כוכב הלכת הירוק, דובאי – המדריך המקיף | The Green Planet

כוכב הלכת הירוק בכמה מילים

כוכב הלכת הירוק (The Green Planet) הוא כיפה ביולוגית (Bio-Dome) הממוקם במתחם סיטי ווק (City Walk) שבדובאי. המקום נפתח בשנת 2016 כמעין יער גשם מקורה המשמש כבית למעל 3,000 צמחים ובעלי חיים ויותר מ-200 מינים של צמחים טרופיים, ציפורים, זוחלים וחרקים. המקום נבנה כך שיחקה את סביבת הגידול הטבעית של יער הגשם, כדי להתאים את התנאים ליצורים החיים בו.
מטרת כוכב הלכת הירוק היא להוות מרכז בידור וחינוך למבקרים שילמדו על בעלי החיים המרתקים ועל המערכת האקולוגית באמצעות מגוון פעילויות, סיורים מודרכים, מפגשים עם בעלי החיים וסדנאות.

כוכב הלכת הירוק דובאי
האתר בנוי כ”יער גשם” מקורה ומכיל מעל 200 סוגים שונים של צמחים טרופים ובעלי חיים מיוחדים (צילום: WikiSilky, רישיון)

מה רואים בכוכב הלכת הירוק

כוכב הלכת הירוק מאפשר למבקרים בו לחקור ולפגוש מקרוב את החי והצומח של יערות הגשם ביער טרופי מקורה עם עץ בגובה של 25 מטרים, מפל מים מלאכותי ומגוון חיות וצמחים טרופיים. היער מחולק ל-4 קומות שונות שבכל אחת מהן חיים בעלי חיים שונים מיוחדים ומרתקים.

  • Flooded Rainforest: בקומה זו תמצאו דגי קשת, דגי טריגון מוטורו, דגי פיראנה ומגוון יצורים ימיים נוספים.
  • Forest Floor: בקומה זו מתגוררים סוגים שונים של לטאות, צבים, זוחלים, יונקים כמו הכיסנאי הדואה וחרקים מיוחדים.
  • The Midstory: באזור זה חיים קופים שונים כמו קוף סנאי, סוגי נחשים כמו רב חנק אזמרגדי ומיני ציפורים צבעוניות ותוכים.
  • The Canopy: בקומה העליונה תמצאו מעופפים ויונקים כמו עצלנים ועטלפים.

מעבר לחיות המרתקות והצמחייה המרשימה, המקום מציע גם פעילויות והרפתקאות מיוחדות כדי לחוות את יער הגשם עוד יותר מקרוב.

  • שחייה עם דגי פיראנה: הרפתקה מיוחדת בה תוכלו לשחות עם דגי פיראנה, להתבוננן בהם מקרוב ולהאכיל אותם. הפעילות מתקיימת אחת ליום, בין השעות 16:00-17:00 למשך שעה ומתאימה למבקרים מעל גיל 6.
  • סופה בכוכב הלכת הירוק: חוויה של סופה טרופית מלווה ברעמים, ברקים, גשם ורוחות כמו שמתרחשת באופן תדיר ביערות הגשם האמיתיים. הסופה מתקיימת פעמיים ביום, בשעות 13:00 ו17:00 ונמשכת בערך 5 דקות.
  • שומר יערות בכוכב הלכת הירוק ליום אחד: כוכב הלכת הירוק מזמין אתכם להיות שומרי יערות ולהתלוות לצוות המנוסה שמתחזק את המקום לאורך היום. לאורך היום תוכלו להאכיל את החיות השונות, לחקור ולהכיר אותן מקרוב וללמוד איך מטפחים ומטפלים בהן. החוויה מומלצת החל מגיל 8 ומתקיימת כל ימי השבוע בין השעות 15:00-18:00 ובסוף השבוע בין השעות 08:30-11:30.
  • מפגשים עם ציפורים, זוחלים ועצלנים: הזדמנות למפגש אקסקלוסיבי בן 20 או 30 דקות עם החיות, במסגרתו תוכלו להתבונן בהן מקרוב ולהצטלם איתן.

