הכפר הגלובלי, דובאי – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Global Village

הכפר הגלובלי בכמה מילים

הכפר הגלובלי בדובאי (Global Village) הוא אטרקציה מפורסמת ומרכזית בדובאי ובאיחוד האמירויות בכלל. הכפר ממוקם כ-15 ק”מ ממרכז העיר דובאי באזור מבודד יותר מאטרקציות אחרות אך כמו אתרים תיירותיים רבים אחרים באזור הוא בהחלט נגיש להגעה בתחבורה ציבורית וברכב פרטי. זהו אתר גדול מאוד המשתרע על שטח של 160,000 מ”ר ומורכב מביתנים מרשימים מאוד המציגים מעל ל-30 תרבויות ממדינות שונות ברחבי העולם. חזון הקמתו, כך מסופר, הוא יצירת מעין כור היתוך ומיני קוסמוס של תרבויות, שיעניק לתייר חוויה כי הפלא נמצא מעבר לכל פינה ואכן, מבקרים רבים מספרים כי ביקור באתר הוא חוויה של צבעים, טעמים, ריחות וצלילים וזאת בזכות מגוון קולנרי רחב המייצג כל מדינה, מופעים רבי משתתפים, תהלוכות ועוד. האתר מספק חוויה תיירותית עשירה מאוד ולכן מילוני תיירים פוקדים אותו בכל שנה. בכל שבוע תוכניית המופעים של הכפר משתנה ומתעדכנת כך שכל יום פעילות באתר הוא ייחודי. מעבר למופעי הרחוב והבמה השמתנים הכפר כולל בתוכו בין היתר גם מתקני שעושועים רבים ולכן מספק מענה רחב גם עבור משפחות עם ילדים, שיהנו ממופעי בובות, רקדנים, פעלולנים ועוד.

הכפר הגלובלי בדובאי הינו אחת מהאטרקציות המפורסמות של העיר בשל מגוון התרבויות המוצגות בוהכפר הגלובלי בדובאי הינו אחת מהאטרקציות המפורסמות של העיר בשל מגוון התרבויות המוצגות בו

לינה באזור הכפר הגלובלי

הלינה באזור הכפר הגלובי אינה פופולרית במיוחד מכיוון שהאתר נמצא באזור מבודד מעט ובמרחק של כמה קילומטרים ממרכז דובאי. עם זאת ההגעה אל האתר מאזורי לינה מועדפים היא בהחלט קצרה ופשוטה ולכן אין מחוייבות לישון בקרבת הכפר הגלובלי. מי שירצה ללון בקרבת הכפר הגלובלי יוכל ללון בעיקר במקומות אירוח שאינם מלונות בסגנון אירוח של airbnb. המלונות המומלצים והמוכרים נמצאים כעשרים דקות נסיעה מהכפר הגלובלי. אופציות מומלצות הן מלון מטרופוליטן (Metropolitan Hotel Dubai) המציע אירוח ברמת ארבעה כוכבים בקרבת קניון האמירויות.
מלון מומלץ ביותר הוא מלון Burj Al Arab Jumeirah , אשר בנוי כמו על אי ומציע אירוח ברמת חמישה כוכבים ולא פחות.
אופציה נוספת היא מלון URBAN Al Khoory Hotel, מלון ברמת שלושה כוכבים במרכז העיר הציע גם בריכה על הגג. קראו עוד על מלונות בדובאי במגוון עמודי הלינה שלנו על דובאי.

מה רואים ומה עושים בכפר הגלובלי

כפי שתיארנו, הביקור בכפר הגלובלי בדובאי הוא חוויה רב חושית. “הכפר”, שאף על פי שנשמע קטן הוא אתר גדול מאוד והוא כולל מעברים בין מגוון מאוד רחב של מיצייגים ואטרקציות. בכפר ישנם 27 ביתנים המייצגים 27 מדינות או יבשות החל מהודו, פקיסטן, סין ועד לרוסיה, מדינות אירופה וסוריה (והרשימה עוד ארוכה). כל ביתן בנוי בצורה מרשימה הכוללת “שער כניסה” אשר מכניס את התייר לתרבות המוצגת בביתן. המבנים עצמם גדולים ומוארים בהמוני מנורות צבעוניות, מעוטרים בעיטורי קיר רבים וטקסטורות שונות. בכל ביתן ישנן מסעדות המציעות קולנריה “מקומית” כך שבכל האתר עצמו ישנן מעל 200 מסעדות. כמובן שהאתר מציג גם חווית שופינג מסביב לעולם בכל ביתן החל מגלביות מסורתיות בביתן של מרוקו, דגמי ספינקס ותבלינים בביתן המצרי ועד לתמרוקים מיוחדים בביתן התאילנדי. בנוסף ל-27 הביתנים בכפר יש גם מתחם החלקה על קרח, מבוך לייזר, קולנוע ארבעה מימדים, פארק שעושועים גדול מאוד שאהוב במיוחד על ידי ילדים, ניתן לשוט באגם מלאכותי ולהנות מהופעות המתאימות גם לילדים בבימה המרכזית של הכפר.

