דובאי למשפחות עם ילדים 2024- המדריך המקיף ביותר בעברית למשפחות עם ילדים

7 אטרקציות מומלצות למשפחות בדובאי

LEGOLAND Dubai

לגולנד דובאי הוא פארק מקורה וממוזג ומציע שירותי מזון ולינה, מתחמי VIP מיוחדים למבוגרים ועוד שלל אטרקציות מלאות אנדרנלין כמו המתקנים שבהם עוזרים וצופים לגיבורי מארוול לנצח את הרעים או כמו אלו הפוגשים בהם דמויות מה CARTOON NETWORK. באותו המתחם נמצא פארק מים נוסף מבית היוצר של לגולנד דובאי, מומלץ לשלב בביקרכם את שני הפארקים אשר ממוקמים במרכז העיר, דובאי, ונגישים מאד למבקרים. קראו עוד בעמוד המפורט שלנו לגולנד דובאי – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף בעברית.

כרטיסים ללגולנד דובאי

מומלץ להזמין מראש את הכרטיסים באונליין ובכך להוזיל את הכניסה לפארק.

  • כרטיס כניסה עם אופציה לביטול בחינם ניתן להזמין בקישור הזה
  • כרטיס כניסה לפארק המים עם אופציה לביטול בחינם ניתן להזמין בקישור הזה
  • כרטיס כניסה ללגולנד פארק ולפארק המים בתופסת של 5% הנחה לגולשי הכל על בהקלדת קוד קופון HAKO5  ניתן להזמין בקישור זה

לגולנד דובאי

פארק לגולנד דובאי

IMG Worlds of Adventure

פארק השעשועים המקורה הגדול בעולם הכולל אזורים אייקונים כגון Marvel, Cartoon Network ו- Lost Valley – Dinosaur Adventure. בנוסף תצמאו בו אולמות תלת מימד המכניסים אותך לעולם אחר, מתקנים ומפגשים עם דינוזאורים בגודל אמיתי, בית רדוף ומפחיד, עולם ילדים, הופעות, משחקים, מסעדות מכל העולם ועוד ועוד ועוד כיאה לפארק שעשועים קלאסי, ענקי וייחודי, המתאימות לכל גיל ואדם. קראו עוד בעמוד המפורט שלנו פארק איי אם ג’י, דובאי – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף בעברית.

כרטיסים לפארק IMG

  • להזמנת כרטיסי כניסה לפארק IMG בתוספת של 5% הנחה לגולשי הכל על בהקלדת קוד קופון HAKO5 לחצו כאן.
  • להזמנת כרטיס כניסה לפארק IMG  הכולל איסוף וחזרה למלון עם אופציה לביטול בחינם לחצו כאן

פארק איי אם ג'י דובאי

פארק IMG בדובאי

Aquaventure Waterpark

פארק המים הגדול בעולם, בעל שלל אטרקציות ופעילויות שלא בטוח שאפשר לסיים ביום אחד, אטרקציה מצננתת לימי הקיץ החמים. פארק המים נמצא באי הדקלים המלאכותי הפאלם ג’ומיירה שנמצא בסמוך למלון אטלנטיס המפואר (להזמנת לינה מראש לחצו כאן) . בפארק ישנם מספר שיא של 105 מגלשות מים, פארק שעשועים גדול, אבובים, בריכות למבוגרים, בריכות לילדים ומתחמי משחק לילדים. כמו כן יש חוף פרטי עם חול לבן ומים בצבע טורקיז שמשתרע על מאות מטרים שם אפשר לנוח, להשתזף ולהנות מהנוף. קראו עוד בעמוד המפורט שלנו אקוונצ’ר דובאי (אטלנטיס), דובאי – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף בעברית.

