אייס מול – כל מה שצריך לדעת

מידע כלל על אייס מול

קניון אייסמול נמצא על שפת הלגונה של אילת, אבל הוא הרבה מעבר לעוד מרכז קניות בעיר. מעבר לחנויות שונות יש בקניון לא פחות מ-27 אטרקציות המתאימות לכל הגילאים. . בקניון יש רחבת החלקה על הקרח, מתחם לייזר טאג, אומגה, אייס גאמפ, סימולטורים שונים, פארק חבלים, מבוך מראות וזוהי רק רשימה חלקית. כך שאם אתם מגיעים לחופשה באילת עם ילדים ללא ספק זה מקום שחובה לבקר בו. מעבר לאטרקציות הרבות הקניות מציע הקניון חויית קנייה מפנקת, נעימה וכמובן ממוזגת – מה שיהפוך את הביקור בקניון בקיץ למרענן במיוחד.
בקניון ישנן 150 חנויות בתחומי הלבשה, הנעלה, אקססוריז סלולר ועוד. כמו כן ישנן מתחמי מזון, מסעדות ובתי קפה – כך שגם אם תהיו רעבים במסע הקניות או בביקור באטרקציות השונות בקניון לא תצטרכו ללכת רחוק כדי למצוא משהו לאכול. כדאי לדעת שבאתר הקניון יש עמוד מבצעים מתעדכן בו תוכלו לראות אילו מבצעים קיימים כרגע בקניון, מוזמנים להיכנס אליו בקישור הזה. בנוסף למבצעים מציע הקניון קופונים לחנויות שונות שיהפכו את הקניות למשתלת עוד יותר, מוזמנים להיכנס לקישור הזה.

האייס מול - קניון עם מגוון חנויות לצד אטרקציות רבות (צילום: צילום מקורי)האייס מול – קניון עם מגוון חנויות לצד אטרקציות רבות (צילום: צילום מקורי, רישיון)




אטרקציות באייס מול

כאמור בקניון יש 27 אטרקציות שונות המתאימות לכל הגילים, והאטרקציות הופכות את קניון האייס מול לאחד המקומות האהובים באילת – גם על ידי חובבי הקניות וגם על ידי חובבי האקסטרים והאדרנלין.כדאי לדעת כי לחלק מהאטרקציות בקניון ישנם קופונים באתר גרופון אשר יוזילו את מחיר הכרטיס עבורם ולפני שמגיעים לקניון כדאי לבדוק האם יש הנחות על האטרקציות שמעניינות אתכם או לבחור ללכת לאטרקציות עבורן יש הנחה וכך להוזיל את עלות האטרקציות – שיכולה להיות גבוהה, בעיקר למשפחה עם כמה ילדים.

החלקה על הקרח והשכרת נעליים בגרופון

 

החלקה על הקרח והשכרת נעליים בגרופון

 

במרכז הקניון ישנו משטח החלקה על הקרח אולימפי – המשמש גם להחלקה על הקרח של מבקרים בקניון וגם למופעי ראווה המתקיימים עליו עם מחליקים מקצועיים. משטח ההחלקה ענק ומתפרש על פני 1,800 מ”ר ותוכלו לשכור נעליים מתאימות במקום ולהתנסות בהחלקה על הקרח בעצמכם. שימו לב כי כרטיס כניסה מקנה לפחות חצי שעה על המשטח בהתאם לזמני המקצים וכי ההחלקה מתאפשרת מגיל 6 ומעלה או מגובה 120 ס”מ ומעלה. כדאי לבדוק אם יש הנחה להחלקה על הקרח בגרופון.

משטח ההחלקה באייסמול - לעיתים נסגר לטובת אירועי ספורט שונים

משטח ההחלקה באייס מול – לעיתים נסגר לטובת אירועי ספורט שונים – במקרה הזה לאליפות הג’ודו לקבוצות (צילום מקורי)

לייזר טאג​ – משחק יריות במבוך חשוך, שבניגוד לפיינטבול לא כואב ולא מלכלך – כאשר אקדחי הלייזר פוגעים בחליפת המגן מרגישים רטט והשחקן צריך להמתין 5 שניות עד שיוכל להמשיך ולפעול.

