ביג אילת – כל מה שצריך לדעת

מידע כלל על ביג אילת

מרכז הקניות ביג אילת הוא חלק מרשת ‘ביג’ הארצית אשר נמצא ליד הכניסה המערבית לאילת. במתחם יש כ-64 חנויות שונות ולא פחות מ-900 חניות (אל תדאגו, החניה במתחם בחינם). המתחם חצי פתוח וחצי סגור – כלומר יש חנויות שהכניסה אליהן היא מתוך המבנה עצמו – מה שמקל קצת על החום בצהרי הימים החמים של הקיץ. כדאי לדעת שבעמוד הפייסבוק של ביג אילת יש עמוד מבצעים מתעדכן בו תוכלו לראות אילו מבצעים קיימים כרגע במרכז הקניות. מוזמנים להיכנס אליו בקישור הזה.

מרכז ביג (צילום: Afulamuni)מרכז ביג (צילום: Afulamuni, רישיון)




החנויות בביג אילת

במתחם הקניות ביג תוכלו למצוא מגוון רחב של חנויות הכוללות עשרות מותגים בינלאומיים ורשתות האופנה הגדולות והמוכרות. בתחום האופנה תוכלו למצוא רנואר, ברשקה, קסטרו, קולומביה, ותוכלו למצוא מספר חנויות נעלים וקוסמטיקה. בנוסף יש במתחם מספר חנויות אלקטרוניקה בהם תוכלו לרכוש מכשירים במחיר מוזל וכדאי במיוחד לאחר הנחת המע”מ שתפחית ממחיר המוצרים 17% – הנחה ההופכת משמעותית יותר ככל שמחיר המוצר יקר יותר.

מסעדות בביג אילת

אם תיהיו רעבים בזמן ביקורכם במרכז הקניות תוכלו להנות מבתי הקפה כמו גרג וארומה הנמצאים במתחם הביג, וגם מרשתות מזון כמו מקדונלדס ובורגרס בר. אם תרצו כמובן שיש מסעדות נוספות באזור הביג, שהן מומלצות ואהובות על ידי תושבי אילת והמבקרים בה – טיקה מסאלה ההודית, פדרו, המחבוא של אדי ומסעדת הבשרים פאפאי (אל גאוצ’ו לשעבר). כך שבין אם תרצו רק לאכול משהו קטן בין חנות אחת לאחרת ובין אם תרצו להתיישב לארוחה טובה ומשביעה תוכלו למצוא את מבוקשכם בביג עצמו או בקרב מקום.

מלונות באזור ביג אילת

מאחר ומרכז ביג לא נמצא באזור התיירותי, אלא באזור התעשייה של אילת, אין באזור זה מלונות. כן ניתן למצוא דירות אירוח המתאימות למבקרים המגיעים לעיר ומעוניינים בלינה מעט יותר זולה והרבה יותר עצמאית מאשר הלינה במלונות הגדולים, כמו המלונות באזור הטיילת למשל. בין הדירות הנמצאות באזור של ביג אילת אפשר למנות את דירות נופש אלמוגים – מתחם דירות המציע מספר דירות אשר מתאימות לאירוח של זוגות ומשפחות, מלי בוטיק נופש כפרי – בית הארחה בסגנון כפרי המציע חדרים המתאימים לאירוח של זוג ועד אירוח של משפחה בת 5 נפשות ו-New Designed apartment דירה המתאימה לאירוח של עד שישה אנשים. שימו לב שהלינה בדירות אלו נוחה ונגישה בעיקר אם אתם מגיעים לאילת עם רכב, ההסתמכות על תחבורה ציבורית בלבד בעייתית ועלולה להיות מסורבלת.

חווית המבקרים בביג אילת

מביקורות הגולשים אשר ביקרו במקום עולה חוויה בעיקר נעימה של חנויות עם מחיר זול יותר (גם בהשוואה לשאר הארץ, אבל גם בהשוואה לאזור המלונות), למרות שאמרו שלא בכל חנות אכן המחיר היה זול יותר. המלצה נוספת שעלתה מביקורות הגולשים היא להגיע בשעות המוקדמות יותר על מנת להימנע מעומס, ולהשתדל להימנע מהגעה לביג בימי חמישי בערב – אז המתחם עמוס במיוחד.




המלצות הכל על לביג אילת

  • מרכז הקניות ממוקם בכניסה לעיר לכן ההמלצה היא להגיעה עם תחבורה ציבורית או רכב פרטי בפרט שבמתחם ישנה חניה גדולה מאוד והעלות היא חינם.
  • שימו לב כי למרות שהמתחם עצמו פתוח ביום שבת לא כל החנויות פתוחות, לכן כדאי לברר האם החנויות אליהן תרצו להגיע פתוחות או סגורות לפני ההגעה למקום על מנת למנוע אכזבה.
  • מרכז הקניות הוא מתחם מאוד גדול ופתוח לכן כדאי להימנע מהגעה בשעות הצהריים החמות של הקיץ.
  • מתחם הקניות נגיש בעבור מבקרים עם מוגבלות תנועה.

מידע שימושי על ביג אילת

  • שעות פתיחה:
    ימי ראשון-חמישי 9:30–21:30
    יום שישי 9:00–14:30
    יום שבת 11:00–23:00
  • כתובת: הסתת 20, אילת
  • דרכי הגעה: למגיעים ברכב – דרך כביש 90 פונים ימינה לרחוב המלאכה ולאחר מכן ימינה לרחוב המוצר, למגיעים באוטובוס – קו  5א,5.
  • אתר אינטרנט: https://hebrew.dolphinreef.co.il/

מפה

[wpgmza id=”23″ cat=”9″ marker=”4071″ zoom=”16″]