כרטיסים לפארק המים אקוונצ’ר אטלנטיס

  • לרכישת כרטיס כניסה לפארק אקוונצ’ר בתוספת 5% הנחה לגושלי הכל על בהקלדת קוד קופון HAKO5 לחצו כאן
  • לרכישת כרטיס כניסה לפארק אקוונצ’ר עם אופציה לביטול בחינם לחצו כאן
  • לרכישת כרטיס משתלם שכולל כניסה לפארק המים ובנוסף כניסה למתחם האקווריום שבתוך הפארק בתוספת 5% הנחה לגושלי הכל על בהקלדת קוד קופון HAKO5 לחצו כאן

אקוונצ'ר דובאי (אטלנטיס)

פארק המים אקוונצ’ר לצד מלון אטלנטיס המפואר

כוכב הלכת הירוק דובאי

כוכב הלכת הירוק הוא מעין יער גשם מקורה המשמש כבית למעל 3,000 צמחים ובעלי חיים ויותר מ-200 מינים של צמחים טרופיים, ציפורים, זוחלים וחרקים והמציע חוויה חינוכית לכל המשפחה. המקום נבנה כך שיחקה את סביבת הגידול הטבעית של יער הגשם, כדי להתאים את התנאים ליצורים החיים בו. בתוכו גדל עץ בגובה של 25 מטרים בנוסף ישנו מפל מים מלאכותי ומגוון חיות וצמחים טרופיים. היער מחולק ל-4 קומות שונות שבכל אחת מהן חיים בעלי חיים שונים מיוחדים ומרתקים. מתאים במיוחד לימי קיץ חמים ולילדים סקרנים שאוהבים טבע וחיות. קראו עוד בעמוד המפורט שלנו כוכב הלכת הירוק, דובאי – המדריך המקיף.

כרטיסים לכוכב הלכת הירוק בדובאי

  • להזמנת כרטיס כניסה לכוכב הלכת הירוק עם אפשרות ביטול בחינם לחצו כאן
  • להזמנת כרטיס כניסה הכולל דילוג על התור בכניסה עם הנחה של 5% בעבור גולשי הכל על בהזנת קוד קופון HAKO5 לחצו כאן.
  •  להזמנת כרטיס כניסה לכוכב הלכת הירוק הכולל גם הסעה פרטית הלוך חזור מבית המלון שלכם בדובאי לחצו כאן

    כוכב הלכת הירוק דובאי

עץ הגובה של 25 מטרים בתוך כוכב הלכת הירוק

גן הפרחים

מדובר בגן הפרחים הטבעי הגדול ביותר העולם. הגן מכיל למעלה מ- 150 מיליון פרחים ומעל 120 זנים. כמו כן, מכיוון שהוא אינו מקורה, נסגר גן הפרחים בתקופת הקיץ החמה, ונפתח שוב רק בתחילת החורף כאשר מתחילה תקופת הפריחה והגן חוזר להיות ססגוני ומרהיב ביופיו, כאשר בתקופה זו הוא מושך אליו למעלה ממיליון וחצי מבקרים. בין המיצגים בגן תוכלו למצוא את שביל המטריות הצבעוני, שביל הלבבות הפרחונים הידוע כמקום פופלרי להצעות נישואין, ומטוס איירבוס מרשים, בגודלו המקורי אשר גם הוא כמו כל המיצגים האחרים בפארק עשוי כולו מפרחים. משפחות עם ילדים ייהנו מפסלי פרחים במגוון גבהים המעוצבים בדמותם של גיבורי וולט דיסני, ויוכלו לבקר בכפר הילדים המרהיב. קראו עוד בעמוד המפורט שלנו גן הפרחים, דובאי – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית.

כרטיסים לגן הפרחים

מכיוון שגן הפרחים הוא אטרקציה עונתית שפתוחה רק בחודשי התיירות העמוסים יותר בדובאי, כדאי מאוד לקנות כרטיסים מראש ולהבטיח את כניסתכם לביקור בגן, במיוחד אם אתם קבוצה או משפחה של כמה אנשים יחד.

