מופע לה פרל, דובאי – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף בעברית | La Perle by Dragone

מופע לה פרל בכמה מילים

מופע לה פרל בדובאי (La Perle by Dragone) הוא מופע תיאטרון מרהיב וייחודי לכל המשפחה המשלב קטעי מוזיקה, ריקוד ואקרובטיקה עוצרי נשימה. המופע מתקיים מדי שנה במרכז לאומנויות אל חאבתור (Al Habtoor City), הממוקם סמוך לתעלת המים של דובאי, באזור שוקק תרבות, מסעדות, ברים פעילים, מקומות בילוי פופולאריים ובקרבת אתרים מפורסמים כמו חוף ג’ומירה ובנין הבורג’ חליפה. המופע מוצג באולם ענק ומונה כ-1300 מושבים המסודרים ב-270 מעלות סביב הבמה מה שמעצים את החווית המופע. אורך המופע הוא 90 דקות ללא הפסקות.
המופע נוצר על ידי האמן המפורסם פרנקו דרגונה אשר אחראי למופעים בינלאומיים כגון new day- celin dion ו-la rev בלאס וגאס. דרגונה נחשב פורץ דרך בז’אנר וידוע כמשנה פני התרבות בלאס וגאס. מופע זה יעניק לכם חוויה עוצמתית ומרגשת שלא תשאיר אתכם אדישים.

מה רואים במופע לה פרל

מופע לה פרל הוא אחד המופעים העוצמתיים והגדולים בעולם אשר מונה עשרות אמנים, אקרובטיים, רקדנים וטכנולוגיות חדישות המשלבות אפקטים מיוחדים של  אורות, קולות ואופנועים. המופע תוכננן על מנת להעניק לצופה חוויה “כאילו הוא בתוך המופע” עצמו על ידי שימוש באלפי מנורות לד, מוזיקה עוצמתית ובמה של 270 מעלות. במהלך המופע הצופה חוזה בעשרות פעלולנים המרפחים באוויר אשר נעזרים במגוון מתקנים מרשימים ומבצעים תרגילים מיוחדים, הם יוצרים מופע חד פעמי של מראות וקולות. המקום נקרא גם “תיאטרון אקווה” לאור האפקטים המרהיבים משולבי המים. כמו כן המופע מוצג ברוח התרבות העשירה של דובאי המשלבת אלמנטים מתרבות ערב עם חדשנות ועתידנות.

 

סרטון על מופע לה פרל

כרטיסים למופע לה פרל

ישנם מספר סוגי כרטיסים למופע לה פרל כאשר ההבדלים ביניהם הם המיקום ביחס לבמה והשרותים הנוספים שהם כוללים:

כרטיס ברונזה– כולל כניסה למופע וישיבה בצידיה המרוחקים יותר של הבמה

כרטיס כסף– כולל כניסה למופע וישיבה בצידיה הקרובים של הבמה או אל מול הבמה באזורים מרוחקים יותר

כרטיס זהב– יקנה לכם ישיבה באזורים הקרובים יותר לבמה

כרטיס פלטינום– מקנה ישיבה באזור ה-VIP וכן כניסה לטרקלין ה-VIP בו מוגשים משקאות ומאכלים. בנוסף כולל שירותי חניה.

כרטיס חבילת VIP– מקנה ישיבה באזור VIP המקורב לבמה וכן כניסה לטרקלין הVIP וגישה חופשית למשקאות ומאכלים. בנוסף הכרטיס מקנה שובר בסך של 50 AED למימוש באזור המסחרי של האולם.

ישיבה בקרבת הבמה מעצימה את חווית ההצגה ומאפשרת לראות טוב יותר את הדמויות, אם כי ישיבה מרוחקת מאפשרת לראות את המופע באופן רחב יותר. בנוסף, תוכלו לרכוש מגוון חבילות הכוללות כרטיס למופע וארוחות ערב שונות במסעדות יוקרתיות במתחם התיאטרון. התיאטרון בנוי בצורה עגולה ובכל המקומות חווית הצפייה טובה, כמו כן נציין כי אם תבחרו לשבת בקרבת הבמה סבירות גבוה שתרטבו במהלך המופע.

