מזרקת דובאי – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | The Dubai Fountain

מזרקת דובאי בכמה מילים

תכירו את המזרקה הגדולה והמרשימה בעולם, שהיא בהחלט אטרקציה חובה לכל מי שמגיע לדובאי. המזרקה ממוקמת ממש במרכז העיר, ליד פארק בורג’, בית האופרה והבנין הגבוה בעולם- בורג’ חליפה, הקניון המרכזי של דובאי. המזרקה, שאורכה כ274 מטרים (גדול יותר משני מגרשי כדורגל), ממוקמת באגם בורג’, ששטחו 30 דונם, בו פרוסים סילוני אוויר, עם עוצמה מרשימה, בה אלפי ליטרים מותזים לגובה של 140 מטר לאוויר.

מופע המזרקה כולל מופעי אור, מוזיקה ופירוטכניקה, היוצרים חוויה קסומה ומהפנטת, בת חמש דקות, המתאימה לכולם. אטרקציה זו חינמית וללא ספק שווה עצירה לסיום קסום של היום. כמו כן, ניתן להנות מצפייה אטרקטיבית יותר של מופע המזרקה ולא בצפיפות המקום, שכן הינו מרכז העיר. למספר אפשרויות צפייה אטרקטיביות יותר, לחצו כאן.

מה רואים במזרקת דובאי

בלב דובאי, בין הקניות, הבניינים והפארקים המפוארים נמצאת המזרקה היפייפה של דובאי, המציעה חוויה מהפנטת ומרגשת במיוחד. המזרקה נמצאת באוויר הפתוח והיא פתוחה לכל מי שרוצה להנות ממנה. מכל עבר תוכלו לצפות במחזה ייחודי של הופעה אור- קולית על המיים וחוויה ויזואלית מרשימה ומהנה, עם קצב העולה ויורד לפי שירים מוכרים המתנגנים ביניהם Thriller של מייקל ג’קסון וגם Time to say goodbye של אנדריאנה בוצ’לי ועוד.. במזרקה ניתן לצפות ממגוון מקומות מסביב לאגם, מספר פעמים ביום (פירוט שעות בהמשך העמוד) ואם תרצו לראות מקרוב יותר את המופע תוכלו להגיע בשייט על האגם.

ניתן לצפות במרזקת דובאי המרשימה מכל כיוון של אגם בורג'ניתן לצפות במרזקת דובאי המרשימה מכל כיוון של אגם בורג’

סרטון על מזרקת דובאי

כרטיסים למזרקת דובאי

כרטיסים למופע המזרקה:

צפייה במופע במזרקה הינו חינם, וניתן לראות את המופע מכל מקום בסביבתה. שימו לב, המזרקה נמצאת במרכז העיר ובהתאם לכך המקום עמוס בעיקר בשעות הערב. על מנת להנות מחוויה מרגיעה ונעימה בה תוכלו להנות ממופע המזרקה בצורה מיטבית וכן להנות מאטרקציות נוספות, ישנם מספר אופציות:

  • לאלו המעניינים לחוות את החוויה מקרוב, ניתן לרכוש מראש כרטיסים איתם תוכלו להגיע לטיילת ולצפות (כמעט במרחק נגיעה) במזרקה שתגיע למרחק של 9 מטר מכם. בנוסף, ניתן גם לרכוש כרטיסים לשייט באגם בורג’ ולקבל נקודת מבט ייחודית וקרובה על המזרקות. תוכלו למצוא כרטיסים שונים למזרקה כאן.
  • לאלו המעוניינים בחוויה מעמיקה יותר, ניתן להזמין סיור הכולל 5 אתרי תיירות שונים, וכן הופעה של המזרקה הזו מתוך שייט ביאכטה מסורתית, בה תלמדו אודות ההיסטוריה של המקום, תבקרו בקניון הגבוה ועוד. לרכישת הכרטיס, עם אופציה לביטול בחינם, לחצו כאן.

ניתן לרכוש כרטיסים לשייט באגם בורג וכך להנות מנקודת מבט קרובה וייחודית למזרקותניתן לרכוש כרטיסים לשייט באגם בורג וכך להנות מנקודת מבט קרובה וייחודית למזרקות

הגעה למזרקת דובאי:

ההגעה למזרקה הינה פשוטה ביותר משום שהיא נמצאת בלב העיר, במיקום מרכזי. תחנת המטרו בורג’ ח’ליפה/ קניון דובאי נמצאת ממש בקרבת המזרקה, אליה תוכלו להגיע עם קו המטרו 2. בנוסף, תוכלו להגיע עם כל אוטובוס המגיע לקניון דובאי. לאלו המגיעים ברכב, ישנו חניון תת קרקעי ליד קניון דובאי (בתשלום).

