דולפינריום דובאי – המדריך המקיף | Dubai Dolphinarium

דולפינריום דובאי בכמה מילים

דולפינריום דובאי (Dubai Dolphinarium) הוא דולפינריום מקורה וממוזג הממוקם בפארק נחל דובאי (Dubai Creek Park) ונחשב לאחד הדולפינריומים המקורים הגדולים בעולם המשתרע על שטח של 5,000 מ”ר ומכיל בערך 1,250 מושבים למבקרים. הדולפינריום נפתח בדובאי בשנת 2008 ומשמש כבית גידול לדולפינים, כלבי ים וציפורים אקזוטיות ומציע למבקרים בו לצפות בהם במופעים מרהיבים וליצור איתם אינטראקציות.
החזון של דולפינריום דובאי הוא להיות מרכז מוביל לבידור לקהל הרחב וגם להוות לו מקור לחינוך לגבי דולפינים, כלבי ים ואורגניזמים ימיים אחרים שבסופו של דבר יניע את הדור הצעיר לשמור על הים והסביבה.

מה רואים ומה עושים בדולפינריום דובאי

דולפינריום דובאי מציע למבקרים פעילויות ומופעים בהשתתפות דולפינים וכלבי ים המבצעים מגוון פעלולים שמדהימים את הקהל הכוללים שירה, ריקודים ולהטוטים בכדור וחישוקים. הדולפינריום משמש גם כבית לציפורים אקזוטיות ותוכים שמבצעים מופעים מיוחדים ומאפשרות לקהל ללמוד עליהן ועל האינטליגנציה המרתקת שלהן.
מעבר למופעים המרשימים שהחיות בדולפינריום מציגות, המבקרים יכולים גם לבלות עם הדולפינים מקרוב באמצעות שחייה משותפת.
בנוסף למופעי החיות והשחייה עם הדולפינים, בדולפינריום דובאי תוכלו למצוא מגוון פעילויות חווייתיות נוספות לכל הגילים כמו קולנוע 5D בו מוקרנים סרטי תלת מימד בליווי אפקטים מיוחדים, פעילויות יצירה ואומנות, מבוך מראות מאתגר ואפשרויות צילום תמונות מיוחדות יחד עם החיות השונות בדולפינריום.
הדולפינריום גם מציע מסעדה המגישה ארוחות שונות ומשקאות וחנות מתנות בה תוכלו לרכוש, אם תרצו, מגוון מזכרות ומתנות שיישארו כמזכרת מהבילוי בדולפינריום דובאי. 

סרטון על דולפינריום דובאי

כרטיסים לדולפינריום דובאי

אפשרויות הכרטיסים לדולפינריום דובאי כוללות כרטיס למופע דולפינים וכלבי ים וכרטיס למופע ציפורים. לשחייה עם דולפינים ושאר האטרקציות שהדולפינריום מציע תוכלו לרכוש כרטיסים במקום. בנוסף, אנו מציעים אפשרות לכרטיס הכולל כניסה לאטרקציות רבות בדובאי בהתאמה אישית.

כרטיס למופע דולפינים וכלבי ים

כרטיס זה מקנה כניסה למופע בן 45 דקות בכיכובם של הדולפינים וכלבי הים בדולפינריום בו תוכלו לצפות בחיות המוכשרות מבצעות פעלולים מרהיבים, רוקדות, שרות ומשחקות.
להזמנה עם הנחה של 5% בעבור גולשי הכל על בהזנת קוד קופון HAKO5 לחצו כאן.

כרטיס למופע ציפורים אקזוטיות

כרטיס זה מקנה כניסה למופע בן 30 דקות של הציפורים האקזוטיות של הדולפינריום המתרחש בפארק נחל דובאי ומציג מינים יפים ומיוחדים של ציפורים שעפות מעל הקהל ומראות כישורים שונים ומיומנויות שירתקו את הקהל.
להזמנה עם הנחה של 5% בעבור גולשי הכל על בהזנת קוד קופון HAKO5 לחצו כאן.

כרטיס City Card דובאי

כרטיס זה תקף לשבוע שלם וכולל רשימה של האטרקציות המובילות של דובאי, מתוכן תוכלו לבחור 3 אטרקציות במחיר אחד. אפשרות זו מומלצת לאלו השוהים בדובאי מספר ימים ומעוניינים לבקר בכמה מהאטרקציות המובילות בעיר. כרטיס זה מוזיל את הכניסה לאטרקציות.
להזמנה עם אפשרות ביטול בחינם לחצו כאן.