  • להזמנת כרטיס למופע לה פרל עם שירות לקוחות בעברית לחצו כאן
  • להזמנת כרטיס למופע לה פרל עם אופציה לביטול בחינם לחצו כאן
  • לרכישת כרטיס כניסה למופע לה פרל בתוספת 5% הנחה לגולשי הכל על (בהקלדת קוד קופון HAKO5) לחצו כאן

הזמנת כרטיסים למופע לה פרל - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור במופע לה פרל מומלץ עבור חובבי האקרובטיקה והפעלולים כמו כן, מומלץ עבור משפחות עם ילדים.
  • משך המופע הינו 90 דקות, מומלץ להגיע עד 45 דקות מראש עקב תורי הכניסה העמוסים.
  • למשפחות עם ילדים אנו ממליצים לשלב את מופע הלה פרל, שהוא אטרקציה המתאימה לשעות הערב, עם אטרקציות מומלצות לילדים המתאימות לשעות הבוקר כמו גן הפרחים של דובאי או אקווריום דובאי
  • ניתן להגיע למופע באמצעות התחבורה הציבורית הנגישה בעיר או באמצעות רכב
  • הכרטיס הפופולארי והנמכר ביותר הוא כרטיס הברונזה, זהו הכרטיס הזול מבין שלל הכרטיסים המוצעים. אנו ממליצים לכם להבטיח את מקומכם ולקנות כרטיס  למופע מראש (למשל באפשרות הזו או הזו)
  • ניתן להגיע עם רכב למקום, יש חניה בחינם בקרבת התיאטרון. יש לציין כי החניה מוגבלת ל-3 שעות וברחובות מסויימים החניה בתשלום.

שאלות נפוצות על מופע לה פרל

ניתן להזמין כרטיסים למופע לה פרל עם 5% הנחה לגולשי הכל על בהזנת קופון HAKO5 בקישור הבא כמו כן ניתן להזמין כרטיסים עם אפשרות לביטול והחזר כספי בקישור הבא.

כן, יש אפשרות לרכוש כרטיס משולב למופע לה פרל ולבורג' חליפה. כרטיס זה כולל כניסה למופע לה פרל וכניסה לקומות 124-125 של בניין בורג' חליפה, ומקנה 5% הנחה לגולשי אתר הכל על (קוד קופון HAKO5), בקישור הזה.

משך המופע הינו 90 דקות, מומלץ להגיע עד 45 דקות מראש עקב תורי הכניסה העמוסים כמו כן עבור מבקרים המעוניינים להסתובב באזור מומלץ להקדיש עוד זמן.

המופע לה פרל מתקיים בין הימים שלישי עד שישי, כאשר יש שני סבבי מופע האחד בשעה 18:30 והסבב השני מתקיים בשעה 21:00.

מופע לה פרל מומלץ עבור חובבי האקרובטיקה והפעלולים כמו כן מומלץ עבור משפחות עם ילדים.

ניתן לבטל את הכרטיסים ללא עלות עד 24 שעות מראש.

ניתן להציג את הכרטיסים בטלפון הנייד או לאסוף את הכרטיסים במקום.

התחנה הקרובה ביותר Gulf News - 01 ונמצאת כ-4 דקות הליכה מהיעד.

מומלץ לשלב את המופע לה פרל עם גן הפרחים שם תוכלו להנות ממגוון יצירות ומייצגים מפורסמים. בגן זה מגוון מתחמים ייחודיים ולא שגרתיים, מסעדות, אגם רחב ומופעי רחוב, אטרקציה זו פופולארית מאוד בקרב המבקרים בדובאי, וכן פארק איי אמ ג'יי מתחם ענק המכיל שלל אטרקציות מלאות אדרנלין כמו רכבות הרים משוכללות בהם מוצגות דמויות מארוול (Marvel) ו Cartoon Network. כמו כן, תוכלו להנות ממגוון האולמות תלת מימד אשר יעניקו לכם חווית מציאות מדומה, ישנם מתקנים ומפגשים עם דינוזאורים בגודל אמיתי, בית רדוף ומפחיד, מתחם של עולם ילדים, הופעות ועוד.

ניתן להגיע ברכב פרטי, אוטובוס או מטרו. התחנה הקרובה ביותר היא Gulf News – 01 ונמצאת כ-4 דקות הליכה מהיעד. שימו לב, זמני התנועה בדובאי יכולים להשתנות וכדאי לתכנן להיות שם כ45-60 דקות לפני תחילת המופע.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: המופע מתקיים בין הימים שלישי עד שישי, כאשר יש שני סבבי מופע האחד בשעה 18:30 והסבב השני מתקיים בשעה 21:00.
  • עלות כרטיס הברונזה (bronze )הינה 72$ לאדם, עלות כרטיס כסף (silver ) הינה 86$, מחיר כרטיס הזהב (gold) הוא 100$ לאדם, עלות כרטיס הפליטנום הינה 128$ לאדם ועלות כרטיס VIP הינה 225$ לאדם.
  • כתובת: Al Habtoor City – 260 Sheikh Zayed Rd
  • ניתן להגיע ברכב פרטי, אוטובוס או מטרו. התחנה הקרובה ביותר היא Gulf News – 01 ונמצאת כ-4 דקות הליכה מהיעד. שימו לב, זמני התנועה בדובאי יכולים להשתנות וכדאי לתכנן להיות שם כ45-60 דקות לפני תחילת המופע.
  • אתר רשמי: https://www.laperle.com/en
  • הכניסה לילדים היא מגיל שנתיים ומעלה, בהצגת כרטיס ובליווי מבוגר.