קניון רד RED – כל מה שצריך לדעת

מידע כלל על קניון רד RED

קניון רד (RED) הינו קניון השוכן בין המלונות באזור הטיילת, ממש על קו המים של העיר אילת. בקניון תוכלו למצוא מגוון חנויות ומסעדות וגם ליהנות מפעילויות מגוונות לילדים במקרה והגעתם בזמן בו נערך הפנינג בקניון וגם למבוגרים. חובבי האקסטרים מבינכם ישמחו לדעת שבמתחם רד נמצאת אחת האטרקציות היותר פופולאריות באילת – הבוסטר, אשר יטלטל ויסובב אתכן בין הקרקע לשמים.

מתחם RED ומעליו מתקן הבוסטר (צילום: צילום מקורי)מתחם RED ומעליו מתקן הבוסטר (צילום: צילום מקורי, רישיון)




החנויות במתחם רד

במתחם רד תוכלו להנות ממגון רחב של חנויות בתחומים שונים, בתחום האופנה וההלבשה למשל תוכלו למצוא חנויות של הרשתות זיפ, אישה אישה ואפרודיטה. יש גם מספר חנויות חשמל ואלקטרוניקה בקניון – אייבורי, מחסני חשמל ואיליין. בנוסף יש במתחם סופר, כך שמי שבוחר ללון בדירה או מלון דירות שקרוב יותר לטיילת יכול לרכוש בו מצרכים (אולם ההמלצה שלנו היא לרכוש מצרכים בסופרים שאינן נמצאים בלב אזור התיירות).

מסעדות במתחם רד

בסמוך לקניון רד תוכלו למצוא לא מעט מסעדות בכמה סגנונות. ממש בצמוד למתחם רד נמצאת מסעדת ההמבורגרים אגאדיר, ומסעדת פאגו פאגו. בנוסף תוכלו למצוא באזור גם את מסעדת אנג’לינה האיטלקית, מסעדת הדגים לה סרדין ומסעדת השף שאטו.

מלונות באזור מתחם רד

קניון רד נמצא בסמוך למבחר רחב של מלונות באילת. בין המלונות הנמצאים סביבו ניתן למנות את ישרוטל רויאל גארדן (בו נמצא מתחם הקניות לה בולבארד), לאונרדו פריוויליג’, ישרוטל המלך שלמה (ובסמוך אליו טיילת המלך שלמה), מלון ורט ומלון אסטרל פאלמה. מומלץ לקרוא עוד על לינה באזור זה של הטיילת ומהם היתרונות והחסרונות שלו בעמוד מלונות באזור המרינה של אילת, בו תמצאו המלצות על מלונות נוספים באזור.

מלון ורט הנמצא ממש ליד מתחם רד (צילום: צילום מקורי, סקירת מלונות אילת)מלון ורט הנמצא ממש ליד מתחם רד (צילום: צילום מקורי, סקירת מלונות אילת, רישיון)

חווית המבקרים במתחם רד

מביקורות הגולשים שביקרו בקניון רד עולה כי חווית הקניה בו נעימה, ועיקר החנויות אליהן הגיעו היו חנויות האלקטרוניקה בקניון. המבקרים ציינו לטובה את מספר חנויות האלקטרוניקה בקניון גם בשל המגוון וגם בשל האפשרות לעשות השוואת מחירים בנוחות ובקלות.




המלצות הכל על לקניון רד RED

  • מתחם רד שוכן במקום מרכזי ותיירותי בעיר לכן ההגעה אליו באופן רגלי מומלצת. בנוסף קיימת תחבורה ציבורית בתדירות גבוהה למקום. שימו לב כי החניה במקום היא בתשלום, ולכן פחות מומלץ להגיע עם רכב.
  • מתחם רד הוא מתחם פתוח , ולכן כדאי להימנע מהגעה אליו בשעות החמות בצהרי היום, במיוחד בשיא הקיץ.
  • למשפחות עם ילדים באילת כדאי לבדוק האם יש הפנינג לילדים בזמן בו אתם שוהים באילת, ובמידה וכן להגיע למקום.

מידע שימושי על קניון רד RED

  • שעות פתיחה: משתנה מחנות לחנות
  • כתובת:קאמן 12, אילת
  • דרכי הגעה: למגיעים ברכב – דרך כביש 90 בכיכר דוד בן גוריון פונים שמאלה , מיד לאחר מכן ימינה לרחוב דרבן ולבסוף שוב שמאלה ברחוב קאמן,  למגיעים באוטובוס – קו  5א,5.

מפה

[wpgmza id=”23″ cat=”9″ marker=”4074″ zoom=”16″]