1. עמוד הבית
  2. »
  3. ספרד 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. טנריף, ספרד 2024 – המדריך המקיף ביותר בעברית | Tenerife
  6. »
  7. לוס ג’יגאנטס, ספרד – מלונות מומלצים, איך מגיעים ומה אפשר לעשות באזור | Los Gigantes

לוס ג’יגאנטס, ספרד – מלונות מומלצים, איך מגיעים ומה אפשר לעשות באזור | Los Gigantes

המדריך המקוצר לתייר

לוס ג’יגאנטס (Los Gigantes), או בתרגום חופשי “הענקיים”, בטנריף מפורסמת בצוקים הדרמטיים והמרשימים שלה, הידועים בכינויים “Acantilados de Los Gigantes”, המתנשאים מעל הים בגבהים של עד 800 מטר, ומציעים נופים עוצרי נשימה המהווים אבן שואבת לתיירים. עיירה ציורית זו היא גם בסיס פופולרי לשייט בסירות ופעילויות מים, כולל צפייה בלווייתנים ודולפינים, המספקת הזדמנויות ייחודיות לצפות בחיות המרתקות הללו בסביבתן הטבעית (מומלץ מאוד להזמין מקומות מראש, למשל בקישור הזה עם ביטל בחינם). חלק מהתיירים שמגיעים ללוס ג’יגאנטס בוחרים ללון כאן כחלק מטיול רחב יותר בטנריף ולנים כאן לפחות ללילה אחד. הלינה באזור זה מתאימה במיוחד למי שמחפש מקום נעים ויפייפה ללון בו בחוף המערבי של האי.

סירה למרגלות לוס ג'יגאנטס

הצוקים המרשימים נפגשים עם האוקיינוס

צוקי לוס ג’יגאנטס

צוקי לוס ג’יגאנטס (Acantilados de Los Gigantes) בטנריף הם פלא טבע, הצוקים מאופיינים בקירות האנכיים שצוללים בצורה דרמטית אל האוקיינוס ​​האטלנטי מגבהים של עד 800 מטר. הצוקים נוצרו על ידי פעילות וולקנית לפני מיליוני שנים, והם עומדים כעדות לכוחות הגיאולוגיים שעיצבו את האיים הקנריים, וניתן לראות את שכבות הבזלת שלהם המספרות סיפור על התפרצויות עתיקות ושינויים גיאולוגיים. כאטרקציה תיירותית מוצלחת, צוקי לוס ג’יגאנטס מושכים מבקרים מרחבי העולם, שבאים להתפעל מהפאר שלהם ומהנופים עוצרי הנשימה שהם מספקים על האוקיינוס ​​והאי השכן לה גומרה (La Gomera). האזור שמסביב לצוקים הוא גם מקום פופולרי לצפייה בלווייתנים ודולפינים, מה שמוסיף למשיכה של תיירים לאזור. ישנם מסלולי הליכה המאפשרים למבקרים לחקור את הנוף המחוספס שמסביב לצוקים, כולל הליכה בערוץ מאסקה (Masca Gorge), המוליך מטה דרך נקיק מדהים לחוף מבודד בבסיס הצוקים. השילוב הזה של יופי וגיאולוגיה מרתקת הופך את צוקי לוס ג’יגאנטס ליעד שחובה לבקר בו בטנריף.

שביל הליכה בלוס ג'יגאנטס

שבילי ההליכה בלוס ג’יגאנטס מספקים נופים מרהיבים

שייט ללוס גג’יג’נטס

הדרך הטובה ביותר להתרשם מהצוקים היא בצפייה מהאוקיינוס, והשייט לאזור פופולארי מאוד, לא רק מלוס גג’יג’נטס ומפלאיה דה לה ארנה הסמוכה (למשל אופציה זו או האופציה הזו) אלא גם מיעדים נוספים בחוף המערבי של טנריף ברוב המקרים השייט כולל דברים נוספים כמו צפייה בליוויתנים ודולפינים, עצירה לשחייה או שנורקלינג, אוכל ושתייה. האפשרות הפופולארית ביותר היא לצאת לשייט כזה מקוסטה אדחה, למשל השייט המוצע בקישור הזה או השייט שמוצע בקישור הזה. מדובר בסיור מאוד פופולארי ולכן מומלץ לשריין מקומות מראש, אם באפשרויות הקודמות אזלו המקומות למועד המתאים לכם תוכלו לנסות גם בקישור הזה בו אפשר לבחור סיור מורחב הכולל גם הגעה ללוס גג’יג’נטס.