לאחר שתחקרו ותבלו ביער הגשם של כוכב הלכת הירוק, תוכלו לשבת וליהנות בבית הקפה של המקום המעוצב בהשראת יער הגשם ומציע מגוון ארוחות ומשקאות ואזור משחקים במיוחד לילדים.

כוכב הלכת הירוק דובאי
במרכז כוכב הלכת הירוק עץ בגובה 25 מטרים ומפל מים מלאכותי יפיפה (צילום: WikiSilky, רישיון)

סרטון על כוכב הלכת הירוק

כרטיסים לכוכב הלכת הירוק

קיימות מגוון אפשרויות כרטיסים לכוכב הלכת הירוק ביניהן כרטיס כניסה בסיסי למקום, כרטיס כניסה הכולל דילוג על התור, כרטיס כניסה הכולל הסעה הלוך חזור וכרטיס הכולל אטרקציות נוספות בדובאי לבחירתכם. מלבד אפשרויות אלו, ניתן לרכוש גם כרטיסים וכניסה לפעילויות נוספות באתר הרשמי של המקום.

כרטיס כניסה לכוכב הלכת הירוק

כרטיס זה מבטיח את כניסתכם לכוכב הלכת הירוק ומאפשר לכם לסייר במקום ולהתבונן במגוון הצמחייה הטרופית והחיות המיוחדות הנמצאות במקום.
להזמנה עם אפשרות ביטול בחינם לחצו כאן.

כרטיס כניסה הכולל דילוג על התור

כרטיס כניסה לכוכב הלכת הירוק הכולל גם דילוג על התור. אפשרות זו מקנה לכם כניסה מהירה למקום, ללא המתנה ארוכה ותורים בכניסה.
להזמנה עם הנחה של 5% בעבור גולשי הכל על בהזנת קוד קופון HAKO5 לחצו כאן.

כרטיס כניסה הכולל הסעה הלוך חזור

כרטיס כניסה לכוכב הלכת הירוק הכולל גם הסעה פרטית הלוך חזור מבית המלון שלכם בדובאי. אפשרות זו מתאימה למעוניינים בהגעה נוחה ופשוטה לכוכב הלכת הירוק, ללא שימוש בתחבורה ציבורית או השכרת רכב.
להזמנה עם מגוון אפשרויות וסיורים לחצו כאן.

כרטיס City Card דובאי

רכישת כרטיס זה מאפשרת כניסה ל-3 אטרקציות מובילות בדובאי לבחירתכם, מתוך רשימה של מגוון האתרים והפעילויות המובילות בעיר, ביניהן כוכב הלכת הירוק, במחיר אחד. אפשרות זו מוזילה את עלות הכניסה לאתרים ותקפה לאורך שבוע שלם. 
להזמנה עם אפשרות ביטול בחינם לחצו כאן. 

