4 מלונות מומלצים עם בריכה ליד טיילת אילת

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

בעמוד זה תמצאו את כל מה שצריך לדעת לפני שמזמינים מלון עם בריכה ליד טיילת אילת- באיזה מלונות יש בריכה אחת או יותר? מה כדאי לדעת לפני שמזמינים מלון עם בריכה ליד הטיילת? כמה זמן מראש כדאי להזמין את המלון? איזה מלונות עם בריכה ליד טיילת אילת מומלצים?

מידע כללי

העיר אילת היא עיר אהובה במיוחד על תיירים בגלל מגוון האפשרויות והאטרקציות, המתאימות למחפשים חופשה רגועה או מגוונת ואקסטרימית, וללא ספק האזור האהוב ביותר על תיירים הוא אזור הטיילת, מסביבה נמצאים הקניונים, המסעדות, הברים, חופי הים ואטרקציות רבות. הקרבה של המלונות שממוקמים באזור הטיילת לכל אלו הופכת את הלינה בהם לפופולארית ומומלצת, ובהתאם לכך גם היצע המלונות הרחב באזור זה.
בין אם אתם מגיעים לחופשה משפחתית או לחופשה רומנטית, אחד הדברים שמשדרגים את החופשה הן הבריכות במלונות שהופכות את השהות במלון למהנה יותר, במיוחד אם יש מספר בריכות או בריכות שמתאימות לגילאים שונים.
יש מלונות רבים עם בריכה באילת, ולמעשה מרבית המלונות באילת כוללים לפחות בריכה אחת, ובעמוד זה תמצאו את ארבעת המלונות המומלצים עם בריכה אחת או יותר באזור הטיילת, ברמות כוכבים שונות. אם אתם מעוניינים במלון שנמצא ממש במרכז הטיילת כדאי להסתכל בעמוד מלונות מומלצים עם בריכה באזור מרכז הטיילת, ובמידה ואתם מחפשים מלון יותר עורפי שלא נמצא ממש מעל הטיילת כדאי להסתכל בעמוד מלונות מומלצים עם בריכה באזור המרינה של אילת.

מלון ישרוטל המלך שלמה אילת(צילום מקורי, סקירת מלונות אילת)מלון ישרוטל המלך שלמה אילת (צילום מקורי, סקירת מלונות אילת)

המלצות "הכל על"

  • לינה במלונות באזור זה עלולה להיות יקרה. במידה ורוצים להוזיל מעט את החופשה, מומלץ מאוד לא להגיע באחת מעונות השיא או לחפש דילים והנחות למלונות בגרופון.
  • במידה ואתם מגיעים לחופשה באילת בחודשי הקיץ או החגים מומלץ מאוד להזמין מקום מראש ולא לחכות לרגע האחרון. בתקופות אלו העיר עמוסה בתיירים ומציאת מקום לינה הופכת מסובכת ויקרה יותר, במיוחד אם מחפשים מקום לינה שעונה על כל הדרישות שלכם.
  • מאחר ומדובר באזור מרכזי מאוד והומה כדאי לוודא כי החלונות במלונות אטומים בפני רעש.
  • כדאי לנצל את היצע המלונות הרחב ולבחור במלון שיענה על כל הצרכים שלכם, מבחינת מחיר, גודל החדרים, מתקני המלון וכו’ ולבחור במלון המתאים ביותר עבורכם. בנוסף, כדאי לוודא שאופי המלון מתאים לכם, בין אם אתם מחפשים מלון המתאים לזוגות, למשפחות או לחופשה עם חברים.
  • אזור זה הוא אהוב במיוחד על המחפשים חופשת שופינג באילת.

4 מלונות מומלצים עם בריכה ליד טיילת אילת

קלאב הוטל אילת

במלון הגדול והפופולארי קלאב הוטל אילת תמצאו לא פחות מ-6 בריכות שחייה חיצוניות, כאשר רובן הגדול למבוגרים וגם בריכה לילדים ולפעוטות. במלון זה אין חדרים אלא סוויטות ודירות בהן יש מספר חדרים, שחלקן יכולות לארח גם שמונה ואפילו 16 אורחים. דבר זה הוא אחד המ למידע נוסף...

