אקוונצ’ר דובאי (אטלנטיס) – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף בעברית | Aquaventure Waterpark

אקוונצ'ר דובאי (אטלנטיס) בכמה מילים

אקוונצ’ר דובאי (אטלנטיס) הוא פארק המים הגדול בעולם, בעל שלל אטרקציות ופעילויות שלא בטוח שאפשר לסיים ביום אחד. פארק המים נמצא באי הדקלים המלאכותי הפאלם ג’ומיירה שנמצא בסמוך למלון אטלנטיס המפואר. כמו כן למי שמתארח במלון אטלנטיס ישנה כניסה חופשית לפארק המים אקוונצ’ר דובאי – אטלנטיס. בפארק ישנם מספר שיא של 105 מגלשות מים, פארק שעשועים גדול, אבובים, בריכות למבוגרים, בריכות לילדים ומתחמי משחק לילדים. כמו כן יש חוף פרטי עם חול לבן ומים בצבע טורקיז שמשתרע על 1 קילומטר שאשפר לנוח, להשתזף ולהנות מהנוף. פארק המים העצום הזה מציע גם פעילויות נוספות מאוד מעניינות, מעשירות ומרגשות אשר יגרמו לאנשים בכל הגילאים להנות ולקבל חוויה בלתי נשכחת. בין הפעילויות המעניינות והמרגשות שקיימות בפארק היא שחייה, למידה ומשחק עם דולפינים או עם כלבי ים. כמו כן, יש אשפרות לצלול ולשחות בתוך בריכה עם בעלי חיים ימיים. בנוסף לכל הפעילויות הללו, אם נשאר עוד זמן ואנרגיה ישנם פעילויות של ספורט ימי ממונע ולא ממונע בחוף הפרטי.

כניסה חופשית לפארק המים הגדול בעולם לאורחי מלון אטלנטיסכניסה חופשית לפארק המים הגדול בעולם לאורחי מלון אטלנטיס

מה רואים ומה עושים בפארק המים אקוונצ’ר דובאי (אטלנטיס)

פארק המים אקוונצ’ר דובאי (אטלנטיס) הוא פארק המים הגדול בעולם, בעל מספר שיא של 105 מגלשות מים! ולכן הפארק מלא באטרקציות וחוויות רבות ומגוונות. במתחם הפארק ישנו אקווריום גדול ומפואר, אפשר להנות מספורט ימי מרתק, או לפגוש את הדולפנינים ולשחק עם כלבי ים. בפארק המים ישנם כל כך הרבה פעילויות שאפשר לעשות, החל ממגלשות מים בגבהים ומהירויות שונות, ועד כל מיני אטרקציות וחוויות כגון אבובים,מתחמים ובריכות לילדים ולמבוגרים או מנוחה רגועה על החוף הפרטי. זה לא רק פארק מים גדול עם המון מתקנים ומגלשות, במתחם של הפארק ישנם פעילויות ספורט ימי ממונע ולא ממונע בחוף הפרטי של הפארק שמשתרע על 1 קילומטר של חול לבן עם מי טורקיז ונופים מדהימים של קו הרקיע של דובאי. פעילות נוספת מעניינת שנמצאת במתחם של הפארק מים היא האקווריום של אטלנטיס שחיים בו כ65,000 בעלי חיים ימיים בתוך 11 מליון ליטרים של מים. ישנם 21 תערוכות על מיני סוגי דגים ובעלי חיים ימיים, ויש פעילות מאוד מעניינת של צלילה בתוך האקוויריום יחד עם בעלי החיים הימיים. פעילות נוספת מאוד מעניינת ומרגשת היא תוכניות המספקות מבט מקרוב על הדולפינים שמתאימה לכל גיל ולכל רמת שחייה. הפעילויות עם הדולפינים כוללות בין היתר הסבר על החיים, הביולוגיה וההתנהגות של הדולפינים, פעילויות משחק עם הדולפינים ושחייה איתם. כמו כן ישנם פעילויות דומות גם עם כלבי ים.

