מרכז העיר דובאי – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף בעברית | Downtown Dubai

מרכז העיר דובאי בכמה מילים

מרכז העיר בדובאי (Downtown Dubai) מתפרס על שטח 2 קמ”ר והושקעו בו כ20 מיליארד דולר ונכון לשנת 2017 חיים בו 13,201 תושבים. תיירים רבים מבקרים במרכז העיר בזכות הבורג’ חליפה, בניין הגבוה בעולם המתנשא ל-828 מטר, וכן בשל מזרקות דובאי המפורסמות מתייחדות במערכת הכוריאוגרפית הגדולה ביותר בעולם המשלבת מופע של אורות ומוסיקה מרהיבים. במרכז העיר ניתן למצוא את קניון דובאי השני בגודלו בעולם מכיל 1,300 חנויות מתחם סקי ענק ואקווריום. גם האופרה היוקרתית של דובאי נמצאת במרכז העיר ומושכת אליה תיירים רבים במגוון המופעים שהוא מארח, המקום מכיל 2,000 מושבים. עוד יעד המהווה מוקד תיירותי הם שדרות שיח’ מוחמד בן רשיד המתפרסים לאורך 3.5 ק”מ וידועים במגוון תערוכות אומנות, מסעדות ובתי קפה.

מזרקות דובאי המוארות בלילה, קניון דובאי המרשים ובורג' ח'ליפה הבניין הגבוה בעולםמזרקות דובאי המוארות בלילה, קניון דובאי המרשים ובורג’ ח’ליפה הבניין הגבוה בעולם

מה עושים במרכז העיר דובאי

במרכז העיר של דובאי אפשרות להנות מהליכה בשדרות שיח’ מוחמד בן רשיד המלאות במגוון מסעדות ובתי קפה, חובבי אומנות ייהנו מתערוכות האומנות המוצגות בשדרה. כמובן מעבר להנאה שאפשר להשיג רק מלהסתובב במרכז העיר מומלץ לא לפספס את האטרקציות הייחודיות הקיימות, למשל תצפית 360 מעלות על העיר כולה מבניין הגובה ביותר בעולם הבורג’ חליפה, ישנם כרטיסים שונים לתצפית מקומות שונות. כמובן שניתן להנות ממזרקות דובאי הידועות המשלבות מיצג של מים אורות ומוסיקה. לחובבי תרבות מומלץ להתעניין באופרה של דובאי היוקרתית המכילה עד 2,000 צופים, האופרה מארחת מגוון של מופעים מרחבי העולם הכוללים אופרה כמובן אך לא רק בנוסף מופעי תיאטרון, בלט, קונצרטים, מחזות זמר, מופעי סטנד-אפ ואירועים עונתיים. קניון דובאי, הקניון השני בגודלו בעולם, מכיל מגוון של חנויות יוקרה, ובנוסף כולל מגוון אטרקציות למשפחה מתחם סקי ענק ועד לאקווריום עצום המכיל מגוון של בעלי חיים ימיים וגם עיר שלמה לילדים (Kidzania Dubai). כמובן שאפשר ליהנות מסיור בעיר עם אוטובוס התיירים של דובאי.

בית האופרה היוקרתי של דובאי הנמצא במרכז העירבית האופרה היוקרתי של דובאי הנמצא במרכז העיר

לינה במרכז העיר דובאי

תיירים רבים המגיעים למרכז העיר של דובאי נשארים ללון בה ונהנים משפע מקומות הלינה ומהמגוון הרחב של אפשרויות לינה הכוללות מלונות יוקרה, דירות ובתי נופש. ראוי לציין שזהו אזור יוקרתי בדובאי ולכן גם מחירי הלינה בהתאם. במלונות ה5 כוכבים היוקרתיים מומלץ להתעניין במלון DAMAC Maison Distinction או לחלופין למעוניינים ללון במלון 4 כוכבים מומלץ להתרשם ממלון Vida Downtown, קיימת אפשרות ללון בדירות במרכז העיר ממש מול הבורג’ חליפה והמזרקות וקרוב לקניון מומלץ לבדוק את דירות Downtown Al Bahar Apartments.




המלצות "הכל על" למבקרים במרכז העיר דובאי

  • מרכז העיר של דובאי מלאה באטרציות ובילויים המתאים למגוון רחב של תיירים, מזוגות ועד למשפחות עם ילדים, האזור נהיה עמוס בעונת הקיץ.
  • מומלץ להשקיע לפחות יומיים בביקור במרכז העיר של דובאי.
  • מומלץ לשלב את הביקור במרכז העיר עם שייט במרינה הסמוכה, וכן מוזיאון העתיד ולראות את מסגרת דובאי המפורסמת.
  • כיעד תיירותי פופולרית העיר דובאי מציעה מגוון רחב של אפשרויות תחבורה נוחים לתיירים הכוללים שירות מוניות, רכבות חשמליות אוטובוסים ואפילו אפשרות לשכור אופניים.
  • האזור מתאים גם למשפחות עם ילדים, מומלץ לבקר באקווריום התת-ימי בקניון דובאי וכן בעיר הילדים ‘קידזניה דובאי’ הנמצאת בקומה 2 בקניון.
  • מומלץ להימנע מלהתקרב למרכז העיר עם מכונית בעקבות עומס על הכבישים וחוסר בחניות.
  • ישנם מסעדות הפרושות המרכז העיר אך מומלת לבקר בשדרות שיח’ מוחמד בן רשיד בהם נמצאים ריכוז גדול של מסעדות עם גיוון עשיר.
  • מומלץ לבקר בקניון דובאי השני בגודלו בעולם המכיל 1,300 חנויות- המקום האידאלי לשופניג.

שאלות נפוצות על מרכז העיר דובאי

מומלץ להשקיע לפחות יומיים בביקור במרכז העיר של דובאי.

מרכז העיר מלא ושוקק לאורך כל השנה, אך יש לקחת בחשבון שבשיא עונת התיירות בחודשי החורף ישנו עומס רב של תיירים שמגיעים מכל רחבי העולם.

מרכז העיר של דובאי מלאה באטרציות ובילויים המתאים למגוון רחב של תיירים, מזוגות ועד למשפחות עם ילדים.