ישרוטל המלך שלמה

במלון ישרוטל המלך שלמה המדורג ברמה של חמישה כוכבים תמצאו בריכות ענקיות מחולקות, ובנוסף אליהן עוד 2 בריכות ילדים קטנות. למלון מספר סוגי חדרים אשר חלקם בעלי נוף לבריכה וחלקם בעלי נוף להרים. מאפיין עיקרי של המלון הוא שברוב החדרים ישנו חדר ילדים נוסף עם למידע נוסף...

לאונרדו פלאזה אילת

מלון לאונרדו פלאזה הינו מלון מרשת מלונות פתאל, בעל דירוג של חמישה כוכבים. במלון זה בריכת שחייה חיצונית מרכזית ובריכת מפלים שפועלת בקיץ. המלון מציע חדרים גדולים (רובם גם עם מרפסת) עם נוף מרשים לים, מרכזי בריאות וכושר מפנקים הכוללים ספא חדשני (בתשלום נ למידע נוסף...

מלון ישרוטל ספורט קלאב

מלון ישרוטל ספורט קלאב מציע 2 בריכות- כאשר האחת ענקית והשנייה בינונית. בנוסף ישנה בריכת ילדים. המלון ממוקם בצמוד לחוף הים והטיילת בעל דירוג של ארבעה כוכבים ומציע חווית אירוח מיוחדת של הכל כלול עם אוכל, שתייה ונשנושים חופשיים במשך כל היום וגם חווית אי למידע נוסף...

מלונות מומלצים נוספים עם בריכה ליד טיילת אילת

ישנם מלונות מומלצים נוספים עם בריכה ליד טיילת אילת ואפשרויותיכם כאן יהיו רבות. אם תרצו ללון בחלק המזרחי של הטיילת תמצאו בעיקר מלונות 5 כוכבים, בניהם מלון דן אילת המומלץ בו יש 3 בריכות- בריכה מרכזית, בריכה עליונה ובריכת זרמים לצד מסעדות, ברים ומתקני פנאי, ומלון הרודס פאלאס לדוגמה המציע בריכת שחייה חיצונית גדולה ובריכת ילדים מקורה חלקית. במלון זה גם ספא מעולה וחוף ים פרטי.
אם תעדיפו ללון בצד השני של הטיילת, בצד המערבי, תמצאו את מלון 5 הכוכבים אריאה הכולל בריכה אחת גדולה, בריכת פעוטות וגם סוויטות ענקיות ומפוארות, אוכל מגוון וחוף ים פרטי. אמנם שני האזורים האלו לא יושבים במרכז הטיילת אך הם עדיין מרחק הליכה בלבד מהטיילת וקרובים מאוד גם לחופי הים ולקניונים.
במידה ואתם אוהבים להיות במרכז העניינים, קרובים להכל ונהנים מההמולה המאפיינת את האזור בעונות הביקוש, אפשרות טובה עבורכם תהיה מרכז הטיילת, לדוגמה מלון 5 הכוכבים נפטון המציע 3 בריכות- בריכה גדולה, בריכת ילדים ובריכת פעוטות או מלון 4 הכוכבים קיסר בו בריכת שחייה גדולה ובריכת ילדים מקורה.
אפשרות טובה לא פחות תהיה אזור המרינה.

מי שהתעניין בעמוד זה התענין גם ב:

תוכלו למצוא באתר עמודי מידע נוספים על מלונות העוסקים בחלוקת המלונות לפי סוג החופשה אליה אתם מגיעים לעיר, מיקום המלון, דירוג הכוכבים של המלון וסוג מקום הלינה. להלן רשימת עמודי מידע על מלונות לפי חלוקה זו.

[wpgmza id="23" cat="6" marker="4150" zoom="15"]