ספא דגים – בקניון שני מוקדים של ספא דגם – כל שצריך לעשות הוא להכניס את הרגלם למיכל המים עם הדגים והם כבר יעשו את כל השאר, במקום יש גם כורסאות ומכשירי מסאז’.

אקווה ספא באייסמול

אקווה ספא באייס מול – המקום להתפנק בין הקניות והאטרקציות (צילום מקורי)

רכבת הרים – רכבת קטנה וחמודה אשר מתאימה לילדים, בניגוד לרכבות לילדים המופעלות במרבית מרכזי הקניות בארץ, הרכב הזו נמצאת על מסילה מעגלית אשר עולה לגובה של כמעט קומה. הרכבת איטית וקרונותיה מסתובבים והיא תהיה חוויה כיפית מאוד לילדים.

רכבת הרים לילדים באייסמול (צילום מקור)

רכבת ההרים של באבילון לילדים באייס מול (צילום מקורי)

מרוץ מכוניות NUSCAR – סימולטור מרוץ מכוניות שיעניק לכם חווית מירוץ אמיתית.

הנחה בגרופון לשעת קפיצה באייס ג’אמפ

 

הנחה בגרופון לשעת קפיצה באייס ג’אמפ

 

אייס ג׳אמפ – מתחם קפיצה ענק בו יש 44 מקפצות שונות, קיר טיפוס וגם בריכת ספוג אליה תוכלו לצלול בסוף הקפיצה. כדאי לבדוק אם יש הנחה לאייס ג’אמפ בגרופון.

משחקי כדור וסימולציות ספורט –
כדורגל (שים גול) SIM GOAL – אם תצליחו להבקיע גול מול השוער הרובוטי תוכלו לזכות בפרסים שווים

שים גול באייסמול אילת (צילום מקור)

אם תגברו על השוער הרובוטי תוכלו לזכות (צילום מקורי)

כדורסל לאלופים – נסו לקלוע כמה שיותר כדורים בזמן המוגבל שיש לכם
פוט קורט – במקום לשחק סנוקר עם מקלות תוכלו להיכנס לשולחן סנוקר ענק לבעוט בכדורים או לפגוע בכדורים מעופפים עם חץ וקשת יעודיים.

קורת הפחד – סימולציה במשקפי מציאות מדומה (VR) שתגרום לכם להרגיש כאילו אתם חווים את הדבר האמיתי – לא מומלץ לבעלי פחד גבהים.

המנוף האנושי – משחק שיתוף פעולה בו אחד מכוון מחוץ למתחם והשני מחובר לרתמה וצריך לאסוף חטיפים ופרסים מתוך בריכה מלאה בפרסים, חטיפים והפתעות.

המנוף האנושי באייסמול (צילום מקור)

המנוף האנושי באייס מול (צילום מקורי)

כרטיס למגה אומגה בגרופון

 

כרטיס למגה אומגה בגרופון

 

מגה אומגה – אומגה חשמלית באורך 307 מטר אשר מגיעה ל מהירות של 15 קמ”ש. זוהי לא האומגה הרגילה שאתם מכירים, אלא אומגה חשמלית אשר עושה סיבוב לאורך הקניון על מוטות ברזל התלויים מהתקרה. הכניסה לאטרקציה מוגבלת לילדים ומבוגרים מגובה 120 ס”מ ומעלה – ניתן לבחור בגלישה ליחיד או בגלישה בזוג. כדאי לבדוק אם יש הנחה למגה אומגה בגרופון.

מגה אומגה באייסמול (צילום מקורי)

מגה אומגה באייס מול – לעשות אומגה בתוך הקניון (צילום מקורי)

XD DARK RIDE – היכנסו למשחק מחשב בו אתם וחברי הקבוצה שלכם צריכים לחסל אנשי זאב, ליצנים מפחידים זומבים ועוד.

MAX FLIGHT – תוכלו לבחור איזו מסע תרצו לעבור בסימולטור – מסע בחלל, במעמקי הים או ברכבת הרים היסטרית.

בבילון טאוור – מגדל נפילה בקניון שיעלה ויוריד אתכם במהירות מגובה רב.

