4 מלונות מומלצים עם בריכה באזור החוף הדרומי

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

בעמוד זה תמצאו את כל המידע על מלונות עם בריכה באזור החוף הדרומי- איזה מלונות עם בריכה יש באזור החוף הדרומי? מה כדאי לדעת לפני שמזמינים מלון? כמה זמן מראש כדאי להזמין מלון עם בריכה באזור החוף הדרומי? מה היתרונות והחסרונות של האזור הזה?

מידע כללי

אחד מהאזורים האהובים על תיירים ונופשים באילת הוא אזור החוף הדרומי אשר מושך אליו תיירים רבים בזכות החופים היפים והאטרקציות השונות. מלונות באזור החוף הדרומי מתאימים במיוחד למי שמחפש שקט ולא מעוניין להיות במרכז ההמולה, ולמי שמעוניין להגיע לאילת לחופשת צלילה. מלון עם בריכה ללא ספק משדרג את החופשה, בין אם הגעתם חופשה משפחתית עם הילדים או אם הגעתם לחופשה זוגית. אולם בניגוד למלונות באזור הטיילת, שם תוכלו למצוא שפע של מלונות, בחוף הדרומי הסיפור מעט שונה. מראש יש היצע מצומצם בהרבה באזור זה, מה שמקטין את מספר האפשרויות מהן תוכלו לבחור. מצד שני, כל ששת המלונות הנמצאים בחוף הדרומי מציעים לאורחים גם בריכה, כך שכל מלון שתבחרו באזור החוף הדרומי יכלול גם בריכה. שימו לב כי חלק מהמלונות הם בעלי אופי יותר משפחתי – כמו מלון יו קורל ביץ’, פרימה מיוזיק וקלאב אין אילת, וחלק מהמלונות מתאים גם לחופשה זוגית שקטה – כמו מלון אורכידאה או מלון הרברט סמואל הריף.

מלון יו קורל ביץ' קלאב אילת (צילום: תמונה מאתר פתאל מלון יו קורל ביץ' קלאב אילת)מלון יו קורל ביץ’ קלאב אילת (צילום: תמונה מאתר פתאל מלון יו קורל ביץ’ קלאב אילת, שימוש בתמונה לפי חוקי שימוש הוגן, לכל טענה או פניה יש לפנות לאתר)

המלצות "הכל על"

  • שימו לב כי יש מעט מלונות באזור זה, לכן מומלץ במיוחד להזמין מלון מראש ובמיוחד בעונות המבוקשות יותר כגון חודשי הקיץ והחגים. בתקופות אלו העיר עמוסה בתיירים ומציאת מקום לינה הופכת מסובכת ויקרה יותר, במיוחד כשההיצע קטן יחסית באזור שהוא אהוב על תיירים.
  • החיסרון הגדול של לינה באזור החוף הדרומי הוא המרחק היחסי ממרכז העיר. ההגעה לטיילת אילת, לקניונים או לשאר האתרים מצריכה נסיעה – בין אם ברכב פרטי, רכב שכור או תחבורה ציבורית. מנגד תהיו קרובים לאתרים כמו ריף הדולפינים והמצפה התת ימי.
  • לינה במלונות באזור זה עלולה להיות יקרה. במידה ורוצים להוזיל מעט את החופשה, מומלץ מאוד לא להגיע באחת מעונות השיא או לחפש דילים והנחות למלונות בגרופון.

4 מלונות מומלצים עם בריכה באזור החוף הדרומי

מלון יו קורל ביץ' קלאב

מלון יו קורל ביץ’ מציע לינה על בסיס הכל כלול ונמצא מחוץ לעיר אילת עצמה, בצמוד לחופים הדרומיים. המלון מציע מגוון רחב של ארוחות ומשקאות, שפע של הפתעות טעימות, חוף פרטי עם פינות ישיבה מפנקות, בריכה גדולה ומרכז בריאות. מיקום המלון מאפשר להנות מאטרק למידע נוסף...

מלון אורכידאה

מלון אורכידאה אילת השוכן ליד החופים הדרומיים של אילת הינו מלון בעל דירוג של חמישה כוכבים המציע חדרים גדולים או וילות עם בריכה פרטית. ייחודיותו של המלון הוא העיצוב המיוחד ככפר נופש בסגנון תאילנדי, כולל חדרים שממוקמים על צלע הר ושירות הסעות שיקח אתכם ל למידע נוסף...

הרברט סמואל הריף

מלון הרברט סמואל הריף הינו מלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים המציע חדרים גדולים במיוחד לזוגות או למשפחות עם נוף לים או לבריכה. כמו כן המלון מציע ארוחות בוקר איכותיות ומגוונות, מסעדה יוונית מומלצת על החוף הפרטי, בריכה ומעל הכל שירות מקצועי. המלון ממוקם ע למידע נוסף...

מלונות נוספים עם בריכה באזור החוף הדרומי

ישנם שלושה מלונות נוספים מומלצים עם בריכה באזור החוף הדרומי. מלון ישרוטל ים סוף בינו מלון ברמת ארבעה כוכבים המציע חוף ים פרטי ו3 בריכות, מלון קלאב אין הידוע בשל הוילות הגדולות שמציע לאורחיו במקום חדרי מלון סטנדרטיים ומלון פרימה מיוזיק המעוצב כולו סביב מוזיקה וז’אנרים שונים ומציע בריכה גדולה, פעילויות ייחודיות לילדים כמו חדר קריוקי וחדר אוכל מוצלח.

מי שהתעניין בעמוד זה התענין גם ב:

תוכלו למצוא באתר עמודי מידע נוספים על מלונות העוסקים בחלוקת המלונות לפי סוג החופשה אליה אתם מגיעים לעיר, מיקום המלון, דירוג הכוכבים של המלון וסוג מקום הלינה. להלן רשימת עמודי מידע על מלונות לפי חלוקה זו.

[wpgmza id="23" cat="6" marker="4146" zoom="15"]