מלבד מסע מרהיב בין תרבויות, ניתן להנות ממגוון אטרקציות בכפר הגלובאלי כמו שייט באגם הכפר מלבד מסע מרהיב בין תרבויות, ניתן להנות ממגוון אטרקציות בכפר הגלובאלי כמו שייט באגם הכפר

כרטיסים לכפר הגלובלי

ישנם מספר סוגי כרטיסים לכפר הגלובלי, חלק לכפר הגלובלי בלבד וחלקם כרטיסים משולבים לאטרקציות נוספות.

כרטיס כניסה בסיסי לאתר

על מנת להיכנס לכפר הגלובלי יש צורך בקניית כרטיס כניסה. ניתן לקנות כרטיס בקופות הכניסה לאתר אך כרטיס כזה יהיה יקר יותר ולכן אנו ממליצים לקנות כרטיס כניסה מראש . ניתן לקנות כרטיס כניסה לאתר אשר מחירו הוא בערך 25 ש”ח- ילדים מתחת לגיל 3 ומבוגרים מעל גיל 65 נכנסים ללא תשלום (בהצגת תעודה).

  • לרכישת כרטיס כניסה לכפר הגלובלי בתוספת 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) .לחצו כאן
  • לרכישת כרטיס כניסה לכפר הגלובלי עם שירות לקוחות בעברית לחצו כאן

הכפר הגלובלי דובאי עמוס אנשים

בשיא עונת התיירות מבקרים בכפר אנשים רבים ושווה להזמין כרטיסים מראש

כרטיס כניסה הכולל דילוג על התור

אופציה זו של כרטיס כניסה הכולל דילוג על התור מתאימה בעיקר עבור שמי שמעוניין לחסוך זמן המתנה בכניסה לאתר ולדלג על התור, מומלץ בעיקר בתקופות התיירות העמוסות בחודשי החורף.

  • לרכישת כרטיס כניסה לכפר הגלובלי כולל דילוג על התור לחצו כאן

תורים בכפר הגלובלי דובאי

ניתן לרכוש כרטיסים בקופות, אך בניגוד לקיץ בחורף תיתקלו בתורים בקופות

כרטיס כניסה משולב לכפר הגלובלי ולפארק אי אם ג’י

אפשרות נוספת היא כרטיס המשלב כניסה לכפר הגלובלי ולפארק אי אם ג’י– עולם ההרפתקאות (IMG Worlds of Adventure) הנמצא במרחק של כ-15 דקות נסיעה מהכפר הגלובלי וכולל מתקני שעשועים רבים מאוד. האופציה הזו מתאימה בעיקר עבור משפחות ויחידים שמתכננים יום מלא של אטרקציות, בשעות היום ביקור בעולם ההרפתקאות ובערב ביקור בכפר הגלובלי.

  • לרכישת כרטיס כניסה משולב לאי אם ג’י והכפר הגלובלי בתוספת בתוספת 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) לחצו כאן

הגעה לכפר הגלובלי

ההגעה המומלצת לכפר הגלובלי בעזרת רכב שכור, אך ניתן גם להגיע בעזרת תחבורה ציבורית. למגיעים ברכב יש נסיעה של כ-25 דקות ממרכז העיר דובאי ובאתר עצמו יש חניה בשפע. למגיעים בתחבורה ציבורית ניתן להעזר בקוי האוטובוס 102, 103, 104, 106. לעוד מידע בנושא הגעה ואפשרויות חניה לחצו כאן.