פארק המים אקוונצ'ר דובאי מציע מגוון עצום של אטרקציות ימיות, מתוכן צלילה בתוך אקווריום אטלנטיספארק המים אקוונצ’ר דובאי מציע מגוון עצום של אטרקציות ימיות, מתוכן צלילה בתוך אקווריום אטלנטיס

סרטון על אקוונצ’ר דובאי (אטלנטיס)

כרטיסים לאקוונצ’ר דובאי (אטלנטיס)

ישנן אופציות מגוונות להנות מפארק המים הגדול בעולם, האפשרות הבסיסית והזולה ביותר היא לקנות כרטיס כניסה לפארק המים אטלנטיס שכולל כניסה יומית לפארק המים, גישה לכל המגלשות וגישה לחוף הפרטי (בנתיים הכרטיס הנ”ל לא זמין). במחיר מעט גבוה יותר ישנו כרטיס משתלם שכולל כניסה לפארק המים ובנוסף כניסה לאקווריום (ניתן לרכוש כרטיס זה בקישור הבא). אפשרות מאוד מעניינת נוספת שקיימת היא לרכוש כרטיס לשחייה עם דולפינים שכוללת מדריך מקצועי, משקה, חגורת הצלה, מגבת וצילום עם דולפינים (כרטיס זה ניתן לרכוש באמצעות הקישור הזה). אפשרות נוספת היא חווית הכרות עם אריות ים שכוללת בנוסף גם כניסה לפארק המים וגלישת גלים בפארק המים (כרגע לא זמין הכרטיס).

הזמנת כרטיסים לאקוונצ'ר דובאי (אטלנטיס) - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • מומלץ בעיקר עבור משפחות עם ילדים, אבל מתאים לכל הגילאים כיוון שהפארק מים ענק וישנם המון פעילויות שיכולות להתאים לכולם.
  • החודשים המומלצים ביותר לביקור הם במהלך אפריל ומאי כיוון שבחודשים הנ”ל עדיין לא כל כך חם כמו בקיץ מצד אחד, ומצד שני המקום עדיין לא כל כך עמוס ואפשר כבר להנות מכל המתקנים
  • כדאי להגיע ליום שלם (8-12 שעות) כדי להנות מכל המתקנים שיש לפארק המים להציע
  • כדאי לשלב את הביקור עם ביקור באי הדקלים ובטיילת האי, מזרקת Pointe וביקור במלון היוקרה Atlantis
  • נוח להגיע לפארק המים בעזרת רכבת עד לתחנה Nakheel Mall
  • המקום מומלץ במיוחד למשפחות!
  • במרחק הליכה מפארק המים ממוקם המלון האייקוני אטלנטיס, שכדאי לשלב שהייה במלון עם ביקור בפארק המים
  • הכרטיס הבסיסי עולה 319 AED (269 AED לילדים בגילאים 3-7) , כרטיס כניסה לפארק המים ולאקווריום עולה 369 AED (319 AED לילדים בגילאים 3-7) וישנו כרטיס כניסה ל7 ימים בעלות של 459 AED (379 AED לילדים בגילאים 3-7).עד גיל 3 כניסה בחינם.
  • מי שמתארח במלון אטלנטיס, מקבל כניסה בחינם לפארק המים
  • במקום ובסביבתו יש חניה, אך מומלץ להמנע מהגעה עם רכב כיוון שהחניונים עשויים להיות מלאים והחניה בתשלום

שאלות נפוצות על אקוונצ'ר דובאי (אטלנטיס)

החודשים המומלצים ביותר לביקור הם במהלך אפריל ומאי כיוון שבחודשים הנ"ל עדיין לא כל כך חם כמו בקיץ מצד אחד, ומצד שני המקום עדיין לא כל כך עמוס ואפשר כבר להנות מכל המתקנים

מומלץ בעיקר עבור משפחות עם ילדים, אבל מתאים לכל הגילאים כיוון שהפארק מים ענק וישנם המון פעילויות שיכולות להתאים לכולם.

זהו אחד הפארקים הגדולים בעולם ויש בו כ-105 מתקנים שונים - מגלשות, מרינה, ספורט ימי, חופים פרטיים ואזורי משחק לכל הגילאים.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: כל יום בין השעות 9:15-17:30
  • הכרטיס הבסיסי עולה 319 AED (269 AED לילדים בגילאים 3-7) , כרטיס כניסה לפארק המים ולאקווריום עולה 369 AED (319 AED לילדים בגילאים 3-7) וישנו כרטיס כניסה ל7 ימים בעלות של 459 AED (379 AED לילדים בגילאים 3-7).עד גיל 3 כניסה בחינם.
  • כתובת: Crescent Rd – The Palm Jumeirah – Dubai
  • דרכי הגעה :ניתן להגיע לתחנת Al Khail Metro Station של המטרו, או לתחנת Al Khail Metro Bus Stop Seaside בכניסה לאי ומשם ניתן לצעוד ברגל לכיוון האקווריום, או לקחת את הרכבת החד-קווית מתחנת Palm Gateway שסמוכה לה עד לתחנת Nakheel Mall.
  • אתר רשמי: https://www.atlantis.com/dubai
  • בתאריך 31.12.2022 ישנו אירוע שנה חדשה מפואר עם ארוחה, הופעה חיה של להקה ושל הזמרת קיילי מינו