מלון סנטייה בקופנגן

שאלה שנשאלנו במייל באפריל 2019 - להוספת שאלה תגובה או התייעצות

שאלה

אנחנו ישנים בסנטיה אשמח לקבל המלצות מה עושים באזור ?




תשובה

היי דינה,
אז ככה, ההמלצה היא 5 לילות בסנטייה במלון Santhiya Koh Phangan Resort and Spa .
ביום הראשון אפשר לעשות סיור סובב האי, זה סיור חופים בו לוקחים אתכם מחוף לחוף בחלק הצפוני-מערבי של האי. בדרך עוברים בעץ הקוקוס הנופל להצטלם ומסיימים באמסטרדם בר בשקיעה.
מקסים ממש! העלות – 1400 באט לזוג (אם תשמעי על פחות זה כי אספו אותם מהאד רין, החוף המרכזי). אפשר לסגור דרך הבית הישראלי בקופנגן – הם יושבים בהאד רין אבל אפשר להשיג אותם גם בוואצאפ, היא תשלח לך את הפתק שצריך להראות לנהג ופשוט משלמים לנהג. ממליצה מאוד!

ביום השני אפשר לקחת מונית להאד רין. 800 באט לכיוון זה המחיר הכי טוב שתצליחו להשיג. יש נהג שיושב בכפר הסמוך לסנטייה, שולחת לך את הכרטיס ביקור שלו – תכתבי לו בוואצאפ והוא יגיע לקחת אתכם. יש לו רכב חדש דנדש, הוא נוהג לאט ומסודר ושם מוזיקה מהממת ומזגן!

בשאר הימים – פשוט ליהנות מהמלון. יש בו המון זוגות ישראלים צעירים, הרבה מהם גם בירח דבש אז תחלקו חוויות חתונה 🙂 בעיקרון בבריכה למטה יש כדורעף כל שני וחמישי, אבל אם תבקשו יפה הם ירימו לכם רשת גם בכל יום אחר.
מבחינת אוכל – קודם כל במלון עצמו יש כל ערב בופה בנושא אחר, למשל – ערב אסיאתי: מנות מכל המטבחים – סיני, יפני (סושי!), הודי, ויאטנמי וכמובן תאילנדי. זה עולה 650 באט לאדם ואוכלים בלי הגבלה. כל יום יפרסמו לכם בחדר מה יש באותו ערב. תבדקו מראש אם זה הסגנון שלכם.
ממה שאני מכירה – יש ערב איטלקי, ערב בשר, ערב דגים וערב אסיאתי. יש זוג שמנגנים קאברים מדהימים ומופע אש בסוף. ממש נחמד.

והגענו לטיפ הזהב. זה הטיפ הכי חשוב.
אם תרדו לבריכה שלמטה (ליד החדר אוכל) ותלכו על החוף ימינה

יש סלעים וביניהם יש מעבר -> לכפר הסמוך.

בכפר הזה יש קודם כל חוף מדהים (הרבה יותר שווה משל הסנטייה), ויש מסעדה שממש צמודה כשאתם יוצאים מהסלעים (בתמונה- החץ הימני) – טעימה ממש ובמחירים הרבה יותר שפויים מהסנטייה.

אחרי המסעדה הזו, אם תמשיכו לצעוד על החוף, תגיעו למלון שבחוף שלו יש שמשיות אדומות (בתמונה-החץ השמאלי). זה ה-Anantara. תעברו אותו בשני צעדים ותראו שמצד ימין יש שביל גישה לתוך הכפר.
תפנו ימינה לשביל ותלכו קצת ישר. אחרי 3 דקות הליכה תראו מצד ימין שלכם דוכנים של מיצים.

יש להם שייקים ברבע מחיר (50 באט) מהמלון, טעימים הרבה יותר, וגולת הכותרת – הפאד תאי הכי טעים שתאכלו בתאילנד! בהבטחה! וב50 באט בלבד! גם הסלט פאפאיה ועוף בקארי מומלצים בחום!

בכפר הזה יש שירותי כביסה, סבן אילבן, סופר קטן, כמה חנויות בגדים, ועוד כמה מסעדות וברים.

תהנו מלא! ותאמיני לי – אתם תהנו!!

 
לשאלות, בירור פרטים וייעוץ ניתן לפנות אליי במייל זה.
Keren Zamir  קרן זמיר
https://www.hakolal.co.il
עמוד הפייסבוק של הכל עלקבוצת הפייסבוק של הכל על




מפה

[wpgmza id=”17″ cat=”1″ marker=”2512″ zoom=”8″]