באבילון טאוור באייסמול (צילום מקורי)

באבילון טאוור באייס מול – מתאים לילדים אוהבי אקסטרים (צילום מקורי)

מכונת הכסף – נסו לאסוף כמה שיותר כסף בזמן המוגבל שינתן לכם – פי כמות השטרות שתאספו תוכלו לזכות בפרסים שווים.

קולנוע 7D – שיגרום לכם להרגיש כאילו אתם ממש חלק מהסרט.

חדר האשליות – בו תוכלו לצלם תמונה מתעתעת.

כרטיס לפארק החבלים בגרופון

 

כרטיס לפארק החבלים בגרופון

 

פארק החבלים – פאקר החבלים נמצא בקניון, אבל משתרע על פני גובה של שלוש קומות, וכולל 270 מטרים של סולמות, חבלים ומכשולים שונים שיש לעבור על מנת להגיע לסוף. הפעילות מתאימה לילדים מגיל חמש ומעלה ואל תדאגו – תקבלו קסדה ותהיו רתומים לרתמת בטיחות לאורך כל הפעילות. כדאי לבדוק אם יש הנחה לפארק החבלים בגרופון.

מבוך מראות – 130 מ”ר של מסדרונות וחללים מכוסים מראות שיתעתעו אתכם בדרך החוצה מהמבוך.

בקניון יש לא מעט אטרקציות המתאימות גם לילדים קטנים יותר, למשל מכוניות מתנגשות, בבילון ג׳אמפ בו טרמפולינות המתאימות לבני 4 ומעלה, איגלו “בבילון קידס” – מתחם ג’ימבורי אשר נמצא כולו בתוך איגלו ענק, בבילון פארק – מתחם ארקייד בו מתקנים ומשחקים מגוונים.

פארק החבלים המרשים באייס מול (צילום: צילום מקורי)פארק החבלים המרשים באייס מול (צילום: צילום מקורי, רישיון)

חנויות ומסעדות באייס מול

באייס מול תוכלו למצוא חנויות ממגוון תחומים – רשתות אופנה גדולות לצד חנויות תכשיטים כמו פנדורה ומגנוליה. בנוסף יש בקניון גם בחנויות למוצרי קוסמטיקה ואיפור, צעצועים לילדים, סלולר ועוד. בכולן תוכלו לרכוש את המוצרים ללא מע”מ – מה שיעניק לכם אוטומטית הנחה של 17%, וכל זה בנוסף להטבות ומצבעים שהחנויות מציעות במידה ויש כאלו. תוכלו למצוא בקניון חנויות של מותגים מובילים כמו לקוסט, הוגו בוס, נאוטיקה ואדידס לצד רשתות האופנה הגדולות כמו מנגו, קסטרו.H&M, פוקס וגונג.

באייס מול יש כמה אפשרויות למי שנהיה רעב במהלך מסע הקניות או בין אטרקציה אחת לשניה. יש כמה רשתות בתי קפה – קפה קפה וגרג למשל, מקדולנלדס ומסעדת הבשרים אנטריקות. תוכלו למצוא באזור המזון גם סושי, מקסיקני ואוכל איטלקי. כך שגם אם אתם רק רוצים נשנוש קטן לסגור פינה או קפה, וגם אם אתם מחפשים מקום לאכול בו ארוחה גדולה תוכלו למצוא זאת בתוך הקניון בלי צורך לצאת החוצה ולחפש. כמובן שאם תרצו יש גם לא מעט מסעדות באזור האייס מול – למשל פאגו פאגו, אגאדיר או אנג’לינה.

מלונות באיזור האייס מול

קניון אייס מול נמצא במרכז התיירותי של אילת. בסביבת הקניון תוכלו למצוא מלונות רבים בהם תוכלו לשהות בזמן החופשה למשל מלון אסטרל פאלמה אילת, ישרוטל אגמים, ישרוטל המלך שלמה או מלון לאונרדו קלאב אילת – כל אלו מלונות בעלי דירוג של ארבעה וחמישה כוכבים המתאימים מאוד למשפחות המגיעות לחופשה משפחתית באילת. למי מכם שמחפש מקום לינה זול תוכלו למצוא זאת באחת מהאכסניות בקרב הקניון – באכסניית אנ”א או אכסניית הנסיך הקטן. אכסניות אלו מתאימות בעיקר לצעירים שמגיעים לחופשה בעיר ומחפשים מקום זול במיקום טוב.

