות מומלצים בהם תוכלו לאכול, כמו מסעדת Limoncello שמגישה אוכל ים תיכוני ומסעדת Torviscas Spice Village שמגישה אוכל הודי.

צפייה בלוייתנים ודולפינים טנריף

אסור לפספס את ההזדמנות לראות דולפינים ולוויתנים בסביבת המחייה הטבעית שלהם