הזמנת כרטיסים לכפר הגלובלי - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור באתר מומלץ לכל מי שמגיע לביקור בדובאי ובאמירויות אך במיוחד למשפחות (עם ילדים קטנים וגדולים כאחד). זאת בזכות מגוון החוויות שמציע הכפר- קולינריה, מתקני שעשועים, שופינג, הופעות ועוד. אנו מאמינים כי כל אחד מחברי המשפחה, מגדול ועד קטן ימצא את הכפר הגלובלי מתאים לרצונותיו, מעניין ומעשיר.
  • זמן הביקור המומלץ בכפר בגלובלי הוא בחודשי בחורף, בין דמצבר למרץ, כאשר מזג האוויר נעים. מבחינת עומס המבקרים באתר, בימי סוף השבוע האתר בדרך כלל עמוס יותר מאשר בימים ראשון עד חמישי וגם כרטיס הכניסה זול יותר בימים ראשון עד חמישי.
  • אם אתם מעוניינים לצפות במופע ספציפי המתקיים בכפר (כמו מופע זיקוקים המתקיים בימי חמישי ושישי) אז אנו ממליצים לכם להתעדכן באתר הרשמי של הכפר הגלובלי על מנת לתכנן את זמן הביקור המיטבי עבורכם.
  •  אנו ממליצים להשקיע בביקור בכפר הגלובלי ערב שלם, לפחות שלוש או ארבע שעות, על מנת להספיק לחוות את מגוון האטרקציות שהכפר מציע.
  •  אנו ממליצים לשלב את הביקור בכפר כחלק מטיול ארוך יותר בדובאי ואיחוד האמירויות בכלל. אם אתם משפחה עם ילדים המלצה חמה היא לשלב את הביקור עם פארק השעשועים IMG Worlds of Adventure, פארק גדול מאוד בעל מתקני שעשועים, מופעים ואטרקציות המבוססות על סרטי מארבל. הפארק נמצא כרבע שעה נסיעה מהכפר הגלובלי.
  • אם התרשמת מהביתנים המושקעים שנבנו בתוך הכפר אנו ממליצים לכם כמובן לבקר גם בשלל המבנים המרשימים ביותר שנבנו בדובאי כמו המסגרת של דובאי (Dubai Frame) וכמובן הבורג’ חליפה (Burj Khalifa), המבנה הגבוהה ביותר בעולם.
  • דרך ההגעה הנוח ביותר להגיע לכפר הגלובלי היא בעזרת רכב שכור, הכפר מספק מגשי חניה רחבים חינמיים לחלוטין.
  • בימי שלישי הכניסה לאתר היא רק עבור משפחות ונשים ועל כן אנו ממליצים למשפחות להגיע בימי שלישי אשר בהם כרטיסים הכניסה זולים יותר. בנוסף, האתר גדול מאוד ופתוח רק בשעות הערב ולכן אנו ממליצים למשפחות עם ילדים קטנים להערך בהתאם להליכה מרובה עם הילדים ולהביא איתכם עגלה או מנשא.
  • עלות הביקור היא כ-20 ש”ח לכרטיס בודד, כך שלמשפחה בעלת חמש נפשות מעל גיל 3 עלות הכניסה תגיע לבערך 100 ש”ח. מעבר לכרטיסי הכניסה יש לציין כי חלק מהמופעים בכפר הם בתשלום נוסף והאוכל והמוצרים הנמכרים בכל ביתן הם כמובן בתשלום נוסף. מחירי המזון בתוך הכפר הגלובי אינם זולים.
  • על מנת להוזיל את הביקור אנו ממליצים לתכנן את הביקור באתר לימים ראשון עד חמישי , מכיוון שבימים אלו כרטיס הכניסה לאתר זול יותר מאשר בסוף השבוע. בנוסף אנחנו ממליצים להזמין כרטיס כניסה מראש מכיוון שבקופות הכניסה לאתר מחיר הכרטיס יהיה יקר יותר.
  • הביטחון האישי של המבקרים באתר חשוב מאוד להנהלת הכפר הגלובלי, הפארק מציע להורים אפשרות לענוד לילדיהם צמיד מזהה חינמי לחלוטין. במקרה שהילד נפרד ממשפחתו בטעות במהלך הביקור, בזכות הצמיד צוות שירות המבקרים של האתר ידע ליצור קשר עם ההורים ולהחזיר את הילד למשפחתו.
  • הכללים בכפר הגלובלי מבקשים מכלל התיירים הפוקדים את האתר לא להפגין ביטויי חיבה בציבור ולא לצלם מייצגים או אנשים ללא רשות.
  • אנו בהחלט ממליצים להגיע לכפר הגלובלי עם רכב, גם משום שההגעה בתחבורה ציבורית לאתר היא ארוכה יותר ופחות נוחה וגם משום שתשתית החניה באתר היא נוחה וחינמית לחלוטין. אזור החניה המומלץ עבור המגיעים ברכב הוא Area P1 – P12 והוא גם האזור החינמי. קיימים גם מתחמי חניה VIP באזורים Area 1 & 2 אך הם בתשלום של 200 דירהאם ליום, בימי השבוע וגם בסופישבוע.
  • מחירי המזון בתוך האתר עצמו אינם זולים כלל. האתר מצהיר כי אין מניעה להכניס אוכל ושתיה יחד איתכם ועל כן אנו ממליצים למי שרוצה להימנע מהוצאה גדולה על מזון ושתיה בתוך הכפר הגלובלי להביא איתו מוצרים שקנה מבעוד מועד.
  • אף על פי שבמסעדות ובבתי מלון ברחבי דובאי ישנה אופציה לקניה ושתייה של אלכוהול, בדוכני המזון והמסעדות שבכפר הגלובלי לא מתקיימת מכירה של אלכוהול, כיאה למסורת המוסלמית.
  • עבור חובבי הקולנריה- אחד המתחמים המומלצים ביותר לביקור הוא השוק הצף שבתוך הכפר, אשר מציע מגוון רחב של דוכני מזון צפים: מאכלי ים, גריל צף, דוכן ראמן צף ועוד.