הזמנת כרטיסים למזרקת דובאי - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • ביקור במזרקות דובאי מומלץ לכולם, והיא חוויה המתאימה למשפחות, ילדים, זוגות או חברים.
  • זמן הביקור המומלץ החל מהשעה 18:00 בעונת חורף והחל מ18:30 בעונת קיץ מכיוון שמשולב מופע אורות ועדיף לחוות את המופע בחושך. שווה להגיע לפני לחוות קצת את השטח באור יום.
  • אורך המופע הינו 5 דקות, אך מומלץ להגיע לפני המופע על מנת להסתובב באזור ולתפוס מקום, בין הצפיפות.
  • משך הביקור המומלץ במזרקה הוא כחצי שעה- עד שעתיים על מנת להספיק להסתובב באזור ולהנות מהמופע.
  • המזרקה ממוקמת באיזור מאוד מרכזי ולכן מומלץ לבקר ביעדי תיירות נוספים בקרבתה: בניין בורג’ ח’ליפה, הגבוה בעולם, ממנו תוכלו לראות את הנוף לכל העיר, קניון דובאי הענקי, שבתוכו תמצאו מפל מים זורמים, החלקה על הקרח, אקווריום דובאי, מסעדות ומגוון אטרקציות.
  • ההגעה במטרו או באוטובוס היא אופציה נוחה ונגישה בדובאי, אך אלו הרוצים להגיע מהר ובקלות יוכל להשקיע מעט יותר כסף ולקחת מונית.
  • עלות ביקור במזרקות הינה בחינם.
  • על מנת להוזיל את הביקור אנו ממליצים להגיע בתחבורה הציבורית אל היעד.
  • דובאי נחשבת למקום בטוח ונעים במיוחד במהלך היום, אך חשוב לזכור ולכבד את כללי ההתנהגויות הרצויים באיחוד האמרויות ללא סממנים דתיים ולבוש צנוע בציבור.
  • הגעה עם רכב אינה מומלצת, רוב מקומות החניה הם בתשלום ותנועת הרכבים בעיר גדולה וייתכנו פקקים רבים ברחבי העיר. התחבורה הציבורית בעיר נוחה ונגישה והיא האופציה הטובה לאלו הבחורים להגיע לדובאי.

שאלות נפוצות על מזרקת דובאי

הביקור במזרקת דובאי מומלץ בעיקר בשעות הערב החשוכות כאשר ניתן לראות ולהתפאר גם מאורות המופע.

הביקור במזרקת דובאי מומלץ לכולם! משפחות, ילדים, זוגות וכו.

המופע במזרקת דובאי הינו ללא עלות, אך במידה ותרצו לשדרג את החוויה ניתן לשדרג בתשלום עבור שיט האורך כ-30 דקות או לתפוס מקום בגשר המזרקה הצף למרגלות הבורג' ח'ליפה ויאפשר לכם צפייה מהנה ונוחה למזרקה!

כן!! המופע משלב מים המתעופפים בעזרת סילוני אוויר, ורוקדים לצלילי מוזיקה ואורות, כל זאת בשילוב עם מציגים שונים המוצגים בעזרת מקרן על מגדל הבורג' ח'ליפה. זוהי חוויה יוצאת דופן, קסומה ומעניינת.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: כל יום בשעות 13:00, ו 13:30 וכל חצי שעה עגולה החל מ18:00 בערב.עד 23:00 בלילה
  • מחיר: הצפייה במופע היא חינם, אך ניתן לרכוש כרטיסים להגעה קרובה יותר למזרקות:
    11 יורו עלות כרטיס כניסה להליכה על גשר, ו-70 דולר עלות השייט בסירה מקומית.
  • כתובת:Sheikh Mohammed bin Rashid Blvd ,Downtown Dubai
  • המיקום מאוד מרכזי ולכן ניתן להגיע בעזרת מגוון דרכים
    -מטרו: קו 2 אל תחנת בורג’ קאליפהקניון דובאי
    -אוטובוס: קו 27 המגיע מתחנת דאירה גולד סוק, או קו 29 המגיע מתחנת גאובאיבה.
  • קישור לאתר הרשמי: https://www.burjkhalifa.ae/en/downtown-dubai/the-dubai-fountain/