מלון ישרוטל אגמים הנמצא בסמוך לאייס מול (צילום: צילום מקורי)מלון ישרוטל אגמים הנמצא בסמוך לאייס מול (צילום: צילום מקורי, רישיון)

חווית המבקרים באייס מול

מביקורות הגולשים שביקרו באייס מול עלו הרבה המלצות חמות על הקניון. שיבחו את הקניון על כך שהינו קניון מרווח, נעים וממוזג היטב – מה שנותן תחושת הקלה עצומה בהשוואה לחום באילת, בעיקר בקיץ. המבקרים ציינו לטובה את המגוון הרחב של החנויות והדוכנים וגם את המחירים בקניון – אשר יחסית זולים. מבחינת האטרקציות הרבות המוצעות בקניון – מבקרים רבים ציינו אותן לטובה ואמרו שמתאימות גם לילדים וגם למבוגרים, אבל שמחירי האטרקציות מעט יקרים, ולכן זה דבר שכדאי לקחת בחשבון.

איגלו הג'ימבורי באייס מול (צילום: צילום מקורי)איגלו הג’ימבורי באייס מול (צילום: צילום מקורי, רישיון)




המלצות הכל על לאייס מול

  • הקניון ממוקם במקום מאוד תיירותי ומרכזי בעיר לכן ההליכה אליו באופן רגלי מומלצת ונוחה. בנוסף קיימת חניה בשפע במקום וישנם הרבה קווי אוטובוס המגיעים לקניון, כך שאופן ההגעה בתחבורה ציבורית גם זמין ובתדירות גבוהה.
  • כדאי לשים לב שהקניון אומנם פתוח בשבת אך רוב החנויות אינן פתוחות לקהל, בנוסף במוצאי שבת לרוב יש עומס של אנשים בקניון ולכן כדאי להימנע מהגעה לקניון בשעות אלו אלא אם זה הכרחי.
  • הקניון סגור וממוזג מה שהופך אותו לנגיש בכל ימות השנה ובמיוחד בימי הקיץ החמים.
  • ההגעה לאייס מול מומלצת מאוד למשפחות המגיעות לאילת – בעיקר בשל האטרקציות הרבות שהוא מציע לכל הגילים.
  • בקניון ישנה מודעות גבוהה לנגישות המקום עבור נכים- כל הכניסות לקניון הן נגישות, המעליות רחבות וכוללות מערכות תומכות שמע, תאי שירותים נגישים, הכניסה לקניון עם חיית שירות מותרת ועוד. במידה ותרצו להעמיק עוד בנושא תוכלו לעשות זאת בקישור הזה. בנוסף תוכלו ליצור קשר עם רכזת ההנגשה של הקניון – אנה מאייר- anna@icemalleilat.co.il.
  • הקניון מוכר כמקום בילוי עם המון אטרקציות ובניהם מתקני אקסטרים. במקום תוכלו למצוא את האומגה הארוכה בארץ, רכבת הרים אקסטרים, מתקן ושמו ‘בבילון טוואר’ (מגדל נפילה המרים ומפיל אנשים במהירות רבה) ועוד מתקנים מרגשים וסוחפים נוספים.
  • על רחבת ההחלקה על הקרח מתקיימים מופעי ראווה מקצועיים בכל יום מלבד יום ראשון, להלן זמני המופעים:
    יום שני-חמישי 17:15-17:00
    יום שבת 17:15-17:00

מידע שימושי על אייס מול

  • שעות פתיחה:
    ימי ראשון-חמישי 9:30–23:00
    יום שישי 9:30–22:00
    יום שבת 9:30–23:00
  • כתובת: רח׳ קאמפן 8, אילת.
  • דרכי הגעה: למגיעים ברכב – דרך כביש 90 ולפנות ברחוב קאמפן,  למגיעים באוטובוס – קו 6,1,10,5.
  • אתר אינטרנט: https://hebrew.dolphinreef.co.il/

מפה

[wpgmza id=”23″ cat=”9″ marker=”4073″ zoom=”16″]