  • להזמנת כרטיס כניסה עם שירות לקוחות בעברית לחצו כאן
  • להזמנת כרטיס כניסה הכולל דילוג על התור עם אפשרות ביטול בחינם לחצו כאן
  • להזמנה כרטיסים הכוללים סיור מודרך והסעה מהמלון וחזרה בתוספת הנחה של 5% לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5)  לחצו כאן

מנהרת הלבבות בגן הפרחים בדובאי

מנהרת הלבבות בגן הפרחים בדובאי

האקווריום של דובאי

אקווריום דובאי מפורסם בשל גודלו וכמות היצורים העצומה המוצגת בו. הוא מכיל כעשרה מליון ליטרים של מים, ומעל ל-33,000 זנים של יצורים החיים באקווריום בליבו של קניון דובאי. הוא מציג את אחד האוספים המגוונים ביותר של אתרי החי וניתן לראות בו פינגווינים, פיראנות, סרטנים, חולדות מים, סוסי ים, מדוזות, ואף את ה”מלך קרוק” תנין ענק באורך של כ-5 מטרים ובמשקל של 750 קילוגרמים. מלבד צפיה מבעד לאקרווריום ישנה אפשרות לחוות את החי דרך צלילה, שנורקלים והליכה מתחת למים עם חליפות אוויר מיוחדות. בנוסף, בשל מיקומו האסטרטגי של האקווריום בקניון דובאי, ניתן ליהנות משלל אטרקציות נוספות הנמצאות באזור במרחק הליכה כמו מגדל הבורג חליפה או במרחק נסיעה כמו המסגרת של דובאי. קראו עוד בעמוד המפורט שלנו האקווריום של דובאי – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית.

כרטיסים לאקווריום של דובאי

  • להזמנת כרטיס כניסה בתוספת הנחה של 5% לגולשי הכל על (קוד קופון: HAKO5)לחצו כאן
  •  להזמנת כרטיס משולב הכולל כניסה לאקווריום, למערת הפינגווינים והדרכה עם אופציה לביטול בחינם לחצו כאן
  • להזמנת כרטיס כניסה משולב לאקווריום ולבורג’ חליפה עם אופציה לביטול בחינם לחצו כאן

האקווריום של דובאי

מבט על אקווריום דובאי מתוך קניון דובאי המפורסם

בורג’ חליפה

הבורג’ חליפה (Burj Khalifa) אשר נמצא בדובאי הינו הבניין וגורד-השחקים הגבוה ביותר בעולם. ילדים מתרשמים מאוד מהבניין אשר מתנשא לגובה אדיר של 828 מטר. גולת הכותרת של הבניין היא התצפית המדהימה אל הנוף של דובאי שמאפשרת להנות מנוף עוצר נשימה שאי אפשר לחוות באף מקום אחר, וחלק מהילדים מתלהבים מאוד גם מהעלייה במעלית לקומות העליונות – המעלית המהירה ביותר בעולם.
כדאי לקרוא בהרחבה על גורד השחקים בעמוד בורג’ חליפה, דובאי – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף בעברית

כרטיסים לבורג’ חליפה

  • להזמנת כרטיסים לקומות ה125-124 עם שירות לקוחות בעברית לחצו כאן
  • להזמנת כרטיסים לקומות ה125-124 עם הנחה של 5% לחצו כאן (קופון HAKO5)
  • להזמנת כרטיסים לקומה ה-148 עם אפשרות ביטול בחינם לחצו כאן
  • להזמנת כרטיס משולב לבורג’ חליפה ולאקווריום של דובאי לחצו כאן

בורג’ חליפה

תשובות לשאלות נפוצות על דובאי למשפחות עם ילדים

אחד מאזורי הלינה המומלצים למשפחות בדובאי הוא דאון טאון דובאי וזאת בזכות בזכות קרבתו לאתרים כמו קניון דובאי, מזרקת דובאי ואקווריום דובאי. אנו ממליצים על Address Dubai Mall למעוניינים במלון יוקרתי ביחס לאזור. למחפשים מלון עם תמורה טובה לכספם אנו ממליצים ללון ב DAMAC Maison Distinction. אופציה נוספת היא ללון בדירה מרווחת כמו One Bedroom Apartment Dubai Fountain & Old Town View by Auberge.