הזמנת כרטיסים לדולפינריום של דובאי- 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור בדולפינריום דובאי מומלץ לחובבי מופעי בידור וחיות ולמשפחות עם ילדים שיהנו משלל האטרקציות שמוצעות במקום במיוחד לילדים.
  • מומלץ לבקר בדולפינריום דובאי במהלך השבוע כדי להימנע מעומס מבקרים, צפיפות ותורים שצפויים בסופי השבוע.
  • זמן המופעים הוא 45 דקות למופע הדולפינים וכלבי ים ו-30 דקות למופע הציפורים, אך אם ברצונכם ליהנות מחוויות נוספות המוצעות במקום מומלץ להשקיע לפחות שעתיים-שלוש שעות.
  • כאמור, דולפינריום דובאי ממוקם בפארק נחל דובאי בו תוכלו למצוא מגוון אטרקציות נוספות לכל המשפחה, נסיעה ברכבל, מסלולי הליכה ואופניים, חנויות ומסעדות, לכן מומלץ אחרי הביקור בדולפינריום, להמשיך ולבלות בפארק. בנוסף, כדאי לשלב את הביקור עם מסגרת דובאי ומגדל הבורג’ חאליפה הנמצאים במרחק נסיעה קצרה מהדולפינריום.
  • הביקור בדולפינריום דובאי מאוד מומלץ למשפחות עם ילדים שיהנו מהמופעים, מהמפגש הקרוב עם החיות ומשלל הפעילויות הנוספות שהדולפינריום מציע.
  • קיימות אפשרויות לינה רבות בקרבת דולפינריום דובאי ביניהן Hyatt Regency Dubai Creek Heights מלון יוקרתי המציע מרכז כושר וספא, בריכה, בר ומסעדה וממוקם במרחק הליכה מפארק נחל דובאי. להזמנה לחצו כאן. אפשרות נוספת היא Novotel Bur Dubai – Healthcare City הנמצא גם הוא בקרבת פארק נחל דובאי ואטרקציות נוספות בעיר.
  • עלות הביקור נכון לשנת 2023 היא 25 אירו למבוגר ו12 אירו לילד למופע הדולפינים וכלבי הים, 13 אירו למבוגר ו8 אירו לילד למופע הציפורים. בנוסף לאלו ייתכנו רכישות נוספות לאטרקציות שונות בדולפינריום.
  • מומלץ לרכוש כרטיס City Card כדי לבקר בכמה אטרקציות מובילות בעיר במחיר אחד.

שאלות נפוצות על דולפינריום דובאי

אורך המופעים בדולפינריום הוא 45 דקות למופע הדולפינים וכלבי הים או 30 דקות למופע הציפורים, אך מומלץ להשקיע פרק זמן של בין שעתיים-שלוש כדי להמשיך ולבלות באטרקציות הנוספות המוצעות במקום.

מומלץ לבקר בדולפינריום דובאי במהלך השבוע כדי להימנע מצפיפות ועומס בסופי השבוע.

הביקור בדולפינריום דובאי מומלץ לכל המשפחה ובמיוחד לאוהבי מופעי חיות.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: כל ימות השבוע בין השעות 09:00-20:00. שימו לב שבימי שלישי לא מתקיימים מופעים במקום. בנוסף, מומלץ להתעדכן בשעות המופעים באתר הרשמי של הדולפינריום.
  • מחיר כרטיסים: עלות כרטיס למופע הדולפינים וכלבי הים היא 25 אירו למבוגר ו12 אירו לילד (גיל 2-11). עלות כרטיס למופע הציפורים היא 13 אירו למבוגר ו8 אירו לילד (גיל 2-11). עלות כרטיס לשחייה עם דולפינים משתנה בהתאם לאפשרויות השונות ונעה בין 120 אירו ל-160 אירו לאדם.
  • כתובת: Creek Park Gate 1, Umm Hurair Rd. Dubai, UAE
  • דרכי הגעה: ניתן להגיע לדולפינריום דובאי באמצעות המטרו, יש לקחת את הקו הירוק ולרדת בתחנת Dubai Health Care City ומשם ללכת לפארק נחל דובאי. אפשרות נוספת היא להגיע באמצעות מונית ולרדת בשער 1 של פארק נחל דובאי.
  • קישור לאתר הרשמי: https://www.dubaidolphinarium.ae/