הזמנת כרטיסים לכוכב הלכת הירוק- 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור בכוכב הלכת הירוק מומלץ לכל המשפחה ובעיקר לאוהבי טבע שיהנו לחקור את יער הגשם המרשים הזה ואת הצמחייה ובעלי החיים שבו.
  • כדי להימנע מעומס מבקרים ותורים מומלץ לבקר בכוכב הלכת הירוק בחודשים ספטמבר-נובמבר ומרץ-מאי בהם שוהים פחות מבקרים בדובאי. בנוסף, במהלך השבוע צפויים פחות מבקרים מאשר בסופי השבוע.
  • הזמן שמומלץ להשקיע בביקור בכוכב הלכת הירוק תלוי ברמת העניין שלכם וברצונכם לחקור את המקום. אם ברצונכם לחוות את כל האטרקציות שהמקום מציע לעומק מומלץ להשקיע פרק זמן של בין 2-3 שעות. לעומת זאת, אם אתם מעוניינים ליהנות מהחוויות המובילות של במקום ללא חקירה נוספת, תספיק גם שעה וחצי.
  • לאחר הביקור בכוכב הלכת הירוק מומלץ לבלות בסיטי ווק, מתחם ענק בו נמצא כוכב הלכת הירוק, המעוצב כמו עיר אירופאית ובה מגוון רחב של חנויות שונות, מסעדות נחשבות ופעילויות ואטרקציות נוספות לכל המשפחה. בנוסף, מומלץ לבקר גם בבורג’ חליפה (Burj Khalifa), המגדל הגבוה בעולם ובמזרקת דובאי הנמצאים במרחק נסיעה קצרה ממתחם הסיטי ווק,
  • הביקור בכוכב הלכת הירוק מומלץ למשפחות עם ילדים שיהנו לצפות ולחקור את החיות המיוחדות במקום ולהשתתף בפעילויות נוספות המוצעות במיוחד לילדים.
  • קיימות אפשרויות לינה רבות ומומלצות באזור הסיטי ווק וכוכב הלכת הירוק ביניהן La Ville Hotel & Suites CITY WALK Dubai, Autograph Collection מלון 5 כוכבים הממוקם במתחם הסיטי ווק ומציע בריכה, חדר כושר וספא. להזמנה לחצו כאן. אפשרות נוספת היא Carlton Downtown Hotel המציע סוויטות וחדרים מעוצבים, בריכה, מרכז ספא וכושר וממוקם במרחק נסיעה קצרה לכוכב הלכת הירוק. להזמנה לחצו כאן. בנוסף, מלון Rove City Walk ממוקם גם הוא בסמוך למתחם הסיטי ווק ומציע מגוון מתקנים שמתאימים במיוחד למשפחות המתארחות עם ילדים. להזמנה לחצו כאן.
  • עלות הביקור נכון לשנת 2023 היא 36 אירו למבוגר ו30.5 אירו לילד (בגילים 2-10 שנים).
  • מומלץ לרכוש כרטיס City Card כדי לבקר בכמה אטרקציות מובילות בעיר במחיר אחד.
  • כדאי להגיע למקום עם רכב, אם אתם מעוניינים בכך, וליהנות מחנייה בחינם למשך 4 שעות בחניון הסיטי ווק למבקרי כוכב הלכת הירוק.

שאלות נפוצות על כוכב הלכת הירוק

כדאי להשקיע בביקורכם בכוכב הלכת הירוק פרק זמן של בין 2-3 שעות אם ברצונכם להעמיק את החוויה במקום או בערך שעה וחצי אם אתם רוצים לראות את החיות והצמחייה של המקום ללא חוויות ופעילויות נוספות.

מומלץ לבקר בכוכב הלכת הירוק בחודשים הפחות תיירותיים בדובאי שהם ספטמבר-נובמבר ומרץ-מאי ובימי אמצע השבוע כדי להימנע מעומס מבקרים וצפיפות במקום.

הביקור בכוכב הלכת הירוק מומלץ לכל המשפחה ובמיוחד לחובבי טבע וחיות.

המקום נגיש במלואו לבעלי מוגבלויות.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: כל ימות השבוע בין השעות 10:00-18:00.
  • מחיר כניסה: עלות הכרטיסים היא 36 אירו למבוגר, 30.5 אירו לילד (גילים 2-10). פעוטות מתחת לגיל שנתיים נכנסים ללא עלות.
  • כתובת: City Walk – Al Wasl – Dubai – איחוד האמירויות הערביות
  • דרכי הגעה: כוכב הלכת הירוק ממוקם במתחם הסיטי ווק דובאי, מתחם בילוי גדול ומרכזי וקיימות מגוון דרכי הגעה אליו. ניתן להגיע למקום בעזרת תחבורה ציבורית, באמצעות קווי האוטובוס 7,28,81, C14, לרדת בתחנת Al Safa Road ומשם ללכת הליכה קצרה למתחם הסיטי ווק. ניתן גם להשתמש במטרו, לקחת את את הקו האדום ולרדת בתחנות Burj Khalifa או Dubai Mall. כמובן שניתן גם להגיע בעזרת מונית או רכב פרטי ולהזדכות ב-4 שעות חנייה בחינם בחניון של הסיטי ווק למבקרים של כוכב הלכת הירוק.
  • קישור לאתר הרשמי: https://thegreenplanetdubai.com/en/