 

שאלות נפוצות על הכפר הגלובלי

בביקור בכפר הגלובלי מומלץ להשקיע לפחות ארבע שעות על מנת לחוות ולהנות ממגוון האטרקציות שהאתר מציע.

הזמן המומץ לביקור בכפר הגלובלי הוא בחודשי החורף, כאשר האתר פתוח רק בין החודשים אוקטובר לאפריל. בנוסף אנו ממליצים לבקר בכפר הגלובלי בין הימים ראשון לחמישי בגלל עומס התיירים המופחת ומחיר כרטיס הכניסה הזול יותר.

הביקור בכפר הגלובלי מומלץ לכל מי שחובב תרבויות מגוונות מכל העולם ומעוניין בחוויה רב חושית של מסע מסביב לעולם. הביקור מומלץ במיוחד גם למשפחות עם ילדים, בזכות מתקני השעשונים והמופעים הרבים שהכפר הגלובלי מציע.

הכפר הגלובלי הוא אתר שפתוח רק בין החודשים אוקטובר לאפריל ועל כן לא ניתן באתר בחודשי הקיץ. מעבר לכך, בחודשי הקיץ מזג האוויר החם של דובאי לא מאפשר להנות מסיור באתר פתוח וגדול שכזה.

חלק מהאטרקציות שבכפר הגלובלי הן בקניית כרטיס נוסף מעבר לכרטיס הכניסה לאתר כמו החלקה על קרח, קולנוע ארבע מימדי, מבוך לייזר ועוד. מומלץ להתעדכן באטרקציות נוספות וכרטיסים עבורם באתר הרשמי של הכפר הגלובלי.

ניתן להתעדכן במופעים המשתנים בבימה המרכזית של הכפר ובאזורים אחרים בכפר באתר הרשמי של הכפר הגלובלי.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: ראשית, יש לציין כי הכפר הגלובלי הוא אטרקציה עונתית הפתוחה בין החודשים אוקטובר לאפריל. הכפר פתוח לביקורים רק בשעות הערב, כאשר בימים ראשון עד רביעי הוא פתוח בין השעות 16:00 לחצות ובימים חמישי עד שבת הכפר פתוח בין השעות 16:00 עד ל-1:00 אחרי חצות. בימי שלישי האתר פתוח רק עבור נשים, משפחות וזוגות, פרט לחגים. בימי הרמאדן שעות הפתיחה של הכפר משתנות מעט והכפר פותח את שעריו בין השעות 18:00 ל-2:00 אחרי חצות.
  • מחיר הכניסה הבסיסי לאתר הוא בערך 20 ש”ח כאשר כרטיס המתאים לימי ראשון עד חמישי עולה כ-18 דירהם שהם בערך 16 ש”ח, וכרטיס המתאים לכל אחד מימי השבוע עולה כ-22.5 דירהם שהם בערך 20 ש”ח.
  • כתובת: Sheikh Mohamed Bin Zayed Road and Emirates Road – Exit 37 – E311 – Dubai – United Arab Emirates
  • ישנן דרכים רבות להגיע לכפר הגלובלי, ברמות נוחות שונות ובמחירים שונים. אופציה ראשונה היא בנסיעה ברכב שכור, דרך כביש E311. אופציה נוספת היא הגעה להגיע בתחבורה ציבורית בקווים 102 היוצא מתחנת המטרו ראשידיה (Rashidiya), קו 103 היוצא מתחנת המטרו יוניון (Union Metro Station), קו 104 היוצא מתחנת האוטובוס גהובייבה (Ghubaiba Bus Station) וקו 106 היוצא מתחנת המטרו של קניון האמירויות (Mall of Emirates Metro Station). יש לרדת בתחנת Global Village 1, שירותי התחבורה הציבורת פעיל כל יום בין השעות 15:15 ל23:15, בתדירות של כל 30 דקות. אופציה נוספת ובהחלט מומלת היא בעזרת שירותי נסיעה פרטיים, אובר (Uber) או מונית.
  • אתר רשמי: https://www.globalvillage.ae/en
  • יש לציין כי הכניסה לאתר היא בלבוש צנוע, אין כניסה לאתר בלבוש חשוף.