אזור לינה מועדף נוסף בקרב משפחות המגיעות לדובאי הוא פאלם ג'ומירה זאת בזכות קרבתו לחוף הים ולפארק המים אקוונצ'ר. למחפשים מלון יוקרתי ביחס לאזור אנו ממליצים על Atlantis, The Palm, או את מלון Adagio Premium The Palm הנותן תמורה טובה למחיר. לאלו אשר מעוניינים בדירה מרווחת GLOBALSTAY Holiday Homes - Sarai Apartments, Beach, Pool, Gym.

 

על מנת להוזיל את כרטיסים הכניסה לאטרקציות בדובאי ניתן לקנות כרטיסי אטרקציות משולבים שלרוב מציעים מחירים משתלמים יותר מאשר לקנות כרטיס לכל אטרקציה בנפרד. כרטיס לחמשת האטרקציות גן הפרחים והפרפרים, הבורג’ חליפההאקווריום של דובאיהמסגרת של דובאי והכפר הגלובלי ניתן לקנות בקישור הזה עם אופציה לביטול בחינם.

מה הופך את דובאי ליעד מצויין לחופשה משפחתית?

דובאי היא מבין היעדים המומלצים ביותר לביקור עבור למשפחות עם ילדים בעיקר בזכות שפע של פעילויות ואטרקציות המתאימות לילדים. העיר מתהדרת בחופים יפים, מבנים אייקונים בעלי מוניטין עולמי כמו הבורג’ חליפה, פארקי שעשועים ומים ברמה עולמית כמו פארק המים אטלנטיס וחוויות תרבותיות מהנות ומלמדות כאחד. אזור הדאון טאון של דובאי הוא יעד חובה למשפחות, עם אטרקציות כמו קניון דובאי ובו האקווריום של דובאי ובקרבת מזרקת דובאי המפורסמת. הכפר הגלובלי בדובאי גם מציע חוויות תרבותיות ייחודיות שיכולה לעזור לילדים ללמוד על מסורות ותרבויות שונות. עם זאת, כשמתכננים חופשה בדובאי עם ילדים, בעיקר בקיץ כשהילדים בחופש מבית הספר ומשפחות רבות נופשות ומטיילות, יש לתכנן היטב את החופשה בגלל מזג האוויר החם מאוד בדובאי המדברית. כדאי מאוד להבין איפה מומלץ לישון, איזה מלונות מתאימים למשפחות עם ילדים וכן להזמין כרטיסים לאטרקציות ולדאוג להשכרת רכב משפחתי מתאים מראש (לקבל הצעת מחיר להשכרת רכב לחצו כאן), בעיקר אם אתם נופשים בהרכב משפחתי מלא.

אקוונצ'ר דובאי (אטלנטיס)

פארק המים אקוונצ’ר אטלנטיס דובאי- פארק מים באמצע הים

לינה למשפחות בדובאי

משפחות רבות המגיעות למספר ימים לדובאי מחפשות פתרונות לינה המותאמים למספר נפשות ולילדים בפרט. שיקולים שנכנסים בבחירת לינה עבור משפחות עם ילדים הם לרוב גודל התקציב, קרבה לאטרקציות מתאימות לילדים וכן היצע של חדרים מרווחים המאפשרים אירוח של משפחה. שיקולים נוספים בבחירת לינה יהיו האופציה להוסיף מיטת תינוק לחדר, שירות מועדון פנאי לילדים בתוך המלון ובריכת שחיה מותאמת לילדים. מלונות רבים בדובאי אכן מציעים לא מעט מן האופציות האלו.

חלק גדול מן המשפחות הלנות בדובאי יבחרו לעשות זאת באזור דאון טאון דובאי וזאת בזכות בזכות קרבתו לאתרים כמו קניון דובאי, מזרקת דובאי ואקווריום דובאי. אנו ממליצים על Address Dubai Mall למעוניינים במלון יוקרתי ביחס לאזור. למחפשים מלון עם תמורה טובה לכספם אנו ממליצים ללון ב DAMAC Maison Distinction. אופציה נוספת היא ללון בדירה מרווחת כמו One Bedroom Apartment Dubai Fountain & Old Town View by Auberge.