דולפין בשייט ללוס ג'יגאנטס טנריף

במרבית המקרים השייט ללוס ג’יגאנטס כולל גם צפייה בדולפינים וליוויתנים

איך מגיעים ללוס ג’יגאנטס

תחבורה ציבורית – הדרך הזולה

אפשר להגיע ללוס ג’יגאנטס באמצעות תחבורה ציבורית. קווי אוטובוס שמגיעים ללוס ג’יגאנטס הם קו 743 וקו 325 שמגיעים מסנטה קרוז וקו 477 שמגיע משדה התעופה הדרומי של האי. ניתן לבדוק את אפשרויות ההגעה השונות, הזמנים בהם יש תחבורה ציבורית ואף להזמין כרטיסים מראש בקישור הזה (מומלץ, במיוחד בקיץ).

רכב שכור – הדרך הנוחה

אפשרות נוספת למי שרוצה להגיע באופן עצמאי היא להגיע עם רכב שכור, אותו לרוב שוכרים בנמל התעופה בו נוחתים או באחת הערים הגדולות כמו סנטה קרוז דה טנריף או פוארטו דה לה קרוז משם מרבית התיירים שמגיעים לאזור יוצאים. אנו ממליצים מאוד להזמין רכב מראש, בעיקר לתקופת הקיץ, בשל הביקוש הרב לרכבים במיוחד לרכבים מרווחים למשפחות, רכבים אוטומטיים, ואנים וג’יפים. תוכלו להזמין בקישור הזה עם ביטול בחינם, כך שלא צריך לחשוש מההתחייבות לרכב, למי שרוצה לחסוך בעלות הרכב אנו ממליצים להזמין בקישור הזה עם הנחה בלעדית לגולשי הכל על.

לוס ג'יגאנטס טנריף

המצוקים המרשימים שווים את ההגעה אליהם – בין אם בשייט, רכב או תחבורה ציבורית

מה עושים בלוס ג’יגאנטס

מלבד לינה יש כמה דברים שאפשר לעשות בלוס ג’יגאנטס והאזור. למשל לטייל באחד המסלולים הרבים במצוקים היפייפיים או לצאת לשייט לצפייה בליוויתנים ודולפינים – בשל הביקוש הרב של אטרקציה זו מומלץ מאוד להזמין מקומות מראש, תוכלו לעשות זאת בקישור הזה עם ביטול בחינם, אם לא נותרו מקומות פנויים תוכלו לנסות גם בקישור הזה. אפשרות פופולארית נוספת היא לצאת לשייט עם כיבוד קל ועצירה לשחייה ושנרקול (פרטים והזמנה כאן), להגיע לחוף השחור והמיוחד של פלאיה דה לה ארנה או לצאת לטיול רגלי באחד המסלולים על הצוקים. תוכלו לראות את האפשרויות השונות לפעילויות וסיורים ולהזמין עם אפשרות ביטול בחינם כאן. בנוסף ישנם כמה מקומות מומלצים בהם תוכלו לאכול, כמו מסעדת tas-k שנמצא בסמוך לנמל ומסעדת Restaurante Jardín del Sol שמגישה מנות ים תיכוניות.

חול שחור בפלאיה דה לה ארנה

החוף השחור והמיוחד של פלאיה דה לה ארנה

מלונות בלוס ג’יגאנטס

בקרב מי שבוחר להגיע ללוס ג’יגאנטס יש רבים שבוחרים ללון באזור ללילה אחד או יותר במסגרת הטיול באזור טנריף. האזור שנחשב למרכזי ופופולארי ללינה הוא אזור המרינה ושדרת חוסה גונזלס פורטה (Avenida José González Forte). כמה ממקומות הלינה המומלצים עליהם כדאי להסתכל הם Landmar Costa los Gigantes, Royal Sun Resort, Aparthotel Los Dragos del Sur, Ona Las Rosas או Klayman Diamond Aparthotel. ישנן כמובן אופציות לינה נוספות באזור, בקישור הזה תוכלו לראות את כלל מקומות הלינה ולהזמין מראש עם אפשרות ביטול בחינם – כך שתוכלו לשמור לעצמכם את האפשרות להיות גמישים (אך שימו לב לתאריך עד אליו ניתן לבטל בחינם את השהות). למגיעים עם רכב כדאי כמובן לבחור מקום לינה שמספק חניה, למשל אחד ממקומות הלינה שבקישור הזה. למי שרוצה לחסוך בעלות הלינה אנו ממליצים להסתכל על המבצעים וההנחות למלונות בקישור הזה לראות האם יש משהו רלוונטי עבורכם.

מלונות בלוס ג'יגאנטס

הנוף הנשקף מהמלונות בלוס ג’יגאנטס מקסים