האקווריום של דובאי – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Dubai Aquarium & Underwater Zoo

האקווריום של דובאי בכמה מילים

האקווריום וגן החיות התת ימי של דובאי (dubai aquarium & underwater zoo) הוא מבין האטרקציות המרתקות שיש לדובאי להציע ומהווה גן עדן לאוהבי החיות. האקווריום ממוקם בקניון דובאי (The Dubai Mall) שהוא הקניון הגדול בעולם אשר מתפרס על פני 5 קומות של מותגי על ושלל אטרקציות נוספות. אקווריום דובאי מפורסם בשל גודלו וכמות היצורים העצומה המוצגת בו; הוא מכיל כעשרה מליון ליטרים של מים, ומעל ל-33,000 זנים של יצורים החיים באקווריום בליבו של קניון דובאי. הוא מציג את אחד האוספים המגוונים ביותר של אתרי החי וניתן לראות בו פינגווינים, פיראנות, סרטנים, חולדות מים, סוסי ים, מדוזות, ואף את ה”מלך קרוק” תנין ענק באורך של כ-5 מטרים ובמשקל של 750 קילוגרמים.
באקווריום דובאי ניתן ליהנות ממספר לא מועט של חוויות אינטראקטיביות במיוחד וזאת חשוב לציין כי ישנן שתי אופציות לצפייה ביצורים החיים במים, האחת נותנת מבט כללי יותר ואילו השניה מספקת מבט מעמיק וחוויה שלמה יותר. מכיוון שהאקווריום ממוקם בקניון, ניתן לצפות בו ללא כניסה לאתר עצמו דרך חלונות הראווה המוצגים לקהל הרחב. במידה ותבחרו להיכנס לאתר תוכלו לצפות ביצורים החיים במים בהליכה בתוך מנהרה העוברת באקווריום, כך שמתקבלת תצפית של כמעט 360 מעלות.
בשל מיקומו האסטרטגי של האקווריום בקניון דובאי, ניתן ליהנות משלל אטרקציות נוספות הנמצאות באזור במרחק הליכה כמו מגדל הבורג חליפה או במרחק נסיעה כמו המסגרת של דובאי.

ניתן להנות מחוויה עוצרת נשימה באקווריום ולאחר מכן לערוך מסע קניות בקניון בתוכן שוכן האקווריוםניתן להנות מחוויה עוצרת נשימה באקווריום ולאחר מכן לערוך מסע קניות בקניון בתוכו שוכן האקווריום

מה רואים ומה עושים באקווריום דובאי

בין היצורים המופלאים שבאקווריום תוכלו למצוא מגוון רחב של דגים כמו דג העטף והליצן, כרישים ממינים שונים, פינגווינים, תמנונים, לוטרות, ועוד שלל חיות מיוחדות במינן!
צפייה מבעד לחלונות הראווה תספק לכם חווית צפייה בדגים ובאקווריום העצום, ואילו כניסה לאתר מעניקה חוויה עמוקה יותר. בתוך האקווריום עצמו תוכלו להנות ממסלול באורך 48 מטר העובר בתוך האקווריום עצמו ומטפס כשלוש קומות אשר מספק תצפית של כ-270 מעלות לתוך האקווריום, כל זאת מבלי להירטב כלל. מכיוון שהמסלול מעגלי ועובר ממש בתוך המים, תרגישו כאילו אתם בעצמם נמצאים בתוך האקווריום. בנוסף תוכלו לבקר בגן החיות הנמצא בקומה העליונה ומכיל 3 אזורים אקולוגיים: אזור יערות הגשם, אזור החוף הסלעי ואזור החיים באוקיינוס. האקווריום הוא אטרקציה פופולרית המציעה מגוון חוויות אינטראקטיביות ומגוונות; באקווריום ניתן להאכיל דגים, כרישים וקרניים, ואף לקבל הדרכה על חייהם של הכרישים מתחת למים ולצפות כיצד מאמנים אותם.
ישנה אפשרות לחוות את החי דרך צלילה, שנורקלים והליכה מתחת למים עם חליפות אוויר מיוחדות.
בנוסף לכל אלה, האקווריום מציע ביקור במערת פינגווינים, מערה מיוחדת המדמה את אנטרטיקה מבחינת תנאי המחיה בה, שם אפשר למצוא מגוון רחב של פינגווינים.

מנהרת הזכוכית המיוחדת בה תסיירו בעת הביקור באקווריום מנהרת הזכוכית המיוחדת בה תסיירו בעת הביקור באקווריום

סרטון על האקווריום של דובאי

כרטיסים לאקווריום דובאי

ניתן לצפות באקווריום ללא עלות מתוך הקניון, דפנות האקווריום מוצגות לקהל הרחב ללא צורך ברכישת כרטיס כניסה. אולם עבור חווית צפייה שלמה יש להיכנס לאקווריום עצמו ולשם כך יש לרכוש כרטיס כניסה.
ישנם כמה כרטיסים הכוללים כניסות לאטרקציות שונות, על מנת שתוכלו לבחור את הכרטיס הטוב ביותר עבורכם עשינו לכם סדר :

הזמנה האתר הרשמי

האתר הרשמי של אקווריום דובאי מאפשר הזמנה מראש של כרטיסים- כרטיסים אלה יעניקו לכם דילוג על קופות הכרטיסים בכניסה ויאפשרו הזמנה של כרטיסים מוזלים וקניה מותאמת לסוג החוויה אותה אתם מעוניינים לעבור.