אזור לינה מועדף נוסף בקרב משפחות המגיעות לדובאי הוא פאלם ג’ומירה זאת בזכות קרבתו לחוף הים ולפארק המים אקוונצ’ר. למחפשים מלון יוקרתי ביחס לאזור אנו ממליצים על Atlantis, The Palm, או את מלון Adagio Premium The Palm הנותן תמורה טובה למחיר. לאלו אשר מעוניינים בדירה מרווחת GLOBALSTAY Holiday Homes – Sarai Apartments, Beach, Pool, Gym.

על מנת למצוא לינה המתאימה למשפחה של מספר נפשות אנו ממליצים להזמין לינה כמו שיותר מראש. אפשר למצוא בקישור הזה מקומות לינה רבים בדובאי להזמנה עם אפשרות ביטול בחינם.

מלון אטלנטיס בפאלם גומירה

מלון אטלנטיס בפאלם ג’ומירה, דובאי

חבילת לינה עם כרטיסים לאטרקציה

מלון LEGOLAND Hotel Dubai מציע חבילת לינה למשפחות הכוללת אירוח בסגנון פארק השעשועים לגולנד דובאי, חדרים מעוצבים ומותאמים למשפחות וכרטיסי כניסה חופשית לפארק אשר כלולים במחיר האירוח. המלון ממוקם בסמוך לפארק ומומלץ על ידי מרבית מבקריו. מומלץ להזמין חבילת לינה זו מראש על מנת להבטיח את מקומכם, תוכלו לעשות זאת בקישור הזה.

הגעה משדה התעופה לדובאי למשפחות

שדה התעופה הבינלאומי דובאי נמצא במרחק 15 ק”מ ממרכז דובאי וישנן כמה דרכים להגיע ממנו לדובאי. האפשרות המועדפת על משפחות רבות היא להגיע אל ומהשדה עם הסעה – פרטית או משותפת. כאשר מגיעים לחופשה כל המשפחה גם הפער במחיר בין אפשרות זו לאחרות מצטמצם, והוא שווה בעבור הנוחות של האיסוף מהשדה וההורדה בפתח מקום הלינה, במיוחד כשמגיעים עם ילדים קטנים או עם מספר מזוודות. מומלץ לשריין מקום בהסעות מראש, תוכלו לעשות זאת בקישור הזה עם ביטול בחינם. אפשרות נוספת היא מוניות, בהן המחיר לא תמיד ידוע מראש, אבל הן נוחות מאוד. במידה ואתם נוחתים בשעות מאוחרות, בהן כבר אין מוניות רבות שמחכות מחוץ לשדה, כדאי מאוד להזמין מונית מראש, למשל באפשרות הזו, כדי להבטיח שיהיה נהג שיחכה לכם ויסיע אתכם למלון או לדירה. ניתן כמובן גם להגיע עם תחבורה ציבורית, שהיא האופציה הזולה ביותר, אך לרוב הכי פחות נוחה – יש צורך להחליף קו או ללכת בתוך העיר עם המזוודות במידה ומקום הלינה לא סמוך לתחנת הרכבת או האוטובוס ויש תלות בלוח זמני הנסיעות הקבוע – דבר שיכול להגביל.
כדאי לדעת ששם השדה באנגלית הוא Dubai International Airport וכי הקיצור שלו (כמו שמופיע על כרטיס הטיסה) הוא DXB.
תוכלו לקרוא עוד מידע על השדה בעמוד שדה התעופה הבינלאומי דובאי.

משפחות רבות בוחרות לסוע בין השדה ודובאי עם הסעה, ולכן כדאי לשריין מקום מראשמשפחות רבות בוחרות לסוע בין השדה ודובאי עם הסעה ולכן כדאי לשריין מקום מראש