כרטיס כניסה בסיסי לאקווריום ולגן החיות

אופציה זו מומלצת עבור אלו שמעוניינים לחסוך במחיר ויחד עם זאת כן לקבל חווית צפיה שלמה . הכרטיס כולל כניסה לאקווריום ולגן החיות בלבד – זהו כרטיס הכניסה הבסיסי לאתר ללא האטרקציות הנוספות שיש בו. מומלץ להזמין מראש.

  • להזמנת כרטיס כניסה בתוספת הנחה של 5% לגולשי הכל על (קוד קופון: HAKO5) לחצו כאן

כרטיס כניסה הכולל כניסה למערת הפינגווינים והדרכה

אופציה נוספת מומלצת עבור חוויה שלמה יותר באקווריום ועבור מי שמעוניין בהדרכה מעמיקה היא כרטיס משולב עם כניסה למערת הפינגווינים והדרכה – זהו כרטיס הכולל בתוכו את הכניסה לאקווריום ובנוסף כניסה למערת הפינגווינים באתר וסרטון וידאו המסביר על הציפורים באנטרטיקה.

  • להזמנת כרטיס כניסה זה עם אופציה לביטול בחינם לחצו כאן

כרטיס משולב הכולל כניסה לאקווריום ולבורג’ חליפה

אם בכוונתם לבקר באתרים נוספים ישנה אופציה לחסוך כסף ולקנות כרטיס משולב המאפשר כניסה לאקווריום ולבורג’ חליפה – הכרטיס מקנה גישה לאקווריום, לגן החיות ולקומות ה-124, 125 של הבורג’ חליפה.

  • להזמנת כרטיס כניסה משולב לאקווריום ולבורג’ חליפה עם אופציה לביטול בחינם לחצו כאן

ניתן לרכוש כרטיסים המשלבים אטרקציות נוספות לחוויה באקווריום, בינהן גישה לקומה ה124$125 של הבורג' חליפהניתן לרכוש כרטיסים המשלבים אטרקציות נוספות לחוויה באקווריום, בינהן גישה לקומה ה124$125 של הבורג’ חליפה

הזמנת כרטיסים להאקווריום של דובאי - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • האקווריום של דובאי הוא מהאקווריומים הגדולים והמרשימים בעולם, ולכן הוא מומלץ כמובן לחובבי הז’אנר וגם למשפחות עם ילדים המגיעות לדובאי.
  • כדאי לקחת בחשבון שבעונת התיירות (שבדובאי היא בחודשי החורף) ובמיוחד בסופי שבוע האקווריום עמוס במיוחד, ולכן כדאי להגיע בשעות הבוקר כאשר המקום מעט פחות עמוס.
  • כדי לתכנן לביקור באקווריום כ-3 שעות, ובמידה ואתם מתכננים לעשות את אחת האטרקציות – כמו צלילה עם כרישים – כדאי להתכונן לביקור של עד 5 שעות.
  • כאמור האקווריום נמצא ממש בתוך קניון דובאי, ולכן כדאי לשלב את הביקור בו עם מתחם ההחלקה על הקרח שנמצא בקניון, עליה לתצפית מהבורג’ חליפה המתנשא מעל לקניון או לבקר במרינה הסמוכה.
  • ההגעה לאקווריום נוחה מאוד עם תחבורה ציבורית, ניתן להגיע גם עם מטרו וגם עם אוטובוס.
  • במידה ואתם מגיעים כקבוצה גדולה יחסית, למשל כמה משפחות, כדאי לבדוק האם אתם עומדים בקריטריונים של כרטיסים מוזלים לקבוצות לכניסה לאקווריום.
  • למי מכם שאוהב צלילות ותמיד תהה איך מרגיש להיות בתוך אקווריום אנו ממליצים להגיע לאטרקציה נוספת בעיר – דיפ דייב דובאי. מדובר בבריכה העמוקה ביותר בעולם (בעומק של 60 מטרים), מוקפת קירות זכוכית, ובה בנו עיר שקועה בתוך המים. להזמנה מראש עם 5% הנחה היכנסו לקישור הזה (קוד קופון HAKO5)

שאלות נפוצות על האקווריום של דובאי

האקווריום של דובאי הוא מהאקווריומים ההגדולים והמרשימים בעולם, ולכן הוא מומלץ כמובן לחובבי הז'אנר וגם למשפחות עם ילדים המגיעות לדובאי.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה:
    ימים שני – חמישי 10:00 – 23:00
    שישי – ראשון : 10:00 – 00:00
  • מחיר כרטיס כניסה בסיסי הוא 31.5 יורו ועולה בהתאם לאטרקציות נוספות שנבחרו
  • כתובת האקווריום : Unit SF 115 – Downtown , קניון דובאי קומה 1
  • ניתן להגיע לקניון דובאי בתחבורה ציבורית בפשטות ויעילות. באוטובוס ניתן לרדת בתחנה סמוך לקניון, הקוווים המגיעים אליה הם 50, 28, 29, 27. ברכבת ניתן לרדת בתחנת קניון דובאי.
  • קישור לאתר הרשמי : https://www.